Pawouk Vloženo 8. Prosinec 2018 Vloženo 8. Prosinec 2018 Test litrových tříválců_1.0 TSI 81 kW.pdf 2 Citovat
Martab Vloženo 8. Prosinec 2018 Vloženo 8. Prosinec 2018 Díky za test. Nevím, z těch výsledků a závěrů jsem mírně rozpačitý, když si od toho člověk odečte ještě to "klasické nadržování českému výrobku", tak to nevyznívá zrovna nejlépe (je pravda, že ostatní litry tam taky vyloženě nezazářili)... Citovat
Mutislav Vloženo 8. Prosinec 2018 Vloženo 8. Prosinec 2018 ...mno asi nic, co bychom my majitelé už nevěděli. Spíše mě potěšilo to, že si vede dobře při srovnání s ostatními. Pravda na řazení 1-2-3 je je třeba si zvyknout a je to proti ostatním co jsem řídil fakt jiné. A není zrovna běžné jezdit po městě na trojku :-) A že 6tka není na předjíždění? to taky víme. Beru ji v autě jako příjemný bonus navrch, kdy mohu fakt po dálnici jezdit hezky potichoučku a za 5 litrů. Jooo jaký je to rozdíl proti mé bejvalce fabii 1.2 HTP, kdy jsem po dálnici jezdil při stejné rychlosti se spotřebou o 3 litry více. Vlastně celková spotřeba je s litrovým rapidem v průměru o dva litry méně. Spojka mi zatím "zasmrděla" jednou když jsem se musel rozjet s plným kufrem a ve čtyřech dospělých lidech do prudkého kopce. Docela mě to tehdá vystrašilo. Ale jinak spokojenost. Citovat
Martab Vloženo 8. Prosinec 2018 Vloženo 8. Prosinec 2018 Tak upřímně ona ta 6 není na předjíždění ani u 1.2 TSI a ani u podstatně silnějších motorů :) ale za 5 to po dálnici nejezdí, minimálně né při 130 :) 1 Citovat
Mutislav Vloženo 9. Prosinec 2018 Vloženo 9. Prosinec 2018 FM-Ostrava stodvacítkou za 4.8 litrů. Zpátky (do mírného kopečka za 5,5 litrů) Citovat
Martab Vloženo 10. Prosinec 2018 Vloženo 10. Prosinec 2018 A jsme doma, takže zhruba za 5,2 to jezdí 120kou. Ano, ten motor má hezké spotřeby a ani na té dálnici to nějak extra neroste, ale za 5l po dálnici prostě nejezdí (při dodržování limitů, samozřejmě pokud se odchýlím, jde i spotřeba daným směrem). 1 Citovat
Mirec.K Vloženo 19. Prosinec 2018 Vloženo 19. Prosinec 2018 Samozrejme, že to za 5 litrov po diaľnici nejazdí (teda po diaľnici 130 samozrejme). Mimochodom, jazdím FM - Ostrava tiež denne, tam za cca 4,3 (od 3,9 do 4,5) a späť okolo 4,8 (4,5 až 5,0), ale tempomat na 95 až 100 (diaľničným maximom ušetrím maximálne 2 minúty, takže naozaj zbytočné na takto krátkej trase). Takže vďaka exponenciálnemu zvyšovaniu spotreby oproti rýchlosti vieme, koľko by to bolo cca pri 130. A to nehovorím o tom, že dosť dlhý úsek je už v Ostrave a nie je tam diaľnica, ale 80km/h... To už ale záleží, kam do Ostravy sa jazdí. A k testu, práve pri vyberaní auta som testoval aj spomínaný EcoBoost vo Focuse. TSI-čko je fajn motor, ale EB je pocitovo ďalej ako celok. Jemnejší chod, lepšia práca s akcelerátorom... 1 Citovat
Shorty193 Vloženo 27. Prosinec 2018 Vloženo 27. Prosinec 2018 V 8. 12. 2018 na 15:08, Pawouk napsal: Test litrových tříválců_1.0 TSI 81 kW.pdf Nazdar, nebol by tam niekde aj zvyšok testu tých trojvalcov? Vyzerá ze to môže pomôcť v budúcnosti pre záujemcov si vybrať práve TSI. Dik Shorty Citovat
Twisted Vloženo 27. Prosinec 2018 Vloženo 27. Prosinec 2018 Ve speciálu SM. Je to zajímavé čtení. Citovat
Shorty193 Vloženo 27. Prosinec 2018 Vloženo 27. Prosinec 2018 No práve... písal som im ze si to chcem objednať ale nejak na mňa... povedzme to slusne... nereagujú??? Sborty Citovat
Twisted Vloženo 27. Prosinec 2018 Vloženo 27. Prosinec 2018 Ještě by se měl normálně válet po trafikách a podobně. Teda aspoň u nás. Citovat
Twisted Vloženo 28. Prosinec 2018 Vloženo 28. Prosinec 2018 Měl bych technický dotaz: když 1.0 TSI dostalo proměnné časování ventilů na výfukové straně, znamená to, že je sací strana méně náchylná na karbonizaci? Citovat
Martab Vloženo 28. Prosinec 2018 Vloženo 28. Prosinec 2018 A nedostalo proměnné časování právě na sací straně? Proměnné časování výfukových ventilů má už 1.2 TSI EA211, ne? Jinak na karbonování to asi nebude mít výrazný vliv samo o sobě. Citovat
Twisted Vloženo 28. Prosinec 2018 Vloženo 28. Prosinec 2018 @Martab Já bych řekl, že je to naopak. Viz tady. A poslední kapitolu o motoru v SM článku chápu tak, že recirkulace je řešena nasátím spalin z výfukového potrubí, takže se spaliny nevrací do toho sacího. Z toho odvozuji, že v 1.0 TSI zůstane tato strana víceméně čistá. Ale jestli se mýlím, tak budu rád, když mě někdo opraví. Citovat
Martab Vloženo 28. Prosinec 2018 Vloženo 28. Prosinec 2018 Upřímně se přiznám že teď uplně nevím a ruku do ohně za to nedám, ale EGR ventil 1.2 TSI EA211 nemá a řeší to přes zpětné nasátí spalin, ale jak to dělá, to netuším. Zkusím dohledat. Citovat
Pawouk Vloženo 28. Prosinec 2018 Vloženo 28. Prosinec 2018 před 22 hodinami, Shorty193 napsal: Nazdar, nebol by tam niekde aj zvyšok testu tých trojvalcov? Vyzerá ze to môže pomôcť v budúcnosti pre záujemcov si vybrať práve TSI. Dik Shorty Sorry, ale ten časopis má 60 stran. Zkus je znovu kontaktovat. Citovat
Džarda01 Vloženo 2. leden 2019 Vloženo 2. leden 2019 1,2 TSI EA211proměnné časování výfukové vačky NEMÁ. Citovat
Martab Vloženo 2. leden 2019 Vloženo 2. leden 2019 Tak je to opačně, na proměnné na sací straně, každopádně zpětné vedení spalin do sání nemá. Citovat
Shorty193 Vloženo 9. leden 2019 Vloženo 9. leden 2019 Tak som sa dostal k tomu testu litrových trojvalcov.... a niektoré tie výsledky a známky... v kontexte porovnania s inými... sú smiešne... akoby za každú cenu chceli ukázať ze su nestranní na úkor Škody... Citovat
liqid Vloženo 30. leden 2019 Vloženo 30. leden 2019 V 10. 12. 2018 na 7:25, Martab napsal: A jsme doma, takže zhruba za 5,2 to jezdí 120kou. Ano, ten motor má hezké spotřeby a ani na té dálnici to nějak extra neroste, ale za 5l po dálnici prostě nejezdí (při dodržování limitů, samozřejmě pokud se odchýlím, jde i spotřeba daným směrem). Teď v zimně mám dálnici obvykle něco lehce pod 7 :D 1 Citovat
Míša Vloženo 4. Březen 2019 Vloženo 4. Březen 2019 Od 1.3. byla v ČR z nabídky Fábií vyřazena kombinace 81kW TSI a 6kv. manuál, nyní k dostání jen s DSG. (Na Slovensku prý už dříve.) Váš názor na tento (pro mě nepochopitelný) krok ? (Ověřeno v konfigurátoru Škoda auto, fakt tam 81kW se 6kv. manuálem nejsou) Citovat
brrrrm Vloženo 4. Březen 2019 Vloženo 4. Březen 2019 Diskusia na túto tému už bola aj tu: https://forum.skodahome.cz/topic/134777-fabia-iii-facelift/?do=findComment&comment=2377215 Citovat
Míša Vloženo 4. Březen 2019 Vloženo 4. Březen 2019 Aha, tak to jsem nedohledal, to se omlouvám. Citovat
Martab Vloženo 31. Březen 2019 Vloženo 31. Březen 2019 Fábie to není, ale pohoné ústrojí je stejné: https://www.auto.cz/dlouhodoby-test-skoda-rapid-spaceback-1-0-tsi-po-93-657-km-jak-prezil-zimu-128526 1 1 1 Citovat
petercheco Vloženo 1. Duben 2019 Vloženo 1. Duben 2019 @Martab díky, za článek... Dlouho na výsledek čekám ? 1 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.