superb137cz Vloženo 22. Duben 2016 Sdílet Vloženo 22. Duben 2016 zdravim neviem ci tu tato tema uz je nenasiel som nic takze sa zdvoverim tu .mam skodu superb 2.0tdi 170ps 4x4 rv2009 kod motora cbbb. pred nejakym casom som spozoroval ze auto casto spusta regeneraciu .asi po ujdeni 250km tak som zasiel za mechanikom kde som auto nechal. na druhy den odpoved ze to napichli a zisrtili ze je vadny senzor tlaku vyfukovych plynov a na lambasonde prehryznute kable asi kuna .od snimac aj lambda vymenena prisposobena cez vcds.auto som si zobral.na aute som spravil 700km po doalnici do nemecka kde som nic zvlastneho nespozoroval. az tu v nemecku kde jazdim do prace asi 25km tam aj spat som po ujdeni dalsich 100km spozoroval ze auto regeneruje dobre nevenoval som tomu moc pozornosti az kym sa to pri dalsej stovke nezopakovalo.kedze vlastim sam vcds diagnostiku napichol som to zavada ziadna nesvietila ani kontrolka tak som nacital merany blok 108 co je pri mojom motore stav oleja vo filtri vypocitane sadze a merane sadze .bol som sa previest a po ujdeni asi 10km som spozoroval ako merana hodnota popola teda aktualna stupla s 2,8 na 6mg.zasiel som tu v nemecku za jednym panom co sa zaobera dpf problemami ten auto napichol a zistil ze snimac tlaku bol zle nakodovani ok znova prisposobil a isel som dom kedze to bolo na rychlo a dotycni nemal vela casu.teraz auto regeneruja kazdych cca 60az 80km a ja neviem co robit .vstrekovace som kontroloval merany blok 13 na volnobehu.vsetky mali hodnoty okolo 0,1mg+-0,05mg.najhorsie je ze tu nepoznam v nemecku nikoho takeho co sa tomu rozumie lepsie hlavne do diagnostiky tak to zatial skusam len na inernete najst moznu pricinu.objednal som si endoskop ktory mi poradil mechanik ze by bolo treba pozriet jadro filtra ci bieje nahodou poskodene . mal uz niekto taky problem alebo podobny.za kazdu radu vopred dakujem:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...