Publikováno Červen 1, 20178 r Len sa podelím o pár postrehov. 1. Performance bŕzd RS oproti bežnej OIII je fakt nebe a dudy. 2. Milo ma prekvapila životnosť doštičiek (vpredu). S OII som bol zvyknutý na cca 90-100 tisíc km. Na RSe som teraz prvý krát menil pri takmer 138 tisícoch. A to si myslím, že s RSou jazdím o niečo agresívnejšie. 3. Rovno som menil aj kotúče. Asi v zime pri slušných mrazoch (okolo -20) dostali zabrať tými teplotnými rozdielmi a už bolo cítiť chvenie pri brzdení. No aj s OII som kotúče menil pri obdobnom nájazde.
Červen 1, 20178 r Je tu nekdo, kdo obcas jezdi s RS na okruhu, napr. v Moste? Zajimalo by me, jak moc to ma pak vliv na opotrebeni desticek. A dalsi otazka: pujdou na RS TDi (pred FL) dat kotouce z RS TSi, ty vetsi?
Červen 1, 20178 r Autor Čo sa týka bŕzd, obával by som sa prehriatia a zvädnutia. V Rumunsku na Transalpine po nejakých 20 km jazdy na limite (mojom) z nich stúpal riedky biely dym... na okruh by som sa to so sériovými brzdami asi bál zobrať. Pokial teda ide o technickú trať, človek prudko brzdi na poslednú chvíľu a dá viac ako 5 kôl v kuse plným tempom. Upraveno Červen 1, 20178 r od PistaTT pozrel som mapu, upravil som odhad dlzky trasy z 15 na 20 km
Červen 1, 20178 r Autor este k otazke brzd z RS TSI - tam by mali byt rovnake ako pre RS TDI okrem verzie RS 230, kde su kotuce vacsie. ak by si siel do vymeny, tak nielen kotuce ale komplet brzdy. a asi nutnost pouzivat vacsie disky (RS 230 sa ponukala iba s 19" diskami. moznost ci je mozne pouzit 18" treba preverit)
Červen 1, 20178 r RS TDI ma mensi brzdy, nez TSI. Porovnavali jsme to s kamosem. Od urcite chvile zacali do TDI davat mensi. A dava to smysl. Tomu dieselu to bohate staci i v mensim provedeni. RS230 ma stejne brzdy, jako 220 TSI (respektive mam MR2015, jestli zacali i do TSI pozdeji davat mensi provedeni, tak to je mozne).
Červen 1, 20178 r mno ja mam prave na TDi ty mensi (MR2017) a zrovna v tom Moste bych ty puvodni vetsi vyuzil. proto se zajimam o to, co by obnasela vymena a kolik by to asi stalo. predpokladam, ze asi nejde jen tak prehodit kotouce a nic vic...
Červen 3, 20178 r Autor Vďaka iphonik4 za kontrolu cez VINko. Takze som sa dozvedel, že predtým boli RS TDI aj TSI rovnaké a od určitej doby dávajú do TDI menšie. U mna sú teda rovnaké ako v TSI. A teda min veľkosť disku 17".
Červen 3, 20178 r Ano, 220 i 230 TSI by mely vsechny mit 340mm predni brzdy. Zatimco TDi nekdy v prubehu 2016 dostala pouze 312mm.
Červen 4, 20178 r mno ja DCC mam, jestli to teda hraje roli. a podle vseho mam i ty mensi 312mm kotouce. dokazete nekdo odhadnout, co by stala vymena za 340mm?
Červen 5, 20178 r taky by mě zajímalo, co vše je třeba vyměnit. Jen kotouče a krycí plechy? Třmeny, desky, těhlice jsou stejné?
Červen 16, 20178 r V 6/3/2017 na 16:20, iphonik4 napsal: Ano, 220 i 230 TSI by mely vsechny mit 340mm predni brzdy. Zatimco TDi nekdy v prubehu 2016 dostala pouze 312mm. Pokial to tak bolo,tak az ku konca roka mali rs tdi tie mensie.Lebo ja mam 9/2016 a mam tiez 340mm. Minimalne mozem 17 kolesa obut.
Leden 11, 20196 r Zdravim páni, Nastal cas po 87tkm...nejake preferencie na kvalitne 340mm kotuce s dostickami na 220 TSI pre beznu jazdu mesto respektive sviznejsiu okresky?Ziadna divocina ? Uvazujem Zimmerman (dierovany,drazkovy ?) v kombinacii s TRW alebo ATE
Leden 23, 20196 r Chlapi neví někdo, jestli při výměně kotoučů průměru 312mm za průměr 340mm je potřeba nějak upravit kódování ABS? A ještě mě napadá jestli je stejný brzdový válec?
Březen 9, 20196 r Dneska jsem přehodil brzdy za 340 mm. Vše bez problémů a v pohodě to vejde do 17" kol. Při zajíždění brzd jsem to vyzkoušel i s ABS a vše v pohodě. Takže nic kodovat nebudu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.