xtrack Vloženo 23. Březen 2019 Sdílet Vloženo 23. Březen 2019 Sebo Prodavá ND, jinak Hanza autodíly. Doufámže to není reklama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 30. Březen 2019 Sdílet Vloženo 30. Březen 2019 (editace) Je hezky, tak jsem dopoledne přehodil zadní desky. Původní byly ATE a dával jsem TEXTAR. Zrovna jsem vyměnil i brzdovku a namazal vodící čepy třmenu. Před výměnou ty desky nebrzdily od horního okraje kotouče cca 5 až 6 mm a jsou vidět stopy po deskách. Všiml jsem si, že je to častý jev. Zajímalo by mě, co to způsobuje. Jestli to, že ty vodící čepy byly úplně suché?? Po přehození jsem to byl projet a ejhle, už to brzdí i nahoře. Budu to sledovat a uvidíme, jestli se to srovná a bude to brzdit víc i u toho vrchu kotouče. Taky je vidět, že ty nové desky brzdí ( doléhají na kotouč ), protože jsou tak pěkně "oleštěné". První fotka je před a druhá po výměně. Editováno: 30. Březen 2019, autor: AdoksS 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. Březen 2019 Sdílet Vloženo 30. Březen 2019 Umyval jsem auto. Na nem nove desky i kotouce a pri couvani z najezdu to byla rana jako z dela. Pritom rez videt behem umyvani (jak to obcas slo videt na Roomsteru) zadna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Občas, po mytí Arteona tu ránu co popisuješ, také pozoruji? a moc se mě to nezdá. Bohužel nemohu vyzkoušet nezatahovat ručku při mytí, myju před domem na nájezdu a ten je se sklonem. AdoksS: Dobrá volba Textaru? dával jsi Epad nebo obyčejnou řadu? Mohu se zeptat kolik máš najeto a stáří vozu? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 (editace) Bral jsem Textar Q+. Tak nevím, co je to za řadu.. Auto je konec roku 2015 a má najeto cca 80 tis. Editováno: 1. Duben 2019, autor: AdoksS 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci47 Vloženo 2. Duben 2019 Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 Fotka zo soboty po cca 12tis km, predné sú ešte celkom OK, zadné katastrofa. Zatiaľ pri brzdení nič neškrípe ani nepíska, ale vyzerá to na ****. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 2. Duben 2019 Sdílet Vloženo 2. Duben 2019 To je žalostný pohled. Ty kotouče jsou asi z bláta. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 6. Duben 2019 Sdílet Vloženo 6. Duben 2019 (editace) Kotouče jsou OK co jsem tedy pochopil z místního vlákna, mohou za to nekvalitní destičky z výroby TRW které vyrábí Ferodo. Přitom co vím, byly několkrát inovovány, ale zase ne moc, aby se zřejmě nezvedla cena o víc než 1kč/ks. Textar Q+ má antivibrační podložku viz: https://textar.com/osobni-automobily/tlumici-podlozka-textar-q/?lang=cs Textar epad jsou bezprašné: https://textar.com/osobni-automobily/textar-epad/?lang=cs Editováno: 6. Duben 2019, autor: xtrack 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZAV1 Vloženo 17. Duben 2019 Sdílet Vloženo 17. Duben 2019 Aktuálně mám najeto 29tis.. 1.výměna po dlouhých dohadech na 15tis. Nyní při přezouvání a prosbě "alespoň to trochu očistěte" převzato auto zpět i s novými kotouči a deskami (27tis.). To je rekord, 3tí kotouče na 27tis.km. Pod 200tis. jsem nikdy neměnil ani přední, pravda na lehčích autech (Octavia). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 V 6. 3. 2019 na 19:08, suri. napsal: A hlavne tie brzdy dajte meniť niekomu kto to aj vie , mám tu jedno pekné zánovné SIII kde si povolili odvzdušňovák a nasilu vtlačili piestik bez otvorenia motorčekov ... Výsledok viz foto , podotýkam že táto sranda - motorček + strmeň stojí cez 700€ s DPH ale zase sa ušetrilo na výmene TAK SIII sa vrátil aj s druhou stranou , vypadala detto , takže nie 700 ale 1400eur ušetrených Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Kdo ti to delal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Asi nekdo bez diagnostiky a potrebnych znalosti, ale za to s velkou silou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Mne nikto , to zákazník ušetril v servise z výmenu bŕzd , ešte že vpredu sa nedá nič pokaziť ... hold to treba robiť bez znalostí a nadávať že sa elektrické ručky serú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 [emoji1787] ludom .ebe.V byvalej robote bol podobny majster, snad 99% ukonov robil kladivom. Ked som sa pytal čo to kua, tak mi odpovedal "to musis vediet s citom" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Ten zadek jde i bez diagnostiky delal jsem to prozoze ten blbej predrazenej supervag a kazdej rok placenych 5tis za aktualizace je stejne neotevrel, brzdice funkce tam je, zadal jsem a ticho jen napsal ze provedeno ok.. Ale jde to bez diag otevreni i zavreni.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 (editace) jirka toledo: znám to na fordy, kdy se pomocí určité kombinace tlačítek dájí otevřít a zavřít el. brzdiče. Ale u škody něco takového jde?? Viděl jsem, jak sundají celý ten motorek ze třmenu a tak to dělají. Mě na to stačí čínská VCDS a bez problémů to funguje. Pokud to není tajné, tak bys ten Tvůj postup mohl prozradit. ? Editováno: 28. Duben 2019, autor: AdoksS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 No robi sa to s citom.Najdes si navod, ty si ich odpalis a potom dostanes po vyplakavani odpoved ze si to nerobil s citom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Tajny to neni odpojis konektor brzdice a pripojis 12v nechas zatocit moturek pak klasicky pripravkem mechanicky zatocis pistek, moturek se zataci krokove nejde to najednou a zase zatocis pistek az na doraz... Vidis cinska diagnostika za par dolaru si s tim poradi a original supervag s placenou licenci nic je videt ze ty brnaci co to vyvyji se maji jeste co ucit... Na pasatu b6 audi to maka dobre golf 7 taky nic neumel to vubec... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Dík za info, dobrý vědět. ? Tolik způsobů jak to udělat a borci to umí tak dok....it. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ČudlR Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 A jak potom nastavis novou pozici rucky aby mebyla porad zatazena nebo naopak volna ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 motorčeky naopak dávali kedysi na passatoch a tiež to potom blblo , mne je to jedno robte si to ako chcete , najlepšie ako tento servis čo to robil tu , treba to zatlačiť veľkými blickami a povoliť si odvzdušňovák aby to išlo ľahšie , výsledky vidíte na foto ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 nenastavíš nijak , ono si to "nejak" sadne a "nejak" funguje , kumštovaniu sa medze nekladú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Přímo ABS má pro nastavení funkci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AdoksS Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Proto jsem si koupil VCDS kabel, abych nemusel laborovat. Při zavření motorků dojde ke kalibraci. Dělal jsem už na pár autech a vše funguje bez problémů. V nějaké starší verzi softu VCDS jsem dokonce viděl i možnost nastavení tl. destiček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 28. Duben 2019 Sdílet Vloženo 28. Duben 2019 Otevření a zavření při výměně není to co já myslím....."povedených" výměn se zapnutým auto-holdem jsem už taky pár řešil a všichni borci co mají VCDS a "znalci" v oboru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.