Listopad 7, 20186 r V 24. 10. 2018 na 15:44, Patrik1971 napsal: Takze dnes som si ho prevzal.Takze od vyroby 17.10-7.11 odovzdanie,dost fofr:-)
Květen 17, 20196 r Autor Rapid si na rozloučenou nemohl přát lepší vysvědčení. https://www.skodahome.cz/2019/05/16/dva-modely-znacky-skoda-v-nemecku-ziskaly-prestizni-cenu-j-d-power-award/
Květen 30, 20196 r Ony žádné salvy z děl nebudou, je to poměrně neúspěšný model a na trhu je místo toho Scala.
Květen 30, 20196 r Salvy též neočekávám, jen bych nepsal neúspěšný, ale průměrný model. Jak přišel, tak odešel.
Květen 30, 20196 r No co si budeme povídat, ty objemy byly velmi nízké. U nás to ještě šlo, ale to je tak všechno.
Květen 30, 20196 r Scala místo rapidu není ?, je až hystericky prezentována přece jako úplně jiné auto ?
Květen 30, 20196 r Autor Automobilka by se alespoň mohla pochlubit konečnými prodejními čísly. Také neočekávám fotku zaměstnanců s poledním kouskem, jak se to běžně dělávalo.
Květen 30, 20196 r Od zahájení výroby v roce 2012 do června 2015 jich bylo v ČR vyrobeno 219 600 (z toho Rapid 116 500, Spaceback 103 100), celkem včetně Číny, Indie a Ruska 500 000. Miliontým Rapidem se nikde nechlubili, takže jich tolik nebude.
Květen 30, 20196 r Pawouk má pravdu.Rapid nedosiahol 1 000 000 vyrobených kusov. Ale bolo to slušne postavené auto,ktoré doplatilo na to,že v rámci koncernovej politiky muselo byť až príliš zjednodušené.Vyčítalo sa mu veľa chýb,ale ktorá automobilka vyrába úplne dokonalé autá?
Květen 30, 20196 r Já bych nebyl zas tak pesimistický. Vývoj stál nula nula nic, u nás a dále na východ se docela uchytil, v Číně z něj ještě udělali sedan a Spaceback zrecyklovali jako VW. EDIT: VW překapotoval i sedan. Upraveno Květen 31, 20196 r od Twisted
Květen 31, 20196 r Zajímavý bude další vývoj v Rusku. Předpokládám, že pro Čínu a Rusko bude něčím nahrazený. Ale kdo ví. V Číně se Spacáku prodalo jenom 10 tis. kusů a sedanu necelých 60 tis. Spacák překročil od loňského července jenom jednou tisícovku prodaných kusů měsíčně, většinou je hluboko pod. Toto jsou prodeje sedanu: 2018 58.849 2017 64.853 2016 67.149 2015 57.568 2014 78.256 2013 36.052 A toto spacáku 2018 10.468 2017 25.695 2016 27.527 2015 13.364 2014 18.222
Květen 31, 20196 r Autor Jsem zvědav na prodeje 2019. Hádám, že spacáků bude, když hodně, tak kolem tisícovky. Odkud jsou ta čísla?
Červen 1, 20196 r No driv nebo pozdeji bych cekal novou generaci na bazi VW Virtus. Je to MQB A0, Polo Sedan s prodlouzenym rozvorem na shodnou velikost jako u Scaly/Kamyku.
Červen 3, 20196 r Scala je Rapid2, to člověk pozná už podle slabého rejdu. Scala bohužel šetří na místech, kde se mi to nelíbí 1. Scala má na podvozku "nahrubo" přivařené nosníky z důvodu malé platformy, aby tu karosérii zvládla 2. Stropnice je z netkané textílie 3. Kufr má ryze látkové dno, přilepené na překlížku NEJHOŠÍ JE ALE CENA:} Dle mého budem ještě hodně na Rapid vzpomínat,protože za danou cenu toho nabízel hodně a např můj Rapid SB 2016 Fresh se vlatně nemá za co stydět!!
Červen 3, 20196 r Že je scala nástupce rapidu je jasné a ŠA se tomu vehementně brání, čekal jsem dlouho na cenu a ta mě přesvědčila jít raději do rapida style plus.
Červen 3, 20196 r Autor Škoda že když už na scale přišli s lepšími materiály na palubce a dveřích, nevylepšili i tu stropnici. Ať žije Rapid II.
Červen 3, 20196 r Tomu se nebrání jen ŠA Chlapci jste docela odvazni psát ze Scala je nástupcem Rapidu za se dávají minus body. Je to uplne jiná Platforma preci Takove hlášky místní šéfové nemají rádi. A cena 550 a víc je adekvatni. Upraveno Červen 3, 20196 r od Novotka
Červen 8, 20196 r V 31. 5. 2019 na 20:25, Boleslavák napsal: Rapid dostane facelift a dál pojede... Jo, možná tak pro trhy v China, Rusko, Indie apod., bohužel určitě ne u nás v Evropě.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.