Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
V 3. 11. 2017 na 11:20, 15degren napsal:

14g kolik máš najeto ?

228200km,  O2 FL 2.0/81kW CR 2012 kdyz ta appka startuje je tam u Oil ash hodnota v g ale jakmile se spoji s adapterem prepne se to na L

Vloženo (editace)

Kedze niekedy dochadza k nedorozumeniam ohladom rozdielu medzi soot a ash, sposobu vypoctu zanesenia a pod. tak par poznamok:

 

- Soot pochadza primarne z nedokonaleho spalovania, je tvoreny prevazne uhlikom (ale nie len nim, nejaka cast z neho je prave ten ash). Regeneraciou sa vypali prave ta prevazna cast. Uhlik a jeho formy (uhlovodiky) v tomto pripade pochadzaju z paliva, ciastocne aj z oleja.

 

- Ash je to, co sa navzdy usadza vo filtri. Je to vlastne ta nespalitelna cast (kovy) po kazdej regeneracii.

 

Az sa ho tam proste nahromadi vela, tak DPF vypovie sluzbu.

 

P.S. priblizne pri 50tkm je uz oil ash vacsi ako soot (pred regeneraciou), pri 250tkm to uz moze byt 80% prevaha ash-u.

 

Priklad sposobu vypoctu u 2.0TDI CR 103kW
 
Active Regeneration Function
The soot load of the particulate filter is calculated by two pre-programmed load models in the Engine Control Module (ECM) J623.

 

One of the load models is determined from the driving profile of the user and the signals from the exhaust gas temperature sensors and Heated Oxygen Sensor (HO2S) G39.

 

Another soot load model is the flow resistance of the particulate filter. It is calculated from the signals of Exhaust Pressure Sensor 1 G450, Exhaust Gas Temperature (EGT) Sensor 3 G495, and Mass Air Flow (MAF) Sensor G70.

sensors.thumb.JPG.354519625768fe7cebe1c2ff57320207.JPG

 

Prikladam aj graf zaplnenia sootom.

DPF.thumb.JPG.f6c17de801ca92d907366eb604a7133e.JPG

Editováno: , autor: sk0d@
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jsem si taky pořídil ten adaptér a stáhl si tu aplikaci. Vyhodilo mi to toto, snad je tam vše zatím ok.

dole so zobrazuje aktuální verze softwaru? Je původní nebo je to ten "upravený"?image.thumb.jpeg.b81d6719532f78d4e2883b6604f49b14.jpeg

 

Vloženo (editace)

Tak se mi podařilo chytit regeneraci DPF, co mě trochu zarazilo, že se spustila už po 533 km, může to být tím, že mám občas kratší cestu a filtr se rychleji zaplni? Snažím se jezdit delší trasy, větsinou kolem 50 km , sem tam je to o něco míň.

Po ukončení procenta klesla z 80 na 22. Je to OK?

image.png

image.png

Editováno: , autor: HonzaKo
Vloženo

Jj, venku. Jinak pro rychlejší zahřátí jsem na zimu dal kryt na masku, nicméně až pri montáži jsem si všiml, že ta žebra jsou ze dvou třetin zaslepená, táže to asi valný efekt nemá, aspoň tam pujde míň té slané mlhy.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Stává se to také někomu? Mě dost často. Musím dát disconnect a pak znovu connect. Pokud si toho nevšimu občas se to samo odpojí. Kolikrát se to ani na poprvé nepřipojí(něco o BT to píše, ale přitom k rádiu je tel připojen) a musím celou app vypnout na tvrdo a pak znovu zapnout a připojit. Starší verze se Sony Xperia Z1C to nedělalo aspoň si nepamatuju. Ale od doby co mám Huawei P9 Lite 2017 tak jo.

 

Screenshot_20171203-083343.thumb.png.29056eb193758dfbf00bb8f90feb68e9.png

Vloženo

Já mam Huawei P9 lite 2016 a apka běží bez problému. Neodpojuje se a běží za jízdy i když telefon zhasne. Vypni rádio, třeba blokuje bluetooth a odpojí apku. Nebo vyzkoušej verzi free, jestli to dělá také. Mam verzi 2.20.7

Vloženo

Mám ofiko koupenou app. No napadlo mě to že by se to mohlo hádat s Bolerem, ale někdy to udělá hned jindy třeba po hodině a někdy za celých 150km cesty nic. Asi jak se jim zachce a jak moc se pohádaj :D:D. Přežiju to, já jen zda se s tím taky někdo setkal.

Vloženo

I mně se to stává, príjde mi, že se to napoprvé samo nechytí, ale stačí mi vytahnout a vrátit tu "zásuvku" a chyti se to pak okamžitě a už to pak nevypadává. Mám staženou verzi, tel Samsung A3.

Vloženo

V pondělí když jsem jel z víkendu ráno do práce tak za celých 150km nic a odpoledne když jsem jel domů 40km tak to vyhodilo error 2x a z toho jednou při regenraci. Ale asi vím kde by mohl být problém. Ve spojení mezi adapérem a autem. Mám dlouhý adaptér a možná je náchylnější na otřesi a občas i ztratí kontakt. Viz screen při připojování. Jinak mě už nic nenapadá co by to mohlo dělat.

 

Screenshot_20180112-144053.thumb.png.3fbaf5856be2133e8c57ccf6f8963dcc.png

Vloženo

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda-li tato apka bude fungovat i u PD motoru konkrétně 2.0TDI 125kW (BMN) ? Nikde jsem nenašel jestli to jde jen s CR nebo i s DPF ? 

Děkuji

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...