Přejít na obsah

Motor 1.0 TSI


18lubi81

Doporučené příspěvky

Díky za test.

Nevím, z těch výsledků a závěrů jsem mírně rozpačitý, když si od toho člověk odečte ještě to "klasické nadržování českému výrobku", tak to nevyznívá zrovna nejlépe (je pravda, že ostatní litry tam taky vyloženě nezazářili)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...mno asi nic, co bychom my majitelé už nevěděli. Spíše mě potěšilo to, že si vede dobře při srovnání s ostatními.

Pravda na řazení 1-2-3 je je třeba si zvyknout a je to proti ostatním co jsem řídil fakt jiné. A není zrovna běžné jezdit po městě na trojku :-)

A že 6tka není na předjíždění? to taky víme. Beru ji v autě jako příjemný bonus navrch, kdy mohu fakt po dálnici jezdit hezky potichoučku a za 5 litrů. Jooo jaký je to rozdíl proti mé bejvalce fabii 1.2 HTP, kdy jsem po dálnici jezdil při stejné rychlosti se spotřebou o 3 litry více. Vlastně celková spotřeba je s litrovým rapidem v průměru o dva litry méně.

Spojka mi zatím "zasmrděla" jednou když jsem se musel rozjet s plným kufrem a ve čtyřech dospělých lidech do prudkého kopce. Docela mě to tehdá vystrašilo.

Ale jinak spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Samozrejme, že to za 5 litrov po diaľnici nejazdí (teda po diaľnici 130 samozrejme). Mimochodom, jazdím FM - Ostrava tiež denne, tam za cca 4,3 (od 3,9 do 4,5) a späť okolo 4,8 (4,5 až 5,0), ale tempomat na 95 až 100 (diaľničným maximom ušetrím maximálne 2 minúty, takže naozaj zbytočné na takto krátkej trase). Takže vďaka exponenciálnemu zvyšovaniu spotreby oproti rýchlosti vieme, koľko by to bolo cca pri 130. A to nehovorím o tom, že dosť dlhý úsek je už v Ostrave a nie je tam diaľnica, ale 80km/h... To už ale záleží, kam do Ostravy sa jazdí.

 

A k testu, práve pri vyberaní auta som testoval aj spomínaný EcoBoost vo Focuse. TSI-čko je fajn motor, ale EB je pocitovo ďalej ako celok. Jemnejší chod, lepšia práca s akcelerátorom...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

@Martab Já bych řekl, že je to naopak. Viz tady. A poslední kapitolu o motoru v SM článku chápu tak, že recirkulace je řešena nasátím spalin z výfukového potrubí, takže se spaliny nevrací do toho sacího. Z toho odvozuji, že v 1.0 TSI zůstane tato strana víceméně čistá. Ale jestli se mýlím, tak budu rád, když mě někdo opraví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 10. 12. 2018 na 7:25, Martab napsal:

A jsme doma, takže zhruba za 5,2 to jezdí 120kou. Ano, ten motor má hezké spotřeby a ani na té dálnici to nějak extra neroste, ale za 5l po dálnici prostě nejezdí (při dodržování limitů, samozřejmě pokud se odchýlím, jde i spotřeba daným směrem).

 

Teď v zimně mám dálnici obvykle něco lehce pod 7 :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Od 1.3. byla v ČR z nabídky Fábií vyřazena kombinace 81kW TSI a 6kv. manuál, nyní k dostání jen s DSG. (Na Slovensku prý už dříve.) Váš názor na tento (pro mě nepochopitelný) krok ? (Ověřeno v konfigurátoru Škoda auto, fakt tam 81kW se 6kv. manuálem nejsou)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...