Přejít na obsah

Únik chladící kapaliny


BlueRS

Doporučené příspěvky

V 21. 3. 2022 na 20:42, marfan napsal:

Bola teda hlava prasknutá alebo len tesnenie fúklo, pretože ja som mal to tesnenie na podobnom mieste také isté podľa foto mechanika. 

 

Vieš či bolo treba hlavu meniť.

Auto som osobne nepreberal. Takže som bol ukrateny od rozhovoru s mechanikom. Ale podľa faktúry som platil za repasovanú hlavu a tesnenie. 

 

Editováno: , autor: susliak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 3. 3. 2022 na 16:12, dreesy napsal:

Zdarec rád bych se podělil o svůj problém, vlastním OC3 2016 2.0 TDi 110KW (160tkm), začala se mi ztrácet chladící kapalina, po domluvě v servise se udělaly rozvody s vodní pumpou, nepomohlo, dva dny od rozvodu prázdná nádržka chlad.kap. opět sem  navštívil servis s tím že problém pořád přetrvává a domluvil si opravu(termín na opravu až v ponděli), dneska při příjezdu z práce (cca po 20 km) domu slyším v autě jak kdyby bublání vody, zastavím kontorluju motorový prostor, v nádobce více vody než by mělo být, jak kdyby voda odněkud vřela do nádobky, od motoru cejtím strašné teplo, na nadobce od kapaliny se nedala udržet ruka, po otevření nádobky není barva tak ružová jak by měla být, spíše do hněda, na omak mi nepřijde že je v tom olej. Pod rozovdama na spodním krytu viditelé kapky vody!!  Teplota oleje i motoru se drží v normě. Přijde mi jak kdyby auto ztratilo i tah, prostě to nejede.  čím by tohle mohlo bejt ? Děkuji za rady

Tak po 3 týdnech v servisu  - odzkoušeno sání, egr, hlava - vše ok, přerovnání bloku i hlavy+ vyměněno těsnění, po složení dle mechanika se zdá že voda drží (nutno vyzkoušet na delší vzdálenosti), ale bohužel auto přestalo topit - budou měnit radiátor. Není možné že můj prvotní problém způsoboval vadný radiátor a zásah do motoru byl zbytečný ? díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
V 10. 4. 2022 na 15:18, dreesy napsal:

Tak po 3 týdnech v servisu  - odzkoušeno sání, egr, hlava - vše ok, přerovnání bloku i hlavy+ vyměněno těsnění, po složení dle mechanika se zdá že voda drží (nutno vyzkoušet na delší vzdálenosti), ale bohužel auto přestalo topit - budou měnit radiátor. Není možné že můj prvotní problém způsoboval vadný radiátor a zásah do motoru byl zbytečný ? díky

Nno nevím, ale mám 2.0 tdi 135kW a řeším ten samý problém, udělaná hlava, výměna sání, egr odskoušen prej v pořádku, ale stále to žere vodu, teď ještě více stačí ujet 100km a už to řve..... neví někdo co by to mohlo dělat?, Asi preventivně nechám vyměnit egr. Ale jsem už bezradnej. Kdyby někdo tušil, případně znal dobrého mechanika, který již třeba řešil a ví kam se podívat prosím dejte kontatk. Díííííky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 7 měsíců později...
V 1. 10. 2019 na 23:10, haceink napsal:

Zdravím všechny 

 

Taky mám problém s únikem chladící kapaliny 

Sundal se chladič sání byla v něm voda dle tlakovky vporadku ale dle infa od škodovky prý vada se projeví pouze při zahřátí hliníku. Objednal jsem nový a uvidíme . Modlím se aby nemusela halva dolů jelikož je to 4x4 a to prý údajně musí motor s převodovkou ven .  Ale prý u o3 halvy nepraskají vim že tady někdo řešil prasklou hlavu ale prý z většiny části je to ten chladič na víčku oleje nemám žádnou emulzi v chladicce není olej je čistá auto nekouřit pouze se ztrácí voda. To mám pocit při pořádném zatížení. Pro krátký pojizdach ne. Tak jsem zvědav no . Jinak pumpa dobrá nikde žádný venkovní únik .  

Jak jsi vyřešil? Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau lidi. 

Mám 3 2.0 tdi 135kw 2016 cupa tuším. Ztrácí se mi chladící kapalina. Nepravidelně. Spíš zlobí při delší trase. Kratší trasy málokdy nebo občas. Kolikrát zmizí i přes noc kdy auto stojí a ráno při otevření nádobky se část vrátí. Při zahřátém motoru kolikrát zmizí i za jízdy a při otevření se něco vrátí. 

Sání už jsem dal nové a problém stále ikdyž ne tak často .  Egr, pumpa i chladič spalin údajně v pohodě. 

Nějaký tipy? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 10. 2021 na 12:48, RV_RS napsal:

Tak nejak ti odpovim , mel jsem podobne problemy a nakonec zjistili ze praskle tesneni pod hlavou ( rovnou jsem nechal zrepasovat hlavu ) a byl praskly chladic nasavaneho vzduchu.

Tak ze pokud uz nevis coby , v lepsim pripade tesneni v horsim hlava

Chladič už mám nový a stále mizí tak asi též sundam hlavu 😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...