Jaspur Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 Nechal jsem si podle katalogu do motoru 1,4 16V 55kW koupit svíčky NGK BKUR6ET-10, ale po vybalení jsem zjistil, že mají tři elektrody a na porcelánu mimo označení ještě písmeno "R". Ještě jsem svíčky neměnil, tak bych se chtěl zeptat jestli jsou tam tříelektrodové z fabriky, popř. jestli s tím máte nějaké zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiKuZZ Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 Ahoj mám ten samý motor a ty svíčky tam patří takže se je tam neboj dát.Taky sem je nedávno měnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lugo Vloženo 27. Květen 2008 Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 Asi tak...ničeho se neboj. Taky je tam mám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaspur Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 Díky za odpověďi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romeo Vloženo 18. Červen 2008 Sdílet Vloženo 18. Červen 2008 Ahoj ,taky chci menit svicky na tomto motoru.Mohl by mi nekdo ,kdo to delal poradit jak vytahnu vysokonapetove pogumovane"fajky"co jsou nasazeny na svickach .Jeste jsem to nedelal a nerad bych je porusil.Je tam dost malo mista .Diky moc . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 nekde to tu je - taky budu ale dělat za denso iridium Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 Nic na tom není, vem za ně a normálně je vyndáš. Možná ti na svíčce zůstane jakoby hlavička z gumový fajfky, tak se neděs, vem elektrikářský dlouhý kleště a sundej to a namáčni to zpátky do fajfky a máš hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 chlapci ake sviecky odporucate na motor 1,4 50 kw rok vyr 2000 typ motora AME Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 Champoin RC 89 PYC jedine tieto, ale píšem to z hlavy, hádam to ešte niekto potvrdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 jasne, taky si myslim ze svickami z 47KW neudelam 74KW. takze mam zhanat Bosch F7HER2 0,8mm, alebo NGK ZFR5P-6 0,9mm. napriklad Profor by mi neodporucil nieco v BA? Skús na Šancovej oproti tržnici je malé MaG a tam majú všelijaké sviečky. Ja som tam kupoval do svojeho NGK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
777 Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 Zdravím, mam 1.2 47kw 8/2003. Mohl by tady někdo popsat postup výměny svíček ? Stačí normální klíč na svíčky nebo je potřeba delší ? Budu to dělat poprvé, tak nechci narazit. Děkuji předem všem ochotným za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 Myslím že keď v Inštalačných manuáloch pohľadáš, nájdeš čo chceš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Lukaso ok takze sviecky pre motor 1,4 50 KW typ motora ame mam kupit Champoin RC89 PYC a vzdialenost elektrod? 0,8 mm? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Hej to sú tie sviečky, ale aká je vzdialenosť elektród netuším, ale asi máš pravdu. Som ich vybalil a našróboval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
b0baz Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 (editace) Hoy hoši, moja motorizácia Fabula 1.4 / 55kw / 16V / BBY / rv. 2003 / 75.000 km. Dnes som robil kontrolu, menil som: - olej CASTROL MAGNATEC 5W-40 - vzduchový / peľový / olejový filter - kvapaliny - komplet full diagnostika / meranie Lambdy / dobíjanie Alternátorom ... + všetky možné iné - status = OK - pod krytom motora zvrchu sprayom prečistená ŠKRTIACA KLAPKA - nehýbalo sa s ňou ! - výmena sviečok / pôvodné NGK BKUR 6ET-10 za BRISK DX15LTC-1 EXTRA No mňo, keď sa to všetko pomenilo, nechal som zvrčať motor nech sa to celé premaže atď... Napichli sme to na diagnostiku, nenašlo žiadne závady, proste pohodka.... Všimol som si ale že pri nezaradenej rýchlosti len keď stojím mi zrazu PP ukazuje spotrebu cca 1.0 a vyššie. Predtým som mal na neutráli pri nezaradenej rýchlosti spotrebu na PP 0.0 prípadne 0.3.... Celkovo sa mi zdvihla spotreba zhruba o 1 liter a pri prechode z rýchlosti 3 na 2, mi to aj nejak divne cuklo...zdusilo...spravilo mi to pár krát...pri zastavení na križovatke mi pri neutrále nejak divne dvihlo otáčky z cca 900 na 1500-1600, potom klesli....znova pohodka.... Navyše sa mi rozsvietilo EPCčko... Po diaľnici som tomu vyťal cca max. 150 km/h, úplne bez závad, čistý priebeh...pri radení z 3 na 2 na sídlisku mi to zas nejak divne cuklo...zdusilo... Odparkoval som, dal si kafe a za cca 1 hod som to šiel pretočiť....štart, žiadne EPC, motor ide jak hodiny, cítim že ide lepšie jak predtým.... OTAZKA ZNIE: Môže byť toto správanie motora zapríčinené výmenou origo sviečok NGK za sviečky BRISK ?? Prípadne to môže byť tým prefúknutím ŠKRTIACEJ KLAPKY ?? S pôvodnými sviečkami NGK BKUR6ET-10 žiadne problémy, žiadne cukanie, otáčky ani raz nezdvihlo, žiadne problémy. Som si viac ako 100 % istý, že je to sviečkami... Ak mal niekto podobnú hovadinu, díky za rady a veľa zdaru, čussik. P.S. Ak som tému zle zaradil tak sorry... Editováno: 5. Červen 2009, autor: b0baz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 To bude tím profouknutím skrtící klapky,nějaká nečistota někam vlítla a chvily to blblo,pokud se to bude opakovat tak bych to pak řešil,ale jestli už to nic nedělá tak bych to viděl na nějakou tu nečistotu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
b0baz Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 (editace) To bude tím profouknutím skrtící klapky,nějaká nečistota někam vlítla a chvily to blblo,pokud se to bude opakovat tak bych to pak řešil,ale jestli už to nic nedělá tak bych to viděl na nějakou tu nečistotu. hoy, jj bude to asi tým, dnes všetko v normále, otáčky sa ustálili, nešklblo ani raz, spotreba klesla do normálu Editováno: 6. Červen 2009, autor: b0baz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Už ked si mal po ruke VAG tak si mal urobiť základné nastavenie ŠK.Vyhol by si sa tomu šklbaniu,Ale ono sa to po nejakej dobe ustáli. Robilo ti to pravdepodobne preto,že klapka bola v nejakej polohe ty si to vyčistil a poloha sa zmenila a RJ sa ju musí naučiť.Preto sa robí to ZN. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ing. Jiří Ullmann Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 Hoy hoši,moja motorizácia Fabula 1.4 / 55kw / 16V / BBY / rv. 2003 / 75.000 km. Dnes som robil kontrolu, menil som: - olej CASTROL MAGNATEC 5W-40 - vzduchový / peľový / olejový filter - kvapaliny - komplet full diagnostika / meranie Lambdy / dobíjanie Alternátorom ... + všetky možné iné - status = OK - pod krytom motora zvrchu sprayom prečistená ŠKRTIACA KLAPKA - nehýbalo sa s ňou ! - výmena sviečok / pôvodné NGK BKUR 6ET-10 za BRISK DX15LTC-1 EXTRA No mňo, keď sa to všetko pomenilo, nechal som zvrčať motor nech sa to celé premaže atď... Napichli sme to na diagnostiku, nenašlo žiadne závady, proste pohodka.... Všimol som si ale že pri nezaradenej rýchlosti len keď stojím mi zrazu PP ukazuje spotrebu cca 1.0 a vyššie. Predtým som mal na neutráli pri nezaradenej rýchlosti spotrebu na PP 0.0 prípadne 0.3.... Celkovo sa mi zdvihla spotreba zhruba o 1 liter a pri prechode z rýchlosti 3 na 2, mi to aj nejak divne cuklo...zdusilo...spravilo mi to pár krát...pri zastavení na križovatke mi pri neutrále nejak divne dvihlo otáčky z cca 900 na 1500-1600, potom klesli....znova pohodka.... Navyše sa mi rozsvietilo EPCčko... Po diaľnici som tomu vyťal cca max. 150 km/h, úplne bez závad, čistý priebeh...pri radení z 3 na 2 na sídlisku mi to zas nejak divne cuklo...zdusilo... Odparkoval som, dal si kafe a za cca 1 hod som to šiel pretočiť....štart, žiadne EPC, motor ide jak hodiny, cítim že ide lepšie jak predtým.... OTAZKA ZNIE: Môže byť toto správanie motora zapríčinené výmenou origo sviečok NGK za sviečky BRISK ?? Prípadne to môže byť tým prefúknutím ŠKRTIACEJ KLAPKY ?? S pôvodnými sviečkami NGK BKUR6ET-10 žiadne problémy, žiadne cukanie, otáčky ani raz nezdvihlo, žiadne problémy. Som si viac ako 100 % istý, že je to sviečkami... Ak mal niekto podobnú hovadinu, díky za rady a veľa zdaru, čussik. P.S. Ak som tému zle zaradil tak sorry... Nejsem tedy automechanik, ale podle svítící kontrolky EPC bych typoval spíš škrtící klapku, neboť to je komponenta, která je elektronicky ovládána pedálem plynu. Tandem plynový pedál - škrtící klapka je EPC (Electronic Power Control). Takže typuju, jestli ten sprej neudělal přece jen nějaký problém v pohybu té klapky. Buď uvolněnou nečistotou, která na okrajích klapky byla a nebo mě napadá, jestli se vlivem spreje klapka mírně "nepřidřela"... No každopádně berte to s rezervou. Já jsem IT technik, ale technicky vzato si "myslím, že mám pravdu". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 Co jsem se díval, tak origo škoda prodávají BRISK č.dílu 101000060AA mají nějaké označení R1575C, na stránkách BRISKu jsem našel pro mojí Š F I 1.4 MPI 44KW DR15TC (EXTRA), DOX15LE (PLATIN), DORXLE (TUNING) a 27 (A-LITE). Nevím ale, která je pro mě jako uživatele a samozřejmě i pro auto nejlepší, abych jí nemusel moc měnit a nesnižovala mi výkon motoru nebo tak něco, sem v tomhle naprostý laik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel.lpg Vloženo 28. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2009 Škodovka z prvovýroby dává do tvé 1.4 ky DR15TC, uvádí výměnu po 60 000 km, ale já z praxe měním tak 30- 40 tisíc, ale to se jedná při provozu na plyn, platiny jsou taky dobré,mají lepší přeskok jiskry, výměna po 90 tisících... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
face Vloženo 22. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2010 Ahoj neporadil by si mi ze svíčkama chtěl bych značku NGK na Octavku II 2.0 TFSI dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 22. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2010 Poradim ti jednoduchou věc ve vyhledávači(seznam,centrum)si de NGK a vyskoči Ti bud českej zastupce nebo origo vyrobce zadej si tam model auta,motor,kw a nebo si klikni sem http://www.svickyngk.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
face Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 (editace) Dík za radu ale na těhlech stránkách nemaj ten můj motor 2.0 TFSI 147Kw Editováno: 3. leden 2011, autor: face Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaroslavii Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Hm, já to teď hodlám měnit, příští týden sundám víko a jsem na ty cívky zvědavej. Jestli to půjde vyměnit svépomocí. klíč na svíčky mám, to problém nebude, ale jak je pak dostat z těch cívek? Má někdo nějaký tip? Fabia 1.4 55KW BBY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.