Branislavmasar Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 (editace) Ahojte, stalo sa už niečo takéto niekomu z vás? Editováno: 6. Listopad 2019, autor: Branislavmasar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxalera Vloženo 10. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2019 Toto som nevidel. Ale mne dnes po zaradeni spiatocky vyhodilo hlasku: "Hlasove ovladanie nie je dostupne pre vase vozidlo". Pritom som bol ticho nic som mu nevravel. Mam 4/2018 takze hlasove ovladanie tam nemoze v ziadnom pripade byt. Nemate s tym niekto skusenost. To odomknute vozidlo pred par dnami vyplasilo aj mna. Pozriem do mobilu, a hybaj vsetko nechat tak a ist sa kuknut k autu. Ale bol to bullshit, auto bolo zamknute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckynPet Vloženo 12. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2019 Od 07.11.2019 jsem Karoq nechal stát, dnes 12.11.2019 když jsem chtěl ráno odeslat povel k zapnutí nezávislého topení opět hláška něco se pokazilo. Nejenže aplikace byla opět odhlášena, navíc se mi zase v aplikaci nastavili záložky (pořadí) do továrního nastavení. Jsem sám kdo má tokový problém, nebo nás je stále víc a škodovka jen prostě tutlá a pořád slibuje, že na zlepšení se pracuje...... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aha Vloženo 12. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2019 S aktivací topení přes aplikaci mám dlouhodobý problém. Komunikuji s jejich support linkou. Pořád chtějí, abych něco vyzkoušel, nastavil a stále to nefunguje. Ze zákazníků si dělají bezplatné testery. Přes aplikaci funguje okamžité zapnutí topení. Jinak nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 12. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2019 Taky mi to pořád nefunguje. Odhlašuje se, aplikace se vrací do základního nastavení, veškeré akce jako zapnutí topení trvají nekonečně dlouho a pak většinou spadnou. Navíc zmizely dost důležité údaje jako vnější teplota, která je pro mě podstatná při plánování aktivace topení. Škodovka stále stejná písnička, omlouváme se, pracujeme na tom, zkuste tohle a tohle. Každý čučkař co dělá hobby vývojáře bohužel dneska na trh hodí spolehlivější aplikaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medved09 Vloženo 12. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2019 Ovládání nezávislého topení přes mobilní aplikaci mi funguje dlouhodobe nespolehlive, jednou to funguje další den nefunguje. Nekdy to nefunguje několik dni. Obvykle napíše "něco se pokazilo". Jednou už se mi stalo, že aplikace napsala neco jako nepodařilo se navázat spojení s vozidlem, pak přijdu k autu a topení bylo stejne zapnuté... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 12. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2019 Som v soku,ked to citam,ake s tym mate trable,ale mne vsetko funguje od posledneho velkeho padu apky v celom VW uplne bezchybne.Nechapem,od coho to zalezi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckynPet Vloženo 12. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2019 Nevim co by mohlo byt spolecnym jmenovatelem. Mam Karoq modelovy rok 2020, 2.0TDI, 4x4 AT. V takovych 80-90% se nepodarilo pres apku aktivovat nezavisle topeni. Casto aplikace vyzaduje prihlaseni a vetsinou s tim souvisi tovarni nastaveni karet v aplikaci. HW apple iPhone 8plus iOS 13.2.2 verze aplikace 3.1.7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BirK Vloženo 12. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2019 A to se našli takoví blázni, kteří touží po možnosti dílkové odemčení přes aplikaci. Asi netřeba více komentovat. Asi jsi měl na mysli “dálkové” odemčení, na kterém nevidím nic špatného a ani bláznivého. Funkce jako taková nemá nic společného s neschopností vývojáře odladit aplikaci do dlouhodobě funkčního stavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 Jestli bude takto fungovat i autonomni rizeni... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 Ani se nebudu divat na smluvni podminky. Predpokladam, ze zadna garantovana dostupnost tam nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 V rámci ŠC má zákazník právo maximálně na omluvy ze strany ŠA. Od 02/2017, co auto mám, nefungoval ŠC snad ani jeden týden bez chyby. O tomto výpadku, který proběhl v tomto období ani nemluvím. Placená služba zcela o ničem. To mají tak neschopné IT? Myslel jsem, že u nás ve firmě je to, co se týče IT, katastrofa, ale ŠA je předčila [emoji106]. A těch peněz, co dostala zaplaceno od zákazníků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckynPet Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 Heuréka, dnes ráno zafungovalo zapnutí nezávislého topení. Škoda jen, že vím, že to byla jen chvilková "náhoda" :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 Já jsem se nakonec rozhodl ŠC smluvně ukončit. Nemá cenu v tom pokračovat, dokud to skutečně nebude fungovat tak, jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuckynPet Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 před 2 minutami, Vytlacil napsal: Já jsem se nakonec rozhodl ŠC smluvně ukončit. Nemá cenu v tom pokračovat, dokud to skutečně nebude fungovat tak, jak má. Já jsem majitelem Škodovky cca 3,5 měsíce. Ovšem dost mě šokovala informace, že už od roku 2017 to spíše nefunguje než funguje. Pokud to tak půjde dál tak funkčnost je v nedohlednu. Doufám a pevně věřím, že ne... :) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 13. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2019 Já jsem 2x podstoupil různé testování, úpravy, výměny modulů a po třetí už fakt ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
titanius Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 (editace) Ahojte Rozmýšľam nad kúpou Licencie INFOTAINMENT ONLINE Ale ako to tu tak čítam, tak mam obavy... Oplatí sa ju zakúpiť? Alebo aj tá je obcas nefunkčná, a nefunguje na 100%? Ďakujem Editováno: 20. Listopad 2019, autor: titanius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jpav Vloženo 29. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2019 Ano ,dnes mi také po dlouhé době došlo oznámení i email o opuštění oblasti. Také jsem si všiml nového webového vzhledu. Jen nechápu proč tam chybí posledni parkovací pozice.!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 2. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2019 Hlavně zmizela možnost zapnout nezávislé topení. Podle infolinky prý o službu nebyl zájem. Já to v zimě používám skoro denně, protože v kanceláři mám mizerný mobilní signál, takže mobilní aplikace víc nefunguje než funguje. Nechápu, na co potřebuje na těch pár bitů 4G se skoro plým signálem. Na EDGE se mi totiž app s autem nespojí skoro nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel CZ Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Mám to jen kvůli topení. A tak 3/5 se nespustí. Auto i mobil stojí rozhodně ve výborném signalu. Je to usměvné. I pes co má na obojku GPS se SIM kartou se připojí spolehlivěji. A váží to 100g. Myslím že by to ŠKODA měla rozdávat zdarma. Se slovy "Třeba vám to někdy udělá radost". A když ne, nevadí. Klidně v aplikaci můžou být i reklamy. Třeba by to zaplatilo ten zdarma provoz neprovoz. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dusab Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Zdravim. Mam auto v zarucnom servise a cez skoda connect som pozeral kde sa nachadza, resp. co sa s nim deje. Dnes mi vecer vypisal program, ze Sluzba bola vo vozidle deaktivovana, tym padom je vozidlo offline a nemam o nom ziadne info. Chcem sa opytat ci je to normalne, alebo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carloschico Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Bohužel, škoda connect je opět a znovu nefunkční. Tudíž, je to normální :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dusab Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Takze je to tym ze je skoda connect nefunkcny? Program sa ale tvari ze funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carloschico Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Píše mi to naprosto to samé a auto stojí v garáži. Nic deaktivováno není. Zvykej si, lepší to nebude :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dusab Vloženo 3. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2019 Tak ale aspon som kludnejsi :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.