Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

http://www.lpg-blog.cz/prestaba-motoru-tsi-lpg/ 

 

Proběhly testy motorů TSI ,FSI ,TFSI,GDI a další  na LPG . Systém  Alex IDEA Direct Injection .    http://www.autogas-alex.cz/alex-idea-primy-vstrik-lpg/    Ochlazování vstřikovačů řeší  současné vstřikování malého množství benzínu 0,2l/100 km ,má zabraňovat jejich zničení žárem při provozu na LPG. Snaha je přímovstřikové motory technicky upravit tak aby zvládly bezproblémové spalování LPG. 

Příklad:  https://www.prestavbanalpg.cz/test-skoda-roomster-tsi-lpg-idea-direct-injection-alex/

Editováno: , autor: man.kar
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

 roky provozu škoda rapid 1,0 TSI 81 kw s nájezdem 75 000 km, průměrná spotřeba plynu di 5,8 LPG/100 km, maximální dojezd na nádrž 1012 km, Dynamika provozu identická jako na benzín, poruchy O. ( zástavba autogaz plus Strakonice )

  • o 1 rok později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Hlásím přestavbu v 85 000 km, po dolazení to jede dobře.

Landi Renzo Omegas, zástavba v Šenově u Havířova.

Spotřeba v normálním až svižném modu 6l LPG + dovstřik cca 1,5l Verva100

Znatelný pokles výkonu bez turba, jakmile se vrtulka točí, jede to identicky jako na benzín.

 

Zkusím průběžně hlásit stav.

Vloženo

5/100 benzín => 6l/100 lpg + 1.5l/100 benzín

Benzín pak ještě přepočítám, zatím jsem toho najel málo.

Hlavně už jsem upravil jízdní styl.. budu šetřit na pokuty :)

Vloženo

Tak přeji ať ti dělá přestavba jen radost.Ja mám tedy Prins  na 1.2 Tsi a bohužel zklamání.Těch cca 1,5 l benzínu už by mnělo dobře "ochladit" benzínove vstřiky.Jsem hodně zvědavy na tve postřehy z Landi.

Vloženo

no pomalu také dozrávám k této variantě, vzhledem k takřka nulové nabídce "snadno (rozuměj atmosféra-nepřímovstřik)" předělatelných aut a nejlépe zůstat u ŠA, takže mě také začínají zajímat praktické zkušenosti a z provozu. Zkušenosti @bitttpower znám, takže jsem hladový po jiných postřezích s jinými systémy versus nájezd apod. 

Vloženo

Budu průběžně informovat. Ještě abychom si rozuměli-ten privstrik benzínu mám vypočtený i s využitím benzínu k zahřátí pred přepnutím na plyn, takze reálné to bude nižší číslo.

Vloženo (editace)
před 6 hodinami, shmaic napsal:

5/100 benzín => 6l/100 lpg + 1.5l/100 benzín

Benzín pak ještě přepočítám, zatím jsem toho najel málo.

Hlavně už jsem upravil jízdní styl.. budu šetřit na pokuty :)

No dobře, ale to je jako 4,5 l (když si za cenu 6 litrů LPG představím 3 litry benalu) benzínu místo 5 l, to už musí být fakt nájezd, aby se to vyplatilo.

Edit: Teď čtu, že to bude možná méně než 1,5 litru, ale i kdyby to bylo o půl litru míň, pořád mi to připadá, jako poměrně malá úspora.

Editováno: , autor: panet
Vloženo (editace)
před 4 hodinami, shmaic napsal:

@bitttpower co jsi přesně měl za problém se vstřiky? Vyřešil jsi to nějak?

Problém je u toho Prinse ten že to dle mne dáva malý přívstřik benzínu aby to "uchladilo" benzínove vstřiky. Mne to vycházi na cca 0,36 l benzínu na 100km ,přivstřikuje to samozřejmně dle zátěže těch 0,36 l benzínu je průměr.Ja už jsem jednou měnil zničene benzínove vstřiky a nedávno opět rozsvíceni checku a opět přidřene benzínove vstřiky.Problem je ten že tam nejde nastavit větši přivstřik benzínu-je to zamkle v jednotce.Nevím jak to ma Landi,zdali je tam možnost nastavování přivstřiku benzínu.

Editováno: , autor: bitttpower
Vloženo

Tak upřesňuji, benzínu to žere pod 1 litr včetně rozjezdu a zahřátí motoru.

Teploty oleje na dálnici oproti provozu na benzín jsou cca o 5 stupňů vyšší.

Vloženo (editace)

Někde tu na forum byl článek od odborníka na LPG, kde tvrdil že od TSI přestaveb se distancuje, protože nemá ekonomicky smysl.

Aby se vstřikovače neutavili, je třeba mít průměrnou spotřebu benzínu 1,5-2l/100 při spotřebě ještě k tomu 5-6l plynu, tj. jako by se jezdilo na 4,5-5l bezínu na 100km, to jest úspora kolem 1-1,5l benzínu na 100 a to je prostě nerentabilní. 

 

Bylo by třeba aby se TSI motory dělali továrně od VW, aby se prostě nechal motor nastavit tak aby jezdil pouze na plyn a přežil to. Stejně jako jsou nastavené TGI motory.

Editováno: , autor: 15degren
Vloženo (editace)
před 6 hodinami, shmaic napsal:

Tak upřesňuji, benzínu to žere pod 1 litr včetně rozjezdu a zahřátí motoru.

Teploty oleje na dálnici oproti provozu na benzín jsou cca o 5 stupňů vyšší.

Tak to není moc,otázka je jestli to takto bude stačit na ochlazování benzinových vstřiku.Mne u Prinse tvrdili že to mají spočítané a ted už vím že to bohužel není pravda.

Editováno: , autor: bitttpower
Vloženo

Je u LPG nějaká větší úspora při vyšší zátěži, např. při dálničních přesunech v rychlostech 140-160 km/h?

Protože jinak mi přijde, že TSI ať už litr nebo 1.2 umí jezdit při klidné jízdě za srandu, bez nějakého většího snažení.

Vloženo
před 16 hodinami, 15degren napsal:

Někde tu na forum byl článek od odborníka na LPG, kde tvrdil že od TSI přestaveb se distancuje, protože nemá ekonomicky smysl.

Aby se vstřikovače neutavili, je třeba mít průměrnou spotřebu benzínu 1,5-2l/100 při spotřebě ještě k tomu 5-6l plynu, tj. jako by se jezdilo na 4,5-5l bezínu na 100km, to jest úspora kolem 1-1,5l benzínu na 100 a to je prostě nerentabilní. 

 

Bylo by třeba aby se TSI motory dělali továrně od VW, aby se prostě nechal motor nastavit tak aby jezdil pouze na plyn a přežil to. Stejně jako jsou nastavené TGI motory.

Je třeba vyčkat do března:-) V říjnu u nás byl benzín za 45 a plyn stále za 16.

 

před 15 hodinami, bitttpower napsal:

Tak to není moc,otázka je jestli to takto bude stačit na ochlazování benzinových vstřiku.Mne u Prinse tvrdili že to mají spočítané a ted už vím že to bohužel není pravda.

IMO záleží na stylu jízdy, vím, jaké rozdíly teplot to dokáže udělat na benzín. No mám nahnáno, nebudu kecat:D

 

před 8 hodinami, Lancelot napsal:

Je u LPG nějaká větší úspora při vyšší zátěži, např. při dálničních přesunech v rychlostech 140-160 km/h?

Protože jinak mi přijde, že TSI ať už litr nebo 1.2 umí jezdit při klidné jízdě za srandu, bez nějakého většího snažení.

Na dálnici 150 kmh na benzín nenaložené auto 7.5l/100, věřím, že tady se ta úspora projeví, opět otázka, co na to teplota motoru a s ní spojené vstřikovače..

Vloženo
před 11 hodinami, Lancelot napsal:

Je u LPG nějaká větší úspora při vyšší zátěži, např. při dálničních přesunech v rychlostech 140-160 km/h?

Protože jinak mi přijde, že TSI ať už litr nebo 1.2 umí jezdit při klidné jízdě za srandu, bez nějakého většího snažení.

Dnes jsem, mluvil s člověkem znalým systému Landi Renzo. Systém nedávkuje benzín podle rychlosti, ale podle zátěže motoru. Takže i při 150 to může být nízké množství benzínu, ale jakmile je to 150 do kopce, množství benzínu se úměrně zvýší.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...