Březen 30, 20196 r Je hezky, tak jsem dopoledne přehodil zadní desky. Původní byly ATE a dával jsem TEXTAR. Zrovna jsem vyměnil i brzdovku a namazal vodící čepy třmenu. Před výměnou ty desky nebrzdily od horního okraje kotouče cca 5 až 6 mm a jsou vidět stopy po deskách. Všiml jsem si, že je to častý jev. Zajímalo by mě, co to způsobuje. Jestli to, že ty vodící čepy byly úplně suché?? Po přehození jsem to byl projet a ejhle, už to brzdí i nahoře. Budu to sledovat a uvidíme, jestli se to srovná a bude to brzdit víc i u toho vrchu kotouče. Taky je vidět, že ty nové desky brzdí ( doléhají na kotouč ), protože jsou tak pěkně "oleštěné". První fotka je před a druhá po výměně. Upraveno Březen 30, 20196 r od AdoksS
Březen 30, 20196 r Umyval jsem auto. Na nem nove desky i kotouce a pri couvani z najezdu to byla rana jako z dela. Pritom rez videt behem umyvani (jak to obcas slo videt na Roomsteru) zadna.
Duben 1, 20196 r Občas, po mytí Arteona tu ránu co popisuješ, také pozoruji? a moc se mě to nezdá. Bohužel nemohu vyzkoušet nezatahovat ručku při mytí, myju před domem na nájezdu a ten je se sklonem. AdoksS: Dobrá volba Textaru? dával jsi Epad nebo obyčejnou řadu? Mohu se zeptat kolik máš najeto a stáří vozu? Díky!
Duben 1, 20196 r Bral jsem Textar Q+. Tak nevím, co je to za řadu.. Auto je konec roku 2015 a má najeto cca 80 tis. Upraveno Duben 1, 20196 r od AdoksS
Duben 2, 20196 r Fotka zo soboty po cca 12tis km, predné sú ešte celkom OK, zadné katastrofa. Zatiaľ pri brzdení nič neškrípe ani nepíska, ale vyzerá to na ****.
Duben 6, 20196 r Kotouče jsou OK co jsem tedy pochopil z místního vlákna, mohou za to nekvalitní destičky z výroby TRW které vyrábí Ferodo. Přitom co vím, byly několkrát inovovány, ale zase ne moc, aby se zřejmě nezvedla cena o víc než 1kč/ks. Textar Q+ má antivibrační podložku viz: https://textar.com/osobni-automobily/tlumici-podlozka-textar-q/?lang=cs Textar epad jsou bezprašné: https://textar.com/osobni-automobily/textar-epad/?lang=cs Upraveno Duben 6, 20196 r od xtrack
Duben 17, 20196 r Aktuálně mám najeto 29tis.. 1.výměna po dlouhých dohadech na 15tis. Nyní při přezouvání a prosbě "alespoň to trochu očistěte" převzato auto zpět i s novými kotouči a deskami (27tis.). To je rekord, 3tí kotouče na 27tis.km. Pod 200tis. jsem nikdy neměnil ani přední, pravda na lehčích autech (Octavia).
Duben 28, 20196 r V 6. 3. 2019 na 19:08, suri. napsal: A hlavne tie brzdy dajte meniť niekomu kto to aj vie , mám tu jedno pekné zánovné SIII kde si povolili odvzdušňovák a nasilu vtlačili piestik bez otvorenia motorčekov ... Výsledok viz foto , podotýkam že táto sranda - motorček + strmeň stojí cez 700€ s DPH ale zase sa ušetrilo na výmene TAK SIII sa vrátil aj s druhou stranou , vypadala detto , takže nie 700 ale 1400eur ušetrených
Duben 28, 20196 r Mne nikto , to zákazník ušetril v servise z výmenu bŕzd , ešte že vpredu sa nedá nič pokaziť ... hold to treba robiť bez znalostí a nadávať že sa elektrické ručky serú
Duben 28, 20196 r [emoji1787] ludom .ebe.V byvalej robote bol podobny majster, snad 99% ukonov robil kladivom. Ked som sa pytal čo to kua, tak mi odpovedal "to musis vediet s citom"
Duben 28, 20196 r Ten zadek jde i bez diagnostiky delal jsem to prozoze ten blbej predrazenej supervag a kazdej rok placenych 5tis za aktualizace je stejne neotevrel, brzdice funkce tam je, zadal jsem a ticho jen napsal ze provedeno ok.. Ale jde to bez diag otevreni i zavreni..
Duben 28, 20196 r jirka toledo: znám to na fordy, kdy se pomocí určité kombinace tlačítek dájí otevřít a zavřít el. brzdiče. Ale u škody něco takového jde?? Viděl jsem, jak sundají celý ten motorek ze třmenu a tak to dělají. Mě na to stačí čínská VCDS a bez problémů to funguje. Pokud to není tajné, tak bys ten Tvůj postup mohl prozradit. ? Upraveno Duben 28, 20196 r od AdoksS
Duben 28, 20196 r No robi sa to s citom.Najdes si navod, ty si ich odpalis a potom dostanes po vyplakavani odpoved ze si to nerobil s citom.
Duben 28, 20196 r Tajny to neni odpojis konektor brzdice a pripojis 12v nechas zatocit moturek pak klasicky pripravkem mechanicky zatocis pistek, moturek se zataci krokove nejde to najednou a zase zatocis pistek az na doraz... Vidis cinska diagnostika za par dolaru si s tim poradi a original supervag s placenou licenci nic je videt ze ty brnaci co to vyvyji se maji jeste co ucit... Na pasatu b6 audi to maka dobre golf 7 taky nic neumel to vubec...
Duben 28, 20196 r Dík za info, dobrý vědět. ? Tolik způsobů jak to udělat a borci to umí tak dok....it.
Duben 28, 20196 r A jak potom nastavis novou pozici rucky aby mebyla porad zatazena nebo naopak volna ?
Duben 28, 20196 r motorčeky naopak dávali kedysi na passatoch a tiež to potom blblo , mne je to jedno robte si to ako chcete , najlepšie ako tento servis čo to robil tu , treba to zatlačiť veľkými blickami a povoliť si odvzdušňovák aby to išlo ľahšie , výsledky vidíte na foto ...
Duben 28, 20196 r nenastavíš nijak , ono si to "nejak" sadne a "nejak" funguje , kumštovaniu sa medze nekladú
Duben 28, 20196 r Proto jsem si koupil VCDS kabel, abych nemusel laborovat. Při zavření motorků dojde ke kalibraci. Dělal jsem už na pár autech a vše funguje bez problémů. V nějaké starší verzi softu VCDS jsem dokonce viděl i možnost nastavení tl. destiček.
Duben 28, 20196 r Otevření a zavření při výměně není to co já myslím....."povedených" výměn se zapnutým auto-holdem jsem už taky pár řešil a všichni borci co mají VCDS a "znalci" v oboru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.