Publikováno Říjen 12, 20177 r Strácí se mi chladici kapalina.Na fotce je místo ,které je postříkané od kapaliny.Jen nevím co by tam mělo být špatně.Pumpa je prý jinde.
Říjen 12, 20177 r Držák filtru oleje s integrovaným kanálem pro olejový chladič, tzv. Držák pomocných agregátů ... Divné, pokud to nikdo neměl dole, že by na té ploše mezi blokem odešlo těsnění, ale kdoví ... Je to opravdu kapalina, není to na fotce olej? Těsnění 06J115441A Držák 06J903143AH Upraveno Říjen 12, 20177 r od rayx
Říjen 12, 20177 r Autor Nikdo to nesundával.Taky proč.Kapalina se tam bere odkud? Zkusím to zítra ještě znovu vyfotit.
Říjen 13, 20177 r Odkud by se tam asi brala kapalina, než právě z toho spoje, tedy místa doteku toho držáku na bloku motoru, a to by znamenalo poškozený těsnění nebo povrch obou těsnících ploch. No ale pumpu jste evidentně nekontrolovali, viz. info "Pumpa je prý jinde". Podle fotky mi to přijde jen jako olej, šáhni na to, nesmí to být červený po chladicí kapalině. No a když se přitom podívaš cca uprostřed zepředu na motor a kryt pod ním, a bude tam "červeno", je to tekoucí pumpa ...
Říjen 13, 20177 r Autor Tak jsi měl asi pravdu.Uprostřed na plechu je kapalina.Nepoznám sice barvu,ale olej to není.Na tom boku je to spíše olej. Co to bude obnášet výměna vodní pumpy?Nemění se ještě něco?
Říjen 13, 20177 r Je to o servisu a volbě, autorizák Ti nabídne jen celek, pokud to teče jen drenáží hřídelky vrtulky a tělo pumpy je OK, nechá se vyměnit jen samostatná vrtulka, dostupná ale jen v aftermarketu. Krom toho se řeší, zda měnit řemínek a s tím tedy i jeden levotočivý šroub, je to zas o mechanikovi a zákazníkovi. Třeba toto a pár příspěvků níže pomůže, jinak i tady je tom topicu co jsem odkazoval výše více detailů. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10&p=1689050
Říjen 13, 20177 r Autor Díky moc,jen se ještě zeptám co případně udělat na motoru,když se v tom už budou vrtat.Motor 2008 BZB,najeto 105000 km. Upraveno Říjen 13, 20177 r od RAD007
Říjen 13, 20177 r Pokud budou měnit celou pumpu a kvůli místu si sundají sání, očistit sání i prostor v sacích kanálech nad ventily, a očistit i klapku sání. Sice jen 105tkm ale TSI se zanášej ... Jinak kromě výměny kapaliny nic, ta pumpa je bokem od všeho. Ale, jak jsi na tom s rozvodem, měnils napínák a řetěz nebo ne? To je velká bolest a napínák selhává bez varování, i při nevytaženém řetězu ... Čím více studených startů to má za sebou, tím větší riziko díky konstrukci napínáku. https://forum.skodahome.cz/topic/138771-motor-nejde-nastartovat-diagnostika-bez-poruchy-přeskočené-rozvody/ Napínák a jak moc je vylezlý se nechá zkontrolovat, ale bohužel nic to neřekne o stavu toho zajištění, té rohatky co selhává, proto jedině výměna za poslední napínák dá jistotu. Upraveno Říjen 13, 20177 r od rayx
Říjen 13, 20177 r Autor Zatím se neměnilo nic,krom baterky.Takže doporučuješ řetěz a napínák a vyčistit sání.Ok díky moc.
Říjen 13, 20177 r Ano, napínák a řetěz 100% a jen za origo VW díly, žádnou náhradu od číňana, klapku sání jen omrknout a čistit, pokud bude třeba, to sání čistit jen pokud ho sundají kvůli pumpě, jinak ne, je třeba trochu optimalizovat náklady
Říjen 16, 20177 r Autor Nevěděl by někdo,kolik času u tohoto motoru zabere výměna vodního čerpadla a kolik výměna rozvodového řetězu a kladky?
Říjen 17, 20177 r To potřebuješ pro konfrontaci s nabídkou servisu? Obě dvě věci jsou na sobě nezávislé, času podle šikovnosti mechanika, normohodiny autorizáku neznám a stejně si každej účtuje podle sebe a ve výsledku se výrazně liší ... V autorizáku by výměna celé pumpy+práce neměla být víc jak 6000, rozvody s výměnou řetězu+napínáku+drobnosti max do 10000, pokud nebudou měnit další věci jako spodní kryt, ložiskovou stěnu atd.
Říjen 17, 20177 r Autor Ano,potřebuji jen pro kontrolu.Předběžně mi řekli na výměnu pumpy 4 hodiny a rozvodák 8 hodin.
Říjen 17, 20177 r Rozvody u 1.8tsi CDAA ráno v 8 měli auto u servisu, v 17hod bylo hotové. Včetně výměny oleje a umytí komplet auta.
Říjen 24, 20177 r Autor Tak mi volali ze servisu,že předpokládaná cena výměny pumpy + rozvody 25000 Kč.To je docela dost,podle toho co jsem si tady četl.
Duben 11, 20187 r všiml jsem si, že mi poslední dobou zhruba každých 700-800 km ubyde kapalina od max rysky skoro k min rysce, to už asi není úplně v pohodě co? jak rychle se zhruba ztrácela vám, když jste řešili tyhle problémy? Upraveno Duben 11, 20187 r od Czeczo
Duben 11, 20187 r asi podobně jako tobě, 500 až 700 kiláků a voda pryč nejdříve jsem si myslel, že je prasklé těsnění pod hlavou, ale nedalo mi to a hledal jsem dál, nakonec jsem našel místo odkud tekla voda a byla to vadná skříň termostatu která je u mě na pravé straně bloku motoru mám 1.6, chce to ale nejprve hledat místo úniku než s tím vlítnout do servisu a nechat to opravit za ranec.
Duben 11, 20187 r Asi by si mal pozrieť najprv vodnú pumpu. Zhora veľmi nevidno že tečie, ale pri množstve čo sa ti stráca už by to malo byť vidno odspodu na vani a na bloku.
Květen 3, 20187 r tak asi musím počkat na zimu, protože co stouply teploty, tak ta kapalina najednou drží už skoro měsíc a ani se nehne
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.