Přejít na obsah

Reklamace vad S3, úspěšné odstoupení od kupní smlouvy


ferda25

Doporučené příspěvky

Opravdu je nárok na náhradní vozidlo v případě, že je auto koupené na FO? Chápu, že u firemního asi ne, ale v tom občanském zákoníku je napsáno něco jako že máš nárok na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací nebo co, a teď je otázka, co to je, jestli je to opravdu půjčovné jiného auta. Hodilo by se mi to příští týden, budu reklamovat v druhém autě samomačkajícíse displej Columbuse.

 

Druhá věc - půjčovné poté proplácí servis, který odmítl půjčit svoje náhradní auto a nebo Škoda Auto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určite bola chyba v medzere medzi stropnicou v skle a nie napríklad v hrubej vrstve tmelu / zle osadenom okne ?  tiež som mal medzeru na prvom okne ale skôr to bolo tým že tam dali viac tmelu ako mali , čo bolo vidno okolo stlpiku a bolo viacmenej optické . Po druhej výmene to už je ok ... obidvoje boli origo sklá

 

tieto originálne sklá berie odomňa aj autosklo kedže niektoré typy proste objednať ešte nevedia a nikdy nebol problém , a to si každé sklo obzerajú detailne , škrabanec sa stane ale skôr na tých ostatných v koncerne ktoré chodia balené len v igelite , raz som zažil aj krivo nalepené okienko na senzor dažďa ale inak asi nič 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Druhé sklo bylo jen posazeno na sucho s stejně po úplném domáčknutí ke střeše tam byla spára(tj. žádný tmel a ať se sklem dělalo co chtělo byla tam spára = další zmetek). Tmel ti nezmění to, že máš ten plast příliš nízko, abys ho mohl domáčknout ke stropnici.

 

Výrobce současného zmetkové skla: Saint-Gobain Sekurit - s logem Škoda auto. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je poslední reakce z pátka 19.1., která se vztahuje na moji návštěvu k 31.1.2018(uvedl jsem, že jim dnes termín potvrdím a tohle přišlo jako další reakce od 4.1.2018, kde mi vůbec neodpovídají na mé dotazy).

 

Citace:

Protože ze servisní historie je patrné provedení dalších oprav Vašeho vozidla na komerční bázi, dovoluji si Vás upozornit, že na tyto opravy se nevztahují záruční podmínky vyplývající ze záruky vozidla a odstranění reklamovaných vad komerčních zakázek je povinen provést poskytovatel této služby. Prosíme Vás proto předem o pochopení, že pokud bude požadováno odstranění těchto vad našim Servisním centrem, můžeme tak učinit pouze formou komerční zakázky. Dále bude muset být účtována práce za servisní úkony, které již byly předmětem reklamace u jiného servisního partnera.

 

Na voze byl vyměněn zadní nárazník a nyní se řeší to přední sklo a tohle je oficiální odpověď. Nic víc, vše lze dohledat. Žádná z těchto oprav nemá vliv na níže reklamované vady:

 
1. po vyřazení zpátečky, vypnutí parkovacího asistenta a opětovném zařazení zpátečky nelze na navigaci vyvolat ovládací menu kamery
2. parkovací asistent ani kamera se nezobrazí na navigaci při vyjíždění z garáže. Nutné ručně pomocí tlačítka systém vypnout a opět zapnout 
3. nefunkční virtuální pedál - citlivost celého systému se od koupi vozu stále snižuje
4. reakce motoru na plynový pedál. Vůz nepřidá plyn ani po prudkém sešlápnutí plynu do polohy kick down. Tj. při předjíždění je to velký problém.
5. multifunkční volant po delší jízdě - cca. 400 km přestává ovládat Maxi-Dot
6. samovolná aktivace zobrazení PDC u křižovatky signalizuje v okolí překážky, ale kolem vozu nikde nic není(jedná se jak o akustické tak obrazové upozornění)
7. vůz občas nechá otevřené páté dveře - dveře se zastaví těsně před dosednutím
8. při razantním zrychlení nebo na nezpevněné vozovce dojde k tzv. utrhnutí kola a kolo je schopné "začít skákat", tak , že se ozvou velké tupé rány od přední nápravy - vůz má od výroby "sportovní podvozek".

 

Všechny komerční zásahy prováděly jejich autorizované servisy, které mi stále cpou, že je mám využít pro řešení záruky.

 

Čeho se bojí?

 

Zřejmě toho, že vyrábí zmetky, které nedokážou ani uvést do funkčního stavu.

 

Z těchto lidí se mi chce zvracet.

 

Závěr: Má nabídka k prodeji stále platí....důvody jistě chápete.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 1. 2018 na 23:36, ziza23 napsal:

Neříkám, že to může být zmetek. Jede se zvlášť na prvovýrobu a zvlášť na náhradní díly. 

Nějak nechápu, jak se může jet náhradní díl a prvovýroba separátně v době, kdy je auto v normální serii, jako chápu dodatečné značení skla, ale jinak to přece není možné oddělit když máš jen jedny formy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj kluci,

 

tak to je jízda Jirko, to mne dost mrzí, tohle si nikdo nezaslouží - kor v této cenové hladině. Docela jsem rád, že jsem si Supa2 nechal, i když jsem před dvěma roky dost zvažoval. Kromě větší citlivosti přední nápravy na nedovážené pneu, s tím autem není takřka nic, kromě běžného servisu.

 

Asi se snaží Škodovka tu svoji pracně vybudovanou pověst z kdysi vysmívané řady 120/130 poslat zase někam do pérdele, typu "to radši Kiu", což je totální výsměch naší národní tradici, kdy jsme byli na špici, Tatra, Škoda, vagonka, ČKD, Poldi, skláři, etc.

 

Dnes jsme evidentně na chvostu. BMW a Audi dobývá USA a korejci, kteří znali dlouhá staletí jen rýži a kolo, nás válcují v našich - dlouhý roky - budovaných odvětvích.

 

Smutné :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Ferdo, jak popisujes jsem dopadnul i ja s opravou auta! Servis mi po DN vozidlo odflaknul, ze radsi delal mrtveho brouka, reklamace zamital nebo odmital. Resenim dat opravit do jineho servisu, coz jsem dal nakonec  presne do ŠA Servisni centrum Kosmonosy. Tam to bude podobne jako jinde. Musela byt zakazka a nahr. vozidlo nebylo. Platil jsem si to sam. Bude to o lidech. Serou na to! Kdyz jim reknes, jak je to mozne, tak to vypada, ze je chyba na me strane, ze si stezuji. V ŠA servisnim centru Kosmonosy jsem jako doma co se tyka reseni zavad. Jednou mi dali i nahr. vozidlo, ale kvuli tvrdemu pristupu, kdy tam napsal muj advokat a nabehlo na me vedeni, ze to neni mozne, ze to udelali poradne a ono ne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Domnívám se, že u mě se jedná o zcela odlišnou záležitost, protože já jsem zakoupil nový vůz přímo u firmy Škoda Auto a na voze je stále plná záruka.

 

Jednání firmy Škoda Auto a.s. lze v mém případě již chápat jako zastrašování a poškozování mých práv jako jejich zákazníka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A datum nákupu bylo kdy?

 

Podle občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy při 3 reklamaci téhož nebo 4 reklamaci čehokoli. Takže jim auto normálně hodit na hlavu ať vrátí peníze.

 

To ovšem bude s jistotou platit pro zákonnou dvouletou záruku. Prodlouženou záruku si každý výrobce definuje sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těch možností je víc, taky 3 reklamace stejné vady, nebo 3 podstatné vady současně. Podle toho seznamu jste toho reklamoval už dost.

 

Určitě je lepší dostat zpět kupní cenu auta, zvlášť když na to máte nárok, než se ho teď snažit prodat za míň. Prodejce se sice bude cukat, ale nakonec mu nic jiného nezbude. Ať si to pak řeší se ŠA jak uzná za vhodné.

Editováno: , autor: j57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodejce je přímo Škoda Auto.

 

Rozhodně dle dTestu se nejedná o bezproblémovou firmu(nevím zda má přístup i neregistrovaný uživatel):

https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-755/skoda-auto-a-s

 

Ještě jsem prošel smlouvu a tím jak při předání pan Šubrt upravil počet klíčů bez dopsání této změny do smlouvy ji dle mého zneplatnil. Může mi to někdo potvrdit?

 

Smlouva bez mých dat, ceny a podpisů

 

Smlouva_prazdna.pdf

 

Nemluvě, že jsem neobdržel žádnou servisní knížku na kterou se odvolává bod 7. Tj. nebyl jsem poučen jak mám zboží reklamovat. Už to lze dle mého názoru chápat jako poškození spotřebitele.

 

Na stránkách dTestu jsem objevil následující:

 

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na zboží vyskytne větší počet vad najednou nebo se vada po opravě opakovaně vrací. Podmínkou je, že nelze věc pro opakování či větší počet vad řádně užívat. Vedle vrácení peněz může spotřebitel požadovat i dodání nové věci nebo výměnu jen její součásti, ale také nechat vadu či vady odstranit znovu opravou. V tomto případě použijte vzor „Reklamace výrobku“.

 

Právo odstoupit od smlouvy spotřebiteli náleží v případě:

1) podstatného porušení smlouvy, zejména neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání věci,

2) opětovného výskytu stejných odstranitelných vad, což praxe chápe jako minimálně tři vady,

3) většího počtu různých odstranitelných vad, což praxe chápe jako vady minimálně tři najednou, popř. čtyři postupně,

4) nesplnitelné jakosti zboží při převzetí, např. při dodání padělku,

5) fikce podstatného porušení smlouvy v důsledku nevyřízení oprávněné reklamace ve lhůtě 30 dnů (popř. individuálně smluvené delší lhůtě). POZOR: „Vyřízená“ reklamace se ne vždy rovná reklamaci uznané.

 

 

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Uplatnit práva z vadného plnění je možné na vady, které se na zboží vyskytnou ve době 24 měsíců od převzetí věci. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.


V případě zamítnuté reklamace je prodejce povinen zamítnutí řádně písemně odůvodnit dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.

 

To znamená, že na základě dosavadního přístupu k řešení mé reklamace ze strany Škoda Auto a.s., pokud budou už při převzetí uznány minimálně 3 vady budu okamžitě trvat na dodání nové věci nebo vrácení peněz. K tomuto postupu mě vede dosavadní arogantní jednání firmy Škoda Auto a.s. Vyplněný vzor z Dtestu již povezu 31.1.2018 sebou.

 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...