Přejít na obsah

2,0TSI 140kW 2019 proti ostatním 2,0TSI


capo

Doporučené příspěvky

Máte někdo již teď informaci o tom jak se liší nově připravovaný 2,0TSI 140kW od dalších škodováckých 2,0TSI, jako 169kW a 180kW co má O3 RS a případně 162kW nebo 206kW co má Superb? Zajímalo by mě ze kterého přesně vychází, v čem se liší, možnosti úprav....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No čo viem tak u Octavky 2.0 TSI 140kw a 180kw(RS 245) majú už iba priame vstrekovanie benzínu .Ostatne 162kw a 169kw a aj Superb 206kw ma kombináciu priame/nepriame.)Čo sa týka Turba- neviem, iba vraj je nove turbo vo verzii 180Kw oproti 162/169kw(turbo IS20).Superb 206kw je už iná liga CJX (turbo IS38). Tiež by ma zaujímalo aký rozdiel je 140Kw a 180Kw (RS 245).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No stojí za to ještě doplnit - vzhledem k nové emisní normě zůstávají jen přímovstřikové motory, tedy jak píšeš 180kW pro Octavii a 200kW pro Superba (206kW už není, nevím zda ji jenom lehce stáhli aby prošla, nebo je tam něco jinak). Ale rozdíly mi zatím stále unikají :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

A co chceš slyšet? Kolik má na kouli? Má 1700kg nehledě na to zda 4kola nebo předohrab.

Já tam kouli mám přesně z tohodle důvodu :) (no to kecám, mám ji tam hlavně kvůli nosiči na kola, ale s taháním karavanu také počítám).

Editováno: , autor: capo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám že model. Třeba DQ500 (ale ta se cpe jen do Kardiaqu), je dimenzovaná na 600Nm, ty nižší modely na výrazně míň. Dá se očekávat, že pokud tam nebude naddimenzovanej model, tak při pravidelným tahání přívěsu dříve či později zkape.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud existuje cesta jak to zjistit aniž bych lezl pod auto nebo něco rozebíral tak se ti podívám... Vlastně by mě to taky zajímalo :).

Ale bavíme se o úplně novém motoru, takže pokud ho budeš kupovat teď někdy bude jistojistě v záruce. Ale chápu že to není to co jsi chtěl slyšet :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, capo napsal:

Pokud existuje cesta jak to zjistit aniž bych lezl pod auto nebo něco rozebíral tak se ti podívám... Vlastně by mě to taky zajímalo :).

Ale bavíme se o úplně novém motoru, takže pokud ho budeš kupovat teď někdy bude jistojistě v záruce. Ale chápu že to není to co jsi chtěl slyšet :).

 

to auto by bylo nový tj. jistojistě v záruce , jen mě zajímá jestli je to alespoň trochu použitelná kombinace. Spousta lidí bude tvrdit, že jedině diesel a větší auto než je Oktávka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Je to zvláštní, že škodovka v tomhle nesmyslně někdy neuvede přesný údaj a lidi jsou pak zmatení. Ve většině "jednoduchých" marketing materiálů uvádí jen "přímý" vstřik (jak u TSI 140, tak i u Supa pro 200, 206), ale osobně se dívám do přesnějších podkladů "Technická data", které běžně jednoduše dostupné nejsou (kdo ale hledá, najde).

Proto přikládám soubor, kde je i jasně vstřikování uvedeno. 

 

TD-OCTAVIA-COMBI-cz.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...