Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mam Sportline 2018,140kw,4x4

Momentalne 31000km a zadné doštičky sú na výmenu... Kúpim asi Textar

Signalizácia opotrebovania brzdoveho obloženia je vpredu aj vzadu? 

Lebo na nete nemôžem nikde nájsť zadné Textar doštičky s tou signalizáciou...

A ešte som sa na fóre dočítal, že výmena nie je jednoduchá, takze radšej to dat spravit do autorizaku? 

 

Ďakujem 

 

Vloženo
On 7/22/2019 at 6:35 PM, AdoksS said:

Já jsem myslel, žes bral tady tyhle brembo MAX.

BREMBO-MAX.jpg

nene, bral jsem plne, bez der i zlabku, jen vysokouhlikova, aspon tak to bylo napsano v popisku ke kotoucum.

Jestli chces, muzu dohledat konkretni kus a obchod.

Vloženo
před 8 hodinami, titanius napsal:

Mam Sportline 2018,140kw,4x4

Momentalne 31000km a zadné doštičky sú na výmenu... Kúpim asi Textar

Signalizácia opotrebovania brzdoveho obloženia je vpredu aj vzadu? 

Lebo na nete nemôžem nikde nájsť zadné Textar doštičky s tou signalizáciou...

A ešte som sa na fóre dočítal, že výmena nie je jednoduchá, takze radšej to dat spravit do autorizaku? 

 

Ďakujem 

 

 

Jednoducha je, ale musis mit diagnostiku na odbrzdrni rucni brzdy a pak nastaveni rucky ktery se provadi taky pres diagnostiku. Jinak to je stejny jako u klasickych brzd

Vloženo
V 2. 8. 2019 na 6:27, ČudlR napsal:

 

Jednoducha je, ale musis mit diagnostiku na odbrzdrni rucni brzdy a pak nastaveni rucky ktery se provadi taky pres diagnostiku. Jinak to je stejny jako u klasickych brzd

 

Taky mě brzo čeká výměna, tak jestli by bylo možné nějaké info jaký hardware koupit, abych tu výměnu zvládl sám doma. Nevíte někdo o nějakém návodu?

Vloženo

Strikenn1: v tomto vlákně je dost psané o výměně i nějký postup, jak otevřít třmeny bez diagnostiky.

Nechci podceňovat Tvoje schopnosti, ale aby ta oprava ve finále nebyla moc drahá. Poškození toho zadního třmenu se může pořádně prodražit.

A nebo na youtube najdeš taky postupy, jak to udělat. Není tam přímo škoda, ale koncernový auta.

Vloženo (editace)

Dnes som dal vymeniť zadné doštičky v autorizaku. Dával som Textar. 

Cena za pracu 30€

Ale mechanik zistil poškodenie zadnej ľavej pneu z vnútornej strany. 

Mám 32000km.Pneu Pirelli Cinturato P7

Dezén ma ešte min. 5mm

 

 

 

IMG_20190812_152905.jpg

Editováno: , autor: titanius
Vloženo

Když tady čtu chlubení se nekorodujícími deskami...taková brzda musí hodně špatně brzdit... známá zkušenost. Na trochu lišky po dešti si zvykněte, je prospěšná (prospěšné není neopotřebební po celé ploše desky...).

Vloženo

Netroufl bych si říct, že to brzdí špatně, ale určitě se to chová jinak, jinak to vydrží, jinak to snáší vysoké teploty.... vždy je to něco za něco. Akorát že reznutí kotouče si všimne víc lidí, než menší tepelné odolnosti.

Vloženo

Časem se to vyleští (oboje, i destišky)  (pro některé místní strašně super - nerezne to ani za deště) a pak přijde náhlý fail, až to bude někde moc potřeba. Kdyby ne-koroze byla řešení, už by se kotouče dělaly dávno nerezové nebo jiné. Zatím je to pořád určitý typ litiny (až na asi 5 výjimek), už tak 70 let.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

14700km odjazdenych a pocit z hlucnejsich zadnych brzd sa stupnuje.Kotuc je pritom krasne cisty,ziadne ryhy,ale viditelne ma platnicka hlavne lava zadna hlukovy problem.Oslovil som servis na vymenu v zaruke.

Takze ma medzitym kontaktovali zo servisu...v utorok na 13tu idem na vymenu.

Editováno: , autor: Patrik1971
doplnenie terminu od servisu
Vloženo

Měl jsem přesně jak píšeš. U mne to bylo takzvané "zčernání kotoučů" a skutečně došlo ke ztmavnutí. 

Ve Škodě hned věděli o co se jedná  a objednali specifické číslo destiček , které problém vyřešily. Po dalších 80.000km už se problém neobjevil.

Vloženo (editace)

Takze platnicky vymenene...kotuce su vraj vporiadku,ako sa aj mne na pohlad zdalo.Vypada to,ze su ozaj nejake modifikovane,pretoze povodne mali ten plech proti hluku cierny,teraz je strieborny,asi nieco,ako popisuje jack.cz.Samo teraz potrebuju nieco odjazdit,aby si sadli a zacali spravne fungovat.Rezultat teda pisat este nejdem.

20191022_161938.jpg

Editováno: , autor: Patrik1971
Vloženo (editace)

Patriku, podobné destičky se stříbrným plíškem má Arteon.

Přidám fotky mých kotoučů po 17500km auto vyrobeno 3/2019. 

Subjektivně zatím OK, ale hned po koupi mě Ferda "dokončil plnění brzd" zaměřím se na hluk jak píše Patrik.Dík!?

20191022_194905.jpg

20191022_194853.jpg

Editováno: , autor: xtrack
Vloženo (editace)

Jak se mi sami v servise priznali, do loňského roku dodávala škodovka destičky, které se postupne lepili a poničili kotouče, teď už se dava novy typ.

 

u me v padesati delany predky a zadky a ted po roce v 70 na reklamaci se delali nove zadky - komplet..

Editováno: , autor: pe.kova
Vloženo

sorry ale taku podstatnu vec ako brzdy odj..u. ved doposial nebol nikdy problem u koncernu s brzdamy hold setri sa vsade ale po case prisli na to ze cesta setrenia brzdami nikam nevedie

Vloženo
před 12 hodinami, bojler napsal:

Kdy bylo auto vyrobené?

01/2017

Postupne sa hluk zvacsoval, az to bolo neznesitelne. Prekvapivo ale auto nebrzdilo vyslovene zle. Predsa je to len zadok. A asi podstatny detail je ze jazdim 90% dialnica+tempomat.

Vloženo

Je smutne, ze na vlajkovel lodi su brzdy takto odflaknute. Zalostne je konstatovanie, ze "to moze byt clovek este rad, ak mu vydrzali 80 tisic..."

 

Na O3 RS TDI 2014 som prvy krat zasahoval do brzd po vyse 100 tisicoch (menili sa predne brzdy komplet)...

Na S3 sportline TDI 2018 som menil zadne brzdy komplet uz 2x - po 30 a 60 tisicoch a predne komplet po 60 tisicoch. 

A prvych 30 tisic som nepouzival autohold. no kedze to nemalo ziadny pozitivny efekt, tak potom som ho zapol... Vidim to tak, ze zadne brzdy menim pravidelne co 30 tisic...

A uz vobec nerozumiem tomu preco prave tie zadne nic nevydrzia. Keby to bolo o agresivnom jazdnom style "brzda-plyn" tak by mali byt postihnute hlavne predne, ci?

 

Navyse si nemyslim, ze by som so superbom jazdil rychlejsie alebo agresivnejsie ako s RSou, skor naopak.

Pre uplnost dodam, ze obe auta som bol po zabehu prevetrat v rumunskych kopcoch...

Na Transalpine RSe z brzd uz stupal bledy dym... a aj tak vydrzali solidny najazd...

Vloženo

Po vymene platniciek na zaruku brzdy po odjazdeni cca 500km krasne stichly.Zo zaciatku boli este hlucnejsie,kym sa k sebe s kotucom prisposobili.Aj kotuc sa mi zda krajsie olesteny a vzladovo je na urovni predneho.Snad to tak aj zostane.Tiez som autohold zacal spat pouzivat,nakolko fakt na to korodovanie vplyv nemal.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...