Přejít na obsah

Karoq - výbava


velkepeni

Doporučené příspěvky

před 10 hodinami, velkytom napsal:

Tak se vším bych souhlasil ... mimo varioflexu ... to je totiž aktuálně asi jediný důvod, proč bych si opět koupil Karoqa, bo neznám jiné přibližovadlo stejné kategorie ... se kterým bych odvezl tunu dřevěných briket (400 kg na vleku a 600 kg v kufru po vyjmutí varioflex) ...

Plně souhlasím. Supr věc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, bouchy napsal:

Amundsen nemá video.

 

Divný, u mě OK a taky zašlápnul, ale to už ten sloup byl hoodně blízko. Zkus nějaké změny v nastavení.

 

Divný, mně celkem ztvrdne posilovač řízení, odpružení a i reakce na plyn je jiná. Možná i další.

 

Mám vypnuto, jezdím dost často přes malé kopečky, takže automat světla protijedoucího neviděl a neztlumil. Čili jsem oslňoval a v menu na to snad nastavení není. Holt rovné silnice (hor., vert.) u nás moc nejsou...

A na co potřebuješ jako řidič video?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, REALista napsal:

Celkem souhlas ale to, že chválíte automatické přepínání světel mě teda překvapuje. Za ty bych příště klidně ušetřil - už několikrát na mě blikali protijedoucí auta (hlavně kamiony).

Nezatracoval by som ten systém. Správa sa ako bežný účastník dopravy, ktorý sa občas pozabudne, alebo situáciu nevyhodnotí správne. Aj ja blikám na vodičov, ktorí sa pozabudli a oslepujú ma. Systém automatického prepínania svetiel, keď to nevyhodnotil správne, a zablikáte naň diaľkovými svetlami, sa okamžite stlmí. To platí aj pre tie kamióny na diaľnici. Áno, všimol som si to. Ale považujem to za úplne rovnaké správanie, ako keby tam nebol automat, lebo po prebliknutí automat svetlá stlmí rovnako ako normálny účastník dopravy, ktorý si myslí, že vás neoslňuje, lebo ho neoslňujete ani vy, pretože ste schovaný za zvodidlami.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, REALista napsal:

Celkem souhlas ale to, že chválíte automatické přepínání světel mě teda překvapuje. Za ty bych příště klidně ušetřil - už několikrát na mě blikali protijedoucí auta (hlavně kamiony).

 

Občas se stane. Děje se to speciálně na dálnicích, kde je vysoký střední "plot" ... díky kterému kamera nevidí světla kamionu, ale kamionak je oslněn dálkáčema.

 

Krom těchto situací funguje perfektně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě:

aut.světla - vcelku fungují dobře, kromě dálnice, kde to občas blbne díky keřům apod.ve dělícím pruhu

DCC - zkoušel jsem auto s ním i bez něho a nakonec neobjednal neb jsem nepoznal rozdíl. Raději jsem vzal tažné zařízení...., nechal jsem však volič jízdních režimů, hlavně kvůli změněn nastavení posilovače řízení na dálnici.

Varioflex - za mě super věc, kdy jde udělat z auta dodávka :-), jinak jezdíme karoqem i ve 4 dospělých po Evropě a zatím si nikdo ani vzadu nestěžoval, takže to asi nebude tak hrozný. Navíc prostřední jde nechat doma, což pro "nomádování" po kempech v Evrope je další plus - každý prostor navíc se hodí...

Když jsem já objednával 2/2018, tak navíc normální sedačky neměli průvlak na lyže, což byl pro mě problém, varioflex to řešil sklopnou/vyndavací střední sedačkou

Asistent parkování - to jsem nebral, parkovat umím sám....

Columbus/Amundsen - bral jsem Columbus ve spojení s virtual cocpitem a je to super, po pravdě v OIII jsem nechal Amundsen a ten je zatraceně "zabrzděný". Dneska u nové verze je to snad už lepší, ale tenkrát jsem litoval že jsem si nevzal Columbus. Opatlaný displej mám u obou aut jak Amundesen v OIII tak Columbus v Karoqu. V Karoqu je ale pod sklem, které se dá snadno čistit a většinu věcí stejně ovládám na volantu.

El.sedačky - to jsem volil z důvodu používání auta manželkou, kdy nemusím pořád hledat polohu. Navíc zvyk z OIII, která je L&K a má el.obě přední sedadla.

suedia/kůže sedačky - když jsem objednával nebylo to v nabídce, takže mám látka/kůže, ale je to OK, ta látka je velmi pevná a sedadla drží tvar OK. Dnes bych bral suedia/kůži, mám v OIII Alcantara sedačky a jsou super na údržbu. Po 120 kkm vypadají OK

Vyhřívání předního skla - drátky mi trochu vadí, zejména v přímém slunci. Asi bych to příště oželel, pokud by to nebylo řešeno folií, jako má Kodiaq

ACC - za mě super věc a auto bez toho bych už nechtěl. Pro někoho kdo jezdí delší trasy je to podle mě jasná volba.

Canton - není to nic moc kvalita, ale rozhodně lepší jak základní audio, které bylo hrozné (tedy tenkrát když jsem objednával 2/2018)

Kessy - zvykne se na to rychle, snad už dneska budou senzory i na zadních dveřích, to mi trochu vadí. Pozor však na to, že dle chlapíka od operáku, odkud mám auto, je to jedna z velmi poruchových částí (senzory v klikách) na autech koncernu.

Kamera na značky - blbost ale docela funkční, využívám zejména když nevím jestli jsem náhodou nepřehlédl značku :-)

 

za mě ještě rezerva - nikdy bych nejezdil po Evropě jen s lepící sadou, ta je na nic

 

 

  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlastně když nad tím tak přemýšlím, tak hlavní věc, která mě štve, že jsem neobjednal je úplně jiný výbavový stupeň. Měl jsem vzít Sportline. Je to mnohem hezčí auto. Nechal jsem se ovlivnit prodejcem, který říkal, že to vychází z Ambitionu a cenově se to nevyplatí. Jo, je to pravda, ve sportline mi auto vycházelo cca o 100k dráž při stejné výbavě. Ale pokud bych vyhodil věci, které se mi neosvědčily (s Columbusem na prvním místě), tak by to vyšlo skoro nastejno. 

 

A na sportline mi při objednávce vadil taky obří příplatek za kůži, ale teď se na to koukám jinak a vzal bych ho místo style.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně se líbí Karoq jedině ve Sportline. Ale pro prakticky smýšlejícího člověka jsou to zbytečně vyhozené peníze navíc, což respektuji. Tak samo to mám i u Kodiaqu.
Aktuálně ladím konfiguraci pro objednávku a rozhoduji se, jestli dávat Canton, nebo ne + asistent změny pruhu. Naopak se rozhoduji, že přidám tažné zařízení, protože i když to auto má přípravu v základu, slyšel jsem, že případné dodělání vyjde docela draho. Taky mě štve, že Mobilita Plus (záruka 5let/100000km) se už musí platit za 13000,- a není to jak kdysi za 2000,-

Editováno: , autor: PetriCZECH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asistent změny pruhu určitě ano, teda pokud si správně pamatuji tak je to hlídání mrtvého úhlu a to je hlavně na dálnici dobrým pomocníkem.

SportLine vypadá z venku hodně dobře, no ten interiér je už hodně tmavý. Škoda ze není něco jako LK u Karoqu, kde by byl exteriér SportLine a interiér v béžové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asistent mrtvého úhlu je ve zpětném zrcátku...nově z boku.Dobrá vychytávka...indikuje přijíždějící vozidlo.

Line asistent je v panelu...hlídá překročení čar...případně vrátí zpět mezi ně.Někdy až brutálně cukne volantem?....lze dokodovat.

Canton prý hraje parádně....osobně lituji ,ze jsem ho nevzal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Připojím svůj pohled starého embéčkáře na některé prvky výbavy, pokud bych nyní objednával Karoqa. Pokud by nebylo v základu, rozhodně bych si připlatil:

vyhřívaný volant, čelní sklo a sedačky - v zimě nemá chybu (parkuji v garáži), pokud bych parkoval na ulici, určitě nezávislé topení

varioflex - o tom už jsem zde básnil dostatečně

asistent vyparkování - ve městě při šikmém parkování v řadě aut k nezaplacení, stejně tak na parkovištích u nákupních center, kde někteří nakupující bezmozci jsou schopni s košíkem vstoupit před vyparkovávající auto. Pravda, jednou mě to na benzínce zabrzdilo při vyjíždějí od stojanu s dofukováním, bo to zaregistrovalo manželku, která stála 2 metry šikmo za embéčkem. V prvním okamžiku jsem myslel, že jsem sejmul ten stojan ...

přepínání dálkových světel - užitečná vychytávka, pracuje celkem spolehlivě, někdy problém na dálnici a když je úplněk, tak při přejíždění horizontu na okresce považuje měsíc za protijedoucí auto ...

volba jízdních režimů - režim sport oživuje auto s 1.5 TSi při rozjezdech a částečně koriguje poskakování při rozjezdech v kolonách

automatická světla, stěrače a sklopná zrcátka s osvětlením nástupního prostoru - to považuji za samozřejmost

sklopné tažné zařízení - to se embasofirmě povedlo, tažné připravené i demontované, aniž by člověk musel sahat rukama, stačí dokopnout nohou

automatické otevírání kufru - návykovka, kdo v dešti, nebo s plnýma rukama nevyzkoušel, nepochopí

škoda connect - pokud zrovna funguje spojení, dobrá vychytávka, takže jsem si i připlatil prodloužení ... jednak mám informace o embéčku a nejčastěji využívám, že si předem v pc najdu a zkontroluji cíl cesty a pak si to pošlu jako on-line cíl do auta

kessy - taky návykovka, byť jsem si původně říkal, že je to další pí.ovina na autě

elektronická parkovací brzda a autohold - člověk by neřekl, jak to dokáže zpříjemnit život. Na auto s klasickou ručkou už bych si těžko zvykal.

 

Co bych nemusel, nebo mě s.re:

Hlídání mrtvého úhlu - mám ještě verzi v zrcátku a nějak mě nenadchlo, jak jsem se původně domníval

ACC -nepochybně dobrá vychytávka, zvláště s DSG - ale s manuálem je někdy na dálnici spíše k vzteku, stačil by mě obyčejný tempomat

Automatické brždění před překážkou - to je věc, která mě připravila o mnoho vlasů, protože reaguje pokaždé jinak a nepředvídatelně. Párkrát mě připravilo horké chvilky, když usoudilo, že jedu příliš rychle a nedobrzdím za autem přede mnou. Člověk v první chvíli neví, jestli vzal nějaký kanál, naboural do zdi, nebo co se vůbec děje ... ale to už je asi povinná součást vozidel, tak s tím člověk nic neudělá

Amundsen s navigací - byl v základu, tak neřeším, navigace celkem svižná, dobře si poradí i v místě nové výstavby, která není v mapě (výstavba dálnice, obchvaty), občas je ale zmatená, když tvrdí, že úsek je neprůjezdný (on byl, ale třeba před týdnem) a to i přestože jsem on-line, výhoda možnost posílání cílů on-line ... pokud by ale nebylo v základu, nepřiplácel bych, využil bych navigaci v mobilu a zrcadlení na infotaimentu

 

Editováno: , autor: velkytom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě drobné upozornění pro ty, co si chtějí koupit rezervní kolo, u Karoqu je malá prohlubeň, takže tím hodně ovlivňuje velikost kufru.

 

FWD

Dojezdové - vejde se do prohlubně, podlaha v nejnižší poloze

https://www.briskoda.net/forums/uploads/monthly_2018_11/sparewheel.jpg.61a68bc339ecb7fa904b823c4244ec19.jpgobrazek.thumb.png.1730e799889f361ff6262b3e87c2965d.png

 

Neplnohodnotné - Celé kolo se nevejde do prohlubně, kolem je navíc výplň a podlaha je výše (toto nelze kombinovat s dvoujtou podlahou, už základní podlaha nad kolem je výrazně výše)

https://www.briskoda.net/forums/uploads/monthly_2018_12/DSC_1547.JPG.def7fc597608ee0fc6965fc4e38118ef.JPGobrazek.thumb.png.8394c8ecf60ffa4a000df9a4bf4f0368.png

 

4x4

Dojezdové - už se nevejde pod podlahu

https://www.briskoda.net/forums/uploads/monthly_2018_09/20180801_170423.jpg.f44c3cd388e4dfeb95f276681c56b994.jpgobrazek.thumb.png.df12739c446bc5960a347d4b05215d76.png

Neplnohodnotné - nelze

 

Velikosti kufru jsou potom náskedovné

Bez rezervy

4x2 Pevná sedadla 521 l.

4x2 VarioFlex sedadla 479-588 l.

4x4 Pevná sedadla 500 l.

4x4 VarioFlex sedadla 458-567 l.

 

Dojezdové

4x2 Pevná sedadla 500 l.

4x2 VarioFlex sedadla 458-567 l

4x4 Pevná sedadla 426 l

4x4 VarioFlex 384-493 l

 

Neplnohodnotné

4x2 Pevná sedadla 426 l.

4x2 VarioFlex sedadla 384-493 l.

 

Dále neplnohodnotné rezervní kolo u FWD a dojezdové u 4x4 nelze kombinovat s dvoujtou podlahou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkné shrnutí,

Mám 4x4 Varioflex a navíc Canton, takže tam uprostřed mám subwoofer, a tak tam je jen ta čínská dojezdová rezerva (šetřit se musí - u O3 (2015) mám ještě Michelin :-))

Okolo je ten plastikový "pořadač" kam jsem nacpal takový ty věci co furt vozím v autě - gumicuky, litr oleje, hadr, smetáček, trubku na doplnění z kanystru, WD40 a nějaké to nářadí navíc.... - stejně bych to měl v kufru v nečem....

Já bych se bez rezervy docela bál jezdit jezdit s rodinkou po Evropě a pak nemoci dojet ani k servisu a shánět odtah.....

Editováno: , autor: TWiDY
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, píšu to hlavně proto, že když naši kupovali auto, prodejce jim tam dal to "Neplnohodnotné", což u FWD znamená kufr jen 426l (to už je skoro jako Kamiq...), no naštěstí jsem si toho všiml a mají tam Dojezdové + dvojtou podlahu (483 l kufr) a jsou spokojeni. Navíc v kombinaci s VarioFlex potom vzniká nehezký schod "dolů" po vyjmutí sedadel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Opäť sa vraciam k téme čo dokúpiť/nekúpiť vo výbave. Už som prešiel s Karoqom skoro 30 000 km a tu sú tri prvky výbavy, ktoré mi najviac uľahčili život a cítim sa s nimi bezpečnejšie:

  1. Automatická prevodovka s ACC tempomatom. Môžem smelo prehlásiť, že so zapnutým adaptívnym tempomatom prejdem 80 až 90 percent ciest. Chráni ma to v meste ale aj v hmle mimo mesta pred nepozornosťou, keď niekto predo mnou brzdí a ja si to nevšimnem, potom to zase samé plynulo zrýchli. Noha netŕpne od neustáleho  stláčania plynu. V pohode prejdem omnoho viac km na jeden záťah. V zápchach je posúvanie k nezaplateniu. Automatická ručná brzda navyše umožňuje dať dole nohu z brzdy. Geniálne.
  2. LED svetlomety. No, možno trepem, nepoznám iné svetlá, ale ja slepúch slepý s okuliarmi naraz vidím všetko oveľa lepšie. Cítim sa istejšie.
  3. Automatické prepínanie diaľkových svetiel. Niekoho štve, že na diaľnici ich vyblikávajú kamióny. Mne to ale dovoľuje oveľa lepšie sa sústrediť na šoférovanie, pretože prepínanie nechávam na automat, ktorý pokladám po toľkých kilometroch za veľmi slušne zvládnutý. Pre mňa veľké plus pre bezpečnosť.

 

Veľa km bez nehôd a pekné Vianoce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ano, ale spíše jsem myslel, výbavu kterou si zákazník vybere má od ní nějaké očekávaání a následně z toho zklamání, že to nebyla dobrá volba a třeba příště by již nepořizoval.

 

Ale jinak souhlas, možností nespočet a každý si vybere dle potřeby. Kupovat něco a nevyužívat nedává smysl.

 

KESSY super, praxe ukazuje, že by se hodilo i na zadních dveřích :) apod..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tam v KAROQ-u viacej vecí, ktoré sú super, vybral som tri naj. A sú tam aj také, čo by som ja nechcel. Mňa najviac oslovilo DSG v súčinnosti s ACC+autohold. V mojom KAROQ-u je to polahoda, keď som pochopil jeho limity a nechodím do pravouhlej zákruty s aktivovaným ACC. Pamätám sa aký som bol horlivý zástanca manuálu. Môj šéfko, naopak, DSG v súčinnosti s ACC na našich služobných Octáviách výdatne poopľúval. Vraj mu to ide zlomiť krčnú chrbticu. Ty brďo. Pretože on chce predbiehať. Neviem si predstaviť, čo s tým robil. Podotýkam, že ide o majiteľa Hyundai i35 s manuálnym radením, ktoré rachotí ako traktor a na ktorom po 150000 km už zodral hriadeľ spojky, pretože si miesto 4x4 nechal poradiť kúpiť auto so strešným oknom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Este na margo rezervnych kolies a objemu batozinoveho priestoru. Kupil som Karoq, ktory uz bol objednany na predajnu, cize uz som nemohol robit ziadne zmeny. Je tam neplnohodnotna rezerva cize mam ten najnizsi mozny objem kufra. Chcem sa spytat, da sa to cele nejako vybrat aby som mal objem kufra plnohodnotny alebo sa da vybrat len koleso s tym ze podlaha bude stale polozena vyssie? Dakujem za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...