Přejít na obsah

Škoda SCALA


Petrzi

Doporučené příspěvky

Na tom jediným jsem nikdy nejel ??. Měl jsem na mysli (KTM, Triumph). 

Pochopil bych to kdyby aspoň ten motor 1.0Tsi měl hezkou spotřebu ale ještě se mi to nestalo,zatim jsem měl pouze zkušenosti ze ten litrový motor bral víc než třeba 1.4 tsi 110kw a už i to mi trošku zavání TDKčkem. (trápí dětský kubatury).

Nejvíc srandovní byla Hyundai Kona 1,0 T-GDi  - moje spotřeba 8,6L. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mají prohozené hmotnosti u přívěsů. I tak za litr dát 1,2t karavan, musí být masochista, ve Světě motorů ani neopustili ČR.

Ale dojeli, a dokonce to ani nežralo nesmysl, vešli se těšte pod 10l myslím.

 

 

Co se týče 1.0TSI, tak osobně moc nechápu proč jim nahradily 1.2 TSI, ale asi k tomu nějaký důvod byl. Ale na druhou stranu, ten 1.0 TSI patří mezi povedené tříválce (což se o tom T-GDI říct nedá).

 

Nicméně ve Scale mne ani 1.0 TSI 85kW ani 1.5 TSI s vypínáním válců (ono v těch moderních motorech je tolik vymoženosti, že snad i to vypínání válci patří k těm jednodušším...) nijak neuráží, kór když se podívám na motory konkurence...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Joker 85 napsal:

Dalo by se to tak říct. A když už se to nakouslo tak já ty tříválce nechápu a vůbec tomu nerozumím proč se to tak propaguje a cpe úplně do všeho. 

Před pár měsíci jsem jel na tříválcove motorce.... Po pár minutách se jen kroutil hlavou.... 

Jediný rozumný důvod proč jít do 1.0Tsi jsem nenašel.... Do motorky litr chápu, ale do auta ne. 

I v soutěžní motorce jsem měl jednovalcovou 5stovku. 

je to jednoduché za vše může emisní norma, ano třeba KIA má ještě u Ceeda 1.4CVVT 74kW, ale je to šílená vzdechlina a o spotřebě ani nemluvím.

 

1.0TSI 85kW jezdí opravdu hezky i s Karoqem a Octavii, takže proč by nezvládl lehčí Scalu

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No... Ten test jsem četl ? a  samozřejmě že utáhne i karavan..... Ona váha v pohybu už tolik síly nepotřebuje, ale kdyby se s tím karavanem měli 500x rozjet a zastavit tak......?

Tříválcové motory mají výhody i nevýhody. Od průběhu výkonu až po váhu atd, 

I když řeším auto s kterým bude jezdit ženská s dítětem v 90% minimální obsazenost. 

Pořád mi u auta na cca 8let s nájezdem cca 15tis ročně větší smysl 1.5tsi. 

Zajímal by mě názor lidi co s tím motorem(1.0Tsi) mají něco odjezdeno jestli by teď zpětně po těch zkušenostech si třeba 20tis Kč priplatili za 1.5tsi kdyby měli znova vybírat jejich auto. (pouze samozřejmě teoreticky) 

 

Scala je rozměrově to co budu hledat i ten design začíná být pro mě přijatelný. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 1/29/2019 at 5:50 PM, Martab said:

Tak i LED mohou být v čočce (Scala i ten MB je tak mají).

To je jasne, myslel som to tak, ze xenon ma jeden svietiaci bod za sososvkou - vybojku a LED ich ma viac - ako na obrazku tych 8 viditelnych svetelnych bodov  (+ mozu byt nejake segmenty aj mimo sosovky v FF reflektoroch ako to ma ten MB)

skoda_scala_820_5c09048395002.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Joker 85 napsal:

Ona ta nabídka motorů je hodně smutná. 1.0Tsi mi přijde dobrá pro Fabii na krátký a městský provoz. A na 1.5tsi se mi zase nelíbí vypínání válců. A TDI mi nesmí do baráku. 

Já bych paradoxně řekl, že 1.0 TSI je příjemnější na delších trasách než ve městě (tam bude 1.5 určitě lepší). Výkonu má dost a jestli ve Scale nebude tak dlouze zpřevodovaný jako ve Fabii a Rapidu, tak pojede parádně. Vypínání válců v 1.5 bych se ale taky nebál, to není žádný poslední výstřelek raketového inženýrství, ale dlouho známá věc.

 

@Jan R. Fiat je takový specifický případ. Gram emisí sem nebo tam je netrápí, asi že nejvíc prodávají Pandy a 500, tak jen upravují letitá MPI a celkově se vývojové oddělení asi dost nudí. Ale už mají 1.0 a 1.3 turbo.

 

@Cjoctavian asi máš pravdu, údajně se to určuje pro jeden světelný zdroj/diodu. http://rnews.cz/led-pure-vision-co-se-skryva-uvnitr/

Editováno: , autor: Twisted
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabii i Rapidu sebrali nafty a Octavie byli drahé, čekali na to jako na smilování. Nikde ale neuvádí, jestli jsou v tom prvozávozy autosalonům, třeba ten, kde jsem se ptal včera mají 10 litrů v Ambitionu naobjednaných. 1.5 prý ze začátku na sklad nebudou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, stanmar napsal:

Ne že bych někomu něco dobrého nepřál, či naopak přál něco špatného, ale....

závazné objednávky

a to je článek z 18.1.

To je fakt tolik bláznů, kteří v autě nejen že neseděli, ale pravděpodobně jej ani na vlastní oči neviděli ?

Proč bláznů? Jsem jeden z té tisícovky a rozhodně si jako blázen nepřipadám. Bude to od roku 1996 moje sedmá Škodovka, s kterými jsem byl vždy spokojen. Nemám důvod nevěřit, že Scala bude taková, jak se o ní píše. Škoda mě nikdy nezklamala.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to buď rád, ne vždy je vše nové 100 %. 

Kupovat auto hned ze začátku výroby je tak trochu sázka do loterie, neb než se projeví případné neduhy z provozu, nějakou dobu to trvá. A tím nemyslím vrzání klik dveří, loupající se chromové lišty okolo oken, mlžící se LED světlomety, ale třeba problémy s hlučností (tlumením) zadní jednoduché nápravy u nové OIII, aktuální je problém s chováním nového motoru 1,5 Tsi a vlastně i já jsem měl věc, kterou ani po několika letech nevychytali (motor 1,8 Tsi CDAA). Ostatně třeba O III měla ze začátku problémy s termonagementem, vodní pumpy... A kdoví co by se ještě našlo. 

Až čas ukáže jestli jsi měl štěstí, stačí se podívat na zdejší diskuze, napřed tady lidi nadávají že dlouho čekali a pak jsou zklamaní co jim auto dělá, nebo naopak nedělá. 

Já jsem také škodovkář, ale nikdy bych si nové auto z prvního roku výroby nekoupil. 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někdo to zvýšení riziko nějakýho problémů který se objeví o nového modelu holt neřeší. 

Jestli si byl se všemi vozy od škody zpokojeny a chceš prostě jen auto a nemáš žádnou špatnou zkušenost proč ne. 

Nejsi blázen. 

 

Moje zkušenost je třeba taková že už nikdy nekoupím auto který nevyzkousim v daném modelu a motorizaci. 

Taky jsem sázel na standart škody protože na osobní auta náročný nejsem. 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi si to berete moc osobně, ono to označení blázen nemá vyznít pejorativně a já ani nemám zapotřebí někoho konkrétně urážet.

Naopak, jsem hrdý na to, že má Škodovka takové prodeje a to nejen u nás, ani se za auto této značky nestydím, ale vzhledem ke zkušenostem už tak bohorovnou důvěru (nebo odvahu) k tomu, abych si dokázal za svoje peníze koupit naprostou novinku (a potažmo ji ani na vlastní oči neviděl natožpak řídil) opravdu nemám.

Mimoto mi to dokonce jeden prodejce se kterým se občas sejdu (u jakéhokoliv nově vyráběného modelu) ani během prvního roku výroby nedoporučoval. Každý máme svůj úsudek. A já rozhodně nechci předjímat a dokonce si ani nepřeji aby přicházely nějaké kiksy.

Dále bych to v tomto tématu již nerozváděl.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono to není extra závazné. Dá se záloha např. 15tis při ceně 600 tis je to nic. Auto má přijít v květnu, v dubnu na předváděčkách se sveze a bude z toho např. blbý výhled auto odebrat nemusí a propadne jen záloha a auto jde na sklad prodejci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...