Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

na pneumatikách mám najeto pár kilometrů, možná 2stovky.....v teple a na suchu. Věřím, že sedí pěkně, ale pro mě hlavně plus, že po přezutí ze zimních Michelinů Alpin 4, mam stejně tichou gumu i na léto.....to ty Dunlopy nebyly a vždy jsem se těšil, až přezuju na zimu :D ....za mě zatím spokojenost.

 

fullsizeoutput_dc8.jpeg

Editováno: , autor: dell
Vloženo

to rád slyším, že jsou tiché, protože mám taky hlučné letní gumy (Pirelli P7 Cinturato) oproti zimním (GoodYear Ultragrip 9) a dost mě to štvalo teď po přehození kol :)

Vloženo

Ahoj Dell, díky za info! Tak ať slouží a drží ke Tvé největší spokojenosti! ☺ Také do nich půjdu.

 

Mám ještě jednu hospodskou otázku, na kolik mm sjíždíte letní gumy? Mám 3.5mm což už asi není moc na tak těžké auto. Na fabce jsem měnil při 2mm ale fabka je o polovinu lehčí.

Děkuji ;)

Vloženo

@xtrack Pokud jsou pneu rovnoměrně sjeté, nemají žádné boule, praskliny, nehází a nehučí, tak bych je ještě tohle léto být tebou dojel.

Výrobce pneu většinou dává do drážek ty kontrolní "špalíky", ke kterým to sjedeš a až jsou zároveň tak jsou gumy na výměnu.

 

Zákonná hranice je 1,6 mm, ale zdravý rozum napoví, že pod 2 mm už to na vodě bude o hubu.

 

Sám budu takto dojíždět letos Contíky, které mají 3,5 mm

Vloženo (editace)

O hubu to není, stačí tomu přizpůsobit jízdu. Vím že dojíždím gumy pod 2mm tak ku*va nevalím na plnej ceres. Pokud někdo nepoužívá mozek při řízení vozu, tak mu při dešti ani vzorek 30mm nepomůže. Normálně dojíždím gumy zhruba na 1.4mm. Planetu máme zatím jen jednu. Osobně odsuzuji nařízení zímních gum do 4mm, když si uvědomíte, kolik lidí vyhodí gumy s 50 % vzorku... to si pak můžeme nějaké větrné elektrárny strčit do zadku. Pokud si někdo nabije držku na gumách s 1.5mm při dešti, tak by si jí pravděpodobně nabil i se 2mm...

 

Osobně už při dešti výrazně snižuji rychlost jízdy když mám letní gumy pod 50 % životnosti a mnohem víc dávám pozor na hromadění vody na vozovce. Jasný většina lidí to asi nedělá, ale zároveň nevěřím tomu že retarda za volantem vyhláška o mm zachrání. Ostatně takového člověka není škoda.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo (editace)

Pánové, díky za Vaše poznatky. Udělám to podobně jak píše Prassat, 2.mm se mě zdají rozumný kompromis. Díky!

Na Barumkách bráchovy octy jsem si dnes všiml značky s kapkou vody která je přeškrtlá a značka má 3mm. 

 

15degren: Ono nemusíš "jet plný ceres" stačí 130 po dálnici kde je věstší louže PO dešti a průser je na světě.Otázka jak by se na vzorek 1.4mm dívala pojišťovna v případě onoho průseru... Třebas v HR mají minimum 1.mm na letních.

Jinak s tebou plně souhlasím, že planetu máme jen jednu a proto aspoň ještě měsíc "dojedu" zimní pneušky které mají nyní 3.8mm a topím tepelným čerpadlem a TUV ohřívám soláry, narozdíl od volů kteří pálí kde co a netřídí odpad, ale to už jsme jinde;) Taky díky za názor!:)

Editováno: , autor: xtrack
Vloženo

Už když mám pod 2mm a stabilně prší, tak po dálnici nejedu 130 a to jsem typ řidiče co když jede v noci po suché prázdné dálnici, tak nemám problém to hnát 180... to je přesně ten problém co popisuji... Když mažeš 130 za deště s gumou na 1.4 mm tak si nějaké vodní hladiny všimneš až v momentě kdy ti to hučí do podběhu a nejspíš stačí vůz do smyku...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

měl jsem na autě Bridgestone Turanza ER300 225/45/17 kupované v roce 13 na origo alu kolech škoda  výroba pneu byla 44/12 , najeto na nich cca 30 tis km ted mají lehce pod 4mm a pěkně hučí tak jdou z auta a objednané barumky , za mě bridgestony průměrná pneu

Vloženo

Ako prva sada boli na aute Pirelli p7 run flat.

 

Tuto sezonu som kupil Hankook Ventus prime 3 225/45 r17. Zatial som s nimi najazdil iba od pneuservisu domu, ale s porovnani s Pirelli som ich este "nepretocil".

 

Tam kde ESP naskakovalo na semafore s Pirelli, Hankooky vystartovali bez preklzu.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

kdybych je jezdil Ty "závěre", tak se podělím o realné zkušenosti...vybíral jsem pneu na supa, tak myslím, že mám trošku přehled...

Editováno: , autor: dell
Vloženo

A udelal si dobre.Najizdim rocne 50-70tkm. Na tyhle polsky číně jsem teda nejezdil. Ale mam spotrebu 1sadu rocne. V pripade lingjing,fortuna apod 2 sady rocne. Na mokru je tato stlacena tma na zabiti. Rad bych videl toho,co na tom jezdi "pilu" jako na dalnici a rovinkach nemusi byt problem s nima jet i 240kmh to nerikam. Ale pneu je jediny,co ti dava kontakt s vozovkou,takze proc na jedenon z nejdulezitejsich prvku bezpecnosti setrit?! Tohle mi hlava nikdy nebrala a nebere. Auto za minimalne 250 000kc a budes resit jestli das za pneu 4000kc a nebo za kvalitni 8000kc cca?! Navic to neni vec na rok nekomu funglovky vydrzi i 4sezony. Tzn 3roky provozu 24mesicu PC 8000kc:24=300kc mesicne za pneu,co funguje....

Vloženo

Já je koupil už s autem a jak píšu, překvapilo mě jak dobře drží i v zatáčkách na okreskách. Nevím jak na mokru, ale na mokru jsem měl se zadohrabem už jednu nepěknou nehodu a nemám náladu nějak "závodit".

Myslím si, že jezdím hodně na hraně a s předchozím ST220 jsem si mohl dovolit opravdu hodně a teď s 3,6 se toho nebojím taky.

Mám tedy reálné zkušenosti a ne jenom prázdné řeči jako někteří tady...

Vloženo (editace)

tak jsem konečně pořídil Continental Premium Contact 6, jak jsem v předchozích příspěvcích plánoval a zatím spokojenost :) a musím uznat, jak někdo předtím psal, že jsou ty gumy fakt tiché

Editováno: , autor: Czeczo
Vloženo

Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli dodržujte tlak pneu předepsaný výrobcem, tedy F 2.1/R 2.3 Barů pro letní 225/40 R18? Mně to přijde vizuálně trochu podhuštěné.

Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, já to mám nahuštěné na 2.4/2.6 a pohoda.

Teď budu dávat nové pneu 225/40 R18 a přemýšlím nad

  • Uniroyal Rain sport 3

nebo

  • Nokian Zline.

Co myslíte? Nemáte někdo tyto pneu vyzkoušené na autě?

bez názvu.png

Nokian.png

Vloženo (editace)
Uniroyal RainSport 3
225/40 R18 92Y

label.php?s=116&p=c&v=a&t=2&h=72

72dB je dost...

sucho: ****
voda/sneh: *****
hlučnosť: ****
valivý odpor: ****
životnosť: *****
Novinka z produkce koncernu Continental se vyznačuje výbornými jízdními vlastnostmi za deště a na mokrém povrchu. Běhounová směs je vyrobena s ohledem na vysokou přilnavost za ztížených podmínek a přitom si zachovává dobré vlastnosti i na suché vozovce a zároveň se nesnižuje kilometrový proběh a nezhoršují akustické vlastnosti.

Nokian Zline

225/40 R18 92Y

label.php?s=116&p=e&v=a&t=2&h=72
sucho: *****
voda/sneh: *****
hlučnosť: ****
valivý odpor: ****
životnosť: ***

Sportovní pneumatika zLine od firmy Nokian je profesionální pneumatikou z hlediska náročnosti na podmínky řízení, díky nové generaci směsi běhounu, vrstvené struktuře vyrobené nanotechnologií a dezénu běhounu vyvinutého pro rychlou jízdu. Okamžitě reaguje na zatáčení, a tím splňuje základní požadavek na bezpečný provoz v extrémních mezích.

 

To uz radsej v porovnatelnej cene:

Pirelli P-ZERO XL

label.php?s=116&p=c&v=a&t=1&h=68

sucho: *****
voda/sneh: *****
hlučnosť: *****
valivý odpor: *****
životnosť: *****
Nová pneumatika P-Zero je výrobkem s nejlepšími výkony na současném trhu a zároveň nejspolehlivější z hlediska přenosu extrémních výkonů moderních supersportovních vozů. Vděčí za to nové směsi podkladové vrstvy, která vylepšuje ovladatelnost a snižuje valivý odpor, inovativním polymerům s vyspělými mechanickými vlastnostmi pro optimalizaci výkonu na mokru a suchu i inovativnímu dezénu s hlubšími podélnými drážkami, které dokáží odvádět větší množství vody
Editováno: , autor: r_e_n_e
  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Ja som kupil 

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/40 R18 92Y XL s ochrannou lištou (MFS)

1-C-A-67-1.png

 

90 eur jeden kus... 

Zatiaľ sú v garáži a čakajú na obutie. 

Editováno: , autor: r_e_n_e

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...