Přejít na obsah

Emise


Doporučené příspěvky

 

Ahoj, prave jsem absolvoval prvni Emise a STK. Emisema jsem prosel tak tak a to az napoctvrte mereni, dle technika je tohle znama vec u tohoto motoru, ze je to ciste SW vec a ze par aut uz takhle vratil zpet. Jedna se presne o obsah CO ve zvysenych otackach viz. priloha, ze pozde spina lamda sonda ci co, moc tomu nerozumim. Tak jsem hned zajel do Skodovky a v patek jdu na kontrolu aktualnosti SW motoru a pritom mi zjistili ze vysel no SW i na DSG takze hned dve mouchy jednou ranou...

 

20170214_163414.jpg

Editováno: , autor: Hanysek Kocich
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakto ze neni videt, ja ji vidim a i otevru. No u mne CO u zvysenych 0,29 a hranice je 0,3 tak to bude nekde problem. Zeby lambda v haji? Technik totiz rikal ze tam videl pri napojeni dva smazane zaznamy, ale nic mi pri garanckach nerikali ani nemam nic zapsane v papirech. Zeby tam byl nejaky problem a skodovka ho chce zamaskovat? Zaruku mam do nedele a v patek jdu na kontrolu SW motoru a prehrani SW DSG tak jim reknu at udelaji DGN motoru. V salonu kde jdu jsem jeste nebyl tak uvidme zda budou maskovat nejake predesle potize pokud vubec nejake byly, jinak nechapu jakto ze mam hodnotu CO tak vysokou :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Tak včera jsem absolvoval STK, před prohlídkou jsem auto projel asi 40km ať se prohřeje motor a vyfukovy system. Jelikož jsem byl objednaný, na místě jsem čekal max 5 minut a výsledek? Prosel jsem emise bez problemu narozdíl od minulé prohlídky. Minule obsah CO 0,29% (hranice 0,3%) a nyní 0,021% navíc se nyní posunula horní hranice obsahu CO na 0,2% e8b4dcb4239f69dc7f182b28997ba885.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V 7. 2. 2019 na 19:25, Hanysek Kocich napsal:

Tak včera jsem absolvoval STK, před prohlídkou jsem auto projel asi 40km ať se prohřeje motor a vyfukovy system. Jelikož jsem byl objednaný, na místě jsem čekal max 5 minut a výsledek? Prosel jsem emise bez problemu narozdíl od minulé prohlídky. Minule obsah CO 0,29% (hranice 0,3%) a nyní 0,021% navíc se nyní posunula horní hranice obsahu CO na 0,2% e8b4dcb4239f69dc7f182b28997ba885.jpg

Vysoké CO při střední zátěži je problém se zapalováním/vstřikováním nebo karbon v sání... Určitě bych zkusil chvíli jezdit na kvalitnější benzin ideálně Verva 100 / OMW Maxmotion. Nebo přidat před načerpáním originální aditivum pro FSI/TSi motory. Dál bych vyměnil vzduchový filtr případně svíčky a auto pořádně projel ve vysokém zatížení aby se vypálili usady na lambda sondě

 

 

1586853336487646489780798608441.jpg

15868533598972236781012547707578.jpg

 

Pri dlouhodobém užívání auta v setřivém režimu (nízké zařízení, krátké vzdálenosti a běžný benzín) se to stává osudným u motorů EA211/111 s přímými výstřiky. Dochází vlivem vnitřního EGR (překrytí ventilů) k nahromadění sází v sacích kanálech a následně vlivem přirozeného úniku oleje přes odvětrání a z turbodmychadla k usazení a zabetonování sání. Nedůslednost a spořivost může vést až k úplnému ucpání sání, v tomhle stadiu jsou dvě varianty opravy. 

A) demontáž hlavy a mechanické vyčištění odstranění nápeků z kanálů a sedel ventilů

B) vyčištění v autorizovaném servisu za pomocí speciálního přípravku a skořápek z ořechů (no nesmějte se je to pravda)

 

Rozhodně používání originální příměsí tuto situaci pomáhá řešit a dokáže tomuto problému předejít...

Editováno: , autor: ondra86cz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

@1.4 tsi Ano je možné že emise budou nepatrně nižší, nicméně emise jsou přímo úměrné stylu jízdy. Pokud budeš jezdit pianko tak jsem viděl auto s TSI motorem a výfuk byl téměř bez sazí, upozorňuji je to 5let nazpět takže to byl stoprocentně motor bez OPF. Jakmile tomu začneš topit tak každé TSI kouří, je to dané technicky. Nalitím aditiv se akorát bude udržovat palivová soustava ve větší čistotě a předejde se tvorbě karbonu na sacích ventilech.  

 

@Rapid1.0 Dle dílenské příručky jsou dvě možnosti aplikace. 1) špatná kvalita paliva kde jde především o trhy na východě (Ukrajina, Rusko apod.) nebo trhy v Africe (Tunis, Egypt, Saudská Arabie) tak na nich doporučují aplikovat s každou nádrží. 2) jsou ostatní trhy což jsme my a vůbec celá EU kde se pouze jen doporučuje aplikovat při každé servisním zásahu. Já to třeba dělám tak že to dávám do nádrže každých 10000km, je to investice do toho aby životnost motoru byla co nejdelší. V současné době mám 40000km a jsem spokojený, motor přede jako kotě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...