capo Vloženo 19. Červenec 2018 Vloženo 19. Červenec 2018 Máte někdo již teď informaci o tom jak se liší nově připravovaný 2,0TSI 140kW od dalších škodováckých 2,0TSI, jako 169kW a 180kW co má O3 RS a případně 162kW nebo 206kW co má Superb? Zajímalo by mě ze kterého přesně vychází, v čem se liší, možnosti úprav.... Citovat
capo Vloženo 29. Září 2018 Autor Vloženo 29. Září 2018 Tak aspoň technická data z manuálu.... Citovat
kimi0099 Vloženo 30. Září 2018 Vloženo 30. Září 2018 No čo viem tak u Octavky 2.0 TSI 140kw a 180kw(RS 245) majú už iba priame vstrekovanie benzínu .Ostatne 162kw a 169kw a aj Superb 206kw ma kombináciu priame/nepriame.)Čo sa týka Turba- neviem, iba vraj je nove turbo vo verzii 180Kw oproti 162/169kw(turbo IS20).Superb 206kw je už iná liga CJX (turbo IS38). Tiež by ma zaujímalo aký rozdiel je 140Kw a 180Kw (RS 245). Citovat
capo Vloženo 5. Říjen 2018 Autor Vloženo 5. Říjen 2018 No stojí za to ještě doplnit - vzhledem k nové emisní normě zůstávají jen přímovstřikové motory, tedy jak píšeš 180kW pro Octavii a 200kW pro Superba (206kW už není, nevím zda ji jenom lehce stáhli aby prošla, nebo je tam něco jinak). Ale rozdíly mi zatím stále unikají :). Citovat
DaveF Vloženo 15. leden 2019 Vloženo 15. leden 2019 Ahoj, netušíte jakou má akutální Octavia TSI 140kW DSG převodovku ? Přemýšlím o autu na občasné tahání 1500kg obyt přívěsu. Citovat
capo Vloženo 24. leden 2019 Autor Vloženo 24. leden 2019 (editace) A co chceš slyšet? Kolik má na kouli? Má 1700kg nehledě na to zda 4kola nebo předohrab. Já tam kouli mám přesně z tohodle důvodu :) (no to kecám, mám ji tam hlavně kvůli nosiči na kola, ale s taháním karavanu také počítám). Editováno: 24. leden 2019, autor: capo Citovat
marek16 Vloženo 24. leden 2019 Vloženo 24. leden 2019 Předpokládám že model. Třeba DQ500 (ale ta se cpe jen do Kardiaqu), je dimenzovaná na 600Nm, ty nižší modely na výrazně míň. Dá se očekávat, že pokud tam nebude naddimenzovanej model, tak při pravidelným tahání přívěsu dříve či později zkape. Citovat
DaveF Vloženo 24. leden 2019 Vloženo 24. leden 2019 jj typ , snad je tam DQ381 (420Nm) ale nerad bych si nějak naběhl, mám rád benzíny a tenhle jako jeden z mála by mohl zvládnout 1500kg karavan. Citovat
capo Vloženo 25. leden 2019 Autor Vloženo 25. leden 2019 Pokud existuje cesta jak to zjistit aniž bych lezl pod auto nebo něco rozebíral tak se ti podívám... Vlastně by mě to taky zajímalo :). Ale bavíme se o úplně novém motoru, takže pokud ho budeš kupovat teď někdy bude jistojistě v záruce. Ale chápu že to není to co jsi chtěl slyšet :). Citovat
lexaji Vloženo 25. leden 2019 Vloženo 25. leden 2019 Mě to taky zajímá, už za měsíc bude doma ? Citovat
DaveF Vloženo 25. leden 2019 Vloženo 25. leden 2019 před 10 hodinami, capo napsal: Pokud existuje cesta jak to zjistit aniž bych lezl pod auto nebo něco rozebíral tak se ti podívám... Vlastně by mě to taky zajímalo :). Ale bavíme se o úplně novém motoru, takže pokud ho budeš kupovat teď někdy bude jistojistě v záruce. Ale chápu že to není to co jsi chtěl slyšet :). to auto by bylo nový tj. jistojistě v záruce , jen mě zajímá jestli je to alespoň trochu použitelná kombinace. Spousta lidí bude tvrdit, že jedině diesel a větší auto než je Oktávka. Citovat
Martab Vloženo 27. leden 2019 Vloženo 27. leden 2019 Měla by tam být DQ381 s mokrými spojkami [emoji846] Citovat
Petr6665 Vloženo 25. Únor 2019 Vloženo 25. Únor 2019 Nemáte někdo ještě nejake info ohledně tohoto motoru? Co jsem zjistoval upravovat to nikdo ještě neumí, Jake je tam turbo nikdo nevi? Případně jaký je výfuk jestli 1 nebo duplex. Diky za jakekoliv info Citovat
lexaji Vloženo 26. Únor 2019 Vloženo 26. Únor 2019 Mohu jenom napsat, že jede skvěle. Pokud se někde nechá vyčíst jaké je tam turbo po zvednutí kapoty, zjistím to. Koukal jsem pod auto a na levé straně je velký tlumič a z něho k zemi vedle sebe dva zahnuté konce výfuku. Citovat
Martab Vloženo 26. Únor 2019 Vloženo 26. Únor 2019 Turbo by mělo být za motorem před přepážkou pod čelním sklem, čidlo je na něm vyřazené. Otázka je, zda půjde vidět. Citovat
lexaji Vloženo 20. Březen 2019 Vloženo 20. Březen 2019 Taky dochází u dvoulitrů k vypínání valců? Citovat
evlo Vloženo 26. Březen 2019 Vloženo 26. Březen 2019 (editace) 200kw v superbovi je stale rodina CJX jako byl 206kw? Editováno: 26. Březen 2019, autor: evlo Citovat
Pepa Kobiela Vloženo 26. Říjen 2020 Vloženo 26. Říjen 2020 Já si myslím, dle kódu motoru bylo psáno MPI+TFSI takže 140kW by mělo mít kombinaci přímého a nepřímého vstřikování. Ale rozdíly oproti RS motorům by mě zajímali také. Citovat
lexaji Vloženo 21. Prosinec 2020 Vloženo 21. Prosinec 2020 @Pepa Kobiela informaci jsem si ověřil v AS a potvrzují, že TSi 140kW má kombinaci přímého i nepřímého vstřikování Citovat
Epi Vloženo 3. Duben 2021 Vloženo 3. Duben 2021 Je to zvláštní, že škodovka v tomhle nesmyslně někdy neuvede přesný údaj a lidi jsou pak zmatení. Ve většině "jednoduchých" marketing materiálů uvádí jen "přímý" vstřik (jak u TSI 140, tak i u Supa pro 200, 206), ale osobně se dívám do přesnějších podkladů "Technická data", které běžně jednoduše dostupné nejsou (kdo ale hledá, najde). Proto přikládám soubor, kde je i jasně vstřikování uvedeno. TD-OCTAVIA-COMBI-cz.pdf Citovat
cosby Vloženo 6. Prosinec 2024 Vloženo 6. Prosinec 2024 https://www.tipcars.com/magazin/poradna/skoda-superb-iii-jaky-je-motor-2-0-tsi.html Citovat
denial Vloženo 6. Prosinec 2024 Vloženo 6. Prosinec 2024 2.0 TSI 140 kW Euro 6 BG. Má kódové označení DKZA (s filtrem pevných částic) a CZPB (bez něj) no ten CZPB bez GPF plni asi tazko Euro 6 BG ? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.