Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

dfga : asi o tom nic nevim, ale vidim co mi to dela/nedela na aute. Vymenil jsem vsechno za ATE kotouce i desky a nic nerezne jako ty predchozi origo. Za 3 roky porad pohoda i s mensim najezdem km (cca 32000km) ta origo vzadu byla shnila na hovna za ten stejnej najezd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja byl v servisu auto je jeste v zaruce najeto 36 000Km a reklamaci mne neuznali prej na brzdy je 6 mesicu!!!! Po prohlidce mne rekli, ze se musi menit vsechny ctyri kotouce i desky ze jsou rezave tak at si prej pripravim 1100 euro (Skoda Tallinn)

Tak jsem je menil u znameho za ATE za vice nez polovicni cenu kterou chtela Skoda

Editováno: , autor: eiben
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nechaval menit komplet zadek tez za prestrikane ATE. Cena okolo 6 tis. A jiz nejakou dobu vse v poradku brzdne plochy krasne rovnomerne hladke a leskle. Vepredu mam stale original uplne rezotiny ale hranka minimalni a brzdna plocha tez v poradku tak zatim nechavam. Auto ma ted 89 tis km najeto.8/2018.

Editováno: , autor: JSvoboda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, ČudlR napsal:

dfga : asi o tom nic nevim, ale vidim co mi to dela/nedela na aute. Vymenil jsem vsechno za ATE kotouce i desky a nic nerezne jako ty predchozi origo. Za 3 roky porad pohoda i s mensim najezdem km (cca 32000km) ta origo vzadu byla shnila na hovna za ten stejnej najezd.

Ježiš, ved píšem asi ôsmy krát, že originál zhnije ale modifikovaný originál nie. 

Kotúče môžu byť aj z Číny, dosky najlepšie sú tie s plieskom 5G0698451A. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 10/7/2022 at 7:46 PM, eiben said:

Ja byl v servisu auto je jeste v zaruce najeto 36 000Km a reklamaci mne neuznali prej na brzdy je 6 mesicu!!!! Po prohlidce mne rekli, ze se musi menit vsechny ctyri kotouce i desky ze jsou rezave tak at si prej pripravim 1100 euro (Skoda Tallinn)

Tak jsem je menil u znameho za ATE za vice nez polovicni cenu kterou chtela Skoda

Tak to bych jim omlatil o hlavu. Servis chce dvakrat prachy.

Skoda uznava aji rezave disky. Tuhle informaci mam ze servisu, ale ne v cr/sk. 

Jak muze byt 6 mesicu na neco, co je evidentne chyba tovarny a je na to tpi.

Do tohohle servisu bych uz nikdy nejel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pocitam tak nejak podobne spis draz. Ale zajimala by me jedna vec. Kdyz bych chtel prejit na ty vetsi brzdy z 2.0 tsi tak co se vsechno meni krom kotoucu a trmenu?  Zatim mam teda origo predek a zadek ATE a skoro pul roku v pohode ale tak do budoucna prejit na vetsi brzdy by me zajimalo co to obnasi a na kolik to vyjde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, 5icz napsal:

Kolik si uctuje skodovka za desky 5G0698451A? Koukam, ze i na netu jsou nejlevneji za 3 tisice? Docela rozdil proti ostatnim alternativam.
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5g0698451a-zadni-brzdove-desticky-43215.html

Kdyz si objednas 5G0698451A tak ti dojdou klasicke descicky... 100 proc jistotu mas jenom u SA...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@dfgaJe tam fotka. Ferodo tam je, ale plisek nevim.
Co je vubec potreba na vymenu desek a kotoucu, imbus 7ka, to mam a jeste nejaky specialni pripravek?
Kdyz by clovek vzal obycejne desky a kotouce, tak material je za 3000, to je nic a pokud je vymena jednoducha, tak neni co resit.

 

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pardon ze sem leziem s golfom ale slusne sa to tu rozbehlo..osobne potvrdzujem teoriu..ze zadne brzdy (napriec koncernom) su pre bezneho sofera predimenzovane..na golfe je vpredu 288 zimmermann + jurid a po 120 tkm je zatial vsetko povodne..vzadu su kotuce 272 ale pri cca 90 tkm uz vyzerali zle..boli k tomu aj komentare na stk ale brzdit to brzdilo..tam povodne bolo zimmermann + textar T4402FG..riesilo sa to sustruzenim kotucov priamo na naboji (50 euro) a vymenou dosiek za aftermarket textar T4067EE (2500801)..laicky je prvy rozdiel v tom..ze after dosky nemaju drazku ale oem ju mali..dalsi opticky rozdiel je ze ryhovanie na zadnych kotucoch je menej hladke ako na prednych dane zrejme hrubsou zmesou..jazdim takmer bez dalsej zataze a brzdim casto motorom..takze po vymene dosiek preventivne zatahujem rucnu pri cca 20-30 kmh na prazdnom parkovisku..odvtedy sa zda byt vsetko v richtigu a epb som mal aj mam trvalo zapnutu..inak koncern pri elektromobiloch rovno presiel na bubnove brzdy :/ https://www.autosuv.sk/ostatne/skoda-vysvetlila-preco-dostavaju-elektromobily-bubnove-brzdy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XVPREDU_OEM_120TKM_02.jpg

XVPREDU_OEM_120TKM_01.jpg

VZADU_TEXTAR_120TKM_04.jpg

VZADU_TEXTAR_120TKM_03.jpg

VZADU_TEXTAR_120TKM_02.jpg

VZADU_TEXTAR_120TKM_01.jpg

VZADU_TEXTAR_90TKM_08.jpg

VZADU_OEM_90TKM_07.jpg

VZADU_OEM_90TKM_06.jpg

VZADU_OEM_90TKM_05.jpg

VZADU_OEM_90TKM_04.jpg

VZADU_OEM_90TKM_03.jpg

VZADU_OEM_90TKM_01.jpg

VZADU_OEM_90TKM_02.jpg

Editováno: , autor: papundekel
uprava obrazkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...