roxtidy1 Vloženo 23. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2020 presne tak. Sel bych cestou origo oleje, protoze nikde koncern nespecifikuje normu prevodoveho oleje, ktery ma evidovan pouze pod svym katalogovym oznacenim. Cili ani vyrobci premiovych motorovych oleju, jako je treba ten Millers, nemaji info o tom co ma ten olej splnovat. Ridit se pouze viskozitou je kravina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 23. Březen 2020 Sdílet Vloženo 23. Březen 2020 Hlavne sa moze stat, ze to budes menit este raz za ren drahsi. RV2006 Je pravda ze ja som v 5q menil olej po 70tkm,tusim 4 rokoch a nic mu nebolo opticky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roxtidy1 Vloženo 23. Březen 2020 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2020 "Hlavne sa moze stat, ze to budes menit este raz za ren drahsi."....duvod? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ritch Vloženo 23. Březen 2020 Sdílet Vloženo 23. Březen 2020 (editace) @headerTDI kazdopadne na aute nesetrim a davam mu len to najlepsie,ale je az zarazajuci cenovy rozdiel Millersu 36€ za 3l,ktory mimochodom splna vykonovy profil API GL4,v porovnani s originalom 180€ za 3l ? Tiez som komunikoval so Sixtom a samozrejme nechcem znevazovat jeho odbornost,ale preco odporuca a presadzuje len ten kur..... predrazeny original?Chcelo by to urobit rozbor...nakoniec to bude prachobycajna sracka castrol za 8€ ? http://www.olejcentrum.sk/Castrol-Syntrans-V-FE-75W-80-1L-d1004290.htm Editováno: 23. Březen 2020, autor: ritch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 23. Březen 2020 Sdílet Vloženo 23. Březen 2020 Protože specifikace těch olejů se mění tak rychle, že druhovýroba na to nestíhá reagovat. Proto se to obecně nedoporučuje zkoušet druhovýrobu. Ono zrovna Sixta mi cenou co si za práci vzal, tak znalostmi nepřišel jako někdo kdo by to tlačil jen tak pro nic za nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 23. Březen 2020 Sdílet Vloženo 23. Březen 2020 To nie je az taka pravda. Niektore aktualne interne specifikacie su starsie. Napr. ten 52527 je z 2106, predchadzajuce revizie 2009 a 2013. Pes je inde zakopany [emoji6] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 23. Březen 2020 Sdílet Vloženo 23. Březen 2020 (editace) A v čem? Mě bylo řečeno, že se to složení mění a jediný kdo ví co tam aktuálně patří je VW podle Etky. Že i dvě stejné převodovky mohu mít ložiska s jiným povrchem a tudíž s jiným olejem. Každopádně nevím, do DSGčka jsem kupoval originál 6 litrů oleje a filtr za 2500,- , to mi nepřijda něco co by mělo člověka položit. A manuál toho má imho do 3 litrů. Editováno: 23. Březen 2020, autor: LiveBomb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalickyd Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 zdravim, poskytl by mi zde nekdo z vas servisni prirucku k vyse uvedene prevodovce? (1.8tsi bzb - KVT), At hledam jak hledam, tak ji nikde nemuzu najit, predem dik, staci zde odkaz, nebo na mail ( skalickyd@seznam.cz ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 D3E80349B17-Prevodovka_02S.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 27. Březen 2023 Sdílet Vloženo 27. Březen 2023 V 22. 11. 2019 na 17:18, Martttin napsal: Moc to hrotis. 1 dcL oleja hore dole nicomu neublizi. Mne kamos z autorizaku hovoril, ze 2,3 tam nalejes pokial je ten diferak novy, cize tam predtym este nebol olej. Ja som tam nalial po plniaci otvor az zacal vytetak a bolo to okolo tych 2.1-2.2L. Dolezite je, aby tam nejaky olej bol. Cize tam nalej minimalne tych 2.2 a mas pokoj a mozes kludne spavat ;) Podle Dílenské příručky (pardon) S3, nicméně jak jsem viděl ukázky z S2, má to stejné, i do "jeté" převodovky patří 2,3 litru. Ve zkratce postup při "Kontrole hladiny převodového oleje" je dle DP takovýto: vyčištění převodovky, vypuštění oleje do zachycovací měrné nádoby 3l, cituji "Doplnit množství převodového oleje v záchytné nádobě na 2,3l", a šup s ním zpátky přes demontovaný spínač zadních zpátečky. Uvažuju, že tam vrazím RAVENOL MTF-3 SAE 75W, který splňuje G05 252 7A2. U Okty mi Mogul Syntrans také šlape, jako hodinky. Ono dát za 3 litry oleje 1000,- nebo 4500,- je sakra rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.