danikd Vloženo 30. Prosinec 2018 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2018 36Ah slabsi origo ma pouze 175A ... vetsi maji 220 nebo 320A Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caster Vloženo 30. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2018 Na dané baterii byl změřen zkratový výkon 3 200 W což odpovídá proudu 267 A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lipno2017 Vloženo 12. leden 2019 Sdílet Vloženo 12. leden 2019 Prosím, mohl by mi někdo poradit postup, jak vyndat kryt + akumulátor ze Škody Citigo, 1.0, r.v. 2011? U předchozího auta Chevrolet to nebyl problém, ale tady nevíme, jak na to. Moc děkuji za info. Radka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lipno2017 Vloženo 12. leden 2019 Sdílet Vloženo 12. leden 2019 Děkuji za info a omlouvám se, jsem tu prvně a nevyznám se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. leden 2019 Sdílet Vloženo 12. leden 2019 Sloučeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 2. Duben 2020 Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 Je mozno u Citigo normalne odpojit a vymenit baterku bez toho, aby neco prestalo fungovat a vyzadovalo cestu do servisu. V navodu me dost vydesilo, ze bude treba zadat kod radia, ktery nikde nemam a ze snad bude svitit x kilometreu kontrolka serva a esp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka80 Vloženo 2. Duben 2020 Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 Delam to bezne. Zadny kod to po me nechce a nic nesviti. Mam citigo z z konce 2011. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HWSpeedy Vloženo 3. Duben 2020 Sdílet Vloženo 3. Duben 2020 Zdravím, zde nějaké info o "inteligentním" nabíjení baterie v CG. Mám CG CNG 12/2012 se S/S, baterie originál původní. Starty v zimě v pohodě, i když letos toho mrazu nebylo. Když jsem teď jezdil kolem komína (cca 9 km na firmu a odpoledne zpět) tak S/S na světlech motor nechcípal. Za jízdy konstantní napětí na baterii 15.10V, už jsem si říkal, že tam bude klasické dobíjení. Dnes jsem ale jel cca 50 km, tam auto 2x startoval a při cestě zpět mně motor chcípl na světlech. Tak jsem zpozorněl, kouknul a napětí při tahu motoru 13.31V, na volnoběh 13.24V. Při brzdění motorem 15.10V. Ke konci jízdy po cca 2 km klesání a brzdění motorem to pak v tahu ukazovalo 13.51V. Po dojetí domů po cca 2 minutách napětí 12.85V. Uvidím kolik to ukáže zítra, dopíši sem. Vypnutí S/S tlačítkem nemá vliv. Spíš to vypadá že to nějak vyhodnotí stav napětí po nastartování a podle toho zvolí režim nabíjení. Dále to vypadá, že u minimálně tohoto CG není to inteligentní nabíjení tak agresivní aby to šlo až hluboko pod 13V. Určitě dobíjí pořád. Ještě zkusím naměřené hodnoty (BT bazmek z Lídlu) porovnat s normálním multimetrem, jestli to neukazuje úplná hausnumera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 24. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2020 (editace) Tak mě CG (2012) už několik měsíců na ss nevypínalo, vždycky jen přeškrtnutá ikonka a motor běžel dál. Takový ten bazmek do autozapalovače ukazoval běžně po příchodu k autu i 11,2V, při jízdě pak něco mezi 13-14V :) Jezdím teď jen město 8km tam a 8km zpět a poslední 3 týdny jsem nejel vůbec. Takže dneska ráno na mě CG ani nezablikalo, odemknout jsme musel retro způsobem (zasunutím a otočením klíčku). Startovací kabely z druhýho auta jsem zkusil, ale jen na pár minut, bo nebyl čas a musel jsem jet do práce. Odpoledne to zkusím ještě nechat chvíli na těch kabelech a esi to nechytne ani tak po 15-20 minutách, tak holt asi odtah na laně do servisu. Podle všech indícií mám 60Ah AGM baterku. V autorizáku za ní budou chtít fuj hnus, takže jsem sehnal za 2800 přes jednoho automechanika a servisu nechám jen udělat parametrizaci akumulátoru. Nebo znáte někdo postup jak ji provést doma? update: Tak odpoledne CG nastartoval až po 20timinutách krmení baterie z druhého auta. Ale naskočil a odjede si pro baterku po vlastní ose. update 2: Tak baterka vyměněná, jednotka resetovaná, vše funguje jak má. Baterka nakonec nebyla AGM ale EFB, takže cena byla ještě nižší, než jsem čekal (2200,-). A start-stop už zase startstopuje.... :-/ :) Editováno: 31. Srpen 2020, autor: Joseamigo update stavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 22. leden 2022 Sdílet Vloženo 22. leden 2022 Jo tak vozy se Start Stop po faceliftu. Naše Citi model 2018 baterie 59Ah technologie EFB po 4,5 letech původní baterie sice startuje, funguje, ale i po nabití za cca 3 až 4 dny napětí 11,9 někdy až 11,7. Start stop potlačený přes relé. Alternátor 110A. Nebudu čekat až někam pojedu manželku zachraňovat. Koupil jsem 60Ah technologii AGM https://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-start-stop-agm-2/autobaterie-exide-start-stop-agm-60ah--12v--ek600/ Samozřejmě bylo nutné v jednotce 61 přizpůsobit a v kodování změnit FSB na AGM. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HWSpeedy Vloženo 24. Duben 2023 Sdílet Vloženo 24. Duben 2023 Zdravím Pepu007, můžu poprosit o bližší podrobnosti ohledně výměny autobaterie v Citigo? Je to 12/2012 a mám tam z výroby předpokládám AGM. Vydržela 10 roků a 240 000 km. Dnes bez varování auto nenastartovalo a jen cvakala relátka a poskakovaly ručičky budíků. Chci tam dát tu samou co ty Exide AGM 60 Ah. Co přesně se nastavuje v jednotce 61 a kde se přepne typ baterie (spíš jen pro kontrolu co tam je teď). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HWSpeedy Vloženo 28. Duben 2023 Sdílet Vloženo 28. Duben 2023 Nemáte někdo kontakt na Pepa007? Alespoň email, zpráva mu zde nejde poslat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 26. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2023 No omlouvám se , že až teď. Stačilo postavit se na ikonu uživatele a Poslat zpávu. Reagoval bych hned. Citi máme model 2018 se systemen Start Stop . Původní baterka byla 59Ah EFB. Vyměnil jsem ji za EXIDE 60Ah AGM. V jednotce 61 Regulace baterie / Přizpůsobení vybrat Informace o baterii/Výměna a dle návodu v příloze zadáš. Potom v kodování této jednotky Byte2 Bit 4-7 vybereš Akumulátor AGM a potvrdíš. To je vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.