Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Je to z čísla AutoTipu z tohoto týdne.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tablet u ,,konkurenčního modelu” MB A, v té Scale rozdělení na dvě části vypadá lépe.

E6FB82F6-D0ED-432C-A506-96D8BAC07F4C.jpeg

D6DAC78E-803F-422A-B5FD-0740F7E17B1B.jpeg

E234E725-EC2E-471C-AE72-0397F2292E3B.jpeg

  • 2 týdny později...

Dnešní dojmy z Mazdy 3:

 

Oproti minulé generaci hodně zlepšení-digitální přístrojová deska,promítaný HUD,LED lampičky v interiéru.
Koženková přístrojová deska včetně koženky na výplních dveří.Řazení má krátké a přesné dráhy.
Brzdy normální s plynulým nástupem.Motor tahá dobře i když má na 100 km/h 10.4.sekundy,tak mě nepřišel líný.
Většina asistentů v sériové výbavě.Rozlišení 360 stupňový kamer jak v mercedesu třídy E od roku 2016.
Tlumení nerovností tiché,včetně kostek a kanálů.Jízdně je ta torzka hodně dobře nastavená.
Dodací lhůta 3-4 měsíce.Na Skyactiv-X prodejci budou mít školení.
 
Kdyžtak se ptejte.Dojmů je víc.
  • Autor

Já se sice nesvezl, ale kvalita a provedení to mě také prekvapila.

Čekám na svezení se Scalou, ale vidím to, že koupíme Golfa Var.Maraton s 1.5, cenou jsem jako u Scaly ale provedení a prostor je jinde.

  • 2 týdny později...

Konečně tomu přestali říkat liftback.

Je tam nový ředitel.Vošického vyhodili.

  • Autor

Myslím, že ta 1.4 nemá OPF, na to lidi asi slyší, hlavně starší generace. Filtr prý stojí 4tis, není to zase tak hrožný, jak 13 za DPF.

Ceed s 1.4 T-GDI GPF má, 1.0 T-GDI v Hyundaích taky, tedy bych na to že 1.4 T-GDI v i30 nemá GPF moc nesázel.

  • Autor

To základní hjondé má ale atmosféru 1.4 CVVT 100koní. Ještě v roce 2015 neměl ani start/stop. Ale asi jen pro starší nebo vyblbnutou generaci, ve 130 přidat, bude to zrychlovat velmi, velmi pomalu.

Upraveno od Jan R.

Jo tak, ano, ta 1.4 CVVT filtr nemá, ale ten motor nejel nijak zázračně ani v minulé i30, nejede nějak super ani v i20, tedy mám obavy jak se bude projevovat v současné i30.

  • Autor

Kamarádka ho má 9 let v i30 1.gen combi a líbí se ji, že ani olej nedolévá, 1 za rok na servisku a prý na to nesáhne. Ale závodit s malým dítětem vzadu, fakt ne a známý tady v Praze 65let i20 1.1 5let a také na to nesáhl. Takovým tipům je turbo s GPF s ,,možnými'' starostmi a náklady (OW-20, ...) nic neříkající.

V 9let staré i30 je uplně jiná generace toho motoru, tam je motor Gamma, nové motory jsou z řady Kappa.

Co ty vlastně nevíš?

@MilanHos Pokud to bylo na mne, tak spoustu věcí :D

Až tuhle blbinu zavedou v praxi, tak na to budou frajeři jako ferda dokódovávat možnost videa za jízdy a řidiči se budou dívat na každé straně volantu na jeden film :t

  • Autor

Vypadá to divné, takové scifi. Tlačítek dávají až moc, to co má trojková Fabia asi stačí.

To je dobrej humus. Tohle by měla EU zakázat místo vymýšlení jiných hovadin omezujících řidiče. To už rovnou můžu za jízdy čumět do mobilu.

  • 2 týdny později...

Včera jsem v rychlosti zajel kouknout na mazdu 3...  Zásadní ale jediný problém je místo na zadních sedačkách a v prostoru nad hlavou. 

Nejvíc co se mi na tom autě o proti Scale, golfu atd líbí je bezpečnost auta při zadním nárazu bohužel vykoupenou velikosti kufru. 

Takže Mazdu škrtam a zatím překvapivě vede celkové Scala. 

Pro Scalu je možná lépe odpovídající konkurencí Civic. Akční ceny stojí za zvážení.

Upraveno od Twisted

Na tu jedu kouknout příští týden :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.