Přejít na obsah

1.5 TSI - škubání při rozjezdu


milda 1

1.5 TSI DSG/manuál - škubání při rozjezdu  

360 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Moje zkušenosti 1.5 DSG s OPF, momentálně 5tkm, převzato na začátku listopadu.

  • při normálních teplotách nad nulou se občas(tak jednou za 14 dní) stalo, že první a druhé rozjetí bylo, řekněme neklidné, občas delší prodleva před záběrem, občas poskočení
  • poslední 3 týdny při teplotách pod nulou se mi tak 3x týdně stává, že auto poskakuje než se zahřeje - cca prvních 5 minut, při malé zátěži=málo sešláplý plyn
     

no, je to radost ten motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je to, ze ten motor je nevykouseny-neotestovany ... jen si vzpomenme, jake mela porodni bolesti treba 1.4TSi ( ... po pravde vsechny TSi meli porodne bolesti ) ... a kdyz ji konecne "vysperkovali" tak ho VAG vyradil ... Proc asi ... ... 

Proto bych si 1.5TSi ted opravdu nebral ... rikal jsem hned, ze je to kupovani zajice v pytli ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam najeto 5000km.motor zacal casto odpojavat valce co predtim vubec nedelal a zvuk motoru je  katastrofa.v servisu byla provedena vymena vaha vzduchu-pri zahratem motoru byly otacky 900-1300 ktere kolisaji a motor skube.je to otom ze nekdo ma problemy nekdo ne.des si objednat auto a cekas na nej 12 mesicu,je tam problem ze mohly udelat na motoru jakoukoliv upravu ktera muze byt k horsimu a nebo taky k lepsimu.ja objednal auto bez OPF a po dodani auta mam OPF.pred obednanim auta sem mel 5 zkusebnich jizd a pokazde bylo auto jine.jelikoz man doma octavku3 1,4tsi dsg tak kazda jizda byla zamerena vyslovene na motor a automat.vsechny jizdy byly bez problemu.byly znat rozdily kolik melo auto najeto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam najeto 25.000 km (man bez OPF) a stejne zkusenosti jako Hyper ST. Studeny motor drobne cuka pri velkych mrazech, pokud se jenom lechta plyn, pri zatezi je tah plynuly. Take zvuk je motoru je naprosto normalni, prechod na 2 valce je neslysitelny, pokud se na to vylozene hodne nesoustredim. Nevim zda v tom nehraje roli i zpusob pouzivani, ja jezdim denne delsi trasy (2x 50km) v kuse, kombinace dalnice, okresni silnice, mesto. Tankuji Vervu 100 (to spise kvuli absenci bioslozky, vykon to samozrejme neprida) a na dalnici po zahrati se tomu nebojim pravidelne trochu nalozit.

Editováno: , autor: pvagi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprostý souhlas s komentářem Milda1. Mám najeto 5000 km a velké rozčarování ohledně cukání motoru. Po osmi měsících čekání na auto nyní následuje již cca 5 měsíční čekání na SW s nejistým výsledkem... Objednáno a testováno bez filtru vše se zdálo být v pohodě, výsledek je s filtrem a cukání. Nevím, ale asi to bude i tím, že jezdím s lehkou nohou na plynu a nerad na to za studena šlapu, ale to by měla ŠA rychle doladit, nebo dát do návodu, že autu musíte zejména za studena nakládat, aby rychle odešla spojka a další komponenty.... A tak nám nezbývá než dále skákat a čekat a čekat, s heslem vše pro zákazníky.... Nešlo by to trochu urychlit páni vývojáři?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pred nedavnem jsem tady na foru komentoval pristup SA k zakaznikum a u nekterych (zamestnancu SA?) to budilo nevoli...

Osobne neocekacam, ze SA neco s problemovym motorem udela. Prodejci budou slibovat, ale ve vysledku nebude nic. Maximalne za par let vznikne nova specifikace motoru, a ten se zacne do novych aut montovat. A zakaznik to samozrejme zaplati. Proc by take SA s tim neco delala? To, ze auto mnohdy skace jako klokan je preci "vlastnost" auta. Stejne jako jine nedodelky (napr. mlzici se svetla). Takze zadny duvod k reklamaci (tj. SA nemusi nic resit). Cesky zakaznik (vcetne me) je nepoucitelny a porad bude kupovat skodovenky. A SA to vi. Tak proc by neco resili? Maji preci dulezitejsi veci k reseni, nez problemy zakazniku (napr. elektropohon, absurdni pozadavky na vysi platu,...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, těm kterým to vadí a se Škodovkou a dalšími brandy v rámci VAGu řeší, se slíbí budoucí update a možná s tím něco udělají, pokud to bude možný v rámci homologace od který se nemohou parametricky odchýlit v horší hodnoty, jinak to ve velkým řešit nebudou. Však jde jen o jednotlivé případy, viz to tlumočené vyjádření VW, že jde jen o "lehké zaváhání" a "vzácné případy" ... :t

Těch průšvihů bylo moc a jestli to mělo nějaký vliv na VAG, neřekl bych, a to ani ve světovým měřítku. Konečnej spotřebitel to většinou vůbec neřeší ... Viz EA189 a NOx, EA888 rozvody a spotřeba oleje atd. ...

V UK se našlo pár odvážlivců, co donutili vzít dealera auto s hopsající 1.5 zpět, někdo se ztrátou, někdo beze ztráty, zase je to jen o tom, kdo na koho narazil a jak moc si stojí za svým názorem a právem. V ČR je holt situace jiná ...

 

Těm s hopsadlem, v jakých otáčkách to pozorujete, není to všechno způsobený jen podtočeným rozjezdem na jen lehce zvýšený volnoběh? Rozjezd na čistý volnoběh to prý nedělá a auto se rozjede plynule, to samé těm, kteří se rozjíždí při 1500-1600 otáčkách, prý také bez cukání. Tohle by opravdu chtělo log z diagnostiky, jinak to bude jen diskuze o řidičských dovednostech ... B)

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim uzivatele skoda forum.kdyz to procitam mam stoho smisene pociti.kdyz tady lidi pisou jake maji skusenosti je to jenom dodre.ale jedna vec je motor s OPF a bez,a druha vec je s DSG a manual .vazim si vsech nazoru na tomto foru.muj nazor je kdo nezna dsg a jak je naladeno je to potom tezke.jsou tady pripomiky ze je motor v poradku ale srovnavaji motor bez OPF-manual coz se neda vubec srovnavat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, našel jsem tohle fórum, protože se potýkám s podobnými problémy. Vyfasoval jsem novou O3 1.5tsi s manuálem. Při rozjezdech motor cuká a musím laborovat se spojkou. Když je moto studený a jedu plynule okolo 1800 otáček třeba na tempomat, tak motor lehce poškubává, to se dá zkousnout. Jak se ale přepne na dva válce v nižších otáčkách za studena, tak vydává nepříjemný vibrační zvuk, trochu jako když máte pootevřené jedno okno vzadu. Po ohřátí zmizí to lehké poškubávání, vibrace na dva válce se zmírní ale stále je tam. Rozjezdy jsou opruz i po ohřátí. Po odjetí 500 km je to zpátky u dealera na reklamaci, neustále něco cvaká (chrastí) po přístrojovku, což štve všechny co s tím jeli. Dali mi zpět mojí starou O2 FL 2.0tdi, rozjezdy neskutečný luxus, nic nemusím řešit a táhne téměř z volnoběhu, samozřejmě je motor hlučnější. 1.5 tsi jak se dostanete pod 1400 otáček tak je to mrtvola. Někde jsem četl článek s že 1.5 tsi umí jet spotřebou jako 2.0 tdi, to je úplný nesmysl, jsem o 2.5l výše. Za mne motor 1.5 tsi neskutečné rozčarování poté co jsem na něj četl opěvné ódy v různých recenzích. Teď mne mrzí, že se mi do nového auta nepodařilo objednat 2.0 tdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, co je mimo téma na tom, že člověk napíše, že při zkušební jízdě to škubání nepozná, protože si myslí, že to je jeho chyba při práci se spojkou s novým vozem... (MAN s OPF). Pak trochu tápe a zjišťuje a konzultuje situaci a od dealera se dozví, že ŠA o problému ví, že je to problém celého VAGu a že máme čekat na nový SW... P.S.: Čekám už pět měsíců a přestává mě to bavit...

Editováno: , autor: lirap
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, mně přijde to, že převodovka u stupně 1 a 2 stojí za prd, jako docela dobrý důvod proč zrušit objednávku. Taky nevím proč jsem byl smazán, to, že motor a celkově převodovka jsou po převzetí jako nové co se týče chodu kultivovanější je pravda, za posledních 5 let jsem měl 3 nové ŠKODY, tak myslím, že to můžu posoudit. To cukání u úplně nového auta člověk nepozná. Kdyby běl někdo z Brna s Karoqem, tak mi pošlete zprávu, díky.

Editováno: , autor: Dzarin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volal jsem svému prodejci a ten mi sdělil, že o žádných problémech při rozjezdu (škubání) u motoru 1,5 TSI/MAN neví, nic doposud neřešil, nikdo si nestěžoval. Auto mám mít za 2 měsíce. Nechci tady řešit zrušení objednávky, jen mě zajímají názory jiných co by dělali v mém případě, jestli po zkušenostech s tímto motorem by šli i do zrušení již objednaného vozidla. Baníček

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1.5tsi bez OPF + manuál. Najeto přes 20000km. Nechal jsem auto i přes noc venku. Tohle je moje šestá ŠKODA a každá jina motorizace. Tenhle motor má asi nejhorší projev než se ohřeje (Ale za mě žádné tragédie). Tak bych ho bral i do dalšího auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Baníček Mám to samé jako  @Hyper ST a můžu potvrdit jeho slova , při prvním rozjezdu lehce někdy  škubne, potom už  ok. 

Byl jsem u Ferda 25 a ten mi  aktualizoval mimo jiné novější verzi řj motoru(vydána cca, duben 2018,novější pro  man. bez opf  prý není) , ale žádnou změnu nepozoruji a to ted to sleduji hodně.452243016_staensoubor.jpg.57c0581516d91283c97b2671178d11fb.jpg

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ještě jednou pro nechápající - toto je technická sekce a téma, kde se řeší konkrétní technický problém konkrétního motoru. Není zde jeden jediný důvod probírat zrušení objednávky auta, které dotyčný ještě ani neviděl, natož aby s ním jel. Majitelům cukajícího motoru to nijak nepomůže. V tomto smyslu je to tedy mimo téma. Toto si řešte někde jinde, ale ne tady. Jakékoli debaty o tomto zásahu jsou zde nepatřičné - viz pravidla fora a byly odstraněny.

  • Líbí se mi 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@PawoukTo asi záleží na úhlu pohledu, zatím tady nepřišel nikdo s lepší radou, co s tím škubáním (pochybuju že nový SW, pokud vůbec bude, to nějak extra zlepší), než že si to prostě nekoupit :-P

 

@banicek Samozřejmě, že ti dealer nepoví, dokud toho nebude vážně hodně, že už si na 1,5 lidé stěžují a abys to nekupoval...Se s někým kdo manuál už má a má najeto tak nad 3000 domluv jestli by tě nenechal projet a sám posoudíš jestli je to normální nebo ne.

 

 

 

Editováno: , autor: Dzarin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...