Přejít na obsah

Únik chladící kapaliny


BlueRS

Doporučené příspěvky

Výkon je ok,žádný problém jsem nezpozoroval. Rozvody jsem měl v plánu v nejbližší době,tak je udělám tak aji tak. Ale že kontrolka se hned ozve při 100km to je divný. Tam je něco špatně. Zkusím otlakovat ten mezichladič a uvidím. Rozvody udělám hned potom. Když nic nepomůže,tak hlava dolů,bohužel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemci sa zacali nejak hufne zbavovat tychto aut. Asi vedia o tomto probleme a preto ich davaju prec. 

 

Ked vidim tie ceny, za ktore ich predavaju tak to je nasmiech. Ja som kupil pred dvoma rokmi a cena isla len kozmeticky dolu pri rovnakom najazde vybave.

 

Zacal by som fakt tymi najmenej financne narocnejsimi vecami.

 

Ked rano nastartujes nejde ti vela pari s vyfuku ? Ak ano tak to vidim na IC resp. Chladic ak nie tak ta pumpa by to mohla byt. Auto je zospodu zakrytovane takze unik ani nespozorujes.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A poznám aj autá od nova kde bol menený postupne EGR , hlava , sanie , hadice okolo a žerie vodu aj tak ... raz za 1000km nič , potom za 50km dva litre ...zrejme bude niekde prasklina ... a objavuje sa tých áut tu dosť , hlavne teda Nemecko a podobné štáty kde v historii vidíš trojstranové zoznamy dielov čo postupne menili a výsledok žiadny ... ale zas je to lacné 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

Zohnal som ten isty typ ako novy diel  z NL. Cena 850E.

Auto poskladane a funkcne.

Dnes dosla povodna hlava z opravy - ako nova. Ponukam na predaj - cena 700E. So zarukou na zvaranie do konca roka 2020:

https://auto.bazos.sk/inzerat/113718527/predam-repasovanu-hlavu-valcov-na-octavia-3-rs-20-crdi-135kw.php

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak pro jistotu,sice staly 7 tisíc,ale když už to bylo rozdělané a to byla teda fuška,tak sem je vymenil. Ty staré měli vůli jen 0,4 mm,ale kvůli tomu jak to papalo olej tak sem to vyměnil. Teď uvidíme,budu jezdit a jezdit a dám vědět za pár set nebo tisíc km jak to funguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zdar,

Cca od března se mi stává, že tak po měsíci se mi hlásí nízký stav chladící kapaliny. Vždy doleju. A znova se opakuje. Vizuálně nikde únik není. Mám najeto 183 000 km, aktuálně po výměně rozvodů a vodní pumpy. Únik byl ještě do výměny. Po přečtení vašich zkušeností mne to docela štve, že soudruzi z NDR někde evidentně udělali chybu. V lepším případě měnit mezichladič se mi teda nechce. Máte někdo zkušenost s některým přípravkem  viz níže. Nepomohl by k utěsnění netěsnosti v mezichladiči ?

 

Přípravky

Sonax Utěsnění chladiče 250 ml 

Liqui Moly 2676 Utěsňovač chladiče 250 ml

Teroson Utěsňovač chladiče 250 g

CleanFox utěsňovač chladiče tekutý 250 ml

 

Díky.

 

Pítr

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobne by som žiadny utesnovač nedával do chladiaceho okruhu, keďže aj pri horšej kvalite chladiacej kvapaliny sa vie upchať chladič kurenia. 

 

Ten chladič nasávaného vzduchu ťa asi aj tak bude čakať na výmenu.  Dá sa zohnať  do 300€ tak by som to vymenil a budeš mať pokoj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim, chtěl by jsem poprosit o radu mám O3 2.0tdi rv. 2014,CKFC kod motoru najeto 107 000km (koupeno ve skoda plus takze km by měly sedět)

 

a mám únik kapaliny pořát to háže přepadem vyrovnávací nádobky

 

byly dělaný rozvody a poté těsnění pod hlavou a nová nádobka s víčkem a problém pořát přetrvává, hlava byla přebloušena a natlakovaná.

 

nevíte po čem jít? už jsem do toho nasypal slušnej balík tak bych to chtěl co nejdřív vyřešit :(

 

 

Editováno: , autor: cige10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak si si čítal túto tému tak ešte môže byť problém v chladiči nasávaného vzduchu. To ti kontrolovali na tesnosť ?? 

 

Podľa toho čo si napísal tak ťa pekne ošklabli a aj tak nič nevyriešili. (rovnako ako mňa).

šlem na viečku od oleja nemáš ? Ak nie tak by som to fakt tipoval na ten chladič.

 

 

Rozvody ti prečo menili pri nich je interval až v 210tkm ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bylo podezdření na vodní pumpu, tak se udělali i rozvody. šlem na víčku nemám. kapalina je čistá, ale po koupi auta se řešila degradovaná/přepálená chladící kapalina. při běžné jízdě jsou vidět jen kapičky kolem nádobky. ale když tomu hodně šlapu tak tak to vyháže víc že bylo potečený i kolo. jestě jsem se tu nekde dočetl že může být vadnej i egr, už jsem z toho hotovej, snad to bude ten chladič sání ikdyž je prý dost drahej

 

koncem příštího týdne mám jet na další zjištění závady, dělá to kamarádův známej.

 

 

Editováno: , autor: cige10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...