batoh Vloženo 23. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2017 Chcem sa Vas tu vsetkych opytat chcem kupit Karoq 1.5 tsi v dsg automate.Zvecsa budem jazdit kratke trasy to jest mesto.Zaujimalo by ma ci je vhodne ist do dsg alebo zvolit manual. Budem rad ak sa tu na fore dozviem co najviac nazorou tak vam vopred dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 23. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2017 Tak z hlediska uživatelského komfortu určitě zvolit DSG, protože automat dává nejvíc smysl právě v provozu, kde se nejvíce musí řadit tj. město. Z hlediska servisu je to asi mírně výhodnější pro manuál, který ale taky ve městě dostává zabrat (záleží na řidiči), respektive spojka, ale oproti DSG je převodovka prostší o mechatroniku a jednu spojku. Za sebe bych určitě bral DSG. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hyper ST Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 Souhlasím s Lancelotem do převážně městkého provozu DSG.Jelikož já to mám do většího města cca 35 km a do hlavního 120 km po dálnici, tak jsem se rozhodl pro manual.Přece jenom v autě chci něco dělat kromě ladění rádia a telefonování. Spoiler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
batoh Vloženo 24. Prosinec 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 Neviem či je to pravda ale práve že DSG na krátke trasy ma malú životnosť hlavne ta spojka. Akú ma Karoq spojku suchu alebo mokrú aký tam je rozdiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.urbanek3 Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 Záleží, jestli chceš zbytečně kvedlat pákou nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 před 3 hodinami, batoh napsal: Neviem či je to pravda ale práve že DSG na krátke trasy ma malú životnosť hlavne ta spojka. Akú ma Karoq spojku suchu alebo mokrú aký tam je rozdiel. To jsem zatím nikde nezjistil, jaká DSG tam přesně je, ale vzhledem k tomu, že všude se začaly dávat zase mokré spojky (i FIII má mokrou DSG u TSI), tak bych vsázel na mokré. Co do životnosti je taky otázka, jak dlouho si chceš auto nechat a popřípadě i zvážit jakou prodlouženou záruku si připlatit. Ty suché 7° DSG odcházely kolem 60 tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olexaV Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 Tak já sem našel že u benzínu a 1.6 tdi jsou suché spojky akorát nafta 2.0 má mokré spojky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 A kde jsi to našel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter77 Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 https://www.youtube.com/watch?v=jrXH0w-qU7k video od 16:50 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 (editace) Souhlas, to co je v tom videu recene jsem taky nekde cetl. 1.5TSI ma kroutak 250Nm => DQ200 => sucha, mokrou bude mit asi jen 2.0TDI Otazkou je jestli by nemohla mit 1.5TSI vyssi kroutak Clovek se s tim musi naucit jezdit. Manualni prevodovku taky dokazes odrovnat rychle, pokud zastavis na semaforu, zaradis 1 a stojis na spojce a brzde... normalne to rozumny clovek neudela, ale zenska... zenska jo Podobne je to u DSG... Editováno: 24. Prosinec 2017, autor: havrosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 (editace) Jinak, urcite DSG, manual uz je prezitek... krome RS :-) BTW: Kodiaq ma uz jen jedinej motor s manualem, jinak vse DSG Editováno: 24. Prosinec 2017, autor: havrosh 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 (editace) No říkal, že suchá u motorů s točivým momentem nižším než 250 Nm, 1.5 TSI ale má (papírově) 250 Nm. Podle mě má 1.5 TSI mokrou DSG, jinak by to DSG nemělo zádnou rezervu, je ale fakt, že motorpower naměřil ten točák u 1.5 TSI nižší než papírový, což by značilo suchou DSG. A nebo bych počkal na variantu 1.5 TSI DSG 4x4 a tam je mokrá, takže bez problému. Editováno: 24. Prosinec 2017, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.urbanek3 Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 Manuál je přežitek všude, i u RS.... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 11 minutes ago, Lancelot said: Podle mě má 1.5 TSI mokrou DSG, jinak by to DSG nemělo zádnou rezervu, je ale fakt, že motorpower naměřil ten točák u 1.5 TSI nižší než papírový, což by značilo suchou DSG. Stejne jak motor muze mit vyssi nez papirovy kroutak, stejne tak muze mit DQ200 vyssi limit nez papirovy. Budu jen potesen pokud bude mit Karoq mokre DSG, ale nepocitam s tim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 To je fakt, z jednoho měření nemůžu dělat závěry. Doufám, že jsi dal prodlouženou záruku aspoň na 120 tis.km a 4 roky. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 mokré mají jen nafty a 2.0 tsi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
batoh Vloženo 24. Prosinec 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 (editace) Este som neobjednal ale hneď po novom roku pojdem.Ale maju teraz akciu na predĺženu zaruku na 5 r. A 100.000 za Príplatok 300 € do 150.000km..Takze ta sucha DSG asi nie je odporucana.Musim si to prejst hlavou nechcem prist o DSG pri 70.000 km. Editováno: 24. Prosinec 2017, autor: batoh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 24. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2017 Není důvod se suché bát.Mám s ní na Yetim najeto 175000 a je v poho 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 25. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2017 Taky se toho nebojim. Znam lidi co maji pres 100.000 a zadnej problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 25. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2017 a i kdyby.Dj si záruku na 4 roky a 100-150.000km,což bych kvůli tomu motoru stejně doporučil a je to. Jinak spojkový koš celý stojí 7500,-Kč,takže není moc(horší kdyby mechatronika odešla) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 25. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2017 @Lancelot Kde jsi viděl že FIII má mokré DSG? Suché DSG by mělo být u všech s točivým momentem do 250Nm (včetně). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 25. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2017 samo že nemá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanysek Kocich Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 V 24. 12. 2017 na 20:36, cosby napsal: Není důvod se suché bát.Mám s ní na Yetim najeto 175000 a je v poho Já zatím 85000 na Rapidu, tak snad vydrží :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. leden 2018 Sdílet Vloženo 11. leden 2018 DSG bych se nebál,spíš mě sere ta jejich ekologie a s tím spojené podtáčení motoru,kdy ve městě ti to je schopno při nízké zátěží v 55 km hodit sedmičku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 7. Březen 2018 Sdílet Vloženo 7. Březen 2018 Jo, to mě taky sere, maloobjemové motory R3 a R4 nutí převodovka jezdit v otáčkách jako V6 a V8. Nikdo z úpravců se ještě nepustil do úpravy SW převodovky? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.