superb137cz Vloženo 22. Duben 2016 Sdílet Vloženo 22. Duben 2016 zdravim neviem ci tu tato tema uz je nenasiel som nic takze sa zdvoverim tu .mam skodu superb 2.0tdi 170ps 4x4 rv2009 kod motora cbbb. pred nejakym casom som spozoroval ze auto casto spusta regeneraciu .asi po ujdeni 250km tak som zasiel za mechanikom kde som auto nechal. na druhy den odpoved ze to napichli a zisrtili ze je vadny senzor tlaku vyfukovych plynov a na lambasonde prehryznute kable asi kuna .od snimac aj lambda vymenena prisposobena cez vcds.auto som si zobral.na aute som spravil 700km po doalnici do nemecka kde som nic zvlastneho nespozoroval. az tu v nemecku kde jazdim do prace asi 25km tam aj spat som po ujdeni dalsich 100km spozoroval ze auto regeneruje dobre nevenoval som tomu moc pozornosti az kym sa to pri dalsej stovke nezopakovalo.kedze vlastim sam vcds diagnostiku napichol som to zavada ziadna nesvietila ani kontrolka tak som nacital merany blok 108 co je pri mojom motore stav oleja vo filtri vypocitane sadze a merane sadze .bol som sa previest a po ujdeni asi 10km som spozoroval ako merana hodnota popola teda aktualna stupla s 2,8 na 6mg.zasiel som tu v nemecku za jednym panom co sa zaobera dpf problemami ten auto napichol a zistil ze snimac tlaku bol zle nakodovani ok znova prisposobil a isel som dom kedze to bolo na rychlo a dotycni nemal vela casu.teraz auto regeneruja kazdych cca 60az 80km a ja neviem co robit .vstrekovace som kontroloval merany blok 13 na volnobehu.vsetky mali hodnoty okolo 0,1mg+-0,05mg.najhorsie je ze tu nepoznam v nemecku nikoho takeho co sa tomu rozumie lepsie hlavne do diagnostiky tak to zatial skusam len na inernete najst moznu pricinu.objednal som si endoskop ktory mi poradil mechanik ze by bolo treba pozriet jadro filtra ci bieje nahodou poskodene . mal uz niekto taky problem alebo podobny.za kazdu radu vopred dakujem:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 22. Duben 2016 Sdílet Vloženo 22. Duben 2016 No a jaký hodnoty má to DPF? Jedna z nejdůležitějších informací a místo toho píšeš romány Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superb137cz Vloženo 23. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2016 Hmm neviem ci to bol romaan skor som to chcel rozpisat trochu ale ok k veci. Hodnoty filtra blok 108 pole1=180ml olejovy popolcek 2=10. 3=19. 5.diferencny tlak volnobeh 13mgbar ofset 3mgbar regeneraciu zapina pri 21. a aj vtedy ked niesu splnene podmienky na regeneraciu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superb137cz Vloženo 23. Duben 2016 Autor Sdílet Vloženo 23. Duben 2016 Vychadzam sthoho ze tie cisla v bloku 108 pole 2a3 su mg asi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 13. Červen 2016 Sdílet Vloženo 13. Červen 2016 (editace) Vyuzijem toto vlakno. Toto su hodnoty ktore mam ja a napriek tomu, ze som sa snazil precitat o DPF vela info, stale mi to nieje uplne jasne. Doteraz mi nikdy nesvietila kontrolka DPF, auto ma 250 000 km. Co tych 180ml? Rad by som vedel, ci mam dat preventivne vycistit DPF alebo cakat, kym sa ozve nejake oznamenie na palubnom pocitaci?Motor: CBBB, 250 000 km, doteraz full skoda servis na LL interval. Address 01: Engine (03L 906 022 TQ) 8 mbar Particle Filter Different. Pressure 3 mbar Particle Filter Offset Different. Pressure 782 /min Engine Speed (G28) 0.0 Successful Regenerations 3.0 Requested Regenerations 22.7 l Fuel Consumption since Regeneration 410 km Driven Distance since Regeneration 360.0 Time elapsed since Regeneration 180 ml Particle Filter Oil Ash Volume 10.8 Particle Filter Carbon Mass (spec.) 2.7 Particle Filter Carbon Mass (act.) Editováno: 13. Červen 2016, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
superb137cz Vloženo 22. Červen 2016 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2016 ja som mal tiez olejovy popolcek 180ml ale mne sa spustala stale regeneracia tak po dlhom skukami isiel filter von a novy dnu po porehrani softweru a vymene teplotnych snimacov filtra spolu s filtrom slape auto ako ma. .Ani mne nesvietila ziadna kontrolka len ostalo auto lenivejsie a stupla mierne spotreba teraz ide ako predtym takze MARTTTIN pokial nepocitujes zmenu vykonu ci uz castu regeneraciu neriesil by som to zatial Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boriso11 Vloženo 22. Červen 2016 Sdílet Vloženo 22. Červen 2016 ako si zistil ze si spusta regeneraciu? iba podla klesnuteho vykonu a spusteneho ventilatora? ci sa to da aj dako inak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Deepness Vloženo 24. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2016 Ahoj, já to třeba při zastavení poznám, protože se zvýší spotřeba na volnoběh z 0,5L na 0,6L a motor mám naposlouchaný a když je regenerace tak tam slyšíš takové cvakání které tam za normálních okolností není slyšet... nehledě nato, že když vystrčíš nohu z auta ven (předpoklad, že máš kraťase) tak cítíš ze spod auta hodně teplý vzduch... aspoň takhle jsem to spozoroval já... Myslím si, že při jízdě to nikdo nepozná, možná se pletu. Akorát mi nejde do hlavy proč, když je na budíkách kontrolka filtru pevných částic, tak proč se nezapne, když probíhá regenerace (asi by to lidé nevypínali a nechali doběhnout a možná by lidem auto vydrželo déle, než jim vydrží teď, nehledě na to, že by to určitě stálo méně peněz). mějte se... Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 25. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2016 Regeneraci poznáš podle zvýšených otáček volnoběhu při ohřátém motoru + běžící sahary. Jinak to nepoznáš :-D Spotřeba na volnoběh je totiž ovlivněná i dle toho co vše je zapnuté (výhřevy, popř. klima, atd.) volnoběh mám často 0,6l i když neregeneruje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fobik Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 (editace) Jj ja to poznam vzdy podle bezici sahary Kdyz dojde k vypnuti motoru behem regenerace DPF, jak dlouho jeste po vypnuti motoru pokracuje regenerace? Editováno: 11. Prosinec 2016, autor: fobik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 nepokračuje ...ventilátory len dochladzujú motorový priestor 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrius Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 Dobrý Deń.CHcel by som sa opýtať ochľadom superb2 auto mi pri naštartovany drži otačky na 1tisc.a any po dlhej trase co jazdim do zahranicia neklesnu len mi nahodi kontrolku DPF filtra a pri pridany plynu auto nema zaber as po chvyli zaberie a us sa mi aj stalo ze mi naskocila porucha motora a zavenie....mam pocit ze je to DPF filter ze us jeho zivotnos konci moze to bit aj tim? dakujem za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z00m Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 (editace) Nič v zlom, ale tvoja slovenčina mi spôsobuje rakovinu očí a mám problém jej rozumieť. Ako tomu majú rozumieť českí kolegovia? To je ozaj tak ťažké prehnať si ten výplod korektorom, keď už nevieš ani základy pravopisu z hlavy? Ale k veci - nikto z nás tu nemá vešteckú guľu. Problémy by mohli indikovat zlý stav DPF filtra, ale môže to byť aj kadečo iné. Pre začiatok by bol vhodný výstup z diagnostiky. Editováno: 26. Únor 2018, autor: z00m 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 To se nedá číst ... to je nějaká Zakarpatská Slovenština nebo co ? ... Jsem Čech, ale myslím, že bych to Slovensky napsal lépe :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 (editace) Normální slovenština, jen autor používá diakritiku tak půl na půl a ještě píše gramaticky špatně. Jinak bez diagnostiky, to nemá smysl rozebírat. Jestli diagnostiku nemáš, tak rozšiř trochu popis. Svítí ti vrtulka nebo bliká žhavení ? Kolik máš najeto KM ? Rok výroby ? CR nebo PD ? Editováno: 26. Únor 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 (editace) To sa mi zdá, alebo tu začínajú chodiť cudzojaziční užívatelia, ktorí píšu cez Google translate. Diagnostika ti povie čo sa deje. Editováno: 26. Únor 2018, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CentriFUGA Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 @r_e_n_e podle mě si teď velmi vážně urazil GOOGLE TRANSLATE, protože ten alespoň ví, kde přijde jaké i/y :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.