Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Tak to každopádně, ale spíš mám na mysli, zda to nebudou chtít nutit dávat zpět i do stávajících motorů např. podobnou formou jako u Dieselgate, kdy rozesílají dopisy,aby jste se dostavil do servisu apod. Popř. aby nezavedli nějakou ekodaň na TSI bez filtru nebo zákaz vjíždění do některých měst apod., ale to asi nikdo nemůže vědět co bude....

Upraveno od Josef_1

Nikdo nic nebude zpětně montovat. GPF nikdy nebyl součástí současných motorů TSI. GPF přijdou kvůli splnění nové emisní normě na nově vyrobená auta s motory TSI. Coby kdyby někdo něco zavedl - choď k volbám a vol ty partaje, které nebudou prosazovat ve městech podobné restrikce. Víc nemá smysl řešit nebo se z toho stane hospodské téma.

  • Autor

Tak teď si mi to teda vysvětlil.Jinak to o možné zpětné ne-montáži GPF jen tak tipuješ nebo vycházíš z nějakých ověřených informací, jako třeba, že to technicky není možné apod.?

Tak ještě jednou a jinak - aktuálně vyráběná auta s motory jsou homologována bez GPF. To snad musí stačit. Nehledej problémy tam, kde nejsou. Jakoby jich motory TSI neměly za ty roky už dost.

přesně jak píše Pawouk, takový motor není homologovaný...

  • 1 rok později...

Ahoj, nevite jestli se filtr pevných částic montuje do aktuálně vyráběných rapidů, tj. od září 2018?

Do rapidů ještě ne, jen do fábie.

Děkuji za info, myslíte že rapid už filtr do konce výroby nedostane? 

 

V to případě by nesplňoval legislativu kdyby neměl filtr ne? 

Mimochodem nepatří tento dotaz náhodou do tématu Rapid?

Myslím, že to plati letos jenom pro nově homologované vozy a to byla faceliftovaná fábie, ale rapid asi ne.. 

Nově homologované motory musí mít každé nově vyrobené auto pro evropu, takže i Rapid. Nezáleží na modelové řadě nebo FL ale na datu výroby.

@MilanHos má pravdu. Všechna benzinová vozidla vyrobená po 1.9.2018 musí splňovat limit na pevné částice. To efektivně znamená, že všechny přímostřikové motory namontované do aut vyrobených letos v září a později mají OPF.
K 1.9.2017 se vztahuje podmínka, že všechna vozidla NOVĚ homologovaná po tomto datu musí splňovat požadavek viz výše (proto byl OPF zaveden do Fabie až v průběhu letoška).

Upraveno od Johny.z

Tak to jsem nevěděl, mám rapida 8.2018 a prodejce mi právě říkal, že to mám dobré, že v rapidu filtr není až ve faceliftové fábii. Ale je to možné že je to od toho 1.9.

Fakt, že vejdou v Evropě, a pro vozy dovážené do Evropy, povinné cykly WLTP a RDE znamená, že některé motory (platí to i pro VW a potažmo Škodu, ale i BMW a další), ale dokonce i některé modely (Subaru WRX STI) zcela vypadnou z nabídky automobilek. Nebude je možné od září vyrábět. Tedy nenajdete je ani v nabídce.

A to není vše, od září 2019 vejde v platnost ještě přísnější norma Euro 6d, což kromě jiného znamená, že benzinové motory s přímým vstřikováním budou mít povinně filtry pevných částic a diesely musí používat systém SCR, tedy vstřikování močoviny (AdBlue) do výfukových plynů, což sníží emise oxidů dusíku. prevzato z uamk

http://www.uamk.cz/aktuality/2405-zari-stop-rade-motoru-proc

 

 

 

 

Upraveno od Sklennny

Příští září začne platit Euro 6d-temp, tu už ale mnoho modelů splňuje. Pokud jde o povinné GPF a SCR, najdou se i výjimky, které se obejdou bez nich.

@Woody Tak ty to mas mam pocit skladovku kupovanou v srpnu, takze ta byla vyrobena pred 1.9.2018 takze si myslim, ze mas podle me jeste MR 2018 a ne MR 2019.

Na chatu Škoda auto mi bylo sděleno, že se do rapidu filtry zatím nedávají (5.10.2018),to by znamenalo, že Rapid normu EU 6.2 splňuje a tudíž zatím nemusí mít filtr pevných částic,protože pro benzíny s přímým vstřikem budou povinné až od 09 2019.

Fabia po faceliftu už ho má asi proto že se bude vyrábět i po 09 2019 a Rapid už ne... 

PS:chatu skoda auto se také nedá 100% věřit. 

Upraveno od Sklennny

před 24 minutami, lumirnavrat napsal:

@Woody Tak ty to mas mam pocit skladovku kupovanou v srpnu, takze ta byla vyrobena pred 1.9.2018 takze si myslim, ze mas podle me jeste MR 2018 a ne MR 2019.

Ano mám skladovku, ale vyrobenou 8.82018 a pokud se nepletu, tak M.R. 2019 je po celozávodní dovolené od srpna a né září.

DKR

Tak to máš OPF (GPF). Alespoň podle článku o těchto motorech ve SM, kde je právě uveden tento kód. Původní motor 1.0 TSI má totiž začátek kódu CHZ...

Tak prodejce mi tvrdil, že ho nemám. Jak poznám že tam je?

Prodejci toho napovídají. Podívej se pod auto, toto je teda z Fábie, ale Rapid to bude mít předpokládám velmi podobné:

image.thumb.png.3781e0d03ddb550499e0c906e2e4409a.png

(zdroj Svět motorů)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.