Publikováno Únor 21, 20178 r Zdravím, mám takový problém, u ostřikovačů čelního skla na Fabii Combi (2010) mám vypadlou hadičku u trysek, jde i vidět, je to pod čelním sklem v mřížkách, akorát nevím jak se tam dostat, když sundám v motorovým prostoru izolaci, tak je pod ní docela solidní plech, přes který se asi nedostanu. Nevíte odkud tam je přístup?
Únor 21, 20178 r Autor No, škoda že jsem si to nepřečetl dřív, nakonec jsem hadičku napojil pomocí pinzety každopádně se hadička pravděpodobně při výměně autoskla. Teď už ostřikovače fungují tak jak mají Děkuji za radu
Duben 15, 20187 r Ahoj potřeboval bych taky poradit ohledně ostřikovačů. Když je auto v klidu, tak mi vykapává kapalina ostřikovačů z levého podběhu. Kapalina mi dlouho v nádržce nevydrží. Naco se mám zaměřit ja jak se k tomu místu dá dostat? Díky za radu.
Duben 15, 20187 r Pravdepodobne prasknutý viaccestný ventil na motorčeku. Musíš vymeniť komplet motorček. Ja som kúpil čínu s tým, že som neočakával výdrž a už ho tam mám 4 roky bez problémov.
Duben 15, 20187 r Něco podobnýho jsem si myslel. A jak se k němu dá nejjednodušeji dostat? U Fabie I to bylo pod podběhem. Upraveno Duben 16, 20187 r od vitezslav2
Duben 17, 20187 r dole koleso, podbeh...ono ešte je otázne, ktorá motorizácia a kde je nádržka umiestnená. F2 FL 2013 (HTP) nádržku mala na pravej strane vpredu. čiže cez podbeh som sa k nej dostal
Duben 18, 20187 r Můžete mi poradit, jak se demontuje levý přední podběh na Roomsteru, abych se dostal k motorku ostřikovačů? Povolil jsem ty dva šroubky, ale spodek nejde vůbec vyklonit. Díky za radu. Upraveno Duben 18, 20187 r od vitezslav2
Duben 18, 20187 r To nevykloníš.Vždyť Ti tu píšou.Sundej kolo a odmontuj ten podběh celý.Ty šroubky podběhu všechny uvidíš,až budeš mít to kolo dole.
Duben 18, 20187 r No u Fabie mi šel podbeh povolit jen přední pulka a vyhnout.U Roomstera je to jinak?
Duben 19, 20187 r čo som písal vyššie? dole koleso máš to i v Dielenskej príručke Upraveno Duben 19, 20187 r od wirer
Duben 19, 20187 r Aha děkuji.Ten podběh pokračuje pod autem dopředu, kde je ještě prisroubovanej.Proto nejde vyhnout. Děkuji za obrázek :-).
Duben 21, 20187 r Tak podběh jsem sundal a zjistil jsem že kapalina protéká tělěm motorku.Koupil jsem v Autokelly druhovýrobu a nepasujou hadičky.Originál jsou nacvakávací koncovky a u neorigo motůrku jsou jen na nasunutí. V Autokelly mi řekly ať ty koncovky ucvaknu a nasunu hadičky.To se mi ale nechce. Nevíte jestli není nějaká jiná varianta motůrku než drahej originál? Díky
Duben 23, 20187 r Tak jsem se ptal v škodovce a motorek nemají skladem ani v Boleslavi. Zjistil jsem kde mi teče. Je to z otvoru v těle motorku. Nemá s tím někdo zkušenosti? Díky za rady.
Duben 23, 20187 r nemá smysl se s tím babrat - kup nový https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5k0955651-cerpadlo-ostrikovace-de-27354.html
Duben 24, 20187 r Jasně ale kdo mi zaručí, že budou pasovat koncovky hadicek. Už jsem si teď jednou naběhl.
Duben 24, 20187 r Moc prožíváš hloupé ostřikovače.Věz,že kdybys to odvezl do servisu,tak už tam to čínské čerpadlo dávno máš i s uštípanými koncovkami hadiček a raduješ se,jak to krásně funguje!Smiř se prostě s tím,že do nekonečna všechno originál nebude.Pro tebe je důležité jen aby to fungovalo.Nikdo ti nezaručí,že pětkrát dražší čerpadlo vydrží pětkrát déle.A jen kvůli hadičkám bych ho rozhodně nekupoval.Sám jsem také spojoval tu plastovou trubičku k zadnímu ostřikovači na levém nosníku,když se mi jí tam kus rozpadl ,jednoduše navlečením půl metru hadičky přez ní a na koncích omotáním samosvařitelnou izolační páskou.Žádné problémy s tím nemám,ostřikovač funguje,nic neteče.Pokud máš pochybnosti,že by ti hadičky na tom čerpadle bez originál svorek nedržely,tak je jednoduše stáhni drátem.Na vzhled auta to určitě nebude mít žádný vliv.
Duben 24, 20187 r Díky za názor. A pujde tam ta hadička nasunout? Působí to na mne s tím zebrovanim jako tvrdej plast.
Duben 24, 20187 r Ty hadičky,co tam originál jsou,jsou spíš trubičky.Navíc věkem tvrdnou a křehnou,takže ji snadno zlomíš.Můžeš případně zkusit konec té hadičky nahřát v horké vodě,nebo pokud by byla stále tvrdá,křehká a nechtěla se nechat někam nasunout,tak si můžeš koupit kus průhledné benzínové hadičky,ta se prodává v metráži v různých průměrech,tak si změřit průměr té původní hadičky,co tam máš a tu novou natáhnout kus přes ní.Na druhém konci ji pak nasadíš na čerpadlo bez problémů.Ta určitě roztáhnout půjde.
Duben 24, 20187 r Takto to mám já. Podařilo se mi v zimě kousek trubičky ulomit a nahradil jsem ho benzínovou hadičkou a na koncích připevnil plastovými stahovacími pásky.
Duben 24, 20187 r před 16 hodinami, vitezslav2 napsal: Jasně ale kdo mi zaručí, že budou pasovat koncovky hadicek. Už jsem si teď jednou naběhl. mně se zdá, že na těch obrázcích mají všechny motorky ty trubičky stejné. Otázkou je, co jsi v Kelly vlastně koupil.
Leden 22, 20196 r Mne dnes ráno -7.5°C prestal fungovať ostrekovač pred vodičom,pred spolujazdcom a aj zadný funguje,čiže zamrznutie vylučujem,pravdepodobne chyba samotného ostrekovača,alebo hadička od T kusu,praskla alebo sa iba vyvliekla,len ako dať dole ten plastový kryt teraz v mraze aby som nič nepolámal,nejaký postup. Update:tryska bola iba primrznutá,zaujímavé že ostatné neprimrzly a kvapalina do -20°C. Upraveno Leden 22, 20196 r od kimmi
Leden 22, 20196 r Ahoj, mně už se to také stalo a shodou náhod také ta tryska u řidiče. Pamatuju si, že tenkrát stačilo trysku zahřát rukou.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.