JSvoboda Posted April 3 Share Posted April 3 Ve skoda dilech mi to pise ze nejsou vhodne na Superb... Jsou na Kodiaq...a pod mim autem jsou desticky skoda za 1700kc cca... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted April 4 Share Posted April 4 Pasuje to na 300/310mm kotuc. Tie lacné originály sa lepia neodporúčam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ČudlR Posted April 4 Share Posted April 4 Tady je blby ze to neni barva, ale zalakovany opracovany hlinik bez barvy jen pod lakem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSvoboda Posted April 19 Share Posted April 19 Tak jsem tam nechal dat na doporuceni dozadu sadu ATE tak jsem zvedav... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deliberator Posted May 1 Share Posted May 1 No, jel jsem svizne dalnici, a to me znovu trklo k vymene komplet brzd, pac to co na tom aute je z vyroby je na duchodcovsky jezdeni asi ok, ale ja si nekde rozbiju drzku... takze predek pujde 4pistek Porsche od Bremba s 375mm kotouci a Porsche deskami, zadek 356mm. Cele dobrodruzsti cca 50tisic. Ted je otazka, jak se tady uz resilo, kde se da "nakodovat" maximalni velikost kotoucu. vi nekdo? Diky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted May 3 Share Posted May 3 Ahoj pridával som tu návod par strán dozadu. Za mňa dopredu voľba super ale zadok prd brzdi, tam kľudne stačí 310mm z 2.0 TSI sú chladene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deliberator Posted May 3 Share Posted May 3 @dfga mal som pocit, ze tym zvacsenim zadnych kotucov by mohol zacat brzdit aspon trochu... takze na to kaslat? Prezriem potom vlakno, cital som ho cele, ale uz mi to vyfucalo... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted May 4 Share Posted May 4 Zadok nebude brzdiť je to proste nahovno nastavene. Je pravda, že ale na bomby budú lepšie 310mm chladene zadné kotúče. Dosky sú rovnaké. Lacno to zoženieš ak chceš originál a nové z Passatu alebo Arteona biTDI. Sú stránky, kde majú diely demont z nových áut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romiiken Posted May 4 Share Posted May 4 (edited) Dnes mi prišli OEM kotúče a clubsport zadné platničky. Samozrejme balia to naprd, takže jedna platnička má odrazený kúsok brzdného materiálu, rovnako ako tie čo kupoval kamarát na Arteon. Vplyv na funkčnosť to mať nebude tak budíš. Nuž, ale čo ma zarazilo viac je pružina na jednej platničke. Očividne je defektná. Porovnával som to s druhou platičkou z balenia a aj druhou sadou rovnakých platničiek. A samozrejme sa mi to potvrdilo. Takže ju budem musieť dať zo starých platničiek. Fakt úžasné vzhľadom na cenu platničiek rovnej zlatu. Čo je ešte zaujímavé, že zas menili koncový index. Dôvod nepoznám. Navrchu nová, naspodu staršia sada. Edited May 4 by Romiiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deliberator Posted May 4 Share Posted May 4 @dfga mne sa zda vziat tie 4piesty porsche istota. Ked som hladal nieco z bitdi, tak zas ta clubsport cena alebo bitdi cena nebola tak daleko tym porsche, a to je uz pan kotuc 375mm... porsche brzdy robit vie, tam mam istotu. Ak to necham zadok len vetrany s rovnakym priemerom, tak komplet investicia bude tak 1500euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted May 4 Share Posted May 4 @Romiiken Zaujímavé je, že nemáš na nich pliesky, ja mam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted May 4 Share Posted May 4 @Deliberatorak je rozdiel v cene zanedbateľný určite daj veľké brzdy a potom sa pochváľ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted May 4 Share Posted May 4 Inak dnes som bol v autorizaku 2 mesiace po výmene komplet brzd sa mi zdalo, že slabo brzdia. Menili aj brzdovu kvapalinu po 3 rokoch. Dal som to znova odvzdusnit a je to iné auto, neviem ci to vtedy odflakli ale ako vymenené auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deliberator Posted May 4 Share Posted May 4 @dfga tak popozoruj teraz ten zadok, mozno ozije a zacne brzdit, to by som tam tie vacsie kotuce dal tiez Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romiiken Posted May 4 Share Posted May 4 @dfga Fotil som len tie vnútorné, ktoré nemajú plech. Tie s plechom boli OK. Takže som nemal dôvod ich fotiť. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted May 5 Share Posted May 5 Koľko eur stali? Včera som vám sfotil nový Superb, 50km najazdené na predajni. Na kotuci už vidno, že dosky sú z hnoja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unown Posted May 17 Share Posted May 17 (edited) odkud kupujete brzdy a destičky? myslím v rámci ČR. Chtěl bych tam dát dopředu obojí ATE, ne originál. teď přemýšlím jestli ATE Ceremic a nějaké vrtané / větrané a nebo obyč ATE a ATE. a respektive jak poznám, které potřebuji na svého supa? když koukám sem, tak v tom nejsem vůbec rozumný https://www.autodoc.cz/autodily/brzdova_desticka-10130/skoda/superb/superb-kombik-3v5/115169-2-0-tdi-4x4?supplier[0]=3&criteria[100][1]=VA nejsem žádný závodník, jezdím +- normálně podle limitů, žádný plyn-brzda. díky Edited May 17 by Unown Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romiiken Posted May 17 Share Posted May 17 Co sa tyka ATE Ceramic nazory na tie platnicky su rozporuplne. Niekto to chvali niekto nie. Jedina vyhoda voci klasickym platickam je, ale len v tom, ze menej spinia disky. A dolezita informacia je, ze sa nesmu montovat na drazkovane kotuce. Osobne som ich nikdy nemal, ale co som si o nich cital tak maju trosku iny nastup brdzneho ucinku, takze pedal moze byt pocitovo tupejsi pri jemnejsom zatlaceni pedala. Tie platnicky potrebuju vyssi pritlak od piestikov. A nehodia sa moc pre akcneho vodica. Pri prehriati radi nanesu brzdny material na kotuc co sposobi nerovnomerne brzdenie a tym spojene trasenie pri brzdeni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajky Posted May 18 Share Posted May 18 Ahojte.Ako som uz niekde pisal.ATE ceramic pre bezne jazdenie su ppdla mna nevhodne.Piskaju,z pociatku nemaju taky ucinok ako klasiky. Osvedcene pre bezne jazdenie je klasicka zmes ATE+ATE kotuce.Spinenie tak akurat,brzdny ucinok urcite lepsi ako seria. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McMatej Posted May 18 Share Posted May 18 ATE Ceramic mám a určitě nepískají a nemají horší nástup brzdného při lehčím brzdění. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bajky Posted May 18 Share Posted May 18 Spoiler Si si 100%isty? Na peugeote 207 som ich nakoniec zhodil,nebolo to jazditelne,chodila na tom manzelka a piskot pomerne velky. Nakoniec isli klasicke ATE a pokoj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted May 18 Share Posted May 18 Mal som power disc a ceramic dosky po 20 000km KO predok zadok krivé zhnité proste poľský odpad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e1. Posted May 19 Share Posted May 19 (edited) On 5/18/2022 at 8:10 AM, McMatej said: ATE Ceramic mám a určitě nepískají a nemají horší nástup brzdného při lehčím brzdění. Nesúhlasím. Mám ATE kotúče (klasické bez dierok alebo drážok, 288x25 vpredu a 239x9 vzadu) a ATE Ceramic platničky na mojej Fabii a oproti prvovýrobe je nástup brzdného účinku pomalší. Netvrdím, že brzdia zle, lebo keď poriadne dupnem na brzdu poriadne sa chytia, ale kým fabrické brzdy pri pošteklení pedálu brzdili veľmi silno, tieto potrebujú viac pritlačiť. Na druhej strane toto je skôr výhoda, lebo oveľa jemnejšie sa dajú dávkovať. V každom prípade, zvykol som si na iný nástup brzdného účinku a doporučujem ATE Ceramic. Čo sa týka pískania úplne na začiatku som pozoroval v zime jemné pískanie keď poriadne mrzlo vonku, ale teraz som už roky nič nepočul. Odkedy mám tieto Ceramic platničky, kolesá omývam iba wapkou. Pred tým keď som chcel mať čisté disky, tak som musel použiť Iron-X a kefu, ale posledný 42 tisíc km som Iron-X nepoužil ani raz. Reč je samozrejme o strieborných diskoch, na čiernych to môže byť úplne inak, nakoľko Ceramic síce špinia o dosť menej, ale prášia šedým prachom. P.s.: Jazdím "svižnejšie", než by sa patrilo. Edited May 19 by e1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfga Posted May 30 Share Posted May 30 (edited) https://forum.skodahome.cz/topic/140695-koup%C4%9B-ojet%C3%A9ho-siii/?do=findComment&comment=2581027 Ahojte, vysla nova revizia dosiek 5G0698451A, vyhoda pre nas je, ze cena spadla na 120eur zo skoro 300. Kotuce by som dal origo. Mam ich na aute a spokojnost. 5000km a kotuce leskle, ciste, krasne, ticho v aute. Edited May 30 by dfga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
virtual Posted May 31 Share Posted May 31 @dfgaNevyznám se v kompatibilitě, jsou ty desky 5G0698451A i na plné zadní kotouče O3 RS FL TSI? Mám je taky orezlé, jinak kotouč vypadá neopotřebovaně... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.