Přejít na obsah

Výměna převodového oleje 6ti st. manual - jak na to?


roxtidy1

Doporučené příspěvky

presne tak. Sel bych cestou origo oleje, protoze nikde koncern nespecifikuje normu prevodoveho oleje, ktery  ma evidovan pouze pod svym katalogovym oznacenim. Cili ani vyrobci premiovych motorovych oleju, jako je treba ten Millers, nemaji info o tom co ma ten olej splnovat. Ridit se pouze viskozitou je kravina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@headerTDI kazdopadne na aute nesetrim a davam mu len to najlepsie,ale je az zarazajuci cenovy rozdiel Millersu 36€ za 3l,ktory mimochodom splna vykonovy profil API GL4,v porovnani s originalom 180€ za 3l ? Tiez som komunikoval so Sixtom a samozrejme nechcem znevazovat jeho odbornost,ale preco odporuca a presadzuje len ten kur..... predrazeny original?Chcelo by to urobit rozbor...nakoniec to bude prachobycajna sracka castrol za 8€ ? http://www.olejcentrum.sk/Castrol-Syntrans-V-FE-75W-80-1L-d1004290.htm

olej2.PNG

Editováno: , autor: ritch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A v čem? Mě bylo řečeno, že se to složení mění a jediný kdo ví co tam aktuálně patří je VW podle Etky. Že i dvě stejné převodovky mohu mít ložiska s jiným povrchem a tudíž s jiným olejem.

Každopádně nevím, do DSGčka jsem kupoval originál 6 litrů oleje a filtr za 2500,- , to mi nepřijda něco co by mělo člověka položit. A manuál toho má imho do 3 litrů.

Editováno: , autor: LiveBomb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...
V 22. 11. 2019 na 17:18, Martttin napsal:

Moc to hrotis. 1 dcL oleja hore dole nicomu neublizi. Mne kamos z autorizaku hovoril, ze 2,3 tam nalejes pokial je ten diferak novy, cize tam predtym este nebol olej. Ja som tam nalial po plniaci otvor az zacal vytetak a bolo to okolo tych 2.1-2.2L. Dolezite je, aby tam nejaky olej bol.  Cize tam nalej minimalne tych 2.2 a mas pokoj a mozes kludne spavat ;)

Podle Dílenské příručky (pardon) S3, nicméně jak jsem viděl ukázky z S2, má to stejné, i do "jeté" převodovky patří 2,3 litru.

Ve zkratce postup při "Kontrole hladiny převodového oleje" je dle DP takovýto: vyčištění převodovky, vypuštění oleje do zachycovací měrné nádoby 3l, cituji "Doplnit množství převodového oleje v záchytné nádobě na 2,3l", a šup s ním zpátky přes demontovaný spínač zadních zpátečky.

Uvažuju, že tam vrazím RAVENOL MTF-3 SAE 75W, který splňuje G05 252 7A2. U Okty mi Mogul Syntrans také šlape, jako hodinky. Ono dát za 3 litry oleje 1000,- nebo 4500,- je sakra rozdíl. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...