Shaarky Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 (editace) Ahojte, jednou rano jsem objevil pod autem male fleky asi tak 2x2 cm. Zacal jsem patrat a ejhle - chladic - viz. obr. Respektive abych zjistil, jestli to je opravdu chladic, musel bych jej vytahnout ven. Kdyz se podivate na prilozene obr., na co to tipujete ? Muze chladic vubec proreznout ? Spodni cast chladice ma vuli - lita asi +-0.5cm. Je to normalni (pochybuji...) nebo je potreba vymenit silentbloky? Pokud budu chtit chladic vytahnout(a vymenit),je potreba rozdelat celou masku? Nicmene - dal jsem tam trochu pripravku WYNN`s - http://www.1wynns.cz/index.php?iMenu=1&iSu...e=detail&iId=67 - a je po 'kapani'. Mate nejakou zkusenost s timto pripravkem? Nejak se mi nechce verit,ze to opravdu zacpe pouze ty spravne diry ...ale zase na druhou stranu by to snad neprodavali..nebo jo ? Predem dekuji za cenne rady. Editováno: 11. Říjen 2006, autor: Shaarky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 (editace) Já osobně jsem řešil srážku s jezevcem. Přední plastová mřížka ve spodku nárazníku mi po srážce vletěla to žeber chladiče, přetnula asi 4 lamely na chladiči a začalo to tam prolínat. Pod autem jsem nezaznamenal nikdy louži, protože se to stačilo vypařovat a kapalina po sobě zanechala pouze takové růžové fleky, podobné jako na tvé fotce. Letovat jsem to nezkoušel. Do chladící soustavy jsem nasypal cca 2kávové lžičky hliníkového prachu (ne tekutý přípravek ale prašek) a dírka ze zacelila. Teklo mi to ale opravdu minimálně. (Doléval jsem cca 2dc za měsíc.) Původně jsem si myslel, že dochází k "somovypařování", ale před kontrolou na cestu do Chorvatska jsem přišel na ten chladič od té doby pokoj. Ten prášek koluje v celé soustavě a opravdu zacelí všechny drobné netěsnosti a trhlinky. Rozhodně to nefunguje, když tam bude díra jak hlavička od sirky. Editováno: 12. Říjen 2006, autor: Píst Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mudra Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 taky jsem mel problem, ze to trochu saklo. resil jsem, ze to zalepim silikonem(výrobce to standartne dela, kdyz uz to u nej tece) ale po demontazi jsem si to rozmyslel a koupil novej. stal v auto kelly 2200.vymena trvala cca 6hodin (delal jsem to sam) ale dalo se to (nejvic jsem se bal o klimu, ale chladic se da spoden vytahnout a kondenzator klimy se jen odehne). Takze doporucuju vymenit a je pokoj jo a jeste nemuzu pochopit proc auto teto tridy nema chladic AL. OII uz ho ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 mně to přijde, že ti to teče skrz hadici, tedy v napojení hadice na chladič. Zřejmě ti to začlo týct, jak se ochladilo. Dochází ke smršťování materiálu, a pak se udělá skulinka kterou to teče. Vsadím se, že za tepla ti to neteče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 12. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 mně to přijde, že ti to teče skrz hadici, tedy v napojení hadice na chladič. Zřejmě ti to začlo týct, jak se ochladilo. Dochází ke smršťování materiálu, a pak se udělá skulinka kterou to teče. Vsadím se, že za tepla ti to neteče. No už to neteče vůbec, to je nejhorší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 12. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 taky jsem mel problem, ze to trochu saklo. resil jsem, ze to zalepim silikonem(výrobce to standartne dela, kdyz uz to u nej tece) ale po demontazi jsem si to rozmyslel a koupil novej. stal v auto kelly 2200.vymena trvala cca 6hodin (delal jsem to sam) ale dalo se to (nejvic jsem se bal o klimu, ale chladic se da spoden vytahnout a kondenzator klimy se jen odehne).Takze doporucuju vymenit a je pokoj jo a jeste nemuzu pochopit proc auto teto tridy nema chladic AL. OII uz ho ma No a to ty chladiče nejsou ani Cu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 12. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 taky jsem mel problem, ze to trochu saklo. resil jsem, ze to zalepim silikonem(výrobce to standartne dela, kdyz uz to u nej tece) ale po demontazi jsem si to rozmyslel a koupil novej. stal v auto kelly 2200.vymena trvala cca 6hodin (delal jsem to sam) ale dalo se to (nejvic jsem se bal o klimu, ale chladic se da spoden vytahnout a kondenzator klimy se jen odehne).Takze doporucuju vymenit a je pokoj jo a jeste nemuzu pochopit proc auto teto tridy nema chladic AL. OII uz ho ma No a to ty chladiče nejsou ani Cu ? to by byl drahej jako prase... Mně to takhle teklo kdysi dávno na Formanovi. Když se ochladilo, zaparkoval jsem večer a ráno pod autem loužička. Prostě jak motor vychladl, někde se to smrsklo a začlo týct. Teklo to jen v chladném ročním období. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Taky me nedavno tekl chladic, docela me to prekvapilo ze tak brzo (mam MR01) a ve skodovce novej cca 7tis..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 13. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 Ahojte,jednou rano jsem objevil pod autem male fleky asi tak 2x2 cm. Zacal jsem patrat a ejhle - chladic - viz. obr. Respektive abych zjistil, jestli to je opravdu chladic, musel bych jej vytahnout ven. Kdyz se podivate na prilozene obr., na co to tipujete ? Muze chladic vubec proreznout ? Spodni cast chladice ma vuli - lita asi +-0.5cm. Je to normalni (pochybuji...) nebo je potreba vymenit silentbloky? Pokud budu chtit chladic vytahnout(a vymenit),je potreba rozdelat celou masku? Nicmene - dal jsem tam trochu pripravku WYNN`s - http://www.1wynns.cz/index.php?iMenu=1&iSu...e=detail&iId=67 - a je po 'kapani'. Mate nejakou zkusenost s timto pripravkem? Nejak se mi nechce verit,ze to opravdu zacpe pouze ty spravne diry ...ale zase na druhou stranu by to snad neprodavali..nebo jo ? Predem dekuji za cenne rady. S tímto přípravkem sice zkušenosti nemám, ale se sáknoucím chladičem ano. Sákne mi to v dolních rozích zepředu. Koupil jsem kdysi italský sypký přípravek " FLUX STOP", který jsem použil do Fiata, kde to zabralo a nemělo to žádné vedlejší učinky. Ale do Octy mám strach to nasypat, aby se neucpalo, co nemá. Přípravek, který jsi použil je tekutý, tak by to nemuselo udělat žádnou neplechu. Vůli na chladiči mám též, zatím to neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 13. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2006 S tímto přípravkem sice zkušenosti nemám, ale se sáknoucím chladičem ano. Sákne mi to v dolních rozích zepředu. Koupil jsem kdysi italský sypký přípravek " FLUX STOP", který jsem použil do Fiata, kde to zabralo a nemělo to žádné vedlejší učinky. Ale do Octy mám strach to nasypat, aby se neucpalo, co nemá. Přípravek, který jsi použil je tekutý, tak by to nemuselo udělat žádnou neplechu.Vůli na chladiči mám též, zatím to neřeším. Prave si rikam, jestli nahodou ta vule nepomohla tomu, ze chladic zacal tect...ale to bych asi poznal, az kdyz bych ho komplet rozdelal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lulda Vloženo 15. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2006 S tímto přípravkem sice zkušenosti nemám, ale se sáknoucím chladičem ano. Sákne mi to v dolních rozích zepředu. Koupil jsem kdysi italský sypký přípravek " FLUX STOP", který jsem použil do Fiata, kde to zabralo a nemělo to žádné vedlejší učinky. Ale do Octy mám strach to nasypat, aby se neucpalo, co nemá. Přípravek, který jsi použil je tekutý, tak by to nemuselo udělat žádnou neplechu.Vůli na chladiči mám též, zatím to neřeším. Prave si rikam, jestli nahodou ta vule nepomohla tomu, ze chladic zacal tect...ale to bych asi poznal, az kdyz bych ho komplet rozdelal. To se mi nezdá, ta vůle.V mém případě to teče díky korozi. Ten chladič se moc nepovedl. Mám ještě 20 let starého Fiata a chladič neteče ani nekoroduje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 15. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 15. Říjen 2006 Prave si rikam, jestli nahodou ta vule nepomohla tomu, ze chladic zacal tect...ale to bych asi poznal, az kdyz bych ho komplet rozdelal. To se mi nezdá, ta vůle.V mém případě to teče díky korozi. Ten chladič se moc nepovedl. Mám ještě 20 let starého Fiata a chladič neteče ani nekoroduje. To mohu počítat s tím, že to brzy zřejmě začne znovu a ještě více. Stále mi to hlava nebere - že chladič může prorezavět tak brzy. Na staré Ladě to drží 20 let taky - a to tam je jen destilka popř. Fridex. ....tohle se opravdu moc nepovedlo. Takže abych uviděl co a jak, nezbývá mi než to rozdělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mudra Vloženo 15. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2006 az ho vyndas, tak tam dej rovnou jinej. letovani bude pekne drahy a ani lepeni na starsim kousku nema cenu. das ho tam zpatky a za mesic ho tahas znova ven.(ale treba to klapne). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 15. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2006 Dosti problém bývá styřelá bumy v hrdle,kde se spojuje hadice s chladičem a nebo i samotné htdlo rádo praská Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 7. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 az ho vyndas, tak tam dej rovnou jinej. letovani bude pekne drahy a ani lepeni na starsim kousku nema cenu. das ho tam zpatky a za mesic ho tahas znova ven.(ale treba to klapne). Tak jsem se na to dival jeste jednou - ze predni strany v pravem dolnim rohu je po aplikaci pripravku pekne videt, kde se vytvorila nova vrstva - ten chladic v tech mistech pekne rezne. Neuveritelne, musi co nejdrive ven. Jsem zvedav, kolik si vemou za praci , chladic jsem se dival stoji okolo 2200,- Predpokladam, ze by zde ani nikdo nemel nejaky zanovni doma pro Octu 1,6 74kW KLIMA, motor AKL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mudra Vloženo 7. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2006 pokud chces usetrit, tak si ho vymen sam. da se to zvladnout. delal jsem to uplne sam. nejlepsi podle DP. Je to par sroubu. Nejhorsi pro me bylo ho vytahnout ven (spodem).ale da se to zvladnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 8. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2006 pokud chces usetrit, tak si ho vymen sam. da se to zvladnout. delal jsem to uplne sam.nejlepsi podle DP. Je to par sroubu. Nejhorsi pro me bylo ho vytahnout ven (spodem).ale da se to zvladnout. Ty si to zvladl bez zvednuti celeho auta popr. bez mont. jamy ? Jestli jo, tak to bych do toho sel. A klima Ti v tom nikterak nevadila ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mudra Vloženo 8. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2006 Delal jsem to venku pred barakem. jen jsem najel na 2 fosny, abych pod to mohl zelehnout. a chladic pro klimu jsem jen odsrouboval od chladice vody a nechal ho tam (hlavne nerozpojovat okruh klimy, mohlo by te to popalit.) neboj se a jdi do toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 8. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2006 Delal jsem to venku pred barakem. jen jsem najel na 2 fosny, abych pod to mohl zelehnout. a chladic pro klimu jsem jen odsrouboval od chladice vody a nechal ho tam (hlavne nerozpojovat okruh klimy, mohlo by te to popalit.)neboj se a jdi do toho. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal3 Vloženo 9. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2006 Stran té vůle uložení chladiče: měl jsem taky vymlácené ty spodní nálitky na chladiči, které zapadají do otvorů v silenblocích, (nebo silentblocích) tak teda nevím Když jsem zastavil a točil se větrák, tak to vyadalo jako když poblíž někdo dělá se sbíječkou, jak se to auto třáslo. Tak jsem to rozdělal a sehnal jsem kus bužírky, většího průměru, kterou jsem navlékl na ty spodní čepy na chladiči, a namontoval zpět. Tak mě napadá, že by šla použít nějaká bužírka smršťovací - to by bylo asi ještě lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 19. Listopad 2006 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2006 Delal jsem to venku pred barakem. jen jsem najel na 2 fosny, abych pod to mohl zelehnout. a chladic pro klimu jsem jen odsrouboval od chladice vody a nechal ho tam (hlavne nerozpojovat okruh klimy, mohlo by te to popalit.)neboj se a jdi do toho. Tak jsem se pustil do výměny a dopadlo to dobře - akorát to dalo zabrat trochu více, než jsem čekal. Musel jsem odmontovat : spodní střední kryt motoru, levý kryt, baterku, sání vzduchu (kvůli přístupu), ventilátory, držák ventilátorů, světlomety... čekal jsem, že to půjde lépe. Vyměnil jsem i spodní silentbloky a chladič se teď ani nehne. Pro zajímavost, takto vypadal chladič po 9-ti letech po vytažení ... ...to růžové to je 774D + přípravek zmiňovaný výše. Bylo tam sice toto označení... ... ale 1J0121253AD tam pasoval taky. Nevíte, co je v nich za rozdíl ? V ETCE jsou uvedeny oba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 4. Duben 2007 Sdílet Vloženo 4. Duben 2007 (editace) Tak tyhle obrázky znám, akorát na druhý straně chladiče, taky mi proreznul po 9 letech, akorát na 55kW je ten krátkej, takže jde vyndat bez vyndání světel Akorát v ACI maj chybu v katalogu, tam Vám na 55kW bez klimi daj ten velkej a pak se hrozně divěj, že tam nejde a když jim ukážete ten původní, tak se vám snažej nacpat, že to bylo bouraný a že není originál PS: ten malej byl o 300,- dražší jak ten velkej a k tomu prvnímu příspěvku bych řekl, že by stačilo vyměnit ten O-kroužek, co je mezi přírubou na¨hadici a chladičem Editováno: 4. Duben 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 4. Duben 2007 Sdílet Vloženo 4. Duben 2007 [quote name=mudra' date='... ale 1J0121253AD tam pasoval taky. Nevíte, co je v nich za rozdíl ? V ETCE jsou uvedeny oba...[/quote] je tam rozdíl v tlouštce jeden je 23mm a ten druhej 34mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Už dávno jsem řešil problém s únikem chl. kapaliny, která nikde nebyla pořádně vidět. A použil jsem starý trik - rozmíchal plnotučnou hořčici s vodou a nalil do chladiče. Byl to Golf II a nikterak mu to neublížilo, hořčice se v místě úniku hezky usadila a "ucpala" netěsnost. Později stejnou věc udělal kolega na Citroenu ZX a opět klid. tento trik je hodně starý a používali ho už naši taťkové. tím nikoho nechci nabádat použít v současných motorech, ale když se tam i dnes do chladiče sypou přípravky na chemické bázi, proč to nezkusit ? Naši předkové nebyli zas tak hloupí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 6. Duben 2007 Sdílet Vloženo 6. Duben 2007 Jj, táta mi to taky jednou říkal, ale zase bacha, musí to být dobrá hořčice, to co prodávaj v Kauf*, Plu* atd je defakto ochucená voda se zahuštěním a jak je známo, tak vodu vodou neucpeš. jen tak k pobavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.