Březen 13, 20196 r Autor Tablet u ,,konkurenčního modelu” MB A, v té Scale rozdělení na dvě části vypadá lépe.
Březen 13, 20196 r Autor http://www.autoforum.cz/predstaveni/novy-vw-golf-8-nafocen-prakticky-bez-maskovani-revoluci-vskutku-necekejte/obrazek/2
Březen 21, 20196 r Dnešní dojmy z Mazdy 3: Oproti minulé generaci hodně zlepšení-digitální přístrojová deska,promítaný HUD,LED lampičky v interiéru. Koženková přístrojová deska včetně koženky na výplních dveří.Řazení má krátké a přesné dráhy. Brzdy normální s plynulým nástupem.Motor tahá dobře i když má na 100 km/h 10.4.sekundy,tak mě nepřišel líný. Většina asistentů v sériové výbavě.Rozlišení 360 stupňový kamer jak v mercedesu třídy E od roku 2016. Tlumení nerovností tiché,včetně kostek a kanálů.Jízdně je ta torzka hodně dobře nastavená. Dodací lhůta 3-4 měsíce.Na Skyactiv-X prodejci budou mít školení. Kdyžtak se ptejte.Dojmů je víc.
Březen 21, 20196 r Autor Já se sice nesvezl, ale kvalita a provedení to mě také prekvapila. Čekám na svezení se Scalou, ale vidím to, že koupíme Golfa Var.Maraton s 1.5, cenou jsem jako u Scaly ale provedení a prostor je jinde.
Duben 1, 20196 r Autor Za 340 tisíc s atmosférou ?? Určitě to načasovali schválně před Scalou i ten kožený volant má, 50 tKč při placení v hotovosti není zanedbatelná částka. https://m.autorevue.cz/hyundai-i30-2019-cena-hatchback-kombi-fastback https://www.hyundai.cz/akcni-nabidky/i30
Duben 1, 20196 r Dostatek fotek: https://www.auto.cz/skoda-scala-a-nase-prvni-spolecne-kilometry-pripojte-se-k-nam-128584?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku Stran té i30, tak je to základní motor, ten ve Scale ještě není a je otázka kolik bude stát nakonec. A zase u i30 rychle roste cena s příplatky.
Duben 1, 20196 r Autor Myslím, že ta 1.4 nemá OPF, na to lidi asi slyší, hlavně starší generace. Filtr prý stojí 4tis, není to zase tak hrožný, jak 13 za DPF.
Duben 1, 20196 r Ceed s 1.4 T-GDI GPF má, 1.0 T-GDI v Hyundaích taky, tedy bych na to že 1.4 T-GDI v i30 nemá GPF moc nesázel.
Duben 1, 20196 r Autor To základní hjondé má ale atmosféru 1.4 CVVT 100koní. Ještě v roce 2015 neměl ani start/stop. Ale asi jen pro starší nebo vyblbnutou generaci, ve 130 přidat, bude to zrychlovat velmi, velmi pomalu. Upraveno Duben 1, 20196 r od Jan R.
Duben 1, 20196 r Jo tak, ano, ta 1.4 CVVT filtr nemá, ale ten motor nejel nijak zázračně ani v minulé i30, nejede nějak super ani v i20, tedy mám obavy jak se bude projevovat v současné i30.
Duben 1, 20196 r Autor Kamarádka ho má 9 let v i30 1.gen combi a líbí se ji, že ani olej nedolévá, 1 za rok na servisku a prý na to nesáhne. Ale závodit s malým dítětem vzadu, fakt ne a známý tady v Praze 65let i20 1.1 5let a také na to nesáhl. Takovým tipům je turbo s GPF s ,,možnými'' starostmi a náklady (OW-20, ...) nic neříkající.
Duben 1, 20196 r V 9let staré i30 je uplně jiná generace toho motoru, tam je motor Gamma, nové motory jsou z řady Kappa.
Duben 3, 20196 r Autor Jak to asi bude fungovat v praxi až ten koncept doladí https://m.autorevue.cz/hyundai-i30-dostal-volant-ktery-nema-obdoby-pusobi-vsak-trochu-rozpacite
Duben 3, 20196 r Až tuhle blbinu zavedou v praxi, tak na to budou frajeři jako ferda dokódovávat možnost videa za jízdy a řidiči se budou dívat na každé straně volantu na jeden film
Duben 3, 20196 r Autor Vypadá to divné, takové scifi. Tlačítek dávají až moc, to co má trojková Fabia asi stačí.
Duben 3, 20196 r To je dobrej humus. Tohle by měla EU zakázat místo vymýšlení jiných hovadin omezujících řidiče. To už rovnou můžu za jízdy čumět do mobilu.
Duben 12, 20196 r Včera jsem v rychlosti zajel kouknout na mazdu 3... Zásadní ale jediný problém je místo na zadních sedačkách a v prostoru nad hlavou. Nejvíc co se mi na tom autě o proti Scale, golfu atd líbí je bezpečnost auta při zadním nárazu bohužel vykoupenou velikosti kufru. Takže Mazdu škrtam a zatím překvapivě vede celkové Scala.
Duben 12, 20196 r Pro Scalu je možná lépe odpovídající konkurencí Civic. Akční ceny stojí za zvážení. Upraveno Duben 12, 20196 r od Twisted
Duben 12, 20196 r https://www.autorevue.cz/mazda-3-jako-ostry-hatchback-automobilka-to-pry-nakonec-opravdu-zvazuje
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.