rimsy2 Vloženo 9. Březen 2018 Sdílet Vloženo 9. Březen 2018 Mám otázku k nové benzinové pohonné jednotce s filtrem pevných částic a 7 rychlostní automatickou převodovkou DSG. Přesně o jaký typ převodovky půjde (kolik Nm zvládne) a kdy lze očekávat zveřejnění ceny pro Superb? 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcin Pietrusewicz Vloženo 10. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2018 Skoda Official FB: "this engine is one of the planned options. However we cannot tell at this point when exactly it will be available. We expect about halfway into 2019." Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Září 2019 Sdílet Vloženo 11. Září 2019 Motor 2.0 TSI 140 kW.pdf Další informace v testu ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 25. Září 2019 Sdílet Vloženo 25. Září 2019 Předpokládám, že v Tiguanu je nemlich ten samý, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelF Vloženo 6. Červen 2021 Sdílet Vloženo 6. Červen 2021 Pokud by někoho zajímalo, tak aktuálně mám informaci přímo z info Škoda Auto: Automatické převodovky DSG : - benzinové a naftové verze - vždy 7-mi stupňové - plug-in hybrid - vždy 6-ti stupňová - pro motory s točivým momentem do 250 Nm (1.5 TSI evo, EA211) - DQ200 se suchými spojkami - pro motory s točivým momentem nad 250 Nm (2.0 TSI, kód EA888, 2.0 TDI evo, kód EA288) - DQ400 s mokrými spojkami - pro plug-in hybrid - DQ400e s mokrými spojkami 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelF Vloženo 6. Červen 2021 Sdílet Vloženo 6. Červen 2021 Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli má někdo informaci o tom, zda uvedený motor (2.0 TSI 140kw, kód EA888, rok 2021) má kombinaci přímého i nepřímého vstřiku. V technickém popisu je v katalogu napsáno pouze přímé vstřikování - viz příloha 2021.pdf Nicméně to samé bylo napsáno i u předchozích motorů. např. v roce 2016 - viz příloha 2016.pdf a o těchto motorech mám informaci, že mají kombinovaný přímý i nepřímý vstřik paliva. Předem díky za jakékoli info. Omlouvám se, jestli už někde téma je založeno - hledal jsem, ale přesně toto co hledám jsem nenašel. 2016.pdf 2021.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quest1 Vloženo 10. Červen 2021 Sdílet Vloženo 10. Červen 2021 Píšu o tom v tomto vlákně - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quest1 Vloženo 10. Červen 2021 Sdílet Vloženo 10. Červen 2021 Kopíruji :-) Lepší bohužel není, i v tomto případě platí, že dobře už bylo. Přišel o nepřímý vstřik zůstal pouze přímý se zvýšeným tlakem 350 barů. Má nové turbo (typ nevím) a snížené vnitřní tření (co tím mají na mysli netuším). Ještě že jsem jej stihnul koupit ve verzi DKZA :-) https://www.automotiveworld.com/news-releases/a-new-engine-for-a-new-generation-2-0-tsi-190ps-dsg-now-available-for-the-seat-leon/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quest1 Vloženo 10. Červen 2021 Sdílet Vloženo 10. Červen 2021 Ještě taková zajímavost. Zatímco předchozí verze motoru 2.0 Tsi 140kw (DKZA) s duálním vstřikováním má objem olejové náplně motoru 5,7 litru ta nová (s přímým vstřikem) 6,6 litru. To je i docela hodně :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octabin Vloženo 14. Červen 2021 Sdílet Vloženo 14. Červen 2021 Nemá tu nekdo možnost technická data a konstrukci motoru 2,0 tsi 140 kw EVO DNN . díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Světlonoš Vloženo 18. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2021 Také mám DNN, pokud někdo má k tomuto motoru nějaká data, tak předem díky moc. A mám ještě jeden dotaz. Možná budu vypadat jako trubka. Jen ze zvědavosti jsem chtěl kouknout na olejovou měrku, ale je proti vytažení jištěna dvěma plastovými zobáčky u hrdla trubky . Je tam nějaký grif nebo to mám vyrvat silou? Dost to drží a nerad bych to pos.. Na Octávce tenhle zlepšovák nebyl. (ani na žádném autě co jsem zatím měl) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 18. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2021 Normalne s tym trhni 😀 Zobacky su len akasi "aretacia". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Světlonoš Vloženo 18. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2021 Díky tak zkusím zabrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Quest1 Vloženo 15. leden 2022 Sdílet Vloženo 15. leden 2022 Mě to u tohoto motoru drželo tak silně, že jsem si už víc "zabrat" netroufl a zastavil jsem se v servisu . Bylo to zcela nové auto, takže šlo o autorizovaný servis. Technik se blahosklonně usmíval (bylo mi jasné co si o mě myslí :-))) ) ale taky mu to na poprvé nešlo :-) . Pak prohlásil, že něco prostě musí povolit a že když to nejde silou, tak že to půjde ještě větší silou a ono to šlo :-)). Říkal, že hladinu oleje asi od doby co motor opustil místo svého vzniku nikdo nekontroloval a proto to tak drželo.... Sám jsem se bál takhle "fest" zabrat, protože to plastové "hrdélko" ve kterém ta měrka je působí samo o sobě značně subtilním dojmem.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Světlonoš Vloženo 8. Únor 2022 Sdílet Vloženo 8. Únor 2022 Dnes jsem zajel se zahřátým motorem do nákupního centra, odstavil to pod střechou na rovné podlaze. Zašel jsem si nakoupit, dal tomu čas, aby stekl olej do vany. Pak jsem lehce zatáhnul za měrku a šlo to téměř bez odporu. Jak bylo všechno prohřáté, tak se nic nebránilo, neměl jsem strach, že ty zobáčky prasknou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nanookx Vloženo 14. Duben 2022 Sdílet Vloženo 14. Duben 2022 Dobrý den, chci se zeptat, zda má někdo informaci, od kdy přesně se do Superbu III facelift dává motor 2.0 TSI 140 kw pouze s přímým vstřikem paliva. Vybírám ojetinu a chci verzi s přímým i nepřímým. Myslím, že to tu přesně nikdo nepsal. Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 1. Červen 2022 Sdílet Vloženo 1. Červen 2022 (editace) Malé info a nejaké skúseností pre tých, čo zvažujú kúpu auta s týmto motorom. Mám auto vyrobené v 05/2022, kód motora DNNA. Prejav motora je trochu ako keby to bol naftový motor, ale samozrejme bez vibrácií typických pre TDI, záťah je naozaj v nízkych otáčkach. V kombinácií s DSG v režime D radí prevody veľmi skoro, sedmička tam je už pri sedemdesiatke. Ak ale akceleruje cez tempomat, napr. zo 70 na 90, sám si podradí aj o dva prevodové stupne, takže nejaké trasenie z podtáčanie sa nekoná. Čo sa týka spotreby, na krátke trasy to nie je, tam papá, dlhšie trasy po okreskách sa dajú jazdiť pod 6 litrov. Prikladám jeden screenshot, okresné cesty cez obce, v obciach kde sa dalo tempomatových 60, mimo obcí podľa profilu trate a premávky tempomatových 75 až 95 s tým, že som sa snažil zbytočne nebrzdiť a bola to skôr jazda na spotrebu. Editováno: 1. Červen 2022, autor: e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikHL Vloženo 1. Červen 2022 Sdílet Vloženo 1. Červen 2022 Na delších trasách je to skutečně paráda a i delší dálniční přesuny se v o3 a 140 na tempomatu ase dají za 5,8-6,1 s plným autem (3,5K Km v Itálii jsme jeli za 6,0). Na krátkých je to bída no, protože se zahřívá katalyzátor, takže se posílá daleko více benzínu než by bylo skutečně třeba. Ale to je bolest všech těchto motorů... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 25. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2022 Dlhé trasy sú super, a presne ako píšeš, ako dokážeš íst plynulo, tak aj 130-140 je za zhruba za 6 litrov. Dnes som inak skúšal na trase Nitra-Bratislava, že ak dokážeš ísť celú trasu 110, tak ideš spotrebou dole k 5 litrom. Dokonca som teraz jazdil takmer výhradne dlhé trasy (po meste možno 100 km) a dal som na jednu nádrž 1225 km tak, že to ešte písalo dojazd 20 km. Boli to eko jazdy, ale zase nie 90-kou za kamiónom (aj keď sa hrajem s myšlienku, že by som to raz zo zaujímavosti vyskúšal), ale väčšinou podľa predpisov a okrem dnešnej trasy z tej Nitry po Trnavu, vždy predpisovo, alebo max. 10 km/h pod povolenou rýchlosťou ak som vyhodnotil, že kvôli hustote premávky nemalo zmysel ísť rýchlejšie. Viem si predstaviť, že trochu trpezlivejší vodič na dlhšej trase napríklad na dovolenku dokáže spraviť na nádrž aj 1300-1400 kilometrov. Chce to trpezlivosť, alebo takú premávku, aby sa ani neoplatilo ísť rýchlejšie, ale okolo tej 120-ky je ten motor s adaptívnym tempomatom úžasne fungujúcou kombináciou, a to obzvlášť v eko režime, kedy skôr uberá plyn a plynulejšie akceleruje. Som veľmi spokojný s touto motorizáciou. P.s.: Koľko by to papalo v takej Octavii liftback, keby sa robila aj verzia iba s predným pohonom? Verím, že tam by sa dali bez problémov dosiahnuť aj hodnoty začínajúce štvorkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chipso Vloženo 29. Září 2022 Sdílet Vloženo 29. Září 2022 Zdravím! Koľko vám tento motor žerie v meste? (DKZA). Kupoval som jazdenu O3 a bežne to mam za 10,5 l/ 100, čo mi príde dosť, preto ma zaujíma, či to mám riešiť v servise. Ďakujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikHL Vloženo 29. Září 2022 Sdílet Vloženo 29. Září 2022 No záleží co přesně myslíš městem... popojíždění v kolonách, časté rozjezdy na semaforech, atd - tam bych řekl že je 10L ok, pokud myslí plynulé ježdění po prázdnějších cestách bez častých rozjezdů tak je to dost :) 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whitecoat Vloženo 29. Září 2022 Sdílet Vloženo 29. Září 2022 Souhlasím s výše uvedeným - bydlím v Praze a dlouhodobou spotřebu mám cca 8,3 l / 100 km. Když je ale dopravní špička a všude ucpáno a popojíždí se (Jižní spojka, Blanka atd.), tak nemám problém se dostat i nad 10 litrů... Pro jistotu bych ale zkusil něco na pročištění vstřiků (VIF, Liqui Moly apod.). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chipso Vloženo 30. Září 2022 Sdílet Vloženo 30. Září 2022 Ďakujem za odpovede. No myslel som presne takto mesto (ja konkrétne Praha) kedy proste každú chvíľu stojíte niekde na svetlách. Napríklad dnes skoro 11 litrov, síce nebola žiadna veľká zápcha, len dosť svetiel ale i tak som z toho prekvapený :) tak asi s autom nič zvláštne nebude. Na starom aute (nafta) vif používam, na benzínový čakám z alzy :)) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 4. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2022 Pre zaujímavosť, dnes ráno som jazdil trochu po Bratislave, hustá premávka, ale až a nejakých 200 metrov žiadne zápchy, a po 9 kilometroch bola priemerná spotreba 14 litrov. Podotýkam, že jazda s vypnutým stop-štart systémom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_V Vloženo 5. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2022 znamy ma tento motor v VW Tiguan Allspace a priemerka je 10l, jazda 80% Bratislava, ale stale pusteny start/stop. Dufam, ze do par mesiacov vymenim svoje 2.0TDI za tento motor, spotreby sa nebojim, do tych 10 je to v pohode Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.