Přejít na obsah

DPF filter


superb137cz

Doporučené příspěvky

zdravim neviem ci tu tato tema uz je nenasiel som nic takze sa zdvoverim tu .mam skodu superb 2.0tdi 170ps 4x4 rv2009 kod motora cbbb. pred nejakym casom som spozoroval ze auto casto spusta regeneraciu .asi po ujdeni 250km tak som zasiel za mechanikom kde som auto nechal. na druhy den odpoved ze to napichli a zisrtili ze je vadny senzor tlaku vyfukovych plynov a na lambasonde prehryznute kable asi kuna .od snimac aj lambda vymenena prisposobena cez vcds.auto som si zobral.na aute som spravil 700km po doalnici do nemecka kde som nic zvlastneho nespozoroval. az tu v nemecku kde jazdim do prace asi 25km tam aj spat som po ujdeni dalsich 100km spozoroval ze auto regeneruje dobre nevenoval som tomu moc pozornosti az kym sa to pri dalsej stovke nezopakovalo.kedze vlastim sam vcds diagnostiku napichol som to zavada ziadna nesvietila ani kontrolka tak som nacital merany blok 108 co je pri mojom motore stav oleja vo filtri vypocitane sadze a merane sadze .bol som sa previest a po ujdeni asi 10km som spozoroval ako merana hodnota popola teda aktualna stupla s 2,8 na 6mg.zasiel som tu v nemecku za jednym panom co sa zaobera dpf problemami ten auto napichol a zistil ze snimac tlaku bol zle nakodovani ok znova prisposobil a isel som dom kedze to bolo na rychlo a dotycni nemal vela casu.teraz auto regeneruja kazdych cca 60az 80km a ja neviem co robit .vstrekovace som kontroloval merany blok 13 na volnobehu.vsetky mali hodnoty okolo 0,1mg+-0,05mg.najhorsie je ze tu nepoznam v nemecku nikoho takeho co sa tomu rozumie lepsie hlavne do diagnostiky tak to zatial skusam len na inernete najst moznu pricinu.objednal som si endoskop ktory mi poradil mechanik ze by bolo treba pozriet jadro filtra ci bieje nahodou poskodene . mal uz niekto taky problem alebo podobny.za kazdu radu vopred dakujem:) :kol-32:  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Vyuzijem toto vlakno. Toto su hodnoty ktore mam ja a napriek tomu, ze som sa snazil precitat o DPF vela info, stale mi to nieje uplne jasne. Doteraz mi nikdy nesvietila kontrolka DPF, auto ma 250 000 km. Co tych 180ml? Rad by som vedel, ci mam dat preventivne vycistit DPF alebo cakat, kym sa ozve nejake oznamenie na palubnom pocitaci?

Motor: CBBB, 250 000 km, doteraz full skoda servis na LL interval.

Address 01: Engine  (03L 906 022 TQ)

  8 mbar     Particle Filter Different. Pressure
  3 mbar     Particle Filter Offset Different. Pressure
  782 /min   Engine Speed (G28)
  0.0        Successful Regenerations
  3.0        Requested Regenerations
  22.7 l     Fuel Consumption since Regeneration
  410 km     Driven Distance since Regeneration
  360.0      Time elapsed since Regeneration
  180 ml     Particle Filter Oil Ash Volume
  10.8       Particle Filter Carbon Mass (spec.)
  2.7        Particle Filter Carbon Mass (act.)
Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ja som mal tiez olejovy popolcek 180ml ale mne sa spustala stale regeneracia tak po dlhom skukami isiel filter von a novy dnu po porehrani softweru a vymene teplotnych snimacov filtra spolu s filtrom slape auto ako ma. .Ani mne nesvietila ziadna kontrolka len ostalo auto lenivejsie a stupla mierne spotreba teraz ide ako predtym takze MARTTTIN pokial nepocitujes zmenu vykonu ci uz castu regeneraciu neriesil by som to zatial :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, já to třeba při zastavení poznám, protože se zvýší spotřeba na volnoběh z 0,5L na 0,6L a motor mám naposlouchaný a když je regenerace tak tam slyšíš takové cvakání které tam za normálních okolností není slyšet... nehledě nato, že když vystrčíš nohu z auta ven (předpoklad, že máš kraťase) tak cítíš ze spod auta hodně teplý vzduch... aspoň takhle jsem to spozoroval já... Myslím si, že při jízdě to nikdo nepozná, možná se pletu. Akorát mi nejde do hlavy proč, když je na budíkách kontrolka filtru pevných částic, tak proč se nezapne, když probíhá regenerace (asi by to lidé nevypínali a nechali doběhnout a možná by lidem auto vydrželo déle, než jim vydrží teď, nehledě na to, že by to určitě stálo méně peněz). mějte se... Martin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Regeneraci poznáš podle zvýšených otáček volnoběhu při ohřátém motoru + běžící sahary. Jinak to nepoznáš :-D

Spotřeba na volnoběh je totiž ovlivněná i dle toho co vše je zapnuté (výhřevy, popř. klima, atd.) volnoběh mám často 0,6l i když neregeneruje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...

Dobrý Deń.CHcel by som sa opýtať ochľadom superb2 auto mi pri naštartovany drži otačky na 1tisc.a any po dlhej trase co jazdim do zahranicia neklesnu len mi nahodi kontrolku DPF filtra a pri pridany plynu auto nema zaber as po chvyli zaberie a us sa mi aj stalo ze mi naskocila porucha motora a zavenie....mam pocit ze je to DPF filter ze us jeho zivotnos konci moze to bit aj tim? dakujem za odpovede 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nič v zlom, ale tvoja slovenčina mi spôsobuje rakovinu očí a mám problém jej rozumieť. Ako tomu majú rozumieť českí kolegovia? To je ozaj tak ťažké prehnať si ten výplod korektorom, keď už nevieš ani základy pravopisu z hlavy?

 

Ale k veci - nikto z nás tu nemá vešteckú guľu. Problémy by mohli indikovat zlý stav DPF filtra, ale môže to byť aj kadečo iné. Pre začiatok by bol vhodný výstup z diagnostiky.

Editováno: , autor: z00m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normální slovenština, jen autor používá diakritiku tak půl na půl a ještě píše gramaticky špatně.

 

Jinak bez diagnostiky, to nemá smysl rozebírat. 

 

Jestli diagnostiku nemáš, tak rozšiř trochu popis. Svítí ti vrtulka nebo bliká žhavení ? Kolik máš najeto KM ? Rok výroby ? CR nebo PD ?

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...