Zrider Vloženo 7. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2020 Jj je dovezena z nemecka. Zkusím teda ten chladič prvně,ale je mi divné že to z ničeho nic tolik vody sežere,ale vyzkouším to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavol S. Vloženo 7. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2020 Nie som automechanik, ale ak by bolo poškodené tesnenie pod hlavou alebo, v horšom prípade, hlava samotná, tak pri takomto úniku vody by sa to malo prejaviť aj na poklese výkonu. Nájazd kilometrov by mohol naznačovať aj na výmenu rozvodov a vodnej pumpy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrider Vloženo 7. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2020 Výkon je ok,žádný problém jsem nezpozoroval. Rozvody jsem měl v plánu v nejbližší době,tak je udělám tak aji tak. Ale že kontrolka se hned ozve při 100km to je divný. Tam je něco špatně. Zkusím otlakovat ten mezichladič a uvidím. Rozvody udělám hned potom. Když nic nepomůže,tak hlava dolů,bohužel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavol S. Vloženo 7. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2020 Určite najprv pozri vodnú pumpu, či nie je mokrá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 7. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2020 Nemci sa zacali nejak hufne zbavovat tychto aut. Asi vedia o tomto probleme a preto ich davaju prec. Ked vidim tie ceny, za ktore ich predavaju tak to je nasmiech. Ja som kupil pred dvoma rokmi a cena isla len kozmeticky dolu pri rovnakom najazde vybave. Zacal by som fakt tymi najmenej financne narocnejsimi vecami. Ked rano nastartujes nejde ti vela pari s vyfuku ? Ak ano tak to vidim na IC resp. Chladic ak nie tak ta pumpa by to mohla byt. Auto je zospodu zakrytovane takze unik ani nespozorujes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrider Vloženo 8. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2020 Příští týden to budeme rozebírat. Mrknu na pumpu a otlakujem aji ten chladič,kdyz oboje bude ok tak půjdem sundat tu hlavu. Až budu vědět víc tak dám sem vědět. Díky jinak za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2020 A poznám aj autá od nova kde bol menený postupne EGR , hlava , sanie , hadice okolo a žerie vodu aj tak ... raz za 1000km nič , potom za 50km dva litre ...zrejme bude niekde prasklina ... a objavuje sa tých áut tu dosť , hlavne teda Nemecko a podobné štáty kde v historii vidíš trojstranové zoznamy dielov čo postupne menili a výsledok žiadny ... ale zas je to lacné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Kubát Vloženo 10. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2020 Taky js3m měl únik vody.Pumpa vyměněná rovnou s rozvody.Stesný.Sundaní intercoleru otlakováno na 5barů.Dobrej.Dundala se hlava.Tesnení dobrý.Dala se na tlakovku a na druhém válci prasklá hlava do výfuku.Mě to netlakovalo,ale hulilo bíle jak dymovnice.Takže nová hlava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrider Vloženo 13. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2020 Kolik tě stala nová hlava? A sehnal jsi ji dobře?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stevod XStevod Vloženo 13. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2020 Ahoj, Zohnal som ten isty typ ako novy diel z NL. Cena 850E. Auto poskladane a funkcne. Dnes dosla povodna hlava z opravy - ako nova. Ponukam na predaj - cena 700E. So zarukou na zvaranie do konca roka 2020: https://auto.bazos.sk/inzerat/113718527/predam-repasovanu-hlavu-valcov-na-octavia-3-rs-20-crdi-135kw.php Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Kubát Vloženo 13. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2020 Ja za ni daval 22tis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrider Vloženo 13. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2020 (editace) Tak hlava je dole a vypadá to že foukalo těsnění,druhý válec zprava. Dnes odvezu hlavu na otlakovani případně opravu. Nechám aji přebrousit blok. Editováno: 15. Červenec 2020, autor: Zrider Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrider Vloženo 26. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2020 Tak hlava byla dobrá,přebrousila se,výměna gufer,vodítek ventilu,přebroušení blok,nové těsnění pod hlavou,výměna pístních kroužku a udelal jsem i rozvody. Dnes složená a uvidime asi pojede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 26. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2020 Týmto väčším servisom by si mal mať v podstate tú najhoršiu robotu za sebou. Krúžky tu ešte snaď nikto nemenil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrider Vloženo 27. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2020 Tak pro jistotu,sice staly 7 tisíc,ale když už to bylo rozdělané a to byla teda fuška,tak sem je vymenil. Ty staré měli vůli jen 0,4 mm,ale kvůli tomu jak to papalo olej tak sem to vyměnil. Teď uvidíme,budu jezdit a jezdit a dám vědět za pár set nebo tisíc km jak to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 27. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2020 Mas aj viac foto ? V akom stave boli ojnicne loziska, piesty, valec ? Zvuk motora sa zmenil ? Po vymene kruzkou prestal motor cez viecko na olej dymit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zrider Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Víc foto nemám,nějak jsem nato zapomel dělat dokumentaci. Motor se mi zdá mít stejný zvuk. Žádný dým jsem nezpozoroval. Uvidím za pár km jestli je olej ok. Po ujetí 200km zatím voda drží:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 13. Září 2020 Sdílet Vloženo 13. Září 2020 Já mam taky doveženku :) zatim relativne bez problemu, snad to nezakriknu ... ;) najeto na ni uz mam 80tis km, a krom vstupni generalky pumpoy a rozvodu a ulozeni kol jsem zatim nic neresil ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr73 Vloženo 14. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2020 Zdar, Cca od března se mi stává, že tak po měsíci se mi hlásí nízký stav chladící kapaliny. Vždy doleju. A znova se opakuje. Vizuálně nikde únik není. Mám najeto 183 000 km, aktuálně po výměně rozvodů a vodní pumpy. Únik byl ještě do výměny. Po přečtení vašich zkušeností mne to docela štve, že soudruzi z NDR někde evidentně udělali chybu. V lepším případě měnit mezichladič se mi teda nechce. Máte někdo zkušenost s některým přípravkem viz níže. Nepomohl by k utěsnění netěsnosti v mezichladiči ? Přípravky Sonax Utěsnění chladiče 250 ml Liqui Moly 2676 Utěsňovač chladiče 250 ml Teroson Utěsňovač chladiče 250 g CleanFox utěsňovač chladiče tekutý 250 ml Díky. Pítr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 15. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2020 Osobne by som žiadny utesnovač nedával do chladiaceho okruhu, keďže aj pri horšej kvalite chladiacej kvapaliny sa vie upchať chladič kurenia. Ten chladič nasávaného vzduchu ťa asi aj tak bude čakať na výmenu. Dá sa zohnať do 300€ tak by som to vymenil a budeš mať pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr73 Vloženo 15. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2020 Ten chladič nasávaného vzduchu….je to tento díl ? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0145803h-intercooler-cn-34312.html Pokud ano, kde je umístěn ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 15. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2020 To čo si postol ty tak to je pre benzínové motory. Pre diesle je toto https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04l129766ba-sacie-potrubie-valeo-32185.html Nachádza sa to vo vrchnej časti motora. Výmena trva tak 1,5-2hodiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cige10 Vloženo 1. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2020 (editace) Zdravim, chtěl by jsem poprosit o radu mám O3 2.0tdi rv. 2014,CKFC kod motoru najeto 107 000km (koupeno ve skoda plus takze km by měly sedět) a mám únik kapaliny pořát to háže přepadem vyrovnávací nádobky byly dělaný rozvody a poté těsnění pod hlavou a nová nádobka s víčkem a problém pořát přetrvává, hlava byla přebloušena a natlakovaná. nevíte po čem jít? už jsem do toho nasypal slušnej balík tak bych to chtěl co nejdřív vyřešit :( Editováno: 1. Listopad 2020, autor: cige10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 1. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2020 Ak si si čítal túto tému tak ešte môže byť problém v chladiči nasávaného vzduchu. To ti kontrolovali na tesnosť ?? Podľa toho čo si napísal tak ťa pekne ošklabli a aj tak nič nevyriešili. (rovnako ako mňa). šlem na viečku od oleja nemáš ? Ak nie tak by som to fakt tipoval na ten chladič. Rozvody ti prečo menili pri nich je interval až v 210tkm ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cige10 Vloženo 1. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2020 (editace) bylo podezdření na vodní pumpu, tak se udělali i rozvody. šlem na víčku nemám. kapalina je čistá, ale po koupi auta se řešila degradovaná/přepálená chladící kapalina. při běžné jízdě jsou vidět jen kapičky kolem nádobky. ale když tomu hodně šlapu tak tak to vyháže víc že bylo potečený i kolo. jestě jsem se tu nekde dočetl že může být vadnej i egr, už jsem z toho hotovej, snad to bude ten chladič sání ikdyž je prý dost drahej koncem příštího týdne mám jet na další zjištění závady, dělá to kamarádův známej. Editováno: 1. Listopad 2020, autor: cige10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.