Přejít na obsah

Letní pneumatiky


PatrikJ

Doporučené příspěvky

2,4 stačí při sólo jízdách a ve dvou, 2,5 je minimu pro dva s nákladem a 2,6 pro čtyři s nákladem. 2,7 je pro 18" kola nesmysl, nikdo nejezdí po silnicích jako závodníci po okruhu, kde je vyšší tlak s ohledem na námahu pneu nezbytný. nevím co mají O3 RS v originále za pružiny, ale právě praskání pružin po naložení auta hovoří o nutnosti řešit hlavně pružiny, poř. i tlumiče a dorazy. Mám pro 1.8 TSI připravené pružiny Eibach se sériovou výškou a tlumiče Bilstein B6, také sériová výška.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě dodám, že podhuštění je vyslověně nebezpečné a neekopnomické - auto plave, nezatáčí, zadek se utrhne a je větší valivý odpor a tím vyšší spotřeba paliva. Mírné přehuštění nevadí, pokud se ale začne sjíždět střed běhounu, tak trochu ubrat. To nenastává u rychlých projížděščů zatáček jako jsem já, tak se pneu zakousne do vozovky a při vyšší tlaku na vozovku se pozitivně projeví vyšší tlak pneu. Mám teď po přezutí 2,4 a zvednu to na 2,6, předek i zadek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj, 
zrovna vybírám nové pneu na léto a rád bych doporučení, jaké vybrat 🙂
Teď jsem měl Dunlopy SportMaxx. Za mě dobrý, ale rád bych zkusil i jinou značku.
Četl jsem různé testy pro léto 2024 a v každém je vítěz jiná značka 😅

Takže dám přednost raději ověřeným typům...
Jde mi hlavně o nízkou hlučnost a přilnavost 225/45/17
Díky za každý typ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 sezóny jsem jezdil na Goodyear F1 Asymetric 5, zcela bez problémů. Teď jsem objednal Continental Premium Contact 7. Vyloženě špatnou zkušenost jsem měl pouze s Pirelli Cinturato, ale dost možná to bylo způsobené špatným skladováním. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pavel_pavel Záleží, jestli chceš touringové (mohou být pohodlnější, déle vydrží), nebo sportovní (zaměřené na jízdní výkony). Já naposledy v 18" rozměru volil mezi Eagle F1 asymmetric 6, Pilot sport 5 a Sport contact 7. Continental má nejmenší ochranu ráfku, tak jsem zkusil PS 5 a nelituju, nájezd zřejmě taky nebude nízký. A myslím, že ani s Eagle F1 bych neudělal chybu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi tu třeba chválili Turanzu T005 (myslím, že je už i novější model Turanza 6), na YT je dobrý kanál TireReviews, bývá tam spousta informací a srovnání...

EDIT: Tedy Bridgestone Potenza sportovnější, Turanza univerzálnější, podobně jako Continental Sport contact vs. Premium contact, nebo Michelin Primacy vs. Pilot sport...

Editováno: , autor: virtual
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám za sebou prvú sezónu na Eagle F1 Asymmetric 6 a nemám im čo vytknúť. Tiché, pohodlné, pocitovo držia lepšie na suchu aj na mokru oproti Dunlop Sportmaxx RT 2. 80% nájazdu mám diaľnicu, ale v pohode si poradili aj s pár desiatkami kilometrov šotoliny v Estónsku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...