Přejít na obsah

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena


peterup

Doporučené příspěvky

Tak po 65000 km mám po 2. vyměněné zadní destičky a přední poprvé. Ty zadní vydržely poprvé 36000 km, kdy se jedna rozpadla a vyměnili je na záruku i s kotouči, a teď po 29000 km další výměna. 

Jak jste na tom vy? Sjíždí se vám zadní destičky 2x rychleji než přední?

Editováno: , autor: Delphin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 29 minutami, Delphin napsal:

Tak po 65000 km mám po 2. vyměněné zadní destičky a přední poprvé. Ty zadní vydržely poprvé 36000 km, kdy se jedna rozpadla a vyměnili je na záruku i s kotouči, a teď po 29000 km další výměna. 

Jak jste na tom vy? Sjíždí se vám zadní destičky 2x rychleji než přední?

Ten zadok sa ani tak skoro nesjizdi,ako brzo rezne a to prinuti majitela k vymene brzd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 16. 6. 2019 na 13:31, AntonioB721 napsal:

Máte  už vyzkoušené které opravdu fungují jak mají....

chyba ale není v kotoučích, problém je v tom, že auto ty zadní brzdy při normálním ježdějí téměř nepotřebuje a tím pádem nejsou využívány a vypadají, jak vypadají. Možná jsou nějaké kotouče méně náchylné na korozi (ale pak mají zase jiné nevýhody), jenže tím se to jen opticky maskuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnešní příděl novinek začnu brzdama. Dnes ráno před jízdou po dešti přední brzdy s drobnými ďubkami rezu. Zadní od pohledu zcela bez rezu. Při rozjezdu drobné škubnutí. Večer jsem auto ošplíchal wapkou, do brzd jsem to ládoval, co to šlo.

 

předek:

 

20190624_181724.thumb.jpg.5f8225d2cd888b3e7e829996aba87aeb.jpg

 

zadek:

 

20190624_181712.thumb.jpg.a9182239ae93ec7993e6817a3e063930.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravicko lidi,

Rozhodujeme sa co do S3 2.0 TSI 206kw 4x4 66 000 km.

V servise tvrdia ze predne su na vymenu, no mne sa zda hrana este velmi mala, aka je toleracia co sa tyka prednej strany ? Nic netrasie. 

 

A ak teda by boli na vymenu, predne kotuce mam na vyber:

origo par za 530e vc. dosiek (lol)

ATE 340mm "vysoko uhlikove" za 77e ks kotuc

Zimmerman dierovany za 86e

zimmerman plny za 60e

Brembo "vysoko uhlikovy" za 64e

 

Samozrejme cielom je aby kotuce vobec netriasli.

 

DAKUJEM !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave som volal do servisu - mechanik uz presne nepamata preco ale ako dovod vymeny povedal:

1. bud bola velka hrana

2. zhdzavene zvnutra - mohli by poskodit dosky.

Stale mam ale pocit ze sa ma snazia natiahnut.

 

Kazdopadne, viete poradit do akej znacky z hore uvedenych ist ? Zimmerman ? ATE ? 

 

Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

měnil jsem sice na O3 RS, ale mám tam také 340mm a rozhodoval jsem se podobně jako ty mezi ATE, Zimmerman děrovaný a Brembo.

ATE vycházely docela draho, na Zimmerman děrovaný jsem se dočetl několik recenzí na forech, že rádi praskají (nemám vlastní zkušenost) a že když už, tak drážkované - dražší

Takže nakonec padla volba na Bremba. Bral jsem vysoko uhlikový a k ním i do sady desky.

Odježděno 5k km a zatím spokojenost. Uvidím jak vydrží, ale za tu dobu si už sedly a brzdí pěkně.

 

Teď mě čeká výměna na zadku, tak půjdu asi do toho samého.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...