Pavel 5 Vloženo 30. Září 2017 Sdílet Vloženo 30. Září 2017 Kdyby se alespoň vědělo že to pojede s placenou verzí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 30. Září 2017 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2017 A preco neskusis plnu cracknutu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 Tak jsem podpořil vývojáře,co konkrétně tyto hodnoty znamenají?Hlavně co je ok a co ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 1. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2017 Význam hodnot je docela dobře popsaný u nápovědy aplikace. OK se zdá být všechno. Směrodatná hodnota je, že životnost filtru je vyčerpána zhruba na 83%. Což je vzhledem k nájezdu normální. Více uvidíte až při regeneraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 2. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2017 Soot Mass Calc./Measured - množství sazí vypočtené/měřené Regen. Duration - doba trvání aktivní regenerace (pokud probíhá) Distance/Time Since Last Regen. - vzdálenost/čas od ukončení poslední aktivní regenerace Oil Ash - množství olejového popela (prakticky životnost DPF) Low Press. EGR Closing - na kolik % je uzavřen EGR ventil DPF Input/Output Gas Temp. - teplota spalin na vstupu/výstupu DPF Post Injection 1/2/3 - množství paliva v 1./2./3. dodatečném vstřiku (pokud probíhá) Pavel 5: Ten jeden dodatečný vstřik bych přičítal studenému motoru a snaze ECU o rychlejší zahřátí eko hejblátek ve výfuku. Měřené a vypočtené množství sazí se může trochu lišit. Kdyby byl rozdíl velký, něco je špatně a auto nejspíš vyhodí chybu, ale to není tvůj případ. Jak píše Clerfayt, všechno vypadá být ok a podle zaplnění filtru popílkem vypadá být motor vzhledem k nájezdu v dobré kondici. lojzik76: Předpokládám, že vypočtené (calculated) množství sazí počítá ECU z hmotnosti vstřikovaného paliva, teploty a zátěže motoru atd. - je to teoretická hondota, jak moc by měl motor kouřit. Změřené (measured) množství sazí se hádám počítá se změny diferenčního tlaku DPF - je to praktické ověření, že teorie nelže. Ve starší cracknuté verzi se zřejmě zobrazují měřené saze jako rozdíl od vypočtených (tudíž mohou být i záporné), zatímco u novější verze aplikace (viz Pavel 5) jako absolutní hodnota. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 2. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2017 Mám nejnovější verzy VAG DPF a Measured Mass mi jde po aktivní regeneraci mírně do mínusu. Na závadu to ale není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 2. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2017 Hmm, zajímavé, že by to nebylo o verzi aplikace, ale o motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 2. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2017 Možná o toleranci těch čidel. Kdo ví? Konec konců kvůli tmou že se moc na talk. Rozdíl nedá spolehnout, ŘJ vyhodnocuje a zpracovává hodnotu zanesení vypočítanou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzik76 Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 @Clerfayt - díky za info. jinak measured mi jde do záporu i na legální plné verzi. co jsem vypozoroval, tak ta "field" regenerace (dle helpu, jak je to česky?) se pouští třeba už mezi 60 až 70 % zaplnění a vypne se při dosažení 20 až 30 % a nejde na nulu. Je to normální? Dá se z těch provozních hodnot vyčíst, že s filtrem není něco v pořádku a nefunguje jak má (kdyby s nim předchozí majitel něco provedl apod)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Co máte za motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 A kolik najeto? A hodnota oil ash? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Jinak ty hodnoty pro spouštění a ukončení regenerace jsou v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzik76 Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 CFFB, najeto 156k, oil ash 0,09l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 Oil ash není v l ale g. Při nájezdu 156kkm byste měl mít oil ash cca 34g Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzik76 Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 u tohodle motoru uvádí aplikace oil ash v l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ovce Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 V 3.7.2017 na 12:01, sk0d@ napsal: POZOR, do verzie 2.17.6 aplikacia ukazuje v litroch, az od verzie 2.18.6 to ukazuje v gramoch Citujem z google play: What's New 2.18.6 - moved CFGB engine to new gropup 11 to have oil ash in grams (higher precision) 2.17.6 - fixed infinte loop on connecting for engine group 10 2.16.6 - added engines CLAB, DFLA, DCXA, CFCA tested by users Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 3. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2017 2.17.6 mi ukazuje Soot Mass i Oil Ash v gramech. Motor CAYC. Jak chápu ten changelog, popsaná změna 2.8.16 se vztahuje právě a pouze na motor CFGB. Což podporuje mou včerejší tezi, že způsob zobrazování nezávisí jenom na verzi aplikace, ale také na verzi motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Erik666 Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 (editace) čaute, jen takový asi stupidní dotaz :/ Se zapojeným adaptérem můžu normálně jezdit ? resp. ,,za jízdy,, si v aplikaci kontrolovat hodnoty? Editováno: 23. Říjen 2017, autor: Erik666 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lojzik76 Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 24. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 Priatelia, nemam teraz po ruke ziadnu naftu, viete otestovat ci funguje tato nova cracknuta verzia 2.20.7? https://uloz.to/!AdhrFg4KjuyJ/9wer63atrd6sart16rtw-zip 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 26. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2017 (editace) Funguje. Mimo menších fontů jsem ale zatím žádný rozdíl ve funkčnosti nezaznamenal a starší verze s většími fonty se mi líbí víc. Zatím dám novější verzi šanci, uvidíme. Vlevo 2.17.6P, vpravo 2.20.7. Editováno: 26. Říjen 2017, autor: JayBee1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 26. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2017 Super, dik za overenie. Nieco s fontami je aj v changelogu na google play. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayBee1 Vloženo 29. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2017 (editace) Mám nějaké nové poznatky k 2.20.7 - v sobotu se mi spustila aktivní regenerace, tam vypadalo všechno normálně, ale když skončila aktivní fáze, ikonka víc zčervenala a byla takhle výrazná celou dobu do ochladnutí DPF, kdy zase normálně zešedla. U 2.17.6P byla ikona pořád stejná, jenom zmizel symbol hodin a DPF. Jinak u 2.17.6P se mi stávalo, že přestala komunikovat s adaptérem a musel jsem restartovat telefon. 2.20.7 to ještě neudělala (ťuk, ťuk), tak uvidíme. Editováno: 29. Říjen 2017, autor: JayBee1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jandis Vloženo 29. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2017 Díky za funkční verzi 2.20.7 :-) Funguje někomu oil ash na OII FL, 1,6 TDI CR výroba 11/2009? Iu této poslední verze mi to nejde, jinak vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 2. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2017 A cez aky adapter pripajate s2? Ja som kupil toto a nemozem to vopchat do zasuvky ... ako konektor sedi ale pre vecsie okraje adaptera mi to tam skratka nevojde... Asi budem musiet kupit daky predlzovak alebo co... A este jedna otazka (amaterska) Ten Oil Ash znamena mieru zaplnenia DPF-ka...? Alebo dajte dake info co co znamena a tak. Dikicko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.