Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

36Ah slabsi origo ma pouze 175A ... vetsi maji 220 nebo 320A

Na dané baterii byl změřen zkratový výkon 3 200 W což odpovídá proudu 267 A.

  • 2 týdny později...

Prosím, mohl by mi někdo poradit postup, jak vyndat kryt + akumulátor ze Škody Citigo, 1.0, r.v. 2011?

U předchozího auta Chevrolet to nebyl problém, ale tady nevíme, jak na to.

Moc děkuji za info. Radka

Děkuji za info a omlouvám se, jsem tu prvně a nevyznám se... 

  • 1 rok později...

Je mozno u Citigo normalne odpojit a vymenit baterku bez toho, aby neco prestalo fungovat a vyzadovalo cestu do servisu. V navodu me dost vydesilo, ze bude treba zadat kod radia, ktery nikde nemam a ze snad bude svitit x kilometreu kontrolka serva a esp. 

Delam to bezne. Zadny kod to po me nechce a nic nesviti. Mam citigo z z konce 2011.

Zdravím, zde nějaké info o "inteligentním" nabíjení baterie v CG. Mám CG CNG 12/2012 se S/S, baterie originál původní. Starty v zimě v pohodě, i když letos toho mrazu nebylo. Když jsem teď jezdil kolem komína (cca 9 km na firmu a odpoledne zpět) tak S/S na světlech motor nechcípal. Za jízdy konstantní napětí na baterii 15.10V, už jsem si říkal, že tam bude klasické dobíjení.

Dnes jsem ale jel cca 50 km, tam auto 2x startoval a při cestě zpět mně motor chcípl na světlech. Tak jsem zpozorněl, kouknul a napětí při tahu motoru 13.31V, na volnoběh 13.24V. Při brzdění motorem 15.10V. Ke konci jízdy po cca 2 km klesání a brzdění motorem to pak v tahu ukazovalo 13.51V. Po dojetí domů po cca 2 minutách napětí 12.85V.

Uvidím kolik to ukáže zítra, dopíši sem.

Vypnutí S/S tlačítkem nemá vliv. Spíš to vypadá že to nějak vyhodnotí stav napětí po nastartování a podle toho zvolí režim nabíjení. Dále to vypadá, že u minimálně tohoto CG není to inteligentní nabíjení tak agresivní aby to šlo až hluboko pod 13V. Určitě dobíjí pořád.

Ještě zkusím naměřené hodnoty (BT bazmek z Lídlu) porovnat s normálním multimetrem, jestli to neukazuje úplná hausnumera.

  • 4 měsíce později...

Tak mě CG (2012) už několik měsíců na ss nevypínalo, vždycky jen přeškrtnutá ikonka a motor běžel dál. Takový ten bazmek do autozapalovače ukazoval běžně po příchodu k autu i 11,2V, při jízdě pak něco mezi 13-14V :) Jezdím teď jen město 8km tam a 8km zpět a poslední 3 týdny jsem nejel vůbec. Takže dneska ráno na mě CG ani nezablikalo, odemknout jsme musel retro způsobem (zasunutím a otočením klíčku). Startovací kabely z druhýho auta jsem zkusil, ale jen na pár minut, bo nebyl čas a musel jsem jet do práce. Odpoledne to zkusím ještě nechat chvíli na těch kabelech a esi to nechytne ani tak po 15-20 minutách, tak holt asi odtah na laně do servisu. Podle všech indícií mám 60Ah AGM baterku. V autorizáku za ní budou chtít fuj hnus, takže jsem sehnal za 2800 přes jednoho automechanika a servisu nechám jen udělat parametrizaci akumulátoru. Nebo znáte někdo postup jak ji provést doma?

 

update: Tak odpoledne CG nastartoval až po 20timinutách krmení baterie z druhého auta. Ale naskočil a odjede si pro baterku po vlastní ose.

 

update 2: Tak baterka vyměněná, jednotka resetovaná, vše funguje jak má. Baterka nakonec nebyla AGM ale EFB, takže cena byla ještě nižší, než jsem čekal (2200,-). A start-stop už zase startstopuje.... :-/ :)

Upraveno od Joseamigo
update stavu

  • 1 rok později...

Jo tak vozy se Start Stop po faceliftu. Naše Citi model 2018 baterie 59Ah  technologie EFB po 4,5 letech původní baterie sice startuje, funguje, ale i po nabití za cca 3 až 4 dny napětí 11,9 někdy až 11,7. Start stop potlačený přes relé. Alternátor 110A. Nebudu čekat až někam pojedu manželku zachraňovat.

Koupil jsem 60Ah technologii AGM

https://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-start-stop-agm-2/autobaterie-exide-start-stop-agm-60ah--12v--ek600/

Samozřejmě bylo nutné v jednotce 61 přizpůsobit a v kodování změnit FSB na AGM.

 

  • 1 rok později...

Zdravím Pepu007, můžu poprosit o bližší podrobnosti ohledně výměny autobaterie v Citigo? Je to 12/2012 a mám tam z výroby předpokládám AGM. Vydržela 10 roků a 240 000 km. Dnes bez varování auto nenastartovalo a jen cvakala relátka a poskakovaly ručičky budíků.

Chci tam dát tu samou co ty Exide AGM 60 Ah. Co přesně se nastavuje v jednotce 61 a kde se přepne typ baterie (spíš jen pro kontrolu co tam je teď).

Nemáte někdo kontakt na Pepa007? Alespoň email, zpráva mu zde nejde poslat.

  • 7 měsíců později...

No omlouvám se , že až teď. Stačilo postavit se na ikonu uživatele a Poslat zpávu. Reagoval bych hned.

Citi máme model 2018 se systemen Start Stop . Původní baterka byla 59Ah EFB. Vyměnil jsem ji za EXIDE 60Ah AGM.

V jednotce 61 Regulace baterie / Přizpůsobení vybrat Informace o baterii/Výměna a dle návodu v příloze zadáš. Potom v kodování této jednotky Byte2  Bit 4-7 vybereš Akumulátor AGM a potvrdíš.

To je vše.

 

Baterie Citi 1.PNG

Baterie Citi 2.PNG

Baterie Citi 3.PNG

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.