Přejít na obsah

Chyby motoru


martinlki

Doporučené příspěvky

Dobrej chlapy mám takový problém diagnostika mi píše tyto 3 chyby tak se na vás obracím o pomoc vyměnil jsem váhu vzduchu ale  po pár kilometrech a vypnutí motoru se rozsvitila kontrola motoru a kontrolka asr ten vykricnik v kroužku tak váhou to asi nebude díky za typy přikládám fotku:)

Screenshot_20181011-193249_Gallery.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chyba 16486:

Možné příčiny

 

Zapojení kabelů a / nebo konektorů z / do snímače průtoku s velkým průtokem vzduchu (MAF / G70)

 

Snímač průtoku vzduchu (MAF / G70) je vadný

 

Možné řešení

 

Zkontrolujte zapojení a / nebo konektory z / do snímače průtoku (MAF / G70)

 

Kontrola / výměna snímače průtoku vzduchu (MAF / G70)

 

 

Takže pokud je váha nová, je vadná.

 

Chyba 16556

 

Možné příčiny

 

Palivový systém

 

Nadměrný tlak paliva

 

Vyteče nebo znečištěné vstřikovače paliva

 

Únikový regulátor tlaku paliva

 

Nízký tlak paliva nebo vyčerpání paliva

 

Systém rekuperace výparů

 

Únik vzduchu po MAF

 

Vákuové netěsnosti

 

Nesprávná měrka oleje motorového oleje

 

Ucpaný ventil EGR

 

Přeplnění olejem

 

Z toho si vyber, já bych typoval netěsnosti (falešný vzduch)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k té 16486, zkontroluj si i to potrubí co vede nasávanej vzduch, mě se tam udělala malá dírka a čas od času to pak zlobilo, motor se škubal apod. Stejně tak zkontroluj jak je ta váha připojená elektricky i mechanicky (čistý kontakty, dotažený spony na hadicích atd.)

 

U termostatu to vypadá na špatnej kontakt, ne? možná zoxidované konektory nebo v horším případě někde přelomenej drát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Dobry den, mam problemy se startovanim pri zahratem motoru a s tim spojene dalsi zavady. Popisu jak presne se zavady zacaly projevovat. Jedna se o Octavia 1.6 75KW, r.v. 2001, najeto 180000. Prvni problem byl, ze se mi z niceho nic behem bezne jizdy rozsvitila kontrolka ASR. Nasledne zhasnuti a opetovne nastartovani problem vyresilo - to jsem jeste startoval bez problemu. Nekolik dni byl klid, ale potom opet pri bezne jizde se kontrolka ASR rozsvitila znova s tim, ze motor jakoby presel do nouzoveho rezimu a stratil vykon. Takto jsem ujel jeste asi 5 km, zastavil a motor zhasnul. Pockal jsem asi 30 vterin a nastartoval s tim, ze startovani uz bylo problematicke. Motor se nechtel rozbehnout a myslel jsem, ze uz nenaskoci. Nastesti se to povedlo, ale kontrolka ASR svitila stale ovsem motor svuj vykon melo zpet. Az na tu svitici kontrolku jelo auto normalne. Pote jsem dojel domu a auto od patku do nedele stalo pred domem. Po par dnech kdy auto bylo vklidu jsem opet nekam jel. Za studena nastartoval normalne, ujel asi 30km bez jakychkoliv problemu. Sel jsem neco vyridit a asi za 10 minut jsem se vratil zpatky do auta kdy byl motor stale zahraty na 90 stupnu. Uz jen, kdyz jsem otocil klickem, ale jeste nestartoval tak vsechny kontrolky zhasly tak jak maji, ale kontrolka ASR zustala svitit a ja uz vedel, ze opet bude problem. Samozrejme, ze auto spatne startovalo... sice se to povedlo ale ASR stale svitilo a k tomu se pridala kontrolka chyby motoru. Presto jsem se vydal na cestu a motor opet nemel zadny vykon. Dneska rano, kdyz jsem jel do prace bylo startovani za studena normalni, motor krasne bezel, mel svuj puvodni vykon i pres to, ze kontrolky ASR a chyba motoru zustaly svitit. Bylo mi doporuceno vymenit svicky, protoze tuto jedinou vec jsem neudelal, kdyz jsem auto cca pred tremi mesici koupil. Pred temi tremi mesici byly na aute vymeneny vsechny provozni kapaliny, palivovy filtr, vzduchovy filtr, kabinovy filtr, olejovy filtr. Vymena oleje. Nove rozvody. Celkova investice 10 000Kc. Svicky jsem nemenil, protoze auto startovalo krasne hned na prvni otoceni klickem za jakehokoliv pocasi. Svicky budu menit zitra, nemam potrebne naradi a tak si jej musim vypujcit, ale uz ted tak nejak tusim, ze tema svickama to nejspise nebude. Kdyby jste nekdo meli stejny problem a vedeli cim to bylo budu moc rad za pripadne info. Nerad bych menil pulku motoru asi tak jako kazdy. Dekuji moc za pripadne odpovedi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 53 minutami, Wittmann napsal:

Popsal jsi to sice podrobně, ale úplně zbytečně - možná jsem to přehlédl: výpis z diagnostiky máš?

 

Aktualni vypis z diagnostiky nemam. Respektive mam, ale stary, ktery mi dali pri tom servisu po koupi. Zitra tedy vymenim svicky a odpoledne po praci zajedu do servisu na diagnostiku. Snad mi ji tam udelaji na pockani a ja ji tady budu moci sdilet. Kdyby byl problem vyresen vymenou svicek,( coz si nemyslim, pripada mi to komplikovanejsi) tak se zitra tak jako tak ozvu v tomto tematu.

 

Dekuji za rychlou odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze dnes jsme s kolegou udelali diagnostiku. Dale mi taky promeril baterii a rekl, ze je uz spatna. Takze dnes jsem koupil novou a vymenil. Dobijeni funguje. Co bych jeste rad zminil je to, ze uz asi tri dny s autem normalne jezdim a zavada sama od sebe zmizela. Nesviti jedina kontrolka a auto jede normalne. Dnes jsem najel cca 60km a vse uplne v pohode.

Jedine co mi z te diagnostiky dava smysl je chyba cidla otacek motoru. Je to vlastne jedina vec, kterou jsem nezminil. Auto od sameho zacatku kdy jsem ho koupil pri jizde a otackach kolem 2000 lehounce pocukava. Zadne zaskuby, jen takove lehounke cukani, ktereho by si jen malokdo vsimnul. Proto, ze to nebylo nic zretelneho nebo kdovi jak neprijemneho tak jsem tomu nevenoval pozornost. Trklo me to az, kdyz jsem to videl na tom vypisu. Vzdy kdyz jsem trosku prislapnul plyn a auto bylo v zatahu tak cukani prestalo. Jestli to, ale souvisi s mym problemem nevim. Kazdopadne jak jsem rekl, uz asi tri dny jezdim naprosto bez problemu. Cidlo si myslim, ze nebude problem vymenit. Spise me tam zmepokojuje chyba 16555 - rada valcu jedna. Co to vlastne znamena? Dokazal by jste mi to nejak vysvetlit?

 

 

IMG_3465.jpg

IMG_3466.jpg

Editováno: , autor: Vietrak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...