titanius Vloženo 1. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2019 Mam Sportline 2018,140kw,4x4 Momentalne 31000km a zadné doštičky sú na výmenu... Kúpim asi Textar Signalizácia opotrebovania brzdoveho obloženia je vpredu aj vzadu? Lebo na nete nemôžem nikde nájsť zadné Textar doštičky s tou signalizáciou... A ešte som sa na fóre dočítal, že výmena nie je jednoduchá, takze radšej to dat spravit do autorizaku? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemfis Vloženo 1. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2019 On 7/22/2019 at 6:35 PM, AdoksS said: Já jsem myslel, žes bral tady tyhle brembo MAX. nene, bral jsem plne, bez der i zlabku, jen vysokouhlikova, aspon tak to bylo napsano v popisku ke kotoucum. Jestli chces, muzu dohledat konkretni kus a obchod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 2. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2019 před 8 hodinami, titanius napsal: Mam Sportline 2018,140kw,4x4 Momentalne 31000km a zadné doštičky sú na výmenu... Kúpim asi Textar Signalizácia opotrebovania brzdoveho obloženia je vpredu aj vzadu? Lebo na nete nemôžem nikde nájsť zadné Textar doštičky s tou signalizáciou... A ešte som sa na fóre dočítal, že výmena nie je jednoduchá, takze radšej to dat spravit do autorizaku? Ďakujem Jednoducha je, ale musis mit diagnostiku na odbrzdrni rucni brzdy a pak nastaveni rucky ktery se provadi taky pres diagnostiku. Jinak to je stejny jako u klasickych brzd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 3. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2019 titanius: signalizace opotřebení je pouze na přední nápravě. Textary jsou výborný. Přední desky: https://pegasdily.cz/autodily/skoda/superb-iii-kombi/2.0-tdi-140kw/brzdovy-system/kotoucova-brzda/brzdova-desticka?productId=9511&bn[0]=39 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strikenn1 Vloženo 4. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2019 V 2. 8. 2019 na 6:27, ČudlR napsal: Jednoducha je, ale musis mit diagnostiku na odbrzdrni rucni brzdy a pak nastaveni rucky ktery se provadi taky pres diagnostiku. Jinak to je stejny jako u klasickych brzd Taky mě brzo čeká výměna, tak jestli by bylo možné nějaké info jaký hardware koupit, abych tu výměnu zvládl sám doma. Nevíte někdo o nějakém návodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 5. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2019 Ja si to delal v praci sam. Akorat mi to nas mechanik odbrzdil a seridil pres diagnostiku, ale co to je zac to nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 5. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2019 Strikenn1: v tomto vlákně je dost psané o výměně i nějký postup, jak otevřít třmeny bez diagnostiky. Nechci podceňovat Tvoje schopnosti, ale aby ta oprava ve finále nebyla moc drahá. Poškození toho zadního třmenu se může pořádně prodražit. A nebo na youtube najdeš taky postupy, jak to udělat. Není tam přímo škoda, ale koncernový auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 12. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2019 (editace) Dnes som dal vymeniť zadné doštičky v autorizaku. Dával som Textar. Cena za pracu 30€ Ale mechanik zistil poškodenie zadnej ľavej pneu z vnútornej strany. Mám 32000km.Pneu Pirelli Cinturato P7 Dezén ma ešte min. 5mm Editováno: 12. Srpen 2019, autor: titanius 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2019 Podle vseho s FL nedoslo k zadne zmene na brzdach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 20. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2019 Když tady čtu chlubení se nekorodujícími deskami...taková brzda musí hodně špatně brzdit... známá zkušenost. Na trochu lišky po dešti si zvykněte, je prospěšná (prospěšné není neopotřebební po celé ploše desky...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2019 Netroufl bych si říct, že to brzdí špatně, ale určitě se to chová jinak, jinak to vydrží, jinak to snáší vysoké teploty.... vždy je to něco za něco. Akorát že reznutí kotouče si všimne víc lidí, než menší tepelné odolnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 21. Srpen 2019 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2019 Časem se to vyleští (oboje, i destišky) (pro některé místní strašně super - nerezne to ani za deště) a pak přijde náhlý fail, až to bude někde moc potřeba. Kdyby ne-koroze byla řešení, už by se kotouče dělaly dávno nerezové nebo jiné. Zatím je to pořád určitý typ litiny (až na asi 5 výjimek), už tak 70 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 17. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2019 (editace) 14700km odjazdenych a pocit z hlucnejsich zadnych brzd sa stupnuje.Kotuc je pritom krasne cisty,ziadne ryhy,ale viditelne ma platnicka hlavne lava zadna hlukovy problem.Oslovil som servis na vymenu v zaruke. Takze ma medzitym kontaktovali zo servisu...v utorok na 13tu idem na vymenu. Editováno: 17. Říjen 2019, autor: Patrik1971 doplnenie terminu od servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jak.cz Vloženo 17. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2019 Měl jsem přesně jak píšeš. U mne to bylo takzvané "zčernání kotoučů" a skutečně došlo ke ztmavnutí. Ve Škodě hned věděli o co se jedná a objednali specifické číslo destiček , které problém vyřešily. Po dalších 80.000km už se problém neobjevil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 17. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2019 Lenze u mna sa javi kotuc ok,ja to skor vidim a aj servis na vadne platnicky.Korozia na nich vytvorila asi taku tu vrstvu ako sklo a preto su hlucne.Oni brzia uplne vpohode,ale s hroznym,zvukovym prejavom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 (editace) Takze platnicky vymenene...kotuce su vraj vporiadku,ako sa aj mne na pohlad zdalo.Vypada to,ze su ozaj nejake modifikovane,pretoze povodne mali ten plech proti hluku cierny,teraz je strieborny,asi nieco,ako popisuje jack.cz.Samo teraz potrebuju nieco odjazdit,aby si sadli a zacali spravne fungovat.Rezultat teda pisat este nejdem. Editováno: 22. Říjen 2019, autor: Patrik1971 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 (editace) Patriku, podobné destičky se stříbrným plíškem má Arteon. Přidám fotky mých kotoučů po 17500km auto vyrobeno 3/2019. Subjektivně zatím OK, ale hned po koupi mě Ferda "dokončil plnění brzd" zaměřím se na hluk jak píše Patrik.Dík!? Editováno: 23. Říjen 2019, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pe.kova Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 (editace) Jak se mi sami v servise priznali, do loňského roku dodávala škodovka destičky, které se postupne lepili a poničili kotouče, teď už se dava novy typ. u me v padesati delany predky a zadky a ted po roce v 70 na reklamaci se delali nove zadky - komplet.. Editováno: 22. Říjen 2019, autor: pe.kova 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bady555 Vloženo 23. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2019 sorry ale taku podstatnu vec ako brzdy odj..u. ved doposial nebol nikdy problem u koncernu s brzdamy hold setri sa vsade ale po case prisli na to ze cesta setrenia brzdami nikam nevedie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titel Vloženo 28. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2019 (editace) Výmena kotúčov SIII 80 000km. Hrôza. Editováno: 28. Říjen 2019, autor: titel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2019 Kdy bylo auto vyrobené? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 28. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2019 Ak do takychto km dobre brzdili a neboli hlucne,tak to je neskutocny uspech....na byvalom boli nepouzitelne pri 45000och. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titel Vloženo 29. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2019 před 12 hodinami, bojler napsal: Kdy bylo auto vyrobené? 01/2017 Postupne sa hluk zvacsoval, az to bolo neznesitelne. Prekvapivo ale auto nebrzdilo vyslovene zle. Predsa je to len zadok. A asi podstatny detail je ze jazdim 90% dialnica+tempomat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 29. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2019 Je smutne, ze na vlajkovel lodi su brzdy takto odflaknute. Zalostne je konstatovanie, ze "to moze byt clovek este rad, ak mu vydrzali 80 tisic..." Na O3 RS TDI 2014 som prvy krat zasahoval do brzd po vyse 100 tisicoch (menili sa predne brzdy komplet)... Na S3 sportline TDI 2018 som menil zadne brzdy komplet uz 2x - po 30 a 60 tisicoch a predne komplet po 60 tisicoch. A prvych 30 tisic som nepouzival autohold. no kedze to nemalo ziadny pozitivny efekt, tak potom som ho zapol... Vidim to tak, ze zadne brzdy menim pravidelne co 30 tisic... A uz vobec nerozumiem tomu preco prave tie zadne nic nevydrzia. Keby to bolo o agresivnom jazdnom style "brzda-plyn" tak by mali byt postihnute hlavne predne, ci? Navyse si nemyslim, ze by som so superbom jazdil rychlejsie alebo agresivnejsie ako s RSou, skor naopak. Pre uplnost dodam, ze obe auta som bol po zabehu prevetrat v rumunskych kopcoch... Na Transalpine RSe z brzd uz stupal bledy dym... a aj tak vydrzali solidny najazd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 29. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2019 Po vymene platniciek na zaruku brzdy po odjazdeni cca 500km krasne stichly.Zo zaciatku boli este hlucnejsie,kym sa k sebe s kotucom prisposobili.Aj kotuc sa mi zda krajsie olesteny a vzladovo je na urovni predneho.Snad to tak aj zostane.Tiez som autohold zacal spat pouzivat,nakolko fakt na to korodovanie vplyv nemal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.