Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

máš foto jak vypadala? Abych věděl na co se mám připravit, přece jenom jsem už za půlkou "životnosti" ;)

  • Autor

No to jsem bohužel nestihl, řadička už "odpočívá" v autorizáku.

Upraveno od bitttpower

Mělo by se jednat o něco takovéhoto:

image.jpeg

A to má nějaký vliv na činnost LPG ? Jen tak se ptám, každé téma co se tu založí, tak za pár stránek skončí úplně něčím jiným...začalo to 1.2 TSI a zkušenosti a připadá mi, že to skončí tím, kolikrát si kdo do týdne mění ponožky...

 

nj Karle ale co chceš furt jiného řešit, LPG namontuješ jednou, pokud je dobře udělané, není krom úvodního slova o čem psát, spotřeba se za nějakou dobu také ustálí, max. za půl roku napíšeš jak se zvedla, když se ochladilo a max napíšeš, kdyby se nedej bože něco na tom LPG vysralo ... tak holt se řeší i věci spojené s autem. Já bych řekl, že to bittpower pojal jako je to v sekci "má Fabia III ....", akorát že to dal do sekce LPG zástavby, kam to svým úvodem mělo smysl.

  • Autor

Zdravím všechny příznivce Lpg.K dnešnímu dni máme od dotankováni plne nádrže benzínu najeto na Lpg 10300km,už se nám pomalu začíná blížit tankováni benzínu.Po zkušenostech s Vervou 100 od Benzíny u ní zůstavám i nádale a to z důvodu že starty i po půl roce jsou naprosto v pohodě,žádne kuckáni nebo dušení ,což si myslím že by u klasické BA95 mohl byt problém.Samozřejmně že ted je ta cena vyšši než jsem tankoval v Lednu,pohybuje se okolo 36-37 korun,ale člověk to musí přežit.Auto co se týče po stránce dynamiky a to ted i při zapnute klimě naprosto v pohodě.Zatím sve investice do tohoto systému nelituji,tak doufám že to takto bude i nadále.Počítam že ještě+-1500km než budu tankovat benzín najedu.Uvidíme.Dole přidávam obrazek stavu benzínu.

P6101178.JPG

tak dej vědět, jak se ti za tohoto stavu bude chovat ručka. Mně jakmile dosáhne této poslední čárky před rezervou, začne padat rychleji, než obvykle, ačkoliv na benzín nejedu. Poprvé se mi to stalo na D11 za Hradcem, to byla ručka jak na fotce, jel jsem na LPG 130 na tempomat do Prahy a na Černém Mostě jsem byl v rezervě skoro dole, dojezd 15km. Jakmile jsem dotankoval za 250, vylétlo to na dílek před půlku a pak už ubývalo zase jen po pidikousíčkách, tedy nějakých 2000km (zima), tak 4500km (léto), než musím zase dotankovat

Přesně jak píše Malta,jak to dojde k rezervě,tak ručička už letí dolů.Párkrát už jsme měli dojezd 0km i když jsme jeli na LPG.To jsou pak nervy.Ale po dotankování člověk zjistí,že ten benzín tam byl.

... právě, ještě jsem nikdy nenašel odvahu zkusit, co to udělá, až tam bude dojezd 0 už 50km, protože benzín tam fyzicky je, ale co udělá elektronika, která si myslí že je sucho

  • Autor

Popravdě nad tim jsem ani nepřemyšlel.No uvidíme co to uděla.Možna budu tankovat dříve než jsem si myslel:D

 

Upraveno od bitttpower

no u tebe je to ještě komplikovanější, protože ty ten benzín fakt potřebuješ i pro jízdu, byť jak vidno malé množství, ale potřebuješ

  • Autor

Takže dnes ačkoliv jsem myslel že to bude mnohem později jsem musel po půl roce dotankovat benzín jelikož ručička palivoměru letěla prudce dolu už byla dojezd nula a to jsem ještě cca 15 km jel na dojezd nula,pak jsem dotankoval benzín 42 l,takže tam ještě asi 3,6 litru bylo.Ale nemám nervy na to jezdit ještě třeba 80 km na nule a taky si myslím že to není ideálni pro palivove čerpadlo.Jakmile budu mit trochu času zkusim spočítat spotřebu benzínu.

Upraveno od bitttpower

takže vidím, že ručka se chová stejně, jako u mě

  • Autor

Zdravím všechny příznivce Lpg.Tak jsem trošku spočítal spotřebu po vyjete nádrži benzínu.Ve spotřebě benzínu je samozřejmně započtena i doba než vozidlo přepne na plyn.Jinak co se tyka jak vozidlo jezdi, tak je tam hodně město nebo naopak dálnice,na spotřebu nejezdíme,auto se zásadně nepodtáči,proto se někomu může zdát spotřeba trochu vyšši ale ja jsem po výpočtu víc než spokojen.Takže pruměr na Lpg vyšel 7,3 a přivstřik benzínu na každých 100 km vycházi zhruba na 0,36 L.Samozřejmně že je to závisle jak těžkou nohu má řidič,co jsem mluvil s plynařem tak se da i za 6-6,5 l plynu ale to je pak utrpení(aspon pro mne):D.Takže snad bude Lpg systém značky kterou jsem zvolil fungovat dobře i nadále aby byl člověk spokojeny když už do toho ty peníze vrazil;).Takže se uvidi časem jestli to byla dobra volba.

Upraveno od bitttpower

0,36l - hustý!

tak na to že je to i s přívstřikem, tož to není sakra vůbec špatné ... to jsem myslel že to bude dávkovat více benzínu. Mně teď aktuálně vychází 0,25l (a to to mám jen pro starty), ale ještě se to vylepší, protože mám od posledního tankování 7l najeto 4200km a ještě jsem se nedostal pod tu onu "magickou čárku", od které to začne rychle padat ;)

Mimo větší složitosti konstrukce a tedy i potencionálně větší pravděpodobnosti poruchy u motoru TSI,

tak při této spotřebě přívstřiku benzinu je volba jasná. Dynamika 1.2 TSI je opravdu pěkná a spotřeba LPG

vč. benzinu ještě hezčí. Měl si nejspíš šťastnou ruku při výběru systému LPG :kol-47:

Jen aby to stačilo a neupekly se vstřikovače, což ukáže čas. Snad to mají dobře spočítané aby to vydrželo.

  • Autor

Ahoj kluci,s tim systémem je to vždy sazka do loterie(TSI),ve hře byly i jine systémy i o něco levnějši ale vyhral tento protože plynař ktery to montoval udělal několik těchto motoru pro jednu firmu a jejich auta maji s timto systémem najeto už okolo 180 tis km a stále jezdi.Takže to už bylo i trochu odzkoušene.Ja jsem spokojen i co se tyka kvality provedení,myslim si že i ta montáž je pěkně udělana.Ikdyby to dovstřikovalo  0,5l/100 tak budu spokojen.Jinak doufám jak píše Sudetak že to byla dobra volba,ale to samozřejmně ukáže až čas.Zatím svého rozhodnuti nelituji a pokud se něco nepose... tak by to bylo fajn,protože tento motor jako takovy mi přijde na ježděni moc příjemny.

Upraveno od bitttpower

Víte někdo kolik stojí případně nový vstřikovač a jak náročná je výměna? Předpokládám, že pokud se přehřejí a nějak poškodí (zdeformují), tak nějaké čistění už nepomůže ...

Na Rapida 1.2 Bosch 3900,-/kus, mění se všechny, přístup nic moc...těch 0.36/100 km mi připadá strašně málo, ono měřit podle nádrže asi není nic moc, měl by tobrazovat program plynu, kolik procent benzínu si to vzalo na 10 tisíc km(procentuelně, např 17%, nebo 12%) jestli to všem systém umí ...

  • Autor

Proto jsem psal zhruba.Ja to jinak než podle vyjete nádrže neumim změřit.Je mi jasne že to davkuje podle zátěže,ale ja mužu maximálně změřit nějaky pruměr a ten vyšel jak jsem spočital.Příště muže byt třeba vyšši.Popravdě jsem se na to neptal zdali to system umi,protože mne to  jako uživatele nezajimalo.

Upraveno od bitttpower

Lehkým průzkumem na Spritmonitoru jsme našel: https://www.spritmonitor.de/en/detail/817286.html kde má skoro stejnou spotřebu jak benzínu tak plynu. Takže by to mohlo být i celkem dobře reálné.

Upraveno od Martab

Karle jsou nějaké novinky ohledně Stag 500 DIS ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.