Přejít na obsah

Chiptuning



Doporučené příspěvky

Vloženo
maximalka sa chipom urcite "nezvedne" akurat ju rychlejsie dosiahnes ! jedine, ze by si posunul obmedzovac otacok :p

Heh, co to kecáš za nesmysly?Neni to závislý na omezovači otáček, ale na výkonu motoru a např. na kvalitě povrchu, klimatických podmínek atd.

TDI má omezovač otáček na tušim 6000ot/min už v serii. ;)

Vloženo
Heh, co to kecáš za nesmysly?Neni to závislý na omezovači otáček, ale na výkonu motoru a např. na kvalitě povrchu, klimatických podmínek atd.

TDI má omezovač otáček na tušim 6000ot/min už v serii. ;)

:D:D:D:D

a ja som si myslel ze maximalka zavisi od prevodoveho stupna a staleho stupna prevedovky ;)

ale ne fakt si myslis ze maximalka je o vykone motora? jako ked mi bude motor tocit 6000ot za min a nedam tam vyssiu rychlost, resp. prevodovy stupen tak mozem mat aj 1000 konikov a aj nepojdem viac ako 190kmh (len pre ilustraciu na htp, neviem aku max ma frs pri obmedzovaci)

Vloženo (editace)

Trochu to doopravim.TDI ma omezeni necelych 5500, do tech otacek se stejne nedoastanes.Pokud chces vyrazne zvednout maximalku tak se musi poladit prevodovka a softwer ;)

Editováno: , autor: TDIfun
  • o 2 týdny později...
Vloženo
Máte někdo zkušenosti s čipem od firmy maxpower? Nabízejí i čip 1,4 16V 74kw což cimbu nedělá...

www.maxpower.cz

nepoznam tu firmu, ale udaje maju zaujimave napr 40kW HTP chipnu na 48kW, co je 20% vykonu - myslim ze to nehrozi len upravenim RJ a navyse skoro pri tych istych otackach, grafy nikde, takze radsej ruky prec :disgust:

Vloženo

Hoši, já teda nevím jak vy, možná máte jiné FRS, ale Vmax FRS je omezena jen a jen výkonem, nikoliv převodovkou. Omezovač otáček je standartně nastavený na 5000-5100. Jak někdo psal 5500ot. tak to už jsou pro TDI PD docela smrtelné otáčky. A FRS je zpřevodovaná hodně dotěžka, kdy IV v omezovači jede 205tacho a při 235 točí VI. cca. 3800ot. a V. cca. 4300ot. Takže rezerva v otáčkách je dostatečná, jenže FRS ma aerodynamiku otevřené almary, takže by mudela mít 200kW, aby se výrazněji zvedla Vmax.

Vloženo
Hoši, já teda nevím jak vy, možná máte jiné FRS, ale Vmax FRS je omezena jen a jen výkonem, nikoliv převodovkou. Omezovač otáček je standartně nastavený na 5000-5100. Jak někdo psal 5500ot. tak to už jsou pro TDI PD docela smrtelné otáčky. A FRS je zpřevodovaná hodně dotěžka, kdy IV v omezovači jede 205tacho a při 235 točí VI. cca. 3800ot. a V. cca. 4300ot. Takže rezerva v otáčkách je dostatečná, jenže FRS ma aerodynamiku otevřené almary, takže by mudela mít 200kW, aby se výrazněji zvedla Vmax.

JJ plně souhlasim mellem. Taky si myslim že to nemá co dělat s převodovkou. Kdyby mi to při 230 bouchalo do omezovače, tak mlčim jak hrob :-))

Nemáme přece WRCéčka žejo? :p

Vloženo

Presne tak, na to aby jsi roztahl tu sestku na nakou silenou rychlost nemas dostatecky vykon. A chipem to taky nenahonis tu maximalku,to musis udelat poradny zasah do motoru , nebal bych se rict ze zvednout vykon prez 200 koni, obrovske turbo co to zvladne, hodne studeny vzduch a dalsi drobnosti ;) , tam kde seriove male turba uz jsou na konci s dechem(jizda na plny plyn na 6) tohle velke zvlada efektivneji pracovat. Uvidme jak dopadne projekt co delame,Golf 4 prestavba z TDI na PD ASZ + GT2052 turbo z V6, race trysky,FMIC a 6 kvalt.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Máte někdo čip 1.4 16V 55KW od cimbu??Na můj dotaz zda tento motor čipují odpovědeli že pouze jednu jednotku a to 036906034BL.Máte to někdo o nich??Jak jste spokojení?Jde mě hlavně a pružnost od spodu.

Vloženo
Máte někdo čip 1.4 16V 55KW od cimbu??Na můj dotaz zda tento motor čipují odpovědeli že pouze jednu jednotku a to 036906034BL.Máte to někdo o nich??Jak jste spokojení?Jde mě hlavně a pružnost od spodu.

Přečti si pár stran vzad, a zjistíš od koho a co mám já :)) a co mi řekl cimbu při dotazu zda čipne moji 55kw BBY...

Vloženo
Přečti si pár stran vzad, a zjistíš od koho a co mám já :)) a co mi řekl cimbu při dotazu zda čipne moji 55kw BBY...

Pochopil jsem zprávně že máš čip od sportmotoru?Popravdě u nich jsem se už v minulosti jednou spálil s 1.4MPI/44KW Fabkou,nerad bych to znovu opakoval u 16V.

Vloženo

Jo mám, a spokojenost, až na to, že za ty prachy se to teda moc nevyplatí...lepší je lepší motor. Kdyby dávali do Fabie 1.8T 20V 110kW to by byla jízda lol

Cimbu mi řekl, že 16V jsou poruchové..atd...že mi to neudělá... tak jsem šel k Sportmotoru.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Nezkoušel tady někdo výměnu sání z htpFII 51kW na htpFI 47kW????

Co sem porovnával na cimbu.cz průběhy výkonu, tak se liší pouze v max. otáčkách, kde má htp ve FII navíc cca. 4KW-viz. graf (asi právě diky jinému sání).

post-16399-1203429235_thumb.jpg

Vloženo
Nezkoušel tady někdo výměnu sání z htpFII 51kW na htpFI 47kW????

Co sem porovnával na cimbu.cz průběhy výkonu, tak se liší pouze v max. otáčkách, kde má htp ve FII navíc cca. 4KW-viz. graf (asi právě diky jinému sání).

myslis, ze bude lacnejsie prekopat sanie (ktore tam tak lahko nedostanes - vadi tam baterka), ako chipnut RJ ?

PS je tam ina aj RJ, cize len sanie nespravi 4kW

Vloženo
myslis, ze bude lacnejsie prekopat sanie (ktore tam tak lahko nedostanes - vadi tam baterka), ako chipnut RJ ?

PS je tam ina aj RJ, cize len sanie nespravi 4kW

okrem sania su tam aj ine HW upravy nielen soft upravy RJ

  • o 2 týdny později...
Vloženo
Hoši, já teda nevím jak vy, možná máte jiné FRS, ale Vmax FRS je omezena jen a jen výkonem, nikoliv převodovkou. Omezovač otáček je standartně nastavený na 5000-5100. Jak někdo psal 5500ot. tak to už jsou pro TDI PD docela smrtelné otáčky. A FRS je zpřevodovaná hodně dotěžka, kdy IV v omezovači jede 205tacho a při 235 točí VI. cca. 3800ot. a V. cca. 4300ot. Takže rezerva v otáčkách je dostatečná, jenže FRS ma aerodynamiku otevřené almary, takže by mudela mít 200kW, aby se výrazněji zvedla Vmax.

Jako že tvoje FRS jede 235 jo? :kuk: Měl by sis asi nechat zkalibrovat tacho! Však vem si GPS a budeš překvapen

Vloženo

Já jsem čerstvý zákazník Mr. Cimbu a zatím jen samá chvála. Ochota, jednání v pohodě, dobré rady a pomoc i mimo motor (závodník se nezapře). Cena také slušná. A hlavně - krásně to jede! :palec2:

Vloženo (editace)

Zdravim,

mame Fabiu 1 1,4 MPi 44kW 8V 250tis km...origo spojka (este nesmyka), jazdene na spotrebu, velmi malo po meste.. RV 2001...

pytam sa:

1. oplati sa do nej este vrazat za cip tuning?

2. kde blizko NR sa to daaa?

3. este si budem nanu musiet pockat 1,5roka..cize cisto teoreticky sa pytam... o rok a pol bude mat najazdene 280tis...

dakujem za odpovede:) priemny den:)

Editováno: , autor: Mareeek
Vloženo

Zdravim,

mame Fabiu 1 1,4 MPi 44kW 8V 250tis km...origo spojka (este nesmyka), jazdene na spotrebu, velmi malo po meste.. RV 2001...

pytam sa:

1. oplati sa do nej este vrazat za cip tuning?

2. kde blizko NR sa to daaa?

3. este si budem nanu musiet pockat 1,5roka..cize cisto teoreticky sa pytam... o rok a pol bude mat najazdene 280tis...

dakujem za odpovede:) priemny den:)

nikto mi neporadi? :help:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...