Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj, 

 

Mám dotaz mám tento motor v autě octavia II 4x4 BMM 103Kw a mam tyto problémy. 

 

Regenerace filtru dpf se mi dělají po 80-90km a je jedno zda městský či dálniční provoz. 

 

A za druhé horší věc. Přibývá olej v motoru. 

 

Provedl jsem tyto. Opravy

Repasy vstriku v Bosch servisu. 

Nový originál filtr DPF, 

Výměna tandemové ho čerpadla 3x

Vymena čidla diferencniho tlaku 2x

Sondy ve filtr výměna všechny 1x

Tankuji vervu naftu. 

 

Nic nepomohlo. Nemáte někdo zkušenosti? Nebo se mi někdo ozvěte kdo má stejný auto z Prahy a okolí. Hodně by pomohlo i načíst hodnoty 

dat z auta kde to vše funguje dobře. 

 

Jo prohledal jsem zde fórum, ale tento problém jsem nenasel a nebo jsem špatně hledal. 

 

Díky za odpověďi. 

Editováno: , autor: aahze
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mám velice podobný problém, golf VI 2.0 CFHC 103kW najeto 165tis, po výměně oleje mám cca. 3tis km a olej je nad ryskou, regenerace probíjají celkem hodně často, ale spíše mi to přijde, že každých 6 dní ( cca. 500km ).

 

Kdybyste nalezl řešení ozvěte se prosím.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...