Únor 12, 20178 r Od obalu by som v prípade inštalácie väčšej batérie upustil, takže veľkosť toho obalu pre mňa nie je smerodajná. Naopak informácia v treťom bode v Galviho príspevku je tá, ktorá ma zaujímala. Žiaľ. správa to dobrá nie je, lebo väčšiu ako 63 Ah batériu som v tejto veľkosti nenašiel, ale aspoň viem na čom som.
Únor 12, 20178 r před 35 minutami, e1. napsal: Supermarine_Spitfire, meter mám, ale ja nepotrebujem vedieť aktuálnu veľkosť batérie (tú som si bez merania vydedukoval aj sám), ale to, či sa tam dá natlačiť väčšia batéria. A proč místo měření baterie třeba nezměřit velikost prostoru a max hloubku? Upraveno Únor 12, 20178 r od Supermarine_Spitfire
Únor 12, 20178 r e1. Jako pokud upravíš držák, který se tam šroubuje a není pro tebe důležitý obal na baterku a pojistky uchytíš jinak, určitě větší dáš.. V tom případě pro tebe bude směrodatné dodržen jen výšku, ale nemyslím si, že by ta práce za to stála. Nehledě na to, že 60, případně 62 Ah na tak malý motor je v této době i s velkou rezervou . V této době dostaneš tak "velkou" baterii maximálně k naftovému motoru. (Otec dostal třeba 60Ah baterii v novem Meganu naftovém co koupil).
Únor 13, 20178 r Držiak určite nebudem upravovať, to už nemá cenu. Väčšiu batériu inak neriešim kvôli samotnému motoru, alebo autu, ale kvôli dvom kamerkám ktoré potrebujú šťavu aj keď auto parkuje.
Říjen 20, 20177 r Odešla mi originál baterie 61 Ah, tak jsem objednal ze škoda eshopu Economy 61 Ah za 2237 Kč. Včera jsem si ji byl vyzvednout v autoru - výrobce je Exide a platil jsem 1965 Kč. To jsem z toho jelen. Jinak baterie má rozměry 242x175x190 mm a v držáku je po obou stranách 1,5 - 2 cm místa. Hádám, že 278x175x190 mm by se tam vešla, ale neměřil jsem to. Upraveno Říjen 20, 20177 r od JayBee1
Říjen 27, 20177 r Mám 9 let originál Vartu. Teď začíná auto parkovat venku, takže je zřejmě dobré se připravit na výměnu. Má význam brát originál? Stejný typ baterie bez škodovácké přirážky by neměl být méně kvalitní, nebo snad ano?
Říjen 27, 20177 r vždy kupuj nejlevnější baterii, vůbec nemá smysl platit za značku ani za kvalitnější baterie, dvojnásob to platí s benzínem a ještě další dvojnásob s malým obsahem
Říjen 27, 20177 r Loni jsem po cca 8 letech menil origo baterii a po konzultaci v servisu jsem nakonec bral Skoda Economy akorat s trosku vice Wh oproti te co tam byla. Jelikoz casto mam mobil v zasuvce, tak at to ma nejakou rezervu. S ohledem na to, ze na planovane pouzivani auta nasledujicih S tim, ze celych 8 let parkuji venku a nikdy me nezradila a jen neprosla testy na prohlidce a i tak jsem s ni jeste skoro 10mesicu jezdil. Spis vymena pro jistotu.
Říjen 27, 20177 r Před hodinou, Twisted napsal: Mám 9 let originál Vartu. Teď začíná auto parkovat venku, takže je zřejmě dobré se připravit na výměnu. Má význam brát originál? Stejný typ baterie bez škodovácké přirážky by neměl být méně kvalitní, nebo snad ano? Originál asi nemá zmysel vzhľadom na veľmi vysokú cenu. Ja som menil batériu po cca. 5,5 roku, a nakoniec som kúpil Exide, lebo oni ponúkali papierovo najväčšiu a najsilnejšiu batériu v danej veľkosti, konkrétne Exide Premium EA640 (12V, 64 Ah, 640A).
Říjen 27, 20177 r Dneska se bohužel šetří na všem. Origo Economy je proti baterce z výroby údajně kapku ošizená na olovu. Jenže Bosche a Varty jsou na tom ještě hůř! Těžko říct, nakolik se dá věřit testům, který si dělala ŠA, ale jestli je ten test odolnosti proti cyklickému zatížení jenom z poloviny pravdivý... Škoda Economy je jistota (samozřejmě s příplatkem za "značku"), jinak platí příspěvek standavfr z 1. strany, tzn. buď Exide, nebo to nejlevnější.
Říjen 27, 20177 r před 2 hodinami, 15degren napsal: vždy kupuj nejlevnější baterii, vůbec nemá smysl platit za značku ani za kvalitnější baterie, dvojnásob to platí s benzínem a ještě další dvojnásob s malým obsahem Ale když člověk na fórech čte, že lidé běžně mění baterie po 3 letech nebo dokonce i častěji, tak si říkám, že tam musí být zásadní kvalitativní rozdíly. Je zajímavé, že původní baterie zpravidla vydrží násobně déle.
Říjen 27, 20177 r baterie ve starších vozech umírají dříve, proto že jsou výrazně vyšší přechodové odpory než u nového auta a nové auto bývá často i garážované staré nikoli... těch důvodů je hafo, ale není to vyloženě baterií, ano můžeš mít smůlu na kus ale to i v originálu, mě originální baterie vydržela 4 roky a varta taky 4 roky co na to říct :-)
Prosinec 2, 20177 r Nevíte kde bych sehnal ,,Držák pojistkové skříňky,, nad autobaterií ?Stačil by i použitej.Díky za typ. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0915345b-drzak-pojistkove-skrinky-skoda-18911.html Upraveno Prosinec 2, 20177 r od vitezslav2
Leden 16, 20187 r Nikde jsem nenašel jakou mám dát baterku do mé Fábie 2, 1,4 tdi, 59kw, rv 2008. Byla tam Vrata 12V 61AH 330 A DIN 540A EN/SAE Připadá mi slabá.
Leden 16, 20187 r to je stále dokola: Na nastartování naftového motoru bohatě stačí, jenže lidem se z nějakého důvodů zdá slabá a dávají silnější. Čímž se laťka neustále posouvá vzhůru až se tam už větší baterie nevejde.... Na druhou stranu, kdybych si mohl vybrat pindíka, tak taky asi vezmu toho největšího
Leden 16, 20187 r před 7 hodinami, stoupa1980 napsal: Nikde jsem nenašel jakou mám dát baterku do mé Fábie 2, 1,4 tdi, 59kw, rv 2008. Byla tam Vrata 12V 61AH 330 A DIN 540A EN/SAE Připadá mi slabá. Veď si sám odpovedal. Možnosť B: prečítaj si toto vlákno, nejaké tipy na akumulátor tu určite nájdeš.
Leden 17, 20187 r https://www.pneu-kvalitne.cz/autobaterie/autobaterie-varta-blue-dynamic-74ah-574012068.html?utm_source=pk&utm_medium=baterieKonfigurator Konfigurátor mi vyhodil tuto baterii ale nejsem si jist jestli se mi tam vejde, měřil jsem a je to na knom, nemáte někdo ve F2 1,4 tdi, 59 kw rv 2008 tuto baterii nebo baterii s těmi to rozměry. Jde mi o to abych tam nasadil ten kryt.
Leden 17, 20187 r VYŘEŠENO, koupena baterie se stejnými rozměry jak baterie co tam byla. Exide Premium 12V, 64Ah, 640A, EA640 . Cena baterie 1773 +doprava zdarma.Startovací proud je o 100A vyšší tak se uvidí. Upraveno Leden 20, 20187 r od stoupa1980
Leden 17, 20187 r V 16. 1. 2018 na 17:05, Wittmann napsal: Na druhou stranu, kdybych si mohl vybrat pindíka, tak taky asi vezmu toho největšího No vidíš já pročet všechny příspěvky v tomto téma a nic stejně nevíš. Půlka lidí nenapíše ani co má za motor a přesně a maximální velikost která tam pasuje ti nikdo nenapíš. Takže jako vždy musím vyzkoušet sám a pak budu vědět . Takže jak píšeš stále dokola a stejně nevíš jakýho pindíka tam šoupneš. Upraveno Leden 20, 20187 r od stoupa1980
Únor 1, 20187 r Mohl by mi někdo poradit? Včera jsem startoval přes kabely a mám teď půjčenou nabíječku na baterii (6 A). Vypadá velmi jednoduše, ukazuje jen proud. Můžu s ní nabíjet baterii i bez odpojení? Rozumím dobře, že nabíjecí proud bude postupně klesat a podle toho ji mám vypnout? A nezáleží na tom, v jakém pořadí ji (vypnutou) na póly připojím? Jinak, hádám, že riskovat další užívání svého skoro 10letého kousku není nejlepší nápad...vidím to opět na koupi Varty 52Ah. Jen je tak blbě usazená, že ji asi nechám vyměnit v servisu. Upraveno Únor 1, 20187 r od Twisted
Únor 1, 20187 r Hlavně musíš vědět,jestli máš akumulátor gelový,nebo s tekutým elektrolytem. Ten má sezhora zátky, které musíš alespoň povolit,nebo úplně vyšroubovat a nechat je jen volně položené,jinak ti ten akumulátor může explodovat! U té nabíječky se nic strašného nestane. Měl bys svorku mínus připojit na kostru v autě. Jinak přibližnou dobu nabíjení zjistíš jednoduše. 52 děleno 6. Cca 9 hodin. Také případně pokud v těch článcích zjistíš málo elektrolytu,tak dolij destilovanou vodu.
Únor 1, 20187 r Dík. Baterie by měla být bezúdržbová, takže předpokládám, že zátky a vodu řešit nemusím. Připojení na kostru je vhodné kvůli bezpečnosti (jiskření)?
Únor 2, 20187 r bezúdržbové jsou snad všechny a tuším, že skoro všechny mají odvětrávaí otvor - takže zátky zpravidla není třeba řešit (přesto je ale vždy povoluji). Ale právě kvůli tomuto odvětrání, je nutné kontrolovat hladinu elektrolytu (i pokud jsou zátky přelepené). V opačném případě zbytečně zkracuješ životnost baterie, resp. - vyhodíš něco, do čeho stačí dolít vodu.
Únor 2, 20187 r Pokud tam ty zátky jsou,tak je to akumulátor s tekutým elektrolytem,ze kterého se nabíjením odpařuje voda,takže je stejně třeba se do těch článků při nabíjení občas podívat,jestli jsou ty olověné desky uvnitř stále potopené.Samozřejmě existuje celá řada akumulátorů s různými systémy odvětrání,existují akumulátory černé,na kterých není zvenku vidět nic a existují světlé průsvitné,které mají zvenku rysku,kolik v nich musí toho elektrolytu být.To ale člověk těžko uvidí,když má ten akumulátor v autě.To by ho musel mít vyndaný .A na informaci,že akumulátor je bezúdržbový bych také moc nespoléhal,mnohdy to bývá jen reklamní tah.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.