Přejít na obsah

Reklamace vad S3, úspěšné odstoupení od kupní smlouvy


ferda25

Doporučené příspěvky

Není na tohleto už lepší nějaký právník ?

 

Jinak tedy sleduji to Jirko už od počátku a nejsem si jist, jak jsme se dostali od výměny skla (předpokládám po pojistné události?) k reklamaci/vrácení vozu ? Chápu to správně, že Ti hnuli žlučí po opakovaném dodání zmetku (přední sklo) a nyní reklamuješ i předešlé vady, které nejsou dlouhodobě řešeny s tím, že jsi dostal negativní odpověď s ohledem na předchozí "komerční úpravy" vozu ? Nějak se v tom ztrácím...

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jen souběh dvou věcí, které se tak hezky sešly. V den kdy jsem odvezl auto na výměnu skla, jsem poslal i email s tímto seznamem a s požadavkem na termín k předání na reklamaci. Vše ostatní je už jen důsledek "péče o zákazníka ze strany firmy Škoda Auto".

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V případě, že se nejednalo o výrobní vadu ale poškození například kamenem, nelze výměnu skla pro odstoupení od smlouvy použít. Nicméně v předchozí diskuzi bylo zmíněno už nějakých 8 reklamovaných vad, tzn. má-li vozidlo nadále nějakou vadu vhodnou k reklamaci, je možné ji nyní reklamovat a současně doručit prodejci písemně odstoupení od kupní smlouvy a nechat si potvrdit převzetí dokumentu. On to sice zamítne, ale pak je možné to předat právníkovi a domáhat se svých práv u soudu, protože od smlouvy jste již odstoupil a nebyly vám vráceny peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to přesně chápu, že mi musí do třiceti dnů firma Škoda Auto a.s. po převzetí dokumentu o odstoupení od smlouvy, který mi potvrdí převzetí poslat peníze na účet.

 

Problém je, že i já mám povinnost do třiceti dnů vrátit všechny doklady, klíče, velký TP.. Tj. asi ideálně mít vše u sebe a opět si nechat potvrdit převzetí.

 

Jak vyřešit zimní kola? Mám si sebou vzít původní letní kola a na místě je přezout?

 

Jak postupovat, když si tam nebudou chtít vůz nechat a ani nic podepsat?

 

Lze to chápat, po uplynutí třiceti dnů, jako dlužnou částku?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnešní odpověď ze Škoda Auto a.s.

 
Citace:
 
Vážený pane Maleči,

 

na základě Vámi zaslaného seznamu závad na Vašem vozidle si Vás dovolujeme informovat, že Vámi reklamované vady, které mají souvislost s opravou vozidla po nehodě není možné klasifikovat jako vadu výrobku. Tyto reklamace je nutné vznést vůči podnikatelskému subjektu, který opravu vozidla prováděl.

 

Za výrobní vadu lze považovat pouze reklamace uvedené v bodech č.4 a č. 5. a to za  předpokladu jejich prokazatelného ověření při přejímce vozidla do servisu.  Pokud se reklamované závady neprojeví nebo nebudou ověřeny, pořídí se o této skutečnosti zápis.

 

Pro zachování Vaši maximální spokojenosti Vám doporučujeme uplatnit reklamace vyplývající z odpovědnosti za výrobek u servisního partnera ŠKODA, který se nachází blíže Vašemu bydlišti.

 

 

S přáním hezkého dne

 

 

Bc. Mirka Halamíčková, VAM/4-Servisní centrum
ŠKODA AUTO a.s., tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic
T +420 326 8 16066, eF +420 326 8 40848
Mirka.Halamickova@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com

 

 

Zase se mi chce zvracet!! 

 

Má odpověď:

 
částečná citace:
Dobrý den,
 
s Vaším stanoviskem nesouhlasím a žádám Vás u bodů 1, 2 a 8 o přesnou specifikaci, která z komerčních oprav tuto vadu způsobila. U dalších vad rovněž, tam je možná souvislost, ale rozhodně ne u bodu 1, 2 a 8. Přesně mi prosím napište, který ze servisů vadu dle Vašeho názoru způsobil...........
 
Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malá perlička, ze strany fungování firmy Škoda Auto a.s. - místní servisy obvolává pan Toužimský z centra péče o zákazníky, který jim tvrdí, že se mnou celou situaci aktivně řeší a nikdy mi nenapsal ani čárku...

 

Místním servisům říkám, že do oficiálního vyjádření ČOI se s celou věcí nebudu dál zabývat a rozhodně neměním své rozhodnutí, že opravu má provést přímo prodejce a výrobce v jedné osobě. Jen z toho důvodu co mi bylo z jeho strany posláno.

 

Škoda Auto odmítá provést opravy výrobních vad na vozidle a za viníka těchto vad záměrně označuje místní servisy a následně se je snaží přesvědčit, aby přesvědčily mě, aby mi auto mohli opravit. Docela zajímavá situace, která rozhodně nemá s fungováním právního státu nic společného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci Ti brát iluze, ale na ČOI jsem se obracel několikrát. Myslíš, že mi někdo odpověděl? Nevím, podle čeho tato organizace funguje, ale mám pocit, že na pomoci občanům jejich práce založena nebude. V každém případě Ti však přeji úspěch a aby třeba reagovali lépe, než u mne.

Editováno: , autor: signoflife
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před  2 měsíci jsem ČOI řešil svůj případ, snaha byla, ale chtěli po mě znalecký posudek, ten mi není schopen nikdo udělat, takže tvrzení proti tvrzení, u soudu moc šancí není, chybí zákon:wacko: který by definoval na čí je pravda, jedině kde je větší šance když výrobek je do 6 ti měsíců stáří, nešlo  o auto, ale elektroniku v  hodnotě přes 20 tisíc. S nad to u tebe dopadne lépeB)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jim přeposlal celou naši komunikaci, která rozhodně nebyla z počátku o tom, že někdo nesouhlasí s reklamovanými body.

 

První reakce:

Vážený pane,

obdržel jsem k vyřízení Váš podnět, související s níže uvedenými závadami. Za nepříjemnou situaci se

Vám jménem výrobního závodu omlouváme.

Kontrolou databáze historie oprav jsem zjistil, že popisovanou problematikou se oficiálně autorizovaný

servis Škoda, potažmo specialisté výrobního závodu, zatím nezabýval(i). Dovolím si proto Vám

navrhnout následující postup. V autorizovaném servisu podle Vašeho výběru Vám dohodnu kontrolu

vozu. Na jejím základě, pokud servis nenalezne odpovídající řešení, bude kontaktovat naše technické

oddělení formou žádosti o technickou radu. Nastane-li potřeba delšího časového období k odstranění

popisovaných závad, jsme připraveni prostřednictvím servisu poskytnout zapůjčení náhradního vozidla

na vrub Škoda Auto.

 

 

Má odpověď:

- částečná citace:

Nemám důvod řešit problém mého vozu přes prostředníky. Jsem přímo zákazník Vaší firmy. Vaše odpověď není pro mě dostatečná, nežádal jsem

Vás o toto řešení.

S pozdravem

 

 

Poslední odpověď ze strany Škoda Auto a.s. dne 4.1.2018:

 

děkujeme za Váš email. Termín na přistavení vozu je 31. 1. 2018 v 9,30hod. S vozidlem přijedete na

termín a všechny závady, které vypisujete, budete řešit se servisním poradcem, který se Vám bude

věnovat. Pokud budou uznané záruční opravy, tak zde vozidlo, ze zákona, může zůstat až 30 dnů. Na

náhradní vozidlo nárok nemáte. Nárok na náhradní vozidlo se vztahuje v okamžiku, kdy vozidlo do

servisu nepřijede vlastními silami (odtah). Pokud Vám termín vyhovuje, prosím o potvrzení. Děkujeme.

S přáním hezkého dne

 

Má odpověď:

Dobrý den,

bohužel jsem schopen Vám tento termín potvrdit až po 20.1.2018. Prosím o potvrzení, že to

akceptujete. Rád bych Vás dále předem upozornil, že pokud bude reklamace uznána, mám v tu chvíli

nárok dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na uhrazení veškerých nákladů, které

budu mít s touto reklamací. Věřím, že tento fakt ještě přehodnotíte a na potřebou dobu spojenou s

reklamací mi zapůjčíte náhradní vozidlo stejné kategorie zdarma, tj. nebudu muset si půjčit vozidlo

jinde a následně od Vás požadovat jeho úhradu. Nemluvě o faktu, že i cesta k Vám je v tu chvíli

náklad, který bych si mohl u Vás nárokovat.

S pozdravem

 

 

Od té doby až do 19.1.2018 zcela bez reakce.

 

Zbytek už znáte....Nemluvě, že vůz nikdo z nich neviděl, ale už jen ze sumáře vyměněných dílů, jim je jasné, že výměna nárazníků nemůže mít vliv na body: 1, 2 a 8.

 

Jsou tam věty, které dle mého názoru lze použít jako důkaz snahy firma Škoda-Auto a.s. mě jako zákazníka poškodit.

 

To že Škoda Auto záměrně prodává zmetky, lze doložit z mé anabáze s předním sklem(dosud je nalepené to zmetkové).

 

Od 15.1.2018 má veškerou komunikaci v kopii tento pán - Karel Starý(první kontakt byl proveden z důvodu informace ohledně předního skla - za celou dobu mi ani jednou neodpověděl):

https://cz.linkedin.com/in/karel-stary-6a683331 

5a6da25c40865_KarelStary.thumb.jpg.e5883f8ddf26b2527c6849b0e902031a.jpg

 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mé oslovení snad není nic co by mělo být pro komunikaci zásadní. Je vynecháno jen mé oslovení + text, kdy je žádám, aby mě oslovovali dle pravidel pravopisu(v rámci odpovědi na první reakci):

Dobrý den,

velice mě mrzí, že mi jako Vašemu zákazníkovi komolíte mé příjmení(rád bych Vás požádal, abyste mě oslovoval dle pravidel české pravopisu, tj. pane .....!).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se chceš dovolat práva, tak nesmíš žít v evropě, nikdy tu běžný občan právě neměl nemá a mít nebude, je to jen iluze. Stát tu není aby sloužil tobě, ale aby jsi ty sloužil jemu, čím dřív si to uvědomíš tím lépe pro tebe. Nechápu o co se tu snažíš, ničeho nedosáhneš, možná tak infarktu.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně vztah zákazník-prodejce/servis- výrobce: dle platných zákonů, týkajících se posuzování shody a občanského zákoníku má zákazník vztah pouze s prodejcem/servisem, pokud je tento distributorem výrobce (což v případě prodeje aut je vždycky), nikoliv přímo s výrobcem (pokud není samozřejmě koupeno přímo u výrobce, pozor tím ale nemusí být ani firemní prodejna, pokud má svoje IČO). My třeba měnili s nástupem nového občanského zákoníku všechny záručáky v návodech, aby tam nebylo jméno naší firmy, ale při prodeji jen adresa prodejce, který tu záruku nese na svých bedrech. Je to kvůli tomu, že těžko bude zákazník řešit něco s výrobcem, usazeným mimo ČR, byť to bude v EU, taky ho výrobce nejspíš odkáže na své distributory/prodejce v dané zemi. V tomhle má bohužel ŠA pravdu, vše musíš bohužel řešit hlavně s prodejcem/servisem. Prodejce/servis si to pak následně řeší s výrobcem.
Každá záruční oprava, kterou mi na Rapidu kdy dělali (a taky jich nebylo málo) servis vždy konzultoval se Škodovkou, jestli to můžou vůbec udělat, aby jim to pak proplatit, z toho měli vždy největší bobky. Sice já jsem taky např. prudil infolinku a Mgr.Brojera kvůli siletbloku převodovky, aby mi pomohl při tlaku na servis, ale to spíš bylo z důvodu, že právě servis se cukal něco dělat, aby jim to nedejbože škodovka odmítla následně proplatit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Smlouva zde uvedená je dle mého jasná, já mám přímo prodané vozidlo od výrobce Škoda Auto.

 

Když mě hodně naštvou, tak tam při předání párkrát zajedu, vyjedu od sebe k sobě  s volantem a useknu hlavní kabel k volantu co tam je na všech vozech špatně uchycen a hrozí jak poškození jeho, tak mechanismu posunu volantu......to se pak teprve budou divit.

 

5a6ddec28c014_Obrzek1.thumb.png.d83f6a092143a9441ceadcad4f67395a.png5a6ddec41d78f_Obrzek2.thumb.png.096516795a98d8d27a1ad8f5174ec00a.png

 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, ferda25 napsal:

Smlouva zde uvedená je dle mého jasná, já mám přímo prodané vozidlo od výrobce Škoda Auto.

Aha, to jsem přehlídl. Záruku zde tedy opravdu nese ŠA, když je uvedená na KS. Můžou ale delegovat svůj smluvní servis (dokonce sis mohl vybrat, který), aby to vyřešil, případně s přímou technickou pomocí výrobce, což ti ostatně nabídli a osobně bych v tom problém neviděl - otázka jestli máš v okolí nějaký servis s jen o trochu schopnějšími lidmi, než v tom, kde ti šlendriánsky měnili to okno. Chápu ale, že těch závad je už hodně, servisy (a dost možná ani ŠA) je neumí vyřešit a to sklo tě jen dorazilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ano, ale nesmí Ti vyhrožovat, že pokud už jsem u smluvního servisu absolvoval reklamaci, tak u něj to bude řešit dále jen jako placený servisní zásah. Přečti si vše co je zde uvedeno + pokud přímo i výrobce má vlastní servis, tak nevidím jediný důvod, když ho požádám o řešení přímo u něj(tj. zvolím přímo servis, který je běžně používám výrobcem pro řešení těchto případů).

 

Tím, že mi neumožňuje Škoda Auto si zvolit servis a vyhrožuje mi, že pokud jsem absolvoval již servisní zásah u partnerů, mi bude přetrvávající vadu řešit, jen jako placenou, mě poškozuje.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...