Únor 16, 20223 r Obecně je problém že posledních 5 let všem výrobcům stoupá a klesá kvalita materiálu a produktů. Člověk si jde na jistotu po X letech koupit znovu stejný produkt a zjistí že se mu to chová na stejném autě úplně jinak než před X lety.
Únor 16, 20223 r Dávám Textar,nikdy nezklamaly.Firma se víc než stoletou historii.Ony i ty levné Bremba stojí zaprd.
Únor 16, 20223 r aj tak tomu prd pomôžete , tieto isté 310 kotúče som mal na dvoch Superboch 3,6FSI a nebolo tomu nič , ale sú tam normálne platničky a normálne strmene , nie tieto splácaniny ...
Únor 16, 20223 r Tak on je rozdil u zimmermana hlavne vrtanej a nevrtanej. To co je ta "modla" jsou prave a ty vrtany ktery fungovali dost dobre s deskama ferodo ds2500
Únor 17, 20223 r Ja uvažujem, že keď sa oteplí tak zmerám hádzavosť kotúčov a keď budú OK tak tam dám ešte ako záver môjho života s aftermarket brzdami práve tie ATE ceramic. Keď to nebude OK tak kupujem OEM brzdy z clubsportu GTI. To čo som minul doposiaľ na brzdy som už mohol mať krásne všetky 4 kotúče OEM aj s platničkami. Ja proste už neverím, že tie aftermarket komponenty sú na úrovni prvovýroby. U nás zlezie auto z linky môžete ísť hneď na test. dráhu naložiť tomu čo to dá rozpáliť tie brzdy a budú OK aj keby neviem čo. Žiadne tisíc kilometrové zabehávanie ani nič. Takže myslím, že to o niečom vypovedá.
Únor 17, 20223 r Trochu se z těch zadních brzd dělá věda, ale stejně ten zadek prd brzdí, tak tam stačí dát něco s větší ochranou aby to nechytlo lišku. A nejlépe za rozumnou cenu, takže děrovaný Brembo Xtra, na to destičky taky Brembo Xtra. Bude do vypadat dobře a vydrží to 2x déle než originál. Za dva týdny se na to chystám. Za mě má smysl řešit předek, pokud má někdo 206kW a víc nebo jezdí plyn/brzda, tak třeba Clubsport.
Únor 17, 20223 r Pridávam fotku. 500km po výmene zadných dosiek v autorizaku. Kotúče boli ako nové (mali 10 000km), obrzdene po celej ploche. Dosky mali asi 70% ale hucali. Vyzerá to teraz ako na 20 rocnom vraku. Bude to ešte brzdiť po celej ploche alebo nie? Vyhodiť to a dat ate kotúč ate dosky? Pred výmenou: Upraveno Únor 17, 20223 r od cayc
Únor 17, 20223 r a aký furt problém riešiš? brzdí to , funguje to ? pochopím keď tie zadky skáču trasú a hučia ako zo začiatku originálky vedeli , prípadne kadejaké iné zvuky ale riešiť len estetickú stránku tomu nerozumiem
Únor 17, 20223 r No idem tam dat 19" kolesa a bude to vyzerat hrozne. Problem s hlukom nie je ani netrasu... Nepomoze to ocistit nejako? Upraveno Únor 17, 20223 r od cayc
Únor 17, 20223 r Das pekne 19tky a hrdzu si nikto nevsimne....ak nehucia,netrasu a brzdia,tak fakt neries.
Únor 17, 20223 r Tak nahod karbon-keramicke kotouce a mas po problemu 😀. Proste kazdej ocelovej kotouc rezne a na tom se nic nezmeni
Únor 17, 20223 r @cayc hele .. ja te chapu .. predtim to vypadalo uplne normlane .. ted to nebrzdi po cele plose ... neni to plne funkcni .. to by mi vadilo vic nez to, ze to je "nepekne" ... aby si clovek fotil stav pred a po ... a pak se hadal, ze tohle uz tam nebylo ... :-/
Únor 18, 20223 r před 8 hodinami, hamoun napsal: ted to nebrzdi po cele plose ... neni to plne funkcni .. Jen malá technická, třecí síla není závislá na velikosti třecí plochy. To znamená, že to brzdí úplně normálně.
Únor 18, 20223 r Trecia sila je praveze linesrne zavisla od velkosti trecej plochy a sucinitela smykoveho trenia.reto sa davaju vacsie kotuce.Ak platnicka nespravne dolieha,znizuje sa ucinok,huci….
Únor 18, 20223 r před 20 hodinami, cayc napsal: Pridávam fotku. 500km po výmene zadných dosiek v autorizaku. Kotúče boli ako nové (mali 10 000km), obrzdene po celej ploche. Dosky mali asi 70% ale hucali. Vyzerá to teraz ako na 20 rocnom vraku. Bude to ešte brzdiť po celej ploche alebo nie? Vyhodiť to a dat ate kotúč ate dosky? @cayc Pochybujem, že sa hento ešte obrzdí. Ak nechceš mať po roku hrdzavú obvodovú časť kotúča tak ich pred montážou ešte kým sú nové nastriekaj farbou žiarovo odolnou. Odporúčam maskovacou páskou zamaskovať aktívnu plochu kotúča. Aj keď by to platničky obrúsili, môže ich to kontaminovať a zbytočne spôsobiť problémy. Nehovorím, že to vydrží 5 rokov, ale určite dlhšie ako ten poprašok, ktorý majú kotúče z výroby. To aké kotúče namiesto tých tvojich kúpiť písať radšej nebudem. Nie som spokojný s ničím čo som tam zatiaľ mal. Takže nechcem byť ten, kvôli ktorému nebudeš spokojný. Tie moje Zimmermanny s Textar platničkami vyzerajú presne ako tvoje brzdy pred výmenou platničiek. Ale ako vravím mňa netrápi samotný vzhľad povrchu aktívnej plochy kotúča. Jediné, čo vyžadujem je to aby to brzdilo ako má aj z 250. A nie že to začne bručať ako zaseknutý elektromotor a triasť do karosérie. Takže radu s výberom nechám na niekoho iného. Upraveno Únor 18, 20223 r od Romiiken
Únor 18, 20223 r před 1 hodinou, bajky napsal: Trecia sila je praveze linesrne zavisla od velkosti trecej plochy a sucinitela smykoveho trenia.reto sa davaju vacsie kotuce.Ak platnicka nespravne dolieha,znizuje sa ucinok,huci…. NE! http://slideplayer.cz/slide/2877633/ na straně 3 Větší brzdy brzdí víc proto, že je větší poloměr na kterém třecí síla působí.
Únor 18, 20223 r @McMatej tak proto ti nevadi, ze ta vnejsi cast nebrzdi? takze v podstate rikas, ze staci 260mm kotouce misto 310 a budou brzdit stejne? v podstate jsou desky zbytecne velke, ne? nemusi vydrzet dlouho .. nevadi, ze se prehrejou ... dulezite je, ze to "funguje" uplne stejne :-D Upraveno Únor 18, 20223 r od hamoun
Únor 18, 20223 r Mě úplně nesedí že by ta rez byla od přetíženého kotouče. Na firemní octavii 1.4 TSI se kterou se po autobahnu prohání non stop je na zadní nápravě 253/10 rozměr zadních destiček. Nikdo to nešetří je to utahané auto, každý s tím jezdí plyn/brzda a zadní kotouče jsou lesklé a rovné jak sklo... minimální rez jen po obvodu pár milimetrů (1-3). Ano superb je těžší, ale když se tam brzdí z 200 km/h na 100 tak už ta váha v přehřátí nebude hrát takovou roli. Upraveno Únor 18, 20223 r od 15degren
Únor 18, 20223 r zinkáčom strekneš a hotovo , stred bude pekný , zvyšok neriešim.. robím to každú jar
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.