martinlki Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Dobrej chlapy mám takový problém diagnostika mi píše tyto 3 chyby tak se na vás obracím o pomoc vyměnil jsem váhu vzduchu ale po pár kilometrech a vypnutí motoru se rozsvitila kontrola motoru a kontrolka asr ten vykricnik v kroužku tak váhou to asi nebude díky za typy přikládám fotku:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romix95 Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 A když ty chyby smažeš zase tam vyskočí takto všechny tedy zase i ta váha ? A jakou jsi tam dával ? A ten termostat určitě výměn ten to rozsvítí taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Chyba 16486: Možné příčiny Zapojení kabelů a / nebo konektorů z / do snímače průtoku s velkým průtokem vzduchu (MAF / G70) Snímač průtoku vzduchu (MAF / G70) je vadný Možné řešení Zkontrolujte zapojení a / nebo konektory z / do snímače průtoku (MAF / G70) Kontrola / výměna snímače průtoku vzduchu (MAF / G70) Takže pokud je váha nová, je vadná. Chyba 16556 Možné příčiny Palivový systém Nadměrný tlak paliva Vyteče nebo znečištěné vstřikovače paliva Únikový regulátor tlaku paliva Nízký tlak paliva nebo vyčerpání paliva Systém rekuperace výparů Únik vzduchu po MAF Vákuové netěsnosti Nesprávná měrka oleje motorového oleje Ucpaný ventil EGR Přeplnění olejem Z toho si vyber, já bych typoval netěsnosti (falešný vzduch) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinlki Vloženo 11. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Váha je deplhi a termostat jako komplet vyměnit jo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Ještě u termostatu bych zkusil prostříknout konektor, nebo ho rovnou vyměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 11. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Tady je termostat. https://www.cc-autodily.cz/skrin-termostatu-8 Váhu bych reklamoval, nebo vrátil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinlki Vloženo 11. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 Zkusím a dam vedet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinlki Vloženo 11. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2018 (editace) Jo a když zaslepim egr ventil tak mám nechat zapojeny konektor že? A tu hadicku ucpat ne? A dát ty dvě zaslepky Editováno: 11. Říjen 2018, autor: martinlki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joseamigo Vloženo 12. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2018 k té 16486, zkontroluj si i to potrubí co vede nasávanej vzduch, mě se tam udělala malá dírka a čas od času to pak zlobilo, motor se škubal apod. Stejně tak zkontroluj jak je ta váha připojená elektricky i mechanicky (čistý kontakty, dotažený spony na hadicích atd.) U termostatu to vypadá na špatnej kontakt, ne? možná zoxidované konektory nebo v horším případě někde přelomenej drát... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinlki Vloženo 12. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2018 A když se mi podařilo povolit tu velkou matici u lambady ze zadu u výfuku tak co teď s tím díky ty 2 zaslepky už mám připravený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 12. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2018 Nechápolu na co se ptáš. Psal jsi, že tam dáš dvě záslepky, tak hurá do toho,ne? Já teda EGR nemám, ale co jsem dělal, byla jen jedna záslepka nahoře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinlki Vloženo 12. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2018 No já jsem dal i přímo ma egr a tu druhou nahoru na skrtici klapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinlki Vloženo 12. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2018 (editace) A u toho termostat nedá se vyměnit jen tohle? Ta priruba a nebo můžu vyměnit jen to telisko? To by mohlo dělat tu chybu ne tu poslední diky Editováno: 12. Říjen 2018, autor: martinlki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 13. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2018 Nepomohlo obrousit konektory + kontakt sprej? A kabely jsou v pořádku, není nikde zlomený apod? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinlki Vloženo 14. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2018 Termostat už cajk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinlki Vloženo 19. Říjen 2018 Autor Sdílet Vloženo 19. Říjen 2018 ještě mám otázku kde je mikrospinac na kufr je přímo na zámku kufru díky a jakej typ tam je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Effendi Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Otázka patrí do elektriky, nie k motoru 1.6.MPI, to len na okraj, aby ťa v budúcnosti modi ne .... . Mikrospínač zámku je súčasťou zámku, stojí okolo 120 Kč ,nájdeš napríklad na https://www.skoda-dily.cz/, a samozrejme aj inde... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 20. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2018 Přesně tak, v diskusi o mikrospínači pokračuj v příslušném tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vietrak Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 Dobry den, mam problemy se startovanim pri zahratem motoru a s tim spojene dalsi zavady. Popisu jak presne se zavady zacaly projevovat. Jedna se o Octavia 1.6 75KW, r.v. 2001, najeto 180000. Prvni problem byl, ze se mi z niceho nic behem bezne jizdy rozsvitila kontrolka ASR. Nasledne zhasnuti a opetovne nastartovani problem vyresilo - to jsem jeste startoval bez problemu. Nekolik dni byl klid, ale potom opet pri bezne jizde se kontrolka ASR rozsvitila znova s tim, ze motor jakoby presel do nouzoveho rezimu a stratil vykon. Takto jsem ujel jeste asi 5 km, zastavil a motor zhasnul. Pockal jsem asi 30 vterin a nastartoval s tim, ze startovani uz bylo problematicke. Motor se nechtel rozbehnout a myslel jsem, ze uz nenaskoci. Nastesti se to povedlo, ale kontrolka ASR svitila stale ovsem motor svuj vykon melo zpet. Az na tu svitici kontrolku jelo auto normalne. Pote jsem dojel domu a auto od patku do nedele stalo pred domem. Po par dnech kdy auto bylo vklidu jsem opet nekam jel. Za studena nastartoval normalne, ujel asi 30km bez jakychkoliv problemu. Sel jsem neco vyridit a asi za 10 minut jsem se vratil zpatky do auta kdy byl motor stale zahraty na 90 stupnu. Uz jen, kdyz jsem otocil klickem, ale jeste nestartoval tak vsechny kontrolky zhasly tak jak maji, ale kontrolka ASR zustala svitit a ja uz vedel, ze opet bude problem. Samozrejme, ze auto spatne startovalo... sice se to povedlo ale ASR stale svitilo a k tomu se pridala kontrolka chyby motoru. Presto jsem se vydal na cestu a motor opet nemel zadny vykon. Dneska rano, kdyz jsem jel do prace bylo startovani za studena normalni, motor krasne bezel, mel svuj puvodni vykon i pres to, ze kontrolky ASR a chyba motoru zustaly svitit. Bylo mi doporuceno vymenit svicky, protoze tuto jedinou vec jsem neudelal, kdyz jsem auto cca pred tremi mesici koupil. Pred temi tremi mesici byly na aute vymeneny vsechny provozni kapaliny, palivovy filtr, vzduchovy filtr, kabinovy filtr, olejovy filtr. Vymena oleje. Nove rozvody. Celkova investice 10 000Kc. Svicky jsem nemenil, protoze auto startovalo krasne hned na prvni otoceni klickem za jakehokoliv pocasi. Svicky budu menit zitra, nemam potrebne naradi a tak si jej musim vypujcit, ale uz ted tak nejak tusim, ze tema svickama to nejspise nebude. Kdyby jste nekdo meli stejny problem a vedeli cim to bylo budu moc rad za pripadne info. Nerad bych menil pulku motoru asi tak jako kazdy. Dekuji moc za pripadne odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 Popsal jsi to sice podrobně, ale úplně zbytečně - možná jsem to přehlédl: výpis z diagnostiky máš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vietrak Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 před 53 minutami, Wittmann napsal: Popsal jsi to sice podrobně, ale úplně zbytečně - možná jsem to přehlédl: výpis z diagnostiky máš? Aktualni vypis z diagnostiky nemam. Respektive mam, ale stary, ktery mi dali pri tom servisu po koupi. Zitra tedy vymenim svicky a odpoledne po praci zajedu do servisu na diagnostiku. Snad mi ji tam udelaji na pockani a ja ji tady budu moci sdilet. Kdyby byl problem vyresen vymenou svicek,( coz si nemyslim, pripada mi to komplikovanejsi) tak se zitra tak jako tak ozvu v tomto tematu. Dekuji za rychlou odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 Ty kontrolky tě jen upozorňují, že je zapsaná chyba - možností jsou desítky, bez výpisu nemá smysl spekulovat a pokoušet se o nějaký "pokus/omyl". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vietrak Vloženo 14. Únor 2019 Sdílet Vloženo 14. Únor 2019 (editace) Takze dnes jsme s kolegou udelali diagnostiku. Dale mi taky promeril baterii a rekl, ze je uz spatna. Takze dnes jsem koupil novou a vymenil. Dobijeni funguje. Co bych jeste rad zminil je to, ze uz asi tri dny s autem normalne jezdim a zavada sama od sebe zmizela. Nesviti jedina kontrolka a auto jede normalne. Dnes jsem najel cca 60km a vse uplne v pohode. Jedine co mi z te diagnostiky dava smysl je chyba cidla otacek motoru. Je to vlastne jedina vec, kterou jsem nezminil. Auto od sameho zacatku kdy jsem ho koupil pri jizde a otackach kolem 2000 lehounce pocukava. Zadne zaskuby, jen takove lehounke cukani, ktereho by si jen malokdo vsimnul. Proto, ze to nebylo nic zretelneho nebo kdovi jak neprijemneho tak jsem tomu nevenoval pozornost. Trklo me to az, kdyz jsem to videl na tom vypisu. Vzdy kdyz jsem trosku prislapnul plyn a auto bylo v zatahu tak cukani prestalo. Jestli to, ale souvisi s mym problemem nevim. Kazdopadne jak jsem rekl, uz asi tri dny jezdim naprosto bez problemu. Cidlo si myslim, ze nebude problem vymenit. Spise me tam zmepokojuje chyba 16555 - rada valcu jedna. Co to vlastne znamena? Dokazal by jste mi to nejak vysvetlit? Editováno: 14. Únor 2019, autor: Vietrak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 15. Únor 2019 Sdílet Vloženo 15. Únor 2019 nedá se to úplně jednoznačně říct, chtělo by to detailnější diagnostiku vstřiku a lambda sond, může to být ale třeba jen zanesený palivový filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 15. Únor 2019 Sdílet Vloženo 15. Únor 2019 Prva chyba je ze mas zky palivovy filter a nestiha plnit vstreky.Musis kupit 4 barovy.Ak na 12 kanali su rozvody v norme (od vyroby 28-87) tak vymen cidlo na kluke.Za 50€ mas poriesene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.