Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No kontrolka dobíjení se rozsvítí jenom při určitých okolnostech, zhasíná v podstatě ihned nad 13V. Tedy pokud auto dobíjí hůř (13,2 - 13,6V) a ty k tomu jezdíš krátké trasy a časté starty, tak se baterka vybíjí a žádná kontrolka tě na to neupozorní. Pro jistotu zkontroluj napětí na volnoběh a ve zvýšených otáčkách. Pokud se bude pohybovat nad 14V, tak si připrav love na novou baterku. 

Vloženo

11,6 V - to

před 2 hodinami, kimmi napsal:

Ak by bola vybitá tak hádam by som o tom vedel

ale ona je poměrně vybitá a jsou tři možnosti, buď jí něco nadměrně vybíjí, nebo je nedostatečně dobíjena a nebo dobíjení není schopná.

Vloženo

Prosím o radu jak demontovat baterii u FII 63kW TSI. Obrázek stažen zde z fóra. Kámošovi odešla autobaterie, obrátil se na mě s prosbou o pomoc při vyjmutí baterie. Zatím jsem mu ulomil plastový kryt nad + pólem vyznačeno zeleně. Povolím matky na pólech, odtáhnu plasty od baterky vyznačeno červeně a celý ten kryt lze sundat nebo ještě musím odpojit ty konektory vyznačeno zeleně? U rapida má baterku 6 let tak tam mě to čeká a ať mám natrénováno.

Baterkademontaz.jpg

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

A jak je to prosim s tim kdyz akumulator odpojim a auto bude bez energie? Sem pochopil, ze dirkou pro klicek se do auta dverma ridice dostanu takze pred vyjmutim baterky si muzu auto na parkovisti zamknout aby se mi do nej nikdo nedostal a pak az odpojit baterku.

.

Spise by me zajimalo jak v prirucce "Jak na to" pise neco ve smyslu pripojeni na 12V zasuvku "zapalovace" nejakyho zarizeni ktery zabrani ztrate dat.

Neni to proste pripojeni takovy ty 9V maly batercicky aby auto nezapomnelo kolik je hodin, nezapomnelo pripojeni autoradia a neztratily se data v ridici jednotce motoru-pokud by ty data ridici jednotka zapomnela nekolisal by pak chvilku motor v otackach a nenacetla by se nejaka chyba kterou bych pak musel nechat smazat na diagnostice?

.

Nejaky nastavovani hodin, sladeni radia s autem a chvilkovy kolisani otacek motoru bych prezil. Ale nechtel bych aby mi blikala nejaka kontrolka chyby u budiku nebo se nacetla nejaka chyba kterou bych pak musel nechat vymazat.

.

Motor HTP 12V CGPA

Predni okna v elektrice

Dalkovej central bez alarmu

Originalni autoradio z vyroby

Obycejnej displej bez mereni spotreby

Manualni klimatizace

Pripojil sem jeste fotku vrsku akumulatoru s odkrytovanyma kontaktama a pojistkama

.

Takze ma cenu tam nejakou zalozni 9V baterku pripojovat? Nebo odpojit akumulator na hulvata a auto nechat bez stavy treba dva dny a nebat se vyse popsanych veci?

.

Pavel

 

IMG_20191124_113730.jpg

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Vloženo

Vymažou se akorát hodiny u radia záleží jestli má záložní aku. Paměť ŘJ se nevymaže

Jediné na co jsem narazil, bylo to, že s otevřenou kapotou motoru nešlo zamknout auto. Musel jsem ji přivřít.

Vloženo

Pokud vše funguje a nenacpal jsi do auta tunu nové vybavy  budou to asi vyhozene peníze. Mělo by smysl např 44ah a startovací proud např 440A.Jde o startovací proud jaký je schopna baterie dodat... Zjednodusene bude mít větší sílu otáčet motorem ....

Vloženo

Mam na originalnim autoradiu trochu kvalitnejsi a trochu silnejsi reproduktory bez zesilovace.

A pouzivam autokameru za jizdy a kdyz auto stoji treba 5 hodin s vypnutym motorem.

To asi nestoji za rec.

Jinak na tej baterce je jeste napsano 360A EN/SAE/GS

6 let makala, tak tam bude asi stacit ta sama.

Vloženo (editace)

6 let hmm nic moc. Mám stále originál od novoty již 9 let a zatím stále drží. Každou chvíli čekám že doslouží.

Editováno: , autor: voltys
Vloženo

Sem tomu sel asi taky trochu naproti.

Auto vic stoji nez jezdi.

A kdyz jezdi, tak jenom kdyz je sucho.

A nebo pro radost.

Nebo dvakrat za rok na nejaky vylety.

A taky kdo vi jestli s tou baterkou nedelal prodejce nejaky cachry.

Vloženo
před 19 hodinami, Mr.Pavka napsal:

Sem tomu sel asi taky trochu naproti.

Auto vic stoji nez jezdi.

A kdyz jezdi, tak jenom kdyz je sucho.

A nebo pro radost.

Nebo dvakrat za rok na nejaky vylety.

A taky kdo vi jestli s tou baterkou nedelal prodejce nejaky cachry.

 

Pokud auto vic stoji než jezdí, tak bych o silnější baterce uvažoval, ať je nějaká rezerva kapacity a baterku bych občas dobil. Samozdřejmě taky záleží na četnosti startů a počtu najěžděných km.

Vloženo (editace)

Mozna by tomu slo predejit tim, ze do baterky budu papat to co ztrati samovybijenim a tim jak si bere nejakej pidiproudicek na provoz pohotovosti pro dalkovej central.

Tohle mi nameril baterkar na baterce v rezimu spanku zamcenyho auta.

Fotka na rychlo udelana z "kalkulacky".

Tata kdysi pouzival u Š105 takovou podomacku vyrobenou nabijecku ktera dava nejakej takovejhle pidiproudicek.

Asi ji oprasim.

.

PS pro Pawouka-jestli v tomhle tematu moc odbocuju od puvodni otazky zakladatele temata, tak at me razne utne.

Photo0015.jpg

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Vloženo

Ten odběr je celkem velký (i když nějaké nepřesnost na 30A rozsahu bude), to je úbytek 2.6 Ah z akumulátoru za den. Bylo to měřené aspoň 30min. po zamčení vozidla? Je v tom odběru i zapnutá kamera?

Jinak nějaký udržovací adaptér je rozumné řešení.

Vloženo

Měřeno asi tak minutu po zamčení auta bez zapnutý autokamery.

Z jakého důvodu až 30 minut po zamčení? Co se těch 30 minut v autě děje?

Sem myslel, že se prostě zamkne a auto spadne do spánku s pohotovostí snímače na dálkovej klíček.

 

Díky Pawouku.

Vloženo (editace)

To je docela velkej proud, máš dobře zapojené rádio? Zkus postupně vytahovat pojistky až odběr klesne..

Aspoň na 0.03 a nebo méně...

Editováno: , autor: zwan
Vloženo
před 22 minutami, Mr.Pavka napsal:

Z jakého důvodu až 30 minut po zamčení? Co se těch 30 minut v autě děje?

 

Některé ŘJ se uspí až po nějaké době od uzamknutí vozidla, proto je dobré měřit odběr až po cca 30ti minutách.

Vloženo

Takze kdyz otevru kapotu motoru a polozim ji spatky-zabouchavat ji ale na doraz nebudu a necham auto spat zamceny treba dva dny, tak to by uz bylo meritelny?

Nebude ale auto zase vic ve strehu kdyz mu bude spinac v zamku kapoty motoru hlasit, ze je kapota nezabouchla na doraz?

Vloženo

Tak oprava. Auto bere po jednom dnu v klidovym rezimu spanku zamcenyho auta s natrhlou predni kapotou 0,004 A.

Tak asi v norme.

Konzervacni nabijecka dava 0,065 A.

Tata elektrikar silnoproudar rikal, ze to by melo pokryt to jak auto jezdi malo, stoji v nevytapeny garazi a zamovybijeni baterky.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...