Peppo Vloženo 26. Červen 2018 Vloženo 26. Červen 2018 (editace) A to je co za filter to prvy krat pocujem taku nadavku. Ale sa potom nevypaluje ako DPF? A kontrolka to nesignalizuje ziadna. Editováno: 26. Červen 2018, autor: Peppo Citovat
15degren Vloženo 27. Červen 2018 Vloženo 27. Červen 2018 před 16 hodinami, cilda1 napsal: Pánové pro upřesnění-Karoq 1,5 tsi(benzín) - OPF (Ottopartikelfilter) Diesel má - DPF (Dieselpartikelfilter) Při DPF všichni vědí o co GOu nový názvy pro stejnou věc je jen matení, ale když už to chceš přesně, tak to podle více názoru bude pojmenováno GPF (Gas místo diesel) Citovat
cilda1 Vloženo 27. Červen 2018 Vloženo 27. Červen 2018 @15degren jak se bude jmenovat nevím, ale v této době používá VW označení pro benzín OPF. Citovat
Partagas Vloženo 27. Červen 2018 Vloženo 27. Červen 2018 V 26. 6. 2018 na 17:39, velkepeni napsal: Mozes to partagas odfotit co mam hladat? Mne prislo auto koncom maja 30.5 asi do ruk. Je hned jako první za turbem motoru. Fotil jsem to pod podlahou. Citovat
velkepeni Vloženo 27. Červen 2018 Vloženo 27. Červen 2018 Keby som este vedel ako vyzera turbo Citovat
15degren Vloženo 28. Červen 2018 Vloženo 28. Červen 2018 (editace) před 13 hodinami, Partagas napsal: Je hned jako první za turbem motoru. Fotil jsem to pod podlahou. Ale tohle je podle mě klasický katalyzátor, který se montuje už hodně dlouho. DPF (OPF) bude v motorovém prostoru hned za turbem a ten to katalyzátor nejspíš zmizí a stane se součástí DPFka. Editováno: 28. Červen 2018, autor: 15degren Citovat
jaroT Vloženo 29. Říjen 2018 Vloženo 29. Říjen 2018 Neviete ci je tento motor (1.5 TSI 110 kW) vybaveny EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom/systemom ? Citovat
jaroT Vloženo 29. Říjen 2018 Vloženo 29. Říjen 2018 Ako som sa zatial docital (mimo ineho aj vo vyssie prilozenych dokumentoch) ohladom 1.5 TSI , tak to vyzera tak ze v Millerovom cykle by mala pracovat len jeho 96 kW verzia zatial co 110 kW (cize aj ta co je v Karoq-u) by mala pracovat v "konvencnom" (Ottovom) cykle. Tak ako aj ze VTG turbo je len v 96 kW verzii, zatial co v 110 kW (cize v Karoq-u) je "konvencne" turbo s "wastegate" systemom. Citovat
Pawouk Vloženo 29. Říjen 2018 Vloženo 29. Říjen 2018 No a proč tedy opakuješ to, co je ve výše uvedených dokumentech? Zbytečný příspěvek... Motory TSI nemají klasický EGR ventil, používají pro recirkulaci spalin tzv. vnitřní EGR - což je vlastně použití variabilního časování sacích a výfukových ventilů. 1 1 Citovat
jaroT Vloženo 30. Říjen 2018 Vloženo 30. Říjen 2018 Na ENG fore som sa docital (je tam dost dlhe/obsiahle vlakno o tejto probl.), ze sa tam majitelia motorizacie 1.5 TSI + manual prevod. stazuju na problemy pri rozjazde, spominaju sa tam hl. tieto dva problemy: 1. zaredeny 1vy prevod. stupen + po uvolneni spojky (ked motor este nieje v zabere) samovolne (t.j. bez zoslapnutia plynu) stupnu ot. az na cca 2.000 ot., co im, ako udavaju, brani v plynulom a pomalom rozjazde = udajne im pomohol update software-u RJ. (islo tusim o update z aprila tohto roku) 2. maju problem sa plynule a pomaly pohnut na 1-ke, kde ako udavaju sa auto pohybuje skakavo (udajne ide o problem aj v inych vozidlach vybavenych 1.5 TSI + manual, t.j. nielen u Karoq-a npr. tam spominaju T-Roc, Q3). Mal by so dotaz na majitelov motorizacie 1.5 TSI + manual. prevod., ze ake su vase skusenosti pri rozjazde a ci ste sa stretli s podobnymi problemami aj vy? Citovat
Peppo Vloženo 30. Říjen 2018 Vloženo 30. Říjen 2018 Ja som ten problem spozoroval tiez. Pisal som to uz v niektorom prispevku. Zatial som v servise nebol. Pockam az vyjde ten update SW co sa tu spomina ze by mal byt ku koncu roka. Na jednotke nemusis ani pridavat plyn auto si po posteni spojky prida a do garaze vojdes pekne bez pouzitia plynu. Pri pohynani v krizovatke to zas sposobi trhany rozjazd, treba pomalsie uvolnovat spojku a mierne pridavat. Da sa to naucit ale trva to. Update by pomohol. 1 Citovat
Pawouk Vloženo 1. Listopad 2018 Vloženo 1. Listopad 2018 Problémy se škubáním při rozjezdu se řeší zde:https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-škubání-při-rozjezdu/ Citovat
rayx Vloženo 6. leden 2019 Vloženo 6. leden 2019 (editace) V 20. 9. 2017 na 21:47, DIAGNOSTIK napsal: Moc dobrá bude práce nastavení rozvodů a následná korekce nastavovačů vaček přes přípravky. Máme se na co těšit !!!! Tak jsem se na to taky podíval, nastavit tady rozvody to je jak na raketoplánu, s tím budou bojovat i autorizáky, to bude výzva ... Bez sady VAS 611 007 (ASE61100700000) si nikdo ani neškrtne, ale pak ještě ta práce s tím ... info k sadě ještě od VW nebo Seat Jsem zvědav, jaké info je v SSP VW i Seat Seat Nr. 169: 1.5L TSI-MOTOR DE https://erwin.seat.com/erwin/SSP00016900.info?articleId=89196 Seat Nr. 169: 1.5 L TSI ENGINE EN https://erwin.seat.com/erwin/SSP00016920.info?articleId=89200 VW Nr. 555: Die 1,5l-96/110 kW-TSI-Motoren EA211 EVO DE https://erwin.volkswagen.de/erwin/SSP00055500.info?articleId=89076 VW Nr. 555: The 1.5-l 96/110-kW TSI EA211 EVO engines EN https://erwin.volkswagen.de/erwin/SSP00055520.info?articleId=89116 Editováno: 6. leden 2019, autor: rayx Citovat
rayx Vloženo 7. leden 2019 Vloženo 7. leden 2019 (editace) Snad to tu není duplicitně, tady je SSP 555 v ruštině pps_555_dvigateli_1_5l_96-110kv_tsi_rus.pdf a práce s těmi rozvody a teorie ke kompenzaci na rozvodech Editováno: 7. leden 2019, autor: rayx Citovat
suri. Vloženo 3. Únor 2019 Vloženo 3. Únor 2019 pri tej lenivosti už teraz používať prípravky to bude zaujímavé , a čo viem tak už na školení im tá mašinka nefungovala :D Citovat
rayx Vloženo 4. Únor 2019 Vloženo 4. Únor 2019 Průšvih bude i to, že každej motor se bude nastavovat na jiné hodnoty, nejdřív musí změřit odchylku a z ní pak dopočítat úhly pro nastavení podle tabulky... Teď vezmeš přípravek a nastavíš, tady bude muset mechanik zapojit myšlení. Fakt bych si tipl, že časování bude příčina toho hopsání u některých z těhle motorů ... Jakpak oni to stavěj v motorárně 1 Citovat
Wlady1980 Vloženo 4. Únor 2019 Vloženo 4. Únor 2019 (editace) Takze po zaruke bude asi problem servisovat tento motor v mensich sukromnych servisoch.... Asi nie kazdy bude mat k dispozcii potrebne pripravky.... Editováno: 4. Únor 2019, autor: Wlady1980 2 Citovat
rayx Vloženo 6. Únor 2019 Vloženo 6. Únor 2019 Ještě několik detailů tomu variabilnímu časování, vím že si s tím nedám pokoj, ale to hopsání při rozjezdech atd. by s tím mohlo velmi pravděpodobně souviset ... Srovnání a parametry pro EA211 EVO 1.5, verze 96kW s Millerovým-cyklem a 110kW s normálním Otto-cyklem a pak detaily k před EVO motorům stejný řady EA211, s důrazem na tabulku s detaily pro malé rychlosti a zatížení, kdy je maximálně využito překrytí ventilů. Že je to kromě jiného hlavně kvůli omezení produkce NOx, to už tady raději nezmiňují, ale to je boj u všech GDI motorů ... 1 Citovat
Wlady1980 Vloženo 6. Únor 2019 Vloženo 6. Únor 2019 @rayx A teraz to preloz do laickej reci :-) Citovat
rayx Vloženo 6. Únor 2019 Vloženo 6. Únor 2019 No, jde o to, jak jsou ty vačky řízený a jak rychle reagují na povel. Určitě tedy není problém v tom, že by reagovaly se zpožděním větším, než má být, to už by byly zapsané chyby o pomalé reakci, takže se variabilně natáčí jak to chce ECU (tedy data od výrobce) a příslušné akční členy namotoru. A pokud tedy VAG naladil to, že při lehkém zvyšování otáček dojde k velkému či maximálnímu překrytí ventilů, tak tohle vnitřní EGR právě může mít vliv na stabilitu chodu motoru a pak může dojít k tomu cukání třeba při rozjezdu, kdy to spaliny dusí a motor přitom musí rozpohybovat vozidlo ... Proto by bylo zajímavý vidět, jak jsou ty vačky řízený ve skutečnosti na nějakém logu z klokana Trochu konspirace, ale aby kvůli WLTP splnili hodnoty NOx, jistě museli nastavit recirkulaci na maximální možné hodnoty a možná proto komfort chodu motoru/jízdy je na druhé koleji ... https://forum.skodahome.cz/topic/144190-combi-stylovka-oiii-fl-18-tsi/?do=findComment&comment=2338407 Variable valve timing leads to: - very effective inner exhaust gas recirculation, whereby combustion temperature and nitrogen oxides are reduced, and - also improved torque development. On FSI (=TFSI=TSI etc) engines, a high amount of exhaust gas recirculation is necessary to reduce nitrogen oxide emissions. In order that the amount of exhaust gas can be pushed up to its limit, it has to be calculated precisely. vzato z SSP296 pro FSI motory Jediný moment, kdy tady na EA211 nemá být překrytí ventilů aktivní, je volnoběh a to z důvodu stability chodu motoru, ve všech ostatních režimech je překrývání ventilů více či méně aktivní a podle toho je pak určeno, jaké množstvá spalin zůstává ve válci či je natlačeno do sání, což je mimo jiné hlavní viník usazenin na sacích ventilech u všech přímovstřiků s variabilním časováním ... U benzínu se NOx zásobníkové katalyzátory zřejmě neosvědčily (náklady, učinnost ...), obdobu SCR katalyzátoru s činidlem jako u dieslu asi nelze uplatnit také, takže jedinou cestu, jak bojovat s NOx u TSI a všech dalších GDI motorů, je recirkulace spalin, ať už je jí dosaženo jakkoliv. To že to výrazně zvedá hodnoty PM částic / sazí / ve spalinách, to nikdo až do posledka neřešil a to je ten důvod, proč nastoupily GPF / OPF filtry ... 5 Citovat
sheep-master Vloženo 20. Prosinec 2019 Vloženo 20. Prosinec 2019 Ahoj, netuší někdo jaký je rozdíl mezi motory s kody DADA a DPCA, který se dle wikipedie začal montovat až 08/2019? https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA211_evo Citovat
KapriQ Vloženo 12. leden 2020 Vloženo 12. leden 2020 Myslím že od 08/2019 sa začal montovať filter pevných častíc. Ale ak sa mýlim, opravte ma... Citovat
sheep-master Vloženo 14. leden 2020 Vloženo 14. leden 2020 tímto si nejsem jistý, žil jsem v tom, že ho už mám v DADA motoru výroba cca 10/2018. Citovat
Patrik1971 Vloženo 14. leden 2020 Vloženo 14. leden 2020 Samo ze ano,mam ho v Superbe 11/2018 vyrobeny,daval sa ale uz ovela skor. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.