Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak to je potom iné tých 270Nm je už viac odpovedajúce. 

 

Výkonový potencial 1,2TSI 16V v 8V je cca rovnaký ?? 

Ani ne, je to od kusu a zde byl otevřený výfuk.

V 24. 8. 2017 na 12:24, moralles napsal:

@Eric_ koukni prosim na statistiky kolika % se podili automobilova doprava na celkovem CO2 na planete a zjistis ze to je pouhych par % 

a pokud jite treba maso tak „Vyprodukování jednoho kilogramu hovězího masa uvolňuje tolik CO2 jako stokilometrová jízda v BMW 118.“

nebo "Průměrný automobil, který ročně najede 15 tisíc kilometrů, vyprodukuje 101 gramů oxidů síry. Největší současná nákladní loď Emma Maersk s motorem o výkonu 109 tisíc koní (tedy přes 80 MW) při svém ročním provozu vyprodukuje 5 000 tun stejné škodliviny.

Jenže když za tou "dekatovanou" Fabií pojedu, tak mi na rozdíl od Emmy Maersk bude smrdět rovnou do xichtu. A nemám na mysli zdravotně neškodné CO2, které katalyzátor naopak produkuje. Nic moc pokus o omluvu takových prasáren.

Upraveno od Twisted

Presne tak Twisted, keď som chcel vyšší výkon, dal som to chipnúť a nie vykuchať DPF filter, stačí mi, keď musím ísť za vykuchaným dízlom čo pri každej akcelerácii dymí ako lokomotíva!! A točák mám až 234Nm a zatiaľ to vydržalo už 50k km. Dúfam, že aj ďaľších 100k km!;)

A inak dalo by sa asi aj viac koní, ale ja hlúpi som chcel väčší výkon v najčastejšie používanom spektre otáčok. Ale tých 95kW je celkom dobrých, zatiaľ do každého kopca aj naložený som kľudne šiel na 5. stupeň, dosť tam chýba 6ka! Takže to kuchanie filtra neschvaľujem.

PS: na celkovom CO2 planéty to nie je ani 0,2% od osobných áut!

Chip_1.2TSI_66@95kW.png

Chip_1.2TSI_66@95kW_popis.png

Upraveno od mimoxx

A to je co , za brzdu??  Je tam zátěž atd.. ??   Vím o firmách a úpravách svoje.... ani výsledky z brzdy nemusí být OK. Dojeď někam na MAHU.

  • 4 měsíce později...

Mohl bych tě poprosit, jestli by nešlo tvůj text znovu poeditovat, doplnit čárky, tečky na konec a velká písmena na začátek vět, přidat nějaké formátování a odstavce? Tohle se opravdu nedá číst.

  • 3 měsíce později...

Hm tak zkusim neco prispet taky at nežeru :-D ... Videl nekdo jak vypadaji saci kanali v hlave valcu ? Ja jo... Joko bys vyblil hlinikovou slitinu... Turbo je restricke o tom zadná.. Ale tlačí vzduch do hlavy valců podotykam čistý ! Povrch kanalu s velikou drsnosti ma negativni vliv na plneni valce, vic se projevuje u atmosferickych motorů, to znamena vylesteni sacich kanalů a umoznit turbu lip tlacit. Podotykam, do zrcadloveho lesku (nemame směs pouze vzduch) negativem muze byt i kdyz si to nemyslim pri zvyseni rychlosti proudeni vzduchu k snizeni teploty vzduchu a tvoreni kondenzu na stenach sacich kanalů. Co se tyka spalovacich prostorů. Opet vylestit. Na drsnych plochach se uklada vice karbonu. Vylestenim se bezvyznamne znizi kompresny pomer co ma za nasledok vic vzduchu ve valci. Opakuju, bezvyznamne. Vliv ale ma mene karbonu ! Pak bych sel do uprav RJ.. El. Wastegate otevira pri urcitych ot. aby se neznicilo turbo, prepousti vyfukove spaliny.. Posun hranice ot výš. Zaroven bych ale jako opatreni nainstaloval blow off aby prebytecny vzduch mohl rychle uniknout pryc... Ne uzavrenout obtokovou vetvou... Kdo vi jak je dimenzovana, na jakej objem vzduchu...

záver : :-D ... Vylestit vyfukove kanali... Zacmudi se tak ci tak, no je rozdil jestli vice nebo mene na hladsim povrchu..

 

Vyfuky: minule jsem videl hezky delany na fabii combi mc s dsg.. Hezky bublal.. Prinos ? Kdo vi... Pokud chci zvuk, prepichnu tlumic :-) ... Pokud chci vykon... Naladim vyfuk tak aby rezonancni vlneni a jeho špičky napomahali vyprazdnovani valce od spalin... Kdo tohle umi, je borec... 

 

Hough, můžete se domne pustit :-D

Měl jsem CHIP na TDI a tam to mělo význam. Teď mám benzín 1,2 TSI 81kw a čím víc mám najeto, tím lépe to jede (teď mám 70 tis.) Takže za mě, tak trochu nechápu proč  CHIP u tohoto motoru. Výkon dostatečný a jedině co by mě možná zajímalo je nechat to změřit kolik to doopravdy má. Popravdě, teď už ani nevím ale myslím že do těch 20 tis jsem ji nějak šetřil a když jsem chtěl motor vytočit tak se to tak trochu dusilo ale pak  jsem to párkrát opakoval  a v tu chvíli to začalo jet. Od té doby, spokojenost. Občas když se svezu s manželky autem 1,2 TSI 66 KW (55tiskm)  tak si říkám že to ani 66Kw není jak to letí. Holt u každého je jiná převodovka a tak i 66 jede na tu 5 suprově. A to jsem byl zvyklej na výkonná auta a vůbec mi to nechybí. Ta třetí (81Kw) má dnes najeto cca 14 tis  ale zatím se sní moc nelítá.  Teď mě bude čekat trochu zajet novou taky  81Kw.

Upraveno od Hkubes

  • 1 měsíc později...
  • Autor

dneska sem si nechal zmerit upravu od APR (hothatch) @Mustafa a musim rict ze to rekli tam bylo takze palec nahoru.

8CD995A5-F2F6-402D-ADDA-2F8C615A4870.jpeg

90348347-5F6E-497F-9FDC-01861BD16ACB.jpeg

Kde máš protokol pred úpravou ?

Vždy sa predsa meria pred a po úprave.

Protokol před úpravou není, nechal si to čipovat u APR bez měření výkonu a měření bylo "samostatná akce" (myslím že to rozváděl u sebe v tématu nebo na FB).

  • Autor
před 4 minutami, Eric_ napsal:

Kde máš protokol pred úpravou ?

Vždy sa predsa meria pred a po úprave.

presne tak jak pise @Martab ;-)

 

vsichni prece vime kolik to ma v serii ne? o neco malo nez uvadi cca 85kW a 180Nm nebo se pletu?

Upraveno od moralles

Vieme koľko to má v sérii, len že niektorý čo upravujú najskôr zmerajú a vidíš priamy rozdiel na tvojom aute.

Není těch 245 Nm moc na převodovku?

DSG má limit 250Nm a stejné se používá iu 1.8 TSI, takže by to mělo být v pohodě [emoji4] .

Jo, sorry jsem si nevšiml, že je to DSG.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.