Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Škoda je, že ten dvoulitr benál je jen 4x4 a automat, což z něj dělá auto pro vyvolené jedince a Plačka by ve Varech musel prodat dva byty, svůj a souseda. Takže zbude jen 1,5 s vypínáním, což není žádná hitparáda a nebo osvědčený chrochtak ve dvoulitru 110, na ten jsem si zvykl a asi by mi zase nevadil. [emoji6]

Vloženo

Aby ses nedivil, aby ten Tvůj dehet novej, ač o stejném výkonu jako ten co máš, nebyl nově tak zpřevodovanej kvůli emisím, že by tě s ním předjela manželka s HTP. U Rapida ne že tam jebli ten tříválec 1,0 TSI ( bych možná ještě snesl páč má i větší výkon a není ve výsledku tak špatný - máme jako služebák - mám srovnání), ale zpřevodovaný je to tak, že bych to raději strčil ze skály, jezdí se s tím oproti tomu mému úplně na hovno. Hlavně ve městě a při nižších rychlostech a častých rozjezdech. Do 2tis otáček je to úplně mrtvé auto, co mu to natře i ta HTP. Tedy buď s tím musíš jet jako prase aby to jelo a nebo se musíš smířit s tím, že je to zdechlina. K čemu je ti pak krouťák a výkon nad 2tis otáčkami, když na daný RS už ve městě překračuješ většinu městských rychlostí.  Těžko se to popisuje a kdo nemá srovnání se staršími motory 1,2 nebo 1,4 TSI tak neví, že to byly jízdně mnohem lepší a komfortně příjemnější motory.

Tedy aby ta tvá nová emisní kráska nebylo ve výsledku to samé. 

Vloženo
By mě zajímalo, čím to je. To o to 4x4 zákazníci tolik stojí v případě 2.0TSi, nebo je to jen a pouze marketing...
Prý se s 2.0 TSI a DSG s předokolkou nevešli do emisí.
Vloženo

Tak z konfigurátoru zmizela drtivá většina možností pro Octavii 3. Doufám, že se brzo objeví O4, ať se můžeme začít dohadovat o tom, zda je auto za milion stále dostupné pro normální lidi a nejen pro pražáky.

Vloženo

No bude to asi raketa ty ceny. Ale faktem je, že po stránce designu je teď Oktávka na úplně jiném levelu. Otázka je, kdo si ji bude moct dovolit. Do Varů se dodávat nebude vůbec, vědí jak na tom jsou lidi u kopírky blbě [emoji23]

 

 

Vloženo

Počítám, že cena vzroste v závislosti na výbavě v řádu desítek tisíc, což je asi akceptovatelné. Ovšem co je dnes neznámé je to, jak během nejbližších let s cenami zahýbou emisní pokuty pro automobilky... 

Nářky nad cenou jsou asi zbytečné, neboť pro spoustu běžných zákazníků je obvykle strop u nového auta někde tak u verze Active 1,O Tsi liftback... 

Prodeje Octavie u nás totiž táhnou především firmy, ne FO. 

Vloženo

O tom jsem se teď v neděli bavil s kamarádem, co dělá ve Škodovce ve vývoji. ŠA vydala v podstatě tři vozy, které jsou skoro Hybrid, některé fakt Hybrid. Tím by měli pokutám zatím uniknout. Citigo se dotuje z více než 50 % automobilkou, ale prý při těch prodejích je to mnohem levnější než platit pokuty. :)

Vloženo

To je přesně ono, jak říkal Sabiza, automobilky budou dotovat elektromobily, no resp to zaplatí většina z nás, co koupí spalováky a oni splní emisní normy a vyhnou se pokutam [emoji3]

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo

Nic. Hlavně VW nic jiného nezbývá. Musí držet hubu, krok a dotovat. Další poškrábání public PR už nezvládnou. Dieselgate je stále živý a pokuta za neplnění emisních limitů by byl poslední hřebíček.

Vloženo

Jenže nepodváděl jen koncern, ostatní sice řvali, že oni ne, ale upraveno na měření cyklu měli taky.

Navíc se to provalilo v USA, kde si si z ekologie zas takovou hlavu nedělají - viz zamítnutí pařížské dohody tou jejich ulíznutou vanilkovou zmrzlinou co je ve White House....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...