Seehirt Vloženo 2. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2017 Podrobnosti o tomto(1,6 TDi) a dalších(2,0 TDi) motorech dieselové stavebnicové řady (Entwicklungsauftrag) EA 288 lze najít v článcích: "Der Modulare Dieselmotoren-Baukasten von Volkswagen" _ Motortechnische Zeitschrift (MTZ) č. 12/2012 "Die Euro-6-Motoren des modularen Dieselbaukastens von Volkswagen" _ Motortechnische Zeitschrift (MTZ) č. 6/2013 Der Modulare Dieselmotoren-Baukasten von Volkswagen.pdf Die Euro-6-Motoren des modularen Dieselbaukastens von Volkswagen.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roska Vloženo 2. Únor 2018 Sdílet Vloženo 2. Únor 2018 (editace) 1.6 TDI 85kW 0-1000km update. (0-220km) první dojem (z OII 1,9/77kW ), při malých otáčkách bez kontaktu s výkonem( i tak to nechcípne, i když špatně zařadíte),od 2tis. už je to OK. jiná práce s plynem, zatím netočím nad 3tis., když ale potřebuji zrychlit (nájezd,předjíždění) tak se to rozjede jak (1,9/77kw) pocitově. první km spotřeba jinde než ukazuje manuál,ale asi si sedá počítač spotřeby,dlouhodobá 8l pak 7l a od startu to jede i 6,6l průměr. Start-Stop systém vůbec nepozoruji, neuvěřitelně skvěle vyladěné :-). Motor naskočí a jede se. Skvělé-ukazatel teploty oleje! Pokud se najde profík co poradí jak zajet tento nový typ motoru, aby nebyl líný, předem díky za jakékoliv rady!.(rada dealera "nešetřit!"tak nějak nevím) Robo. (500-997km) motor začal po zahřátí chrochtat :-)(jako správné TDI), v interiéru je slyšet stále jen ve větším výkonu, bručí příjemně jako má OII 1,9TDi. Spotřeba 50/50 dlouhodobě 5,8l a někdy jedu od startu i 5,2l :-). chvilku trvá než se zahřeje ( dle teploty oleje- ten ukazatel je na jedničku),spotřeba je velká ale pak se to umoudří, mno na krátké projížďky ta konfigurace není. Pružnost je lepší a nebo na to více šlapu,odezvu na plyn hledám jen když zařadím 6stupeň, ale ten tam asi není na "předjíždění". Start-stop - zatím bez žádného zaškobrtnutí, vyladěné pěkně. Asi to už přestanu šetřit a pak dám vědět :-). Díky všem za reakce, nepříznivcům KAROQů tedy těm CGN nebo co tam lejou ať si hledí svého. Robo Editováno: 21. Únor 2018, autor: Roska 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan W Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 ta spotřeba je strašná. Mám podobnou zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 5. Únor 2018 Sdílet Vloženo 5. Únor 2018 (editace) Zajet asi tak jak každý motor, ze začátku na to nešlapat, vždy počkat až se ohřeje i olej, ale pak (když už to má nad 1000km) tak tomu klidně trochu "dát za uši". Ale hlavně nikdy nepodtáčet. Editováno: 5. Únor 2018, autor: Martab 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roska Vloženo 6. Únor 2018 Sdílet Vloženo 6. Únor 2018 (220-500km)- nevím jestli se smí "produktovat" ale točím jen VERVu uffffff, tak se spotřebou jsem na 6,2l dlouhodobá a od startu dám i 5,5l, jezdím stále stejně a to i plně obsazen. Jinak rada nepodtáčet, to je něco co s dnešním motorem a moderním plynem neodhadneš. Auto radí dej 5tku a pak 6tku, a není tam pak ani 1500ot/m, slyšet motor v autě prostě není, nebo minimálně. Na druhou stranu, když mu vnutím rychlost a stupeň tak mne ani nepřemlouvá na přeřazení - to je + Dynamika šla nahoru, nebo se nebojím na to šlápnout. Občas jedu OII a všimnul jsem si, že když sundám nohu z plynu, stylem jako na KQ, tak OII hned brzdí motorem, to KQ nedělá a využívá svou váhu. Jinak stále pocit 10+ :-). Teplotu oleje sleduji, neznám logiku, ale to že to leze nahoru a pak dolu jak je zatížen je překvápko, myslel jsem že si udrží 80-90C a je to jinak.Větší rozsah. Start-Stop - lehce na spojku a motor naskočí, kdybych po "staru" netrpěl že stále startuji, tak !10+ Robo, díky všem za reakce a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 6. Únor 2018 Sdílet Vloženo 6. Únor 2018 (editace) Mas manual? To co radi indikator rychlosti ignoruj, poslouchej motor uchem, nebo si uplne idealne najdi krivky vykonu/kroutaku, z toho poznas v jakych otackach mas maximalni efiktivitu motoru. Pokud mas novej motor tak nevytacet a ani nepodtacet jak jiz bylo receno... pokud nejsi zenska, tak poznas :-) Dynamika sla nahoru??? Rozdil nemuzes poznat... rozdil v najetych km mas zanedbatelny Teplotu oleje sleduj nejvice. Olej se dostava do provozni teploty pomaleji jak motor a pri nizke teplote hure maze. Teplota kolisat muze, zalezi jak slapes na plyn, kdyz pojedes 160km/h po dalnici, tak se dostanes nad 100°C, jakmile zvolnis jizdu, tak olej chladne, naprosto normalni stav. Start-Stop je jedna z nejhorsich veci co muze auto potkat, uspora paliva je minimalni, naopak zatezujes mechanicke komponenty. Urcite doporucuji vypinat. Verva - souhlas. Pokud bys chtel udelat motoru radost, davej VIF jako aditivum a pak muzes klidne tankovat "obycejnou" (kvalitni, nepremiovou) naftu. Editováno: 6. Únor 2018, autor: havrosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirichomat Vloženo 11. Únor 2018 Sdílet Vloženo 11. Únor 2018 V manuálu se asi START-STOP dá, ale u DSG to s tímto motorem bylo fakt utrpení hlavně na křižovatkách, kdy rozjezd trval opravdu dlouho. Spotřebou jsem ale i s městským provozem byl pod 6, tam si nemůžu stěžovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 25. Březen 2018 Sdílet Vloženo 25. Březen 2018 Má tady někdo z majitelů přímé srovnání s OIII 81kW nebo rovnou s OIII FL 85kW, které mají pouze 5 r.s.?Docela mě překvapilo, že Karoq dostal 6ku. Emisní důvody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siroma Vloženo 20. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2018 1,6 77kW octa 2-1,6 85kw karoq.Neviem na karoqu odsledovať kedy vypaluje filter pevných častíc .Octavka pri dojazde niekedy točila vyšiel otáčky,nechal som auto postať,kým otáčky spadli na normál a tak odstavil.Na karoqu 1,6 som to ešte neregistroval . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkepeni Vloženo 21. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2018 Tak este ho asi nemas zabeseny ze mozno sa spusti cyklus po napr 10tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 21. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2018 Po 10tis km? no, to asi ne.... V 20.07.2018 na 6:49, siroma napsal: 1,6 77kW octa 2-1,6 85kw karoq.Neviem na karoqu odsledovať kedy vypaluje filter pevných častíc .Octavka pri dojazde niekedy točila vyšiel otáčky,nechal som auto postať,kým otáčky spadli na normál a tak odstavil.Na karoqu 1,6 som to ešte neregistroval . z toho si nic nedelej … ja mel Rapida s 1.6 TDI 66kw skoro dva roky, najel skoro 60 000, a vypalování filtru zazil jednou ... proste jsi mel stesti, a zatím se ti vždycky vypaloval za jizdy. neresil bych to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 21. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2018 Vypalování filtru lze lehce poznat i za jízdy, natož na místě. Záleží kdo jaké jezdí trasy, ale jak jsem psal - vnímavější řidič lehce pozná vypalování i za jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roska Vloženo 6. Březen 2019 Sdílet Vloženo 6. Březen 2019 Viz. reakce a otázky v příbuzných tématech, nafta "cuká" sice méně ale je to tak(netuším zda-li zakládat nové téma zde), od cca 1200km do dneška, v AS ? prý je to v pohodě a nebo se to při jízdách neprojevilo, při delším rozhovoru AS přiznává že je to prostě "vlastnost" motoru, cukání v otáčkách 1600 - 2000 ot/min., je to jedno kde, řekl bych že je to v zásadě když má někdo lehkou nohu na plynu a lehce ubere-přidá-ubere tak to začne "cukat", dále když si motor při stejných otáčkách přidá výkon prostě prudce přidá prudce ubere a zase přidá, cuká to pěkně, i při tempomatu, při testovací jízdě v AS to servisák držel stále pod plynem a dělal že se to neprojevuje, prostě věděl co dělá, SW žádný není a pokud neseženu další min. 4 další, tak se tím a.s. nebude zabývat. Jsou dny kdy to neudělá nikdy a jsou dny kdy to cuká od 40km/h do 80, asi tak.R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 10. Září 2019 Sdílet Vloženo 10. Září 2019 Tak jak jste na tom pánové po létě se spotřebou. Mě by zajímalo, jak to dělají v testech, že mluví o spotřebě kolem 4,2 l. Mám sice DSG, ale pod 5 litrů jsem se nedostal. Dlouhodobou mám 5,7. Není to špatné, ale do 4 je to na hony daleko. A co vy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášPCE Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 před 23 hodinami, Martin Rušaj napsal: Tak jak jste na tom pánové po létě se spotřebou. Mě by zajímalo, jak to dělají v testech, že mluví o spotřebě kolem 4,2 l. Mám sice DSG, ale pod 5 litrů jsem se nedostal. Dlouhodobou mám 5,7. Není to špatné, ale do 4 je to na hony daleko. A co vy? Já se dlouhodobě pohybuju kolem 6 (5,8-6,2). Mám DSG a ta spotřeba je pro mě vzhledem k charkteru silnic 50/50 obec/D nebo R celkem přijatelná. Jizda tak limit +10. Sem tam, když jedu po I či II, tak se dostanu i na 4,8, ale to je kochací jízda. Ale tohle patří spíše do témetu spotřeba. Jinak motor úžasný a spolu s DSG palec nahoru. Volil sem mezi 1,0 a 1,6, obojí DSG a nešel bych jinak. Ani 2,0 mě neláká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 Já mám teda dlouhodobou okolo 5l. Jezdím ale dost často okresní a rychlostní silnice, občas dálnice a není problém dost často jezdit pod 5l. Mám tedy manuál a v autě jezdíme 2 dospělí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 Má někdo tento motor s 4x4? Je tam adblue? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášPCE Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 před 2 minutami, Clerfayt napsal: Má někdo tento motor s 4x4? Je tam adblue? Tento motor není nikdy spojený s 4x4. Adblue má od MR19 tj. od 08/2018. Do té doby byl bez Adblue Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 Byl znovu zařazen s pohonem 4x4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 Ale je spojený. Když sepne haldex :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Rušaj Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 1,6 tdi je supr. S DSG zvlášť. Jen me irituje, aby dsgko netocilo 1200-1900 ot., tak tomu musí šlápnout člověk na pedál nebo S. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášPCE Vloženo 12. Září 2019 Sdílet Vloženo 12. Září 2019 před 18 hodinami, LukášCBR napsal: Byl znovu zařazen s pohonem 4x4. V ofiko ceníku není 1,6 s 4x4, alespoň ne pro Karoq Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Září 2019 Sdílet Vloženo 12. Září 2019 Toto je tema o OIII a motor 1.6TDI/85kW 4x4 byl skurecne po FL na jistou dobu zarazen do nabidky. Tak, jako tam byl ptedtim ve verzi s 81kW. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 12. Září 2019 Sdílet Vloženo 12. Září 2019 Lukáši, viz. “bojler”. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Září 2019 Sdílet Vloženo 12. Září 2019 před 10 hodinami, bojler napsal: Toto je tema o OIII a motor 1.6TDI/85kW 4x4 byl skurecne po FL na jistou dobu zarazen do nabidky. Tak, jako tam byl ptedtim ve verzi s 81kW. Jenže téma je o Karoqu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.