Přejít na obsah

Personalizace - trvalé nastavení profilu řidiče


Redfish

Doporučené příspěvky

Tak překvapení se nekoná. Je to tam zase :-(((( Je mě tak napadlo, že včera večer jsem měl v mobilu před nástupem do auta zaplé bluetooth. Teď už ne a skočilo to tam. To musím mít vždy BT aktivní, aby mě rozeznal? Nemám s autem spárovaný žádný další telefon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud došlo k nějakému propojení přihlášení na Škoda Connect vůči připojenému bluetooth zařízení je to sice zajímavá "vlastnost", ale moc bych na ni nesázel. Trvale zapnuté bluetooth přeci není problém(většina telefonů má aplikaci postavenou tak, že zatěžuje baterii jen ve spárovaném stavu) a můžeš si tím pádem i tvojí teorii sám otestovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvzreno, mám-li na telefonu zapnuté BT, tak vše ok, pokud není, MIB vyžaduje potvrzení. Trochu mě to překvapuje, protože by neměla být povinnost vlastnit mobil nebo přinejmenším mít ho u sebe s aktivním spárováním. Na škoda Connect mám pouze 1 registraci, víc uživatelů není. Tak jsem zvědav, co mi ještě řeknou v pondělí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovolim si nesouhlasit, dobře vymyšlené to není a nemá to logiku. Popisuješ zabezpečení NTB  s Win10 pomocí BT v mobilu a že ti vyhovuje. No fajn, ale jak to probůh souvisi s mým problémem? Mé auto asi bez mého klíče nepojede a když od něj odcházím, tak zamykam dotykem kliky nebo klíčem. Přicházím, mám klíč v kapse a otevřu. NTB je prostě jiný případ a kameru si na rozpoznání ksichtu do auta taky dávat nechci. Dobrá, když jsem sám, nepotřebuji personalizaci a není třeba ji ani kupovat. Ale proč personalitace umí poznat podle klíče, že jsem to já a ne např. manželka, na maxidotu chilku svítí mé jméno a zhasne a connect mé pozná jen podle telefonu? A to ještě v seznamu sparovanych jiný ani není. Jó, až budu mít nadefinovane 3 klíče a 5 telefonů, to možná pochopim. Jsem programátor, tvořím účetní sw a musím vždy přihlížet k potřebám klientů a maximální jedoduchosti. Každé klikání navic je špatně a tady je to stejné. V příručce k autu se na každé straně dočtete min. 3x, že to a to nemáte dělat za jízdy, že je to nebezpečné a snižuje pozornost řidiče. Potvrzování uživatele na MIB, které naskočí na 99 % vždy az za jízdy a např. mi prikryje navigaci, je dle mého názoru přesně ta situace, ktera odvádí pozornost. Hlášku totiž nelze ignorovat. Skoro bych se s tim smířil, ale kdyby to bylo hned po zapnutí zapalování. Ovsem ne až za jízdy! Doufám, že už chápeš, o co mi jde. Není to nic osobního, jen jsem uz lehce nakrknutý, že to funguje tímto způsobem a že jsem přesvědčován, že je to vlastně dobře. Ne, není. Nejspíš se budu muset smířit s trvale zapnutým BT, ale zdravý rozum to nebere. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsi mi hezky vysvětlil. Asi nejsem normální, protoze nemam trvale zaple BT a přitom mám auto za mega. Nenapadlo tě třeba, že jsou lidé, kteří za jizdy netelefonuji? Proč jsi mi teda nenapsal hned, ze celý problém je BT? Ano, na ceste je vidim spoustu hovad, ale i v autech za 50 tis. Mě zase rozum nebere jiné věci... Mj. zabezpečení telefonu mám otiskem prstu, nezadávám PIN, a představ si, že se mě pak ani za 2 minuty neptá, jestli to byl opravdu můj prst. Personalizovaný klíček považuji za podobnou věc jako ten otisk. Asi tak. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim, ze jsem to napsal jasne v predchozim prispevku. A nebudes tomu asi verit, handsfree jsem mel uz v predchozim aute nainstalovane tak pred 15 lety. Jen jsem netusil, ze je povinnost ridice mit u sebe telefon a jeste k tomu se zapnutym BT. Krome toho jsem ne tuto vec upozornoval technika v helpdesku. Možná by bylo lepsi nez hloupe nekoho shazovat, se za a) neucastnit diskuze nebo b) precist vse nebo se dotazat. A vic se k tvym prispevkum nebudu vyjadrovat. Jestli soudis ostatni podle sebe a svych pratel, je to tvuj problem. Nastesti nejsme vsichni stejni. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte,

nevím jestli se vám to nakonec podařilo vyřešit, ale je fakt že i mě to občas nějak blbne. Když v autě jede manželka, tak se mi to občas rozšteluje a nejenže se mi to nevrátí zpět, ale uloží se mi to tak do mého profilu (sedadlo, zrcátka, infotaiment)

Poslední perlička byla že mi žena v autě zavřela klíčky. Fakt nekecám, ležely na spolujezdcově sedadle, auto zamčené.(Ještě že mám ty třetí klíče).  Žena si něco vzala v kufru a protože má svoje klíče tak to tím i odemčela a zamčela - je zvyklá mačkat tlačítka....

Zajímavý je že ten můj origo (stříbrnej) klíč chvíli vůbec nereagoval (nechtělo to s ním ani nastarovat. Pak se to najednou rozjelo a od té doby jede bez problémů.

Asi tam nějaký mouchy budou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, aha, no mě to přišlo nesmyslný aby šli klíče zamčít uvnitř. Nikdy jsem nezkoušel zamykat náhradní klíče v autě.  Mě to teda dost rozčílilo, protože nebýt těch náhradních klíčů tak neodjedu. Až později jsem zjistil že to způsobila žena. Původně jsem si myslel že se to auto zamčelo samo od sebe. 

Ale OK, uznávám že to asi bude myšleno takto. Už si na to dávám pozor.

 

Nicméně to přepínání profilů nejde úplně na 100%.  Někdy to po mě chce potvrdit že jsem to já i na obrazovce rádia , někdy ne.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Kdyz mam aktivni personalizaci (S3 MR2020), tak se mi uklada pozice sedadla/zrcadla...

 

K cemu mi pak jsou tlacitka pro ulozeni pozice primo na sedadle ridice? K nicemu? :)

 

Resp. v cem je vyhoda personalizace, pokud s autem jezdim z 95% ja a z 5% zena, ktera resi jen pozici sedadla a zrcadel.

 

Potrebuji najit nejakou vyhodu, jinak to vypnu (bohuzel pro mne povinna vybava L&K) :)

 

PS: BT mam pernamentne zapnute :))

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 12. 7. 2020 na 10:44, PiZi napsal:

vypnuto :), ja mam tlacitko 1, zena 2, trojka je masaz :)

 

Za mne tak zbytecnost pri sdileni auta 2 osobami v pomeru 95/5

 

Je uplne jedno, jaky je pomer. Pri nastaveni na klicek se auto kompletne prestavi podle uzivatele. Infotainment, ventilace, telefon, sedadla, asistenti, zrcatka atd. atd. Konkretne u sedadla se po otevreni ridicovych dveri sedadlo prestavi do posledni polohy daneho uzivatele. Neni nutne rucne mackat tlacitko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...