Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak to každopádně, ale spíš mám na mysli, zda to nebudou chtít nutit dávat zpět i do stávajících motorů např. podobnou formou jako u Dieselgate, kdy rozesílají dopisy,aby jste se dostavil do servisu apod. Popř. aby nezavedli nějakou ekodaň na TSI bez filtru nebo zákaz vjíždění do některých měst apod., ale to asi nikdo nemůže vědět co bude....

Editováno: , autor: Josef_1
Vloženo

Nikdo nic nebude zpětně montovat. GPF nikdy nebyl součástí současných motorů TSI. GPF přijdou kvůli splnění nové emisní normě na nově vyrobená auta s motory TSI. Coby kdyby někdo něco zavedl - choď k volbám a vol ty partaje, které nebudou prosazovat ve městech podobné restrikce. Víc nemá smysl řešit nebo se z toho stane hospodské téma.

Vloženo

Tak teď si mi to teda vysvětlil.Jinak to o možné zpětné ne-montáži GPF jen tak tipuješ nebo vycházíš z nějakých ověřených informací, jako třeba, že to technicky není možné apod.?

Vloženo

Tak ještě jednou a jinak - aktuálně vyráběná auta s motory jsou homologována bez GPF. To snad musí stačit. Nehledej problémy tam, kde nejsou. Jakoby jich motory TSI neměly za ty roky už dost.

  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

@MilanHos má pravdu. Všechna benzinová vozidla vyrobená po 1.9.2018 musí splňovat limit na pevné částice. To efektivně znamená, že všechny přímostřikové motory namontované do aut vyrobených letos v září a později mají OPF.
K 1.9.2017 se vztahuje podmínka, že všechna vozidla NOVĚ homologovaná po tomto datu musí splňovat požadavek viz výše (proto byl OPF zaveden do Fabie až v průběhu letoška).

Editováno: , autor: Johny.z
Vloženo

Tak to jsem nevěděl, mám rapida 8.2018 a prodejce mi právě říkal, že to mám dobré, že v rapidu filtr není až ve faceliftové fábii. Ale je to možné že je to od toho 1.9.

Vloženo (editace)

Fakt, že vejdou v Evropě, a pro vozy dovážené do Evropy, povinné cykly WLTP a RDE znamená, že některé motory (platí to i pro VW a potažmo Škodu, ale i BMW a další), ale dokonce i některé modely (Subaru WRX STI) zcela vypadnou z nabídky automobilek. Nebude je možné od září vyrábět. Tedy nenajdete je ani v nabídce.

A to není vše, od září 2019 vejde v platnost ještě přísnější norma Euro 6d, což kromě jiného znamená, že benzinové motory s přímým vstřikováním budou mít povinně filtry pevných částic a diesely musí používat systém SCR, tedy vstřikování močoviny (AdBlue) do výfukových plynů, což sníží emise oxidů dusíku. prevzato z uamk

http://www.uamk.cz/aktuality/2405-zari-stop-rade-motoru-proc

 

 

 

 

Editováno: , autor: Sklennny
Vloženo (editace)

Na chatu Škoda auto mi bylo sděleno, že se do rapidu filtry zatím nedávají (5.10.2018),to by znamenalo, že Rapid normu EU 6.2 splňuje a tudíž zatím nemusí mít filtr pevných částic,protože pro benzíny s přímým vstřikem budou povinné až od 09 2019.

Fabia po faceliftu už ho má asi proto že se bude vyrábět i po 09 2019 a Rapid už ne... 

PS:chatu skoda auto se také nedá 100% věřit. 

Editováno: , autor: Sklennny
Vloženo
před 24 minutami, lumirnavrat napsal:

@Woody Tak ty to mas mam pocit skladovku kupovanou v srpnu, takze ta byla vyrobena pred 1.9.2018 takze si myslim, ze mas podle me jeste MR 2018 a ne MR 2019.

Ano mám skladovku, ale vyrobenou 8.82018 a pokud se nepletu, tak M.R. 2019 je po celozávodní dovolené od srpna a né září.

Vloženo

Tak to máš OPF (GPF). Alespoň podle článku o těchto motorech ve SM, kde je právě uveden tento kód. Původní motor 1.0 TSI má totiž začátek kódu CHZ...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...