Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím páni, chcem sa spýtať odborníkov o radu.  Ak mi stoji auto cely deň a rano ho idem naštartovať a je studený motor naštaruje, ale  spadnu otáčky potom zase vydu hore zase spadnu dole zase si prida otačky na 1200 a potom auto ide normalne.Menili mi sviečky palivový filter,vzduchuvý filter,prečistená škrtiaca klapka a stale mi to robi pri rannom štartovani ak auto

postojí dlhšie.Auto som dal na diagnostiku a nič neukazalo 

 

netesnost sani mezi vahou vzduchu a motorem

  • Autor

a prečo na diagnostike nevipisalo chybu netesnosť saní

Pokud máš VAG, tak se na ten tlak podívej. Chybu to zpravidla hlásí, až když je to úplně mimo

  • 10 měsíců později...

Mám něco podobného, první studený start se motor klepe cca na 600 ot a po pár vteřinách se ustálí a je OK. Každý další start OK. Měnily se svíčky, rozvody, čistila škrtící klapka, teplotní čidlo, cívky, šály, ventily, kroužky. Auto chci prodat a tohle odstranit. Jeden kutil mi radil, že dle jeho je to netěsnost palivové soustavy a ztráta tlaku při delším stání. Na kontrolu tlaku je asi třeba VAG, ne? Můžete případně i doporučit nějaký kabel s VAGem, který půjde pod Win10 64bit?

Na kontrolu tlaku jedině manometr připojený na lištu .

Tak to je asi spíše zase na servis

Mám rooma z podobného důvodu také teď v servisu. Prověřit čerpadlo že dobře tlakuje a filtr ze ho dobře drží. Pokud vyloučím toto, tak pak mi to dělá už jednou vyměněný vstřik na prvním válci

Přijde mi, že jak HTP začne zlobit, je to na pytel. Mě to blbne jen u prvního startu v daném dni. Prostě naskočí motor, otáčky tak 2-3 vteřiny cca 600 ot/min a buď to zdechne a nebo vyskočí cca na 1000-1200 ot/min a už běží normálně. Jen bych řekl, že se ten motor více chveje než třeba htp u tchána. Ale dělala se taková menší GO motoru a kdo ví, zda tam něco nepodelali. 

  • 5 týdnů později...

Může někdo poradit, které parametry z VCDS jsou podstatné a jaké mají mít hodnoty?

  • 3 měsíce později...
V 7. 9. 2018 na 10:34, Lubomir Jakubik napsal:

Zdravím páni, chcem sa spýtať odborníkov o radu.  Ak mi stoji auto cely deň a rano ho idem naštartovať a je studený motor naštaruje, ale  spadnu otáčky potom zase vydu hore zase spadnu dole zase si prida otačky na 1200 a potom auto ide normalne.Menili mi sviečky palivový filter,vzduchuvý filter,prečistená škrtiaca klapka a stale mi to robi pri rannom štartovani ak auto

postojí dlhšie.Auto som dal na diagnostiku a nič neukazalo 

 

koukni na SNÍMAČ OTÁČEK VAČKOVÉ HŘÍDELE 
 

10810_1.jpg

images.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.